Figuś 21 140 Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 już było w statusach i cw 13 października w Europie https://blog.playstation.com/2022/09/28/playstation-stars-launches-in-asia-today-with-additional-markets-coming-soon/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Patricko 1 390 Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 Coś czuję, że to kolejny nietrafiony pomysł i zostanie zakopany za parę lat. Cytuj Odnośnik do komentarza
Il Brutto 1 623 Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 51 minutes ago, PiPoLiNiO said: Co tam biedaki? W końcu macie prawdziwe 4K Czyli moja konsole ktora kupilem od scalpera moglbym pogonic dzisiaj z zyskiem Cytuj Odnośnik do komentarza
Snake_Plissken 874 Opublikowano 29 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2022 A potem wchodzę na stronę MM i widzę konsolę + HFW z GT7 za 3 koła dostępną. W Euro już te bundle przecenili. xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 509 Opublikowano 29 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2022 No wrzucałem tu kiedyś przeceny o 1000 zł, to jest dokładnie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 140 Opublikowano 29 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2022 Jimbo to lepiej niech wypierdala Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 827 Opublikowano 29 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2022 No pojebało ich. Dzieciaki, które mają czas napierdalać jakieś gówno zadania będą miały lepszy support niż wieloletni gracz płacący hajs tak samo jaki i ich rodzice? No supcio. Zdechnij pijaku. Cytuj Odnośnik do komentarza
Patricko 1 390 Opublikowano 29 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2022 Oby to szybko zostało zaorane. Cytuj Odnośnik do komentarza
KarolJanuszGejmingu 466 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 No gruba sprawa,przecież na support Sony dzwonimy codziennie. Ja to trzy razy na dobę , teraz jak będzie można robić zadania to co godzinę aby mieć "lepszy support"Dobrze,że Sony podniosło cenę konsoli to już 90% forum jej nie kupi,tym sposobem nikt nie będzie potrzebował wsparcia. 1 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 595 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 tak właśnie się zastanawiałem, czy pojawi się ktoś kto będzie bronić tej decyzji i na Karolu, jak zwykle się nie zawiodłem. Powinieneś, jeszcze napisać że za jakość się płaci i jak się chce dobrego supportu to nie ma nic za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 021 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Nigdy nie dzwoniłem na support Sony, a na support MS parę razy jak się konsola popsuła i to by bylo na tyle przez 25 lat grania Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 295 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 I nigdy nie chciej tam dzwonić no chyba że dla Karolka teraz podwyższą jakość usługi Cytuj Odnośnik do komentarza
PanKamil 1 108 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Ja z dwa razy dzwoniłem i nie mam pojęcia jak niby ma to działać. Normalny sygnał, odbiera typek i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 140 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 https://www.psu.com/news/jetpack-interactive-hiring-for-aaa-live-service-game-based-on-flagship-sony-ip Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 021 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Może to będzie support jak lata temu na NES gdzie agenci pomagali przejść grę i np. będą tłumaczyć jak wychylić gałkę do przodu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 961 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 5 minut temu, Figuś napisał: https://www.psu.com/news/jetpack-interactive-hiring-for-aaa-live-service-game-based-on-flagship-sony-ip Tam nie pracuje przypadkiem 20 osób? Z 4 razy tyle musieli by zatrudnić żeby była mowa o AAA, ale lepiej żeby oni robili kolejnego GaaSa niż np. Bluepoint Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 595 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 ma to działać w ten sposób, że użytkownicy z najwyższego tieru 4, czyli ci którzy kupili 4 gry w pelnej cenie na PSN i 128 rzadkich trofików, będą mieli pierwszeństwo połączenia gdy będą dzwonili na obsługę techniczną i nie będą musieli czekać w kolejce na połączenie. Niby nic wielkiego, ale graczom nie podoba się takie dzielenie klientów na gorszych i lepszych. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 140 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Nie wiem, jak ktoś ma konto na linkedin może sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 021 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 2 minutes ago, ASX said: ma to działać w ten sposób, że użytkownicy z najwyższego tieru 4, czyli ci którzy kupili 4 gry w pelnej cenie na PSN i 128 rzadkich trofików, będą mieli pierwszeństwo połączenia gdy będą dzwonili na obsługę techniczną i nie będą musieli czekać w kolejce na połączenie. Niby nic wielkiego, ale graczom nie podoba się takie dzielenie klientów na gorszych i lepszych. a niby jak to ma działać? Zsynchronizuje sobie numer telefonu z kontem PSN? Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 595 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 nie mam pojęcia jak to jest rozwiązane technologicznie Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 602 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Na początku połączenia automat spyta ile masz platyn, wdusisz 7, robot cię wyśmieje i cyk jesteś 50 w kolejce. 1 6 Cytuj Odnośnik do komentarza
Snake_Plissken 874 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Ciekawe czy będą liczyć zakup tych gier wstecz? Spoiler Znając życie nie ma takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 041 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Godzinę temu, ASX napisał: tak właśnie się zastanawiałem, czy pojawi się ktoś kto będzie bronić tej decyzji i na Karolu, jak zwykle się nie zawiodłem. Powinieneś, jeszcze napisać że za jakość się płaci i jak się chce dobrego supportu to nie ma nic za darmo. ja nawet wiedziałem kto to napisze Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 509 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 To dobrze, że siedziałem cicho Jest to niby chujowe zagranie, ale takie które nie dotknie większości z nas, albo w ogóle nie będzie miało wpływu na polski support. Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 433 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Jak zadzwonię i powiem ze mam platyne w MGR:R i Sekiro to od razu wskoczę na kolejkę VIP Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.