lonek_rwl 11 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Korzysta ktos z Remote Play pomiędzy dwoma PS5? Szykuje sobie drugie stanowisko do grania w domu i chciałem zrobić to poprzez remote play PS5 w głównym salonie - PS4 Pro w drugim pokoju. Zastanawiam się czy są może jakieś korzyści gdybym w drugim pokoju zamiast PS4 postawił PS5 Digital? Jakieś przełączenie się między konsolami bez straty jakości? Możliwość odpalenia gry płytowej na Digitalu (korzystają z napędu konsoli głównej)? Czy Science Fiction wymyślam?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Opublikowano 14 sierpnia 2021 zmiany na plus w przyszłym updejcie OS w systemie dzbanków 1 Cytuj
Patricko 1 403 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Tak to powinno od początku wyglądać. Szkoda tylko, że progres do trofeów tak mało devów stosuje. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Też uważam że to powinno być obowiązkowe Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Opublikowano 14 sierpnia 2021 A nie ma tego w każdej grze PS5? Cytuj
Patricko 1 403 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Nie, devy muszą sami wrzucić tracker do trofeów. Jak tego nie zrobią to mamy jak za czasów ps3 i ps4. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Opublikowano 14 sierpnia 2021 No to ja wiem, ale czy są tytuły w wersji PS5, które tego nie mają? Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Kolejna plota w eterze od Shpeshal_Nick mówi że Sly Cooper 5 jest robiony (nie przez Sucker Punch). Cytuj
Patricko 1 403 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Opublikowano 14 sierpnia 2021 No to ja wiem, ale czy są tytuły w wersji PS5, które tego nie mają?No tak, ostatnio to F1 2021 czy Hades nie mają. Oczywiście w wersji na PS5. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Opublikowano 14 sierpnia 2021 8 minut temu, łom napisał: Kolejna plota w eterze od Shpeshal_Nick mówi że Sly Cooper 5 jest robiony (nie przez Sucker Punch). Słyszałem tą plotę u Mystica, na razie zero jaranka, ale miło jakby się potwierdziło. Cytuj
Lukas_AT 1 188 Opublikowano 15 sierpnia 2021 Opublikowano 15 sierpnia 2021 (edytowane) 22 godziny temu, łom napisał: Twisted Metal na PS3 jest świetny ale też bardzo wymagający i z mocno arcade'owym modelem jazdy. Trzeba dłużej przysiąść żeby ogarnąć co się dzieje a niektóre misje w kampanii powtarzałem po parę razy (wyścig w Diesel City pewnie paręnaście). Na pewno jest o wiele wyższy próg wejścia niż w TM2 czy Vigilante 8. Największym minusem był wymóg posiadania online pass co praktycznie zabiło grę przez sieć. Ogromnym minusem Twisted Metal na PS3 był takt, ze byly tam tylko 3 postaci i 3 historie. Kazda z tych postaci wsiadala do znanych pojazdow, a starzy kierowcy zniknęli. No mega dziwny zabieg. Gra nie sprzedala sie jakos super, a Sony nadal ciagnie temat - po raz kolejny stawiajac w sprzecznosci z tezą, ze tworza tylko bezpieczne marki. Ja się oczywiscie ciesze, bo jestem fanem serii. Chcialbym by seria bardziej wrocila w klimaty Twisted Metal Black z PS2. A porownanie do All Stars troche nie na miejscu, bo to popierdółka przy Twisted Metal, gdzie sa areny z prawdziwego zdarzenia (miasta itd). Edytowane 15 sierpnia 2021 przez Lukas_AT Cytuj
YETI 10 990 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Autor Opublikowano 16 sierpnia 2021 Nad nowym tytułem pracuje podobno Hidetaka Miyazaki, jednak na pewno nie jest to sequel Bloodborne, ani też Demon's Souls. Ma chodzić o nową markę, niezwiązaną z poprzednimi grami japońskiego studia. Co ciekawe, źródło Nicka Shpeshala zaznacza, że „ten exclusive na PS5 jest w większym stopniu grą Souls-like niż Elden Ring czy Sekiro”. https://www.eurogamer.pl/articles/2021-08-16-plotka-tworcy-dark-souls-i-elden-ring-pracuja-nad-nowa-gra-na-wylacznosc-ps5 Cytuj
Patricko 1 403 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Castlevania od From. Cytuj
