Cedric 1 313 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 W Bloodborne jest na sztywno w kodzie gry zablokowana liczba klatek na max. 30 fps. Jak nie będzie patcha to nie będzie 60 fps. A patrząc na to, że gra nawet nie doczekała się patcha dla PS4 Pro to mała nadzieja Cytuj
Figuś 21 179 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 30 minut temu, ASX napisał: pad starcza na mniej niż 4 godziny gry w Astro Playroom Mogę źródło? Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 2 minuty temu, Cedric napisał: W Bloodborne jest na sztywno w kodzie gry zablokowana liczba klatek na max. 30 fps. Jak nie będzie patcha to nie będzie 60 fps. A patrząc na to, że gra nawet nie doczekała się patcha dla PS4 Pro to mała nadzieja Lepiej, część logiki gry jest związana z 30FPS, From style :v Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 2 minuty temu, Figuś napisał: Mogę źródło? https://www.everyeye.it/articoli/recensione-playstation-5-console-next-gen-sony-prova-50831.html 1 1 Cytuj
walek 96 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 (edytowane) Zastanawiam się dlaczego czas uruchamiania i odpalania gier z PS4, nawet na dysku SSD jest taki sam jak na past-genie, a czasem nawet dłuzej. Kwestia patch'a czy czegoś innego? Troche słabo. Taki Morales ładuje się w mgnieniu oka, a gra zrobiona na starą generacje, mimi ze jest naz SSD, to wczytuje się nadal wolno. Dziwne Edytowane 6 listopada 2020 przez walek Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 Brzmi to komicznie, Astro pewnie korzysta z pada w 100% i jako pokazówka, więc może w normalnych grach dobije do 8 godzin. Ciągle mało niestety. Cytuj
Square 8 619 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 9 minut temu, walek napisał: Taki Morales ładuje się w mgnieniu oka, a gra zrobiona na starą generacje Miles na PS5 jest zrobiony na nową generację, a nie starą. To, że jest wydawany na PS4 nie ma tutaj za dużego znaczenia. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 Wolne loadingi to najprawdopodobniej kwestia ps4. Na ps4 była wolna szyna i nawet dodanie ssd pomagało trochę tylko. Wiele starych gier na PC też ma wolne loadingi mimo, że cała gra mieści się w RAM. Czyli loadingi to część silnika gry pewnie. Patch mógłby pomóc. Pewność będziemy mieli przy porównaniu nowych multiplatform pisanych na nowe konsole. Cytuj
Gość Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 no cieżko się oprzeć wrażeniu, że ta konsola była projektowana pod kątem wizualnym w wersji digital Cytuj
PiPoLiNiO 746 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 Ultra hiper ssd w ps5 Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 Death stranding działa w 60 klatkach, ktoś coś słyszał? Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 Podobno nie można trzymać gier z ps5 na zewnętrznym dysku HDD podobnie jak to robi Xbox https://www.resetera.com/threads/apparently-you-cant-store-ps5-games-on-an-external-hdd-push-square-gamespot.320251/ Cytuj
sajmon34 181 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 9 minut temu, XM. napisał: Death stranding działa w 60 klatkach, ktoś coś słyszał? Podpinam się. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 37 minutes ago, PiPoLiNiO said: Ultra hiper ssd w ps5 Ale to są gry z poprzednich generacji a te pisane stricte pod PS5 jak np. The Last of US 3 albo Gran Tursimo 7 mogą mieć o wiele szybsze loadingi. Ale fakt że to wygląda bardzo interesująco, argument posiadania szybszego HDD przez sony okazuje się żaden na dzień dzisiejszy. Cytuj
Figuś 21 179 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 Czyli tak jak na Xboxie tylko tu trzeba zapłacić żeby mieć dostęp do zapisu w chmurze XD Cytuj
Square 8 619 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 Kolejna bzdurna decyzja. Nie wiem komu to przeszkadzało. Cytuj
Gość Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 2 minuty temu, MYSZa7 napisał: brak option file w pesie? Cytuj
Patricko 1 408 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 Edytory zapisów, nie widzę innej opcji. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 1 godzinę temu, PiPoLiNiO napisał: Ultra hiper ssd w ps5 Haha Para poszła w gwizdek. Marketingowo, kolejny strzał w kolano Gdzie są forumowi eksperci twierdzący, że dysk nadrobi niedoyebane GPU? Cytuj
aph 155 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 Jaki gwizdek jak w Spider Man MM gra z menu laduje się w 4.30 a wczytanie sejwa to 1.3? Nie mówiąc o ambitnym RT itp. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 @Square-tak jak pisze @Patricko Xbox zrezygnował z opcji USB ze względu na edycję sejwów. W sumie rozumiem, bo ludzie sobie ściągali sejwy z platyną lub psuli online grając na sterydach. Chyba wcześniej już sony próbowało zatrzymać cheaterów, ale ludzie się pruli o te USB. Teraz jest jednak dobra okazja. Uważam, że to dobra decyzja. Sam wolę konsole do online, bo na PC cheaterów jest pełno. 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 W profilu jest teraz licznik godzin gry, także w grach z PS4 3 1 Cytuj
Square 8 619 Opublikowano 6 listopada 2020 Opublikowano 6 listopada 2020 Aż będzie strach sprawdzić te statsy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.