balon 5 346 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 13 minut temu, Figuś napisał: Skoro w oficjalnych parametrach podają że obsługuje VRR to raczej w niedalekim czasie dodadzą jego obsługę. Poza tym nie wiem czym się blanti martwisz, przecież CX ma problemy z VRR XD Blantman kupi drugi tv specjalnie pid VRR. Takie rzeczy rylko w nibylandii. Cytuj
Rash 240 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 Pytanko za sto punktów. Za ile wystawić półtorarocznego prosiaka z edycji cuh-7216b wraz z dwoma padami i powiedzmy jedną gierą w gratisie np z horizonem. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 Pytanie takie. Jeśli mam zainstalowane gry na dysku zewnętrznym podpiętym do ps4 to wystarczy podpiąć dysk do ps5 aby w nie grać? Cytuj
czarek250885 323 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 2 minuty temu, kufir napisał: Pytanie takie. Jeśli mam zainstalowane gry na dysku zewnętrznym podpiętym do ps4 to wystarczy podpiąć dysk do ps5 aby w nie grać? Chyba jeszcze nie będzie możliwe podpięcie. Dopiero w pozniejszym czasie. Cytuj
jaro 77 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 3 minuty temu, kufir napisał: Pytanie takie. Jeśli mam zainstalowane gry na dysku zewnętrznym podpiętym do ps4 to wystarczy podpiąć dysk do ps5 aby w nie grać? tak Cytuj
Gość kufir Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 A co z sejwami gier z ps4. Instaluje grę ps4 na ps5 i... Gram od nowa czy sejwy są jakoś przenoszone przez chmurę itp? Cytuj
Square 8 611 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 Możesz przenieść przez PS+, albo na USB. Możesz też przekopiować z PS4 razem z całą zawartością dysku. Co do wcześniejszego pytania to nawet był tu oficjalny filmik z supportu, więc tak jak jaro napisał, wystarczy podpiąć dysk zewnętrzny do PS5 i gry będą działać. Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 1 godzinę temu, balon napisał: Blantman kupi drugi tv specjalnie pid VRR. Takie rzeczy rylko w nibylandii. Az sprawdziłem czy moj zeszłoroczny q70r ma VRR i specka twierdzi, że tak. Czyli poza brakiem 120Hz/4K costam moze zyskam z tej nowej generacji. O ile PS5 dostanie obsługę vrr w którym updajcie 1 Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 Q70 nie ma "tylko" Dolby Vision, reszta to jest typowo pod gaming, razem z VRR. 4K/120 fps nie liczę, bo to jakieś majaki marketingowców Microsoftu czy Sony. 1 Cytuj
nero2082 791 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 6 godzin temu, Paolo de Vesir napisał: nero to alt YETIego? Były gify, była lista prawdy, jest brak Xboxa. No wszystko się łączy. dziękuję za to wspaniałe wyróżnienie!111 wracając do hypu, nowy State of play : i porównanie padów : Cytuj
REZOK 1 020 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 No oczywiście piszemy o zeszłorocznym modelu q70r, nie tegorocznym q70t, który jest odpowiednikiem zeszłorocznego q60r. Serio Samsung powinien ogarnąć dupe z tymi oznaczeniami tv i downgradem "wyższych modeli". 1 Cytuj
Gość kufir Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 I ostatnie pytanie... Kierownica TS 150 będzie działać z ps5? Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 2 godziny temu, Hendrix napisał: Chcesz żeby podstawą były gry pisane tak żeby po procesie optymalizacji nie trzymały klatek? Serio? Jak pisałem wielokrotnie: VRR to bardzo dobra funkcja, ale to jest przede wszystkim też ostateczność (VRR lepiej sprawdza się na PC z racji szerokiej opcji skalowania wydajności po stronie użytkownika). Poza tym nie sądzę aby długo przyszło czekać na firmware update z VRR, gdyż ten jest w oficjalnych specyfikacjach konsoli. Piszesz takie głupoty serio? Oczywiście że nie chce ale tak będzie i to już zaraz. Pokaż mi z ostatnich dwóch generacjach gry gdzie nie było przypadków latającego FPS jest ich mało. Ta funkcja jest mega ważna z powodu tego że deweloperzy nie umieją optymalizować. Zawsze na poprzedniej generacji wybierałem tryb płynności