Czoperrr 5 118 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 8 minutes ago, mugen said: Jaki brak, dopiero co był teardown i pokaz UI. To MS już się musi powtarzać. Czekam aż jakaś rzetelna ekipa przeprowadzi niezależne testy wstecznej, kompatybilności akcesoriów, pracy konsoli. Kiedy coś takiego nastąpi? Mam nadzieję, że nie po premierze. Teardown XSX był już w marcu. Cytuj
Labtec 3 646 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 będzie multiplayer wstecznej, Sony cały czas gadało o trzymaniu "community" razem Cytuj
KubaJ023 1 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 26 minutes ago, mugen said: Jaki brak, dopiero co był teardown i pokaz UI. To MS już się musi powtarzać. Mogli by dać konsole do jakiś gamerow, nawet jakby dali im gry ze wstecznej do ogrania to już by było coś i hype by się nakręcał. Bo nie mając czasu tak na granie, a widząc zbliżająca się date premiery mam ochotę coraz bardziej na next genowe doznanie Cytuj
mugen 1 955 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 27 minut temu, Czoperrr napisał: Czekam aż jakaś rzetelna ekipa przeprowadzi niezależne testy wstecznej, kompatybilności akcesoriów, pracy konsoli. Kiedy coś takiego nastąpi? Mam nadzieję, że nie po premierze. Teardown XSX był już w marcu. Spokojnie, Robert juz działa. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 Zaczynają chyba rozsyłać konsole Cytuj
schabek 5 334 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 Wyebane w te testy. Kazda redakcja czy inny jutuberek ktory dostaje od sony czy ms konsole przed premiera musi w wiekszym lub mniejszym stopniu zrobic im dobrze. Rzetelne i niezalezne testy to nie dzisiaj, chyba ze po premierze za wlasny hajs. Apropo hajsu: Demonsy w polskim storze 339zl vs 69,99$ w usa Spider 249zl vs 49,99$ Sackboy 299zl vs 59,99$ Oj jak boli oj jak boli Mozna jeszcze kombinowac i kupowac z zagranicznych z revolutem czy juz to ukrocili? Nie bawilem sie w to od czasow liry tureckiej 2 Cytuj
Labtec 3 646 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 Zakladasz nowe konto paypal z US adresem (delaware gdzie nie ma podatku od zakupow) i podlaczasz do PSN, tak robie juz od 2009 Cytuj
nikt 42 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 16 minut temu, schabek napisał: Mozna jeszcze kombinowac i kupowac z zagranicznych z revolutem czy juz to ukrocili? Tak ale tylko z użyciem kart jednorazowych z Revolut. Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 W dniu 6.10.2020 o 19:38, Fanek napisał: Amplituner ma HDMI 2.1 - wejście i wyjście No właśnie jak pisze Lamkers - co wypluje PS5 jest wciąż zagadką, na konsoli jest logo DTS HD i Dolby (coś) zamazane logo, może Atmos może nie. Tu z lewej strony na dole Jednak nie Atmos, a zwykłe Audio. Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 4 minuty temu, marcin33 napisał: Jednak nie Atmos, a zwykłe Audio. Widzę też czekałeś na to info, no niestety tak powinien być logo Atmos. Jak DTS-HD 7.1 to pewnie max będzie Dolby TrueHD Cytuj
Hal Emmerich 257 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 (edytowane) 9 godzin temu, Jakim napisał: Nie sądzę abyś miał jakikolwiek wybór. Jesli jakas stara gra nie ma wsparcia pro i nie będzie miala wsparcia boost mode to odpali sie jako zwykle ps4. Te pod pro- z automatu w ustawieniach Pro enchanced a jesli jakakolwiek gra dostsnie boosta na ps5 to pewnie z automatu odpali się tylko w tym trybie. Jeżeli zostało to na PlayStation 5 rozwiązane podobnie jak na PS4 PRO, a podejrzewam, że tak właśnie będzie, bo za obie konsole odpowiada ten sam główny architekt systemu, to absolutnie będziesz miał wybór. Zaznaczysz jedynie w UI konsoli, że chcesz by gry z PS4 domyślnie odpalały się w trybie boost i