YETI 10 990 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Autor Opublikowano 16 sierpnia 2021 W dniu 14.08.2021 o 18:58, łom napisał: Kolejna plota w eterze od Shpeshal_Nick mówi że Sly Cooper 5 jest robiony (nie przez Sucker Punch). Z tych platformówke od Sony, to gracze chyba największe ciśnienie mają na nowego Jaka i Dextera, dziwne że zdecydowali się na Sly. 1 minutę temu, Patricko napisał: Castlevania od From. Mam nadzieję, że jednak zupełnie nowe IP. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 8 minut temu, YETI napisał: Z tych platformówke od Sony, to gracze chyba największe ciśnienie mają na nowego Jaka i Dextera, dziwne że zdecydowali się na Sly. No nie wiem dla mnie najlepszą częścią Jak & Daxter to była jedynka, czym dalej oddalali się od platformówki i pakowali więcej minigierek tym gorzej mi się w to grało. Tak samo ze Sly'em, za najlepszą część uważam dwójkę, a 1 i 3 to dosłownie zlepek minigierek. Cokolwiek robią mam nadzieję że nie przekombinują i nie rozwodnią gameplayu bo dawno nie było typowej platformówki 3d z większym budżetem (nie licząc Ratcheta, ale to zawsze była bardziej strzelanina z elementami platformowymi albo na odwrót, zależnie od części). Cytuj
funditto 657 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Sly 2 i 4 były bardzo dobrymi grami. Chętnie zagram w 5. W Jaka mógłbym zagrać gdyby to był reboot w stylu jedynki Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 33 minuty temu, łom napisał: No nie wiem dla mnie najlepszą częścią Jak & Daxter to była jedynka Mogliby zrobić remake jedynki, bo była to świetna platformówka. W dwójkę i trójkę grałem tylko trochę, ale od razu było widać, że odchodzą one od tego co oferowała pierwsza cześć. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Dużo tych plotek o przywrócenia starych IP. Najcieplej bym przyjął twisted metal. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 (edytowane) Jest masa gier które mogłyby by wrócić a które nie miały by w tym momencie podobnej konkurencji, i nie musieli by pakować jakiejś kosmicznej kasy w takie powroty. Np. takie Other Ocean Interactive odpowiedzialne za remake MediEvil zrobiło moim zdaniem mega robotę a kosztowało to Sony pewnie ułamek jakiegoś tytułu AAA. I jeszcze jednego tytułu mi brakuje - Ridge Racer (tak, wiem że to Namco), pamiętam że 7 była zacna a teraz na telefonie ogrywam RR z PSP i zjada ta gra wszystkie natywne wyścigi na Androida. Edytowane 16 sierpnia 2021 przez łom Cytuj
Paolo de Vesir 9 124 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Wg. informacji które znalazłem w sieci szacuje się, że remake poszedł w 500k, więc przy ok. 125mln PS4 i PS5 jest to wynik raczej nierokujący na podobne akcje. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Jak dla mnie te plotki o wipeout i twister metal to jakiś fejk przy obecnej polityce Sony i ujebaniu się na robieniu tylko blockbusterow Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Myślę, że oni dobrze wiedzieli, że wykręcą takie cyfry. Pewnie niewielu starych graczy medievila dożyła w growej pasji dzisiajszych czasów a młodzi mieli to głęboko w doopie. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Poza tym to nie była wysokobudżetowa produkcja wiec ba pewno sie to zwróciło. Czy na tyle by Sony było zadowolone? Pewnie nie. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Nie każda gra musi się zwracać, budowanie różnorodnego katalogu gier i podejmowanie ryzyka, musi się wiązać z tym że nie każda gra zwróci się finansowo, Dobry przykład takiego podejścia to Returnal, który sprzedał się kiepsko (nie wiadomo chyba czy gra się zwróciła), ale samo Sony przyznało w raporcie finansowym, że bardziej niż na sprzedaży zależało im na na wysokich ocenach. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Nawet jeśli remake MediEvil nie sprzedał się dobrze (ale jakim cudem ta gra ma tylko 67 na MC od 'recenzentów' nie mam pojęcia) to przynajmniej Sony nie musi słuchać przez najbliższe X lat tekstów 'Kiedy wróci Medievil', bo dostarczyli porządny remake który się nie sprzedał więc mają bardzo dobrą wymówkę dla czego nie ma kolejnej części. A wydawanie takich gier może przekonać potencjalnych klientów do zakupu konsoli. Wydanie np. porządnego MotorStorma zmieniło by u mnie status na temat zakupu PS5 z "Kupię jak wyjdzie wersja Slim" na "Musze ograć teraz, dawać mi konsolę". A odnośnie Returnala te 560k kopii jak na nowe IP od mało znanego studia to całkiem dobry wynik patrząc na ilość konsol i sprzedaż ich wcześniejszych gier. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.