Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
35 minut temu, Figuś napisał:

to to co niby nowe Uncharted miało chyba robić według wielu starych plotek, a ogólnie są od pomocy innym studiom

Uncharted to ma niby robić studio w San Diego, gdzie pracuje dużo ludzi z ND. 

Opublikowano

https://www.tweaktown.com/news/84367/sony-has-10-billion-left-to-spend-on-acquisitions-through-2023/index.html

 

Cytat

Sony has $10 billion left to spend on acquisitions through 2023
Sony's latest financials confirm it has roughly $10 billion left of its total $18 billion budget to spend on strategic buyouts.

Back in May 2021, Sony outlined its spending budget for its fourth mid-year plan which stretches from FY21 - FY23 (March 2024). The company's board of directors authorized a 2 trillion yen budget (roughly $17.4 billion) for strategic investments, acquisitions and buyouts, and share repurchases.

Sony has now revealed it has spent 850 billion yen (roughly $7.4 billion) of its allocated budget, leaving about $10 billion left for further purchases. Sony's current bill includes the substantial $3.6 billion buyout of Bungie, as well as billions in share buybacks.

 

The bulk of Sony's spending was made on content IP, which follows the current feeding frenzy for games and franchises, and the lion's share was spent on its Games and Network Services segment.

What's interesting is that the $7.4 billion investment total also includes deals that haven't been made public yet. Sony Interactive Entertainment President Jim Ryan said more acquisitions are coming: "We should absolutely expect more. We have many more moves to make."

 

"The amount of capital allocated to strategic investments, including the acquisition of Bungie...and repurchases of Sony stock, from the beginning of this fiscal year until today, and including acquisitions and asset purchases that have closed as well as those that have been decided but not closed, totals approximately 850 billion yen."

 

Nie wiem na ile legitny portal, ale ciekawie brzmi to że jeszcze coś wzięli  pod skrzydła ale nie ogłosili tego publicznie.

Opublikowano
5 minut temu, Cedric napisał:

Robiły randomy, ale w pewnym momencie projekt przejęło po całości ND. 

No to zajebiście że jeden z najzdolniejszych devów branży traci czas i pieniądze na rimejk 9 letniej gry :) Serio niech ta branża zdechnie bo mnie denerwuje kurde bele

  • Plusik 1
  • Smutny 1
Opublikowano

Przecież robią też nowe IP. Blaupoint robi nowe IP, barlog klepie nowe IP, bend też robi. Plus jescze Pixel opus klepie coś nowego. Media molecule też mam nadzieję ze zrobią nową grę a nie te edytory. Będzie tego naprawdę sporo.

Opublikowano (edytowane)

Też mi się nie podoba idea rimejkowania pierwszego TLoU, ale podobno samo ND jest zadowolone, bo ten ich wielgachny team mogą zająć konkretną robotą w czasie gdy trwa preprodukcja jakiejś nowej gry/marki. Do tego programiści mogą się zapoznać z możliwości PS5, bez wymyślania całego gameplayu na nowo.

Edytowane przez Cedric
Opublikowano (edytowane)

Powiem Wam szczerze, że jak dla mnie ani U4 ani TLOU nie wymaga rimejka czy poprawek one nadal wyglądają świetnie. Ale chyba ta generacja szykuje się na wydawanie wersji DC i odgrzewanie starych gier i ciągnięcie na nostalgii. Wiadomo, że sam niektóre gry bym ograł w nowszej wersji, ale chyba przybiera to zbyt szeroki rozmach.

 

A wiecie może nad czym ND obecnie pracuje w sensie nowego IP?

Edytowane przez mario10
Opublikowano

To mogliby zamiast tego robić 2 nowe ip albo nowe ip i tlou 3. Nie wiem może niech wydadzą to yebane multi którego nie możemy się doczekać od 2 lat

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Jak już robią tego rimejka to mam nadzieję że ten dickman nie ruszy fabuły. Bo jak on coś tam pozmienia to na taczkach niech go wywioza.

 

A było jakieś info czemu zabrali ten remake randomom?

Edytowane przez Ma_niek
Opublikowano

@Ma_niek Było, było - polecam znaleźć artykuł Scheira o tym. W dużym skrócie to ten ich dział Visual Arts Service Group, który pomaga innym studiom chciał być bardziej autonomiczny. Szef studia wpadł na pomysł zrobienia właśnie rimejku TLoU. Szefostwo Sony długo nawet o tym nie wiedziało i jak już sprawa wyszła na jaw to Hulst nie był specjalnie przekonany do projektu, bo budżet i zasoby rosły z dnia na dzień. No, ale sporo roboty zostało zrobionej i po ukończoenu TLoU część ludzi z ND została oddelegowana do pomocy przy grze od VASG. No i pewnym momencie ND przejęło to całkowicie, jako sposób na relokację zasobów programistycznych. A ambitne szefostwo VASG odeszło ze studia. 

 

https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-04-09/sony-s-obsession-with-blockbusters-is-stirring-unrest-within-playstation-empire

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Ostatnio często mówi się o chęci powstania remakeu Killzone 2 (ewentualnie nowej części w styli KZ2) i powiem tak...

Przed chwilą zagrałem kawałek pierwszej misji przez PS Now i... tylko się utwierdziłem w przekonaniu, że takie coś musi powstać!

Jak nie przepadam za grami z kamerą fpp, tak tu nadal gra się fajnie (chociaż input lag jest masakryczny, pewnie jeszcze bardziej potęgowany przez PS Now) i o dziwo graficznie prezentuje się nadal bardzo ładnie. To jedna z niewielu gier z generacji PS3 / X360, której nawet remaster nadal wyglądałby bardzo przyjemnie (podbita rozdziałka, framerate i niektóre tekstury). Inny gry zestarzały się dużo mocniej. 

Edytowane przez Emet
  • Haha 1
Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

Czemu nie od razu od trójki? :pawel: Serii przydałby się soft reboot, pytanie tylko czy będzie na to rynek zbytu. Sony nie wydaje się być zainteresowane FPSami.

 

Kupili Bungie za 3 miliardy wiec chyba zaczęli o tych fpsach myśleć.

Opublikowano
26 minut temu, Emet napisał:

Ostatnio często mówi się o chęci powstania remakeu Killzone 2 (ewentualnie nowej części w styli KZ2) i powiem tak...

Przed chwilą zagrałem kawałek pierwszej misji przez PS Now i... tylko się utwierdziłem w przekonaniu, że takie coś musi powstać!

Jak nie przepadam za grami z kamerą fpp, tak tu nadal gra się fajnie (chociaż input lag jest masakryczny, pewnie jeszcze bardziej potęgowany przez PS Now) i o dziwo graficznie prezentuje się nadal bardzo ładnie. To jedna z niewielu gier z generacji PS3 / X360, której nawet remaster nadal wyglądałby bardzo przyjemnie (podbita rozdziałka, framerate i niektóre tekstury). Inny gry zestarzały się dużo mocniej. 

Ja bym wolał serie Resistance. Jakaś taka bardziej z duszą. Killzone były epoka, ale serduszko bije dla tej drugiej serii strzelanek.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...