względem jakości obrazu bo wolałem mieć stabilne klatki. Niestety nawet te tryby z lock na 60 FPS nie działały w każdej grze. Jeżeli ktoś wierzy że wszystkie gry na nowej generacji będą miały lock 60 FPS to jest naiwny bardziej niż nowo narodzony bobas. A vrr to już nie domena pc skoro mamy to w tv i przynajmniej niektórych konsolach. @Figuśkiepski pocisk bo akurat vrr dziala bez zarzutu w 60 FPS a gry w 120 klatkach to będzie rzadkość i tylko indyki. A nawet wtedy na cx mogą ale nie muszą wystąpić pewne niedogodności a jak 120 Hz na twoim przyszłym tv? Dla mnie najważniejszymi rzeczami w nowych konsolach i czemu zmieniam stare to w kolejności: 1. SSD i szybkość ładowania bo w takim destiny 2 dla przykładu to była tragedia. 2. Ogólna płynność gier w tym vrr które ma tą płynność poprawić jak dev coś zjebie. 3. Lepsza grafika. Tak grafa na końcu bo już obecnie nie miałem grafice nic do zarzucenia. RT to będzie fajny dodatek jak hdr na poprzedniej generacji ale mógłbym się bez tego obejść. Te loadingi za to i brak płynności niezmiennie irytował. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 xDDDD Blantman, proszę cię, przeczytaj swój wpis. Poza tym serio: VRR na konsolach będzie po prostu dużo rzadziej wykorzystywany - przez to jak proces optymalizacyjny wygląda, wbrew temu co piszesz - w grach konsolowych wahnięcia między płynnością są w dość niskich wartościach, więc i VRR będzie miało znacznie mniejszy wpływ, masz przecież setki jeśli już nie tysiące filmików z analizami na DF - gry gdzie płynność zmienia się w dużych wartościach jest dość znikoma, a dosłownie te tytuły najwięcej skorzystałyby. Piszesz, że zawsze wybierałeś tryb płynności, dobrze - i to była równie rzadka opcja, jak tytuły, które serio w tej generacji skorzystają w pełni z walorów VRR. Piszę to mimo, że po pierwsze, zawsze doradzam kupno TV z VRR (bo to future-proofing), sam taki tv posiadam (i gram na nim na PC), uważam, że to świetna opcja, szczególnie jak będziemy zbliżali się do końca przyszłej generacji, kiedy tytuły zaczną serio mocno taksować wydajność nowych maszyn. No i to jest dosłownie pieklenie się o nic: VRR będzie, to kwestia software'u i niczego więcej (bo hardware jest). Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 Ja tam odczuwałem czkawki na konsoli bardzo często. W grach aaa i w indykach. Może po prostu jestem bardziej przeczulony na skoki niż niektórzy. Są ludzie tu co nie odróżniają 30 fps od 60. Są też tacy dla których stabilne między 20-28 FPS jest ok. Cytuj
madhunt3r 21 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 Jak dla mnie ten interfejs jest piękny, nowoczesny i szybki. Elegancki. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 54 minuty temu, blantman napisał: czkawki na konsoli bardzo często No, ale wielokrotnie to też winna złego frame pacingu i tego JAK klatki są wyświetlane, nie ich ilości (i różnic między ilością ich wyświetlania) - a sam VRR przede wszystkim redukuje screen tearing i to jest jest jego największa zaleta dla tego jak są obecne pisane gry (stuttering też, owszem ale nie neguje tego całkowicie - warto oczywiście zaznaczyć też, że VRR zwykle działa w konkretnym zakresie Hz, np. 48-60, 40-120) VRR rozwinąłby skrzydła gdyby gry były PISANE pod taką funkcję, np.: Dev X targetuje grę Y aby ta działała w 45 fps - bez VRR, mimo perfekcyjnej płynności 45 fpsów, osoba grająca na odbiorniku 60Hz/120Hz miałaby ciągły problem z płynnością obrazu, bo nie przeskoczysz technologii - każda klatka, której nie można byłoby zsynchronizować 1:1 (np. 60fps/60Hz) albo 1:2 (30fps/60Hz) musiałaby zostać wciśnięta w ten timing (poprzez powtórzenie klatki), czyli spowodowałoby to tearing, stuttering i lag. w takim wypadku VRR JEST niezastąpiony. Gry jednak nie są tak pisane i prędko to się nie zmieni (jeśli kiedykolwiek btw.), ponieważ % ludzi z odbiornikami obsługującymi VRR (szczególnie na konsolach) jest ZNIKOMY, więc nikt nie będzie projektował swoich gier w ten sposób (tutaj głównie nadzieja w dodatkowych trybach wyświetlania gry, ale i tak zdecydowana większość będzie wybierała opcję 30/60 albo 60/120). Dlatego też - znowu się powtarzam - VRR zawsze będzie najlepiej wypadał na PC, gdzie jako użytkownik, za pomocą ustawień, mogę mieć znaczny wpływ na to jak gra działa.. Jedno nauczyła mnie droga do tej generacji - ludzie absolutnie nie rozumieją technologii i widzą głównie slogany, to dość oczywiste, ale trochę irytujące na forach gdzie jednak zrozumienie tego powinno być troszeczkę większe. Cytuj