w ten sposób tytuły z obecnej generacji w sposób naturalny skorzystają z dobrodziejstw lepszego CPU i GPU, które są w PS5. Zupełnie tak, jakbyś włączył tę samą grę, tylko na komputerze o lepszej specyfikacji, ale bez możliwości ingerowania w ustawienia grafiki. Naturalnie, boost mode nie ominie locka na framerate ani natywnej rodzielczości, w jakich dana gra działa, tu będzie potrzebne oficjalne wsparcie devów. Dobrym przykładem jest Sucker Punch, które odpowiednio wcześniej zadbało o to, by w opcjach Ghost of Tsushima pojawiła się możliwość odblokowania klatkażu z domyślnych 30. Natomiast tytuły, które na PS4 i PRO doświadczały spadków fpsów, odpalone w boost mode działać będą znacznie płynniej bez jakiegokolwiek wsparcia ze strony studia, ale tylko na tyle na ile pozwala frame cap danej produkcji (przykładowo Bloodborne i lock na 30 fps, The Last Guardian i lock na 30 fps, Resident Evil 2 i lock na 60 fps). Podobnie w grach z PS4 Pro, które obsługiwały dynamic resolution scalling (np. Wolfensteiny) załączonych w boost mode zaobserwujemy podbicie rozdziałki i będą one operować w wyższych jej przedziałach, albo nawet w tej najwyższej wartości (zależnie od produkcji). Żadne wsparcie studia nie powinno być tu wymagane, konsola zadba o to sama. Natomiast w grach, gdzie zależałoby nam jednak na ominięciu locka na framerate (Bloodborne w 60 fpsach anyone?) albo podbicie rozdzielczości ponad tę natywną, jaką oferuje obecnie dana gra, będzie trzeba liczyć już na oficjalne wsparcie developera poprzez aktualizację takiej gry. Tak właśnie rozumiem działanie funkcji Boost Mode w PS5 i będę zaskoczony, jeśli nie będzie to funkcjonować właśnie w ten sposób. Edytowane 23 października 2020 przez Hal Emmerich 3 Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 Tak rozumie wiele osób, bo PS5 ma mieć 3 tryby. Ale jak będzie to działało w rzeczywistości? nie mamy wciąż informacji z potwierdzeniem Cytuj
kanabis 22 469 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 Pany skonczylem nioh 2. Dodatki chcialbym za jakis czas ograc na ps5. Jak zgram na pena zapisy gry a potem wgram na ps5 to bede mogl sobie w te dodatki grac moja postacia z ps4? Czy nie wiadomo jeszcze takich rzeczy? Cytuj
Snake_Plissken 902 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 Godzinę temu, kanabis napisał: Pany skonczylem nioh 2. Dodatki chcialbym za jakis czas ograc na ps5. Jak zgram na pena zapisy gry a potem wgram na ps5 to bede mogl sobie w te dodatki grac moja postacia z ps4? Czy nie wiadomo jeszcze takich rzeczy? Jak masz PS+ to sobie nawet przez chmurkę prześlesz. Cytuj
Elitesse 378 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 1 godzinę temu, marcin33 napisał: Jednak nie Atmos, a zwykłe Audio. ATMOS miał mieć Xbox, a na PS5 Sony opracowywało jakiś swój system do dźwięków. Miała być rewolucja... Cytuj
jar3czek 485 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 Szkoda tylko, że pewnie miną wieki (o ile zrobią to w ogóle) zanim dostosują to do aktualnych kin domowych zamiast słuchawek... Co prawda gry z obsługą Dolby Atmos (Xbox One X i PC) to raczej pojedyncze przypadki, ale ktoś kto przygotował pokój z głośnikami sufitowymi pod Atmosa raczej nie będzie zadowolony z dealu granie na słuchawkach albo zwykłe 7.1 Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 Spoiler Europejskie redakcje jeszcze nie dostały PS5 do testów Cytuj