SlimShady 3 385 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 Podnieta 120 klatkami, to trochę jak z Full HD na 7 generacji. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 z twittera, pudełko w sumie spoko 1 Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 Czy ktos zrobił test jak chodzi FF VII Remake w Boost Mode? Jest szansa na 60fps? Cytuj
Inferi 49 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 13 hours ago, ASX said: Xbox gamepass - najlepsza oferta dla graczy w branży Powaznie piszesz? Ja to widze inaczej - najlepsza oferta dla casuali ktorzy lubia ogrywac wszystkie crapy po troche. Jestem hardcore'wym graczem i ta oferta nic dla mnie nie znaczy. Ogolnie polityka Microsoftu jest taka by lapac Januszy do siebie i ogolnie smieszna. Przykladem niech bedzie to, ze jak to ktos z Microsoftu zapowiadal - ''najwiekszy line up w historii'' - i tutaj obeznani wiedza, ze to prawda, ale wiedza tez, ze tak naprawde jest najslabsza i najgorsza jesli mowimy o nowych grach w premiere pod nowy sprzet. Kolejne to te z szybkoscia ssd gdzie tez tak obrocili kota ogonem, ze liczby sie zgadzaja, ale jesli wezmiemy gry pod tylko nowe konsole to sprawa wyglada odwrotnie. Microsoft to taki PiS ktory rzuca 500+, a Karyny i Sebki sie ciesza, glosuja i reszta ich nie interesuje. A tak naprawde wszystko dookola wyglada slabo i MOZE bedzie lepiej za 2-3 lata. Moze.. 5 3 10 Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 Ty tak serio? Gamepass to same crapy? Odpowiednik 500+? I może będzie lepiej za 2-3 lata? Brzmisz jakbyś nie miał pojęcia o czym piszesz. Gamepass już teraz jest pełen świetnych gier, co trudno zanegować. A dodarkowo co chwila trafiają tam nowe gry (czesto w dniu premiery), więc z każdym następnym rokiem oferta będzie jeszcze lepsza i bogatsza. 4 Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 Gamepass i ps now to są mega dobre oferty. Można dyskutować czy to jest dobre dla każdego gracza, ale deale są niesamowite i pełne genialnych gier. Ostatnio oba abonamenty dostały reaidenta 7. Ps now mialo swoje exy. Xbox swoje. Abonament na rok kosztuje mniej, niż jedna gra. 1 Cytuj
Inferi 49 Opublikowano 7 listopada 2020 Opublikowano 7 listopada 2020 11 minutes ago, ASX said: Ty tak serio? Gamepass to same crapy? Odpowiednik 500+? I może będzie lepiej za 2-3 lata? Brzmisz jakbyś nie miał pojęcia o czym piszesz. Gamepass już teraz jest pełen świetnych gier, co trudno zanegować. A dodarkowo co chwila trafiają tam nowe gry (czesto w dniu premiery), więc z każdym następnym rokiem oferta będzie jeszcze lepsza i bogatsza. Ale mnie nie interesuje ilosc tylko jakosc. Exow brak, bo to co mielismy w okresie Xbox One to chyba kazdy wie. Zreszta X360 to samo. Ja wybieram gry w ktore chce grac i chcialbym by Microsoft takie posiadal, ale nie posiada. Wole kupic kilka gier w roku niz oplacac abonament w ktorym wiele dobrego do zaoferowania niema na ten moment. Do tego ludzie ktorzy kupuja gry nie w premiere praktycznie nic nie traca w porownaniu z gamepassem. Jesli Xbox sie rozkreci i te inwestycje zaczna przynosic plony mocnego kalibru - a te zaczna ladowac w gamepass - bede rowniez osoba chwalaca to rozwiazanie z ta usluga. Jak pisalem wczesniej - oferta na ten moment wysmienita dla ludzi chcacych sprawdzac wszystko bez wzgledu na recki itd i z duza porcja wolnego czasu. 2 1 3 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.