aph 155 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 U USA szybsza premiera to nie dziwne że szybciej dostali. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 24 października 2020 Opublikowano 24 października 2020 Patola gruba z tym atmos. Jeszcze większa patola to ten uber hiper turbo wypas system dźwiękowy działający tylko na słuchawkach I on nigdy z nich nie wyjdzie, bo sprzęt zewnętrzny musiałby mieć kodeki go obsługujące, co za tym idzie producenci audio musieliby stworzyć nowy sprzęt, a gracze wymienić swoje zestawy audio na nowe. Czyli już na starcie wiadomo, że to się nie wydarzy.Akurat gier z atmos jest już sporo, więc pisanie, że to pojedyncze przypadki mija się z prawdą. Obstawiam, że na xbox już każda gra będzie teraz miała. Skoro nawet taki darmowy Warzone ma, to tym bardziej nowiuteńkie hity. Cytuj
ginn 789 Opublikowano 24 października 2020 Opublikowano 24 października 2020 Dolby Atmos to jedno, ale w dalszym ciągu cisza odnośnie Dolby Vision. 1 Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 24 października 2020 Opublikowano 24 października 2020 Z prawdziwego dolby atmos skorzysta ile...0,001% użytkowników? Reszta jest glucha i sluchawki wystarczą. Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 24 października 2020 Opublikowano 24 października 2020 1 godzinę temu, ginn napisał: Dolby Atmos to jedno, ale w dalszym ciągu cisza odnośnie Dolby Vision. Obstawiałbym że nie będzie DV, tylko zwykły HDR10 2 godziny temu, PiPoLiNiO napisał: Patola gruba z tym atmos. Jeszcze większa patola to ten uber hiper turbo wypas system dźwiękowy działający tylko na słuchawkach I on nigdy z nich nie wyjdzie, bo sprzęt zewnętrzny musiałby mieć kodeki go obsługujące, co za tym idzie producenci audio musieliby stworzyć nowy sprzęt, a gracze wymienić swoje zestawy audio na nowe. Czyli już na starcie wiadomo, że to się nie wydarzy. Akurat gier z atmos jest już sporo, więc pisanie, że to pojedyncze przypadki mija się z prawdą. Obstawiam, że na xbox już każda gra będzie teraz miała. Skoro nawet taki darmowy Warzone ma, to tym bardziej nowiuteńkie hity. To prawda też podobnie to widze, ja sam niedawno złożyłem nowe audio na Denon i Atmos 9.1 z hdmi 2.1 częściowo pod konsole, ale bardziej z myślą o Kinie Domowym. Sony ma swój procesor audio w PS5 ale to będzie pewnie tylko wykorzystane na słuchawki i głośniki tv, co mnie w ogóle nie interesuje. Myślałem, że może ich DSP wypluje zmieniony dzwiek w formacie Atmos, ale już coraz mniej prawdopodobne Cytuj
ginn 789 Opublikowano 24 października 2020 Opublikowano 24 października 2020 35 minut temu, Fanek napisał: Obstawiałbym że nie będzie DV, tylko zwykły HDR10 Jeżeli tak będzie to pierwszy lepszy z brzegu przykład - Cyberpunk 2077 będzie wspierał Dolby Vision. Myślę, że w tym przypadku, w porównaniu PS5 vs XSX będzie spora różnica i niebieskim się dostanie za to. Cytuj
madhunt3r 21 Opublikowano 24 października 2020 Opublikowano 24 października 2020 Ja ostatnio w filmach porównywałem hdr10 i dolby vision dla mnie zero różnicy. Wiec jak kiedyś konsole porównywaliśmy która ma więcej fps czy detali, to teraz będzie DV vs hdr10? Wątpię. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 24 października 2020 Opublikowano 24 października 2020 Jeżeli tak będzie to pierwszy lepszy z brzegu przykład - Cyberpunk 2077 będzie wspierał Dolby Vision. Myślę, że w tym przypadku, w porównaniu PS5 vs XSX będzie spora różnica i niebieskim się dostanie za to.Cyberpunk ma też Atmos. Także Atmos i Vision vs DTS i HDR 10. Pozdro Sony Różnica między hdr 10 a vision nie zabija, ale jest. I to się liczy.Między atmos a zwykłym 7.1 też nie jest tak naprawdę wielka różnica. Ale gdy już jest, to robi robotę. W sumie to jest wielka, ale rzadka, bo wiadomo, że ilość scen gdzie słychać górne jest bardzo różna w zależności od filmu i gry. I o to tu właśnie chodzi. Detale. Element do elementu i nagle okazuje się, że odbiór takiego cyberpunk jak ktoś ma odpowiedni sprzęt, będzie po prostu gorszy u Sony. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.