Figuś 21 174 Opublikowano 28 września 2022 Opublikowano 28 września 2022 już było w statusach i cw 13 października w Europie https://blog.playstation.com/2022/09/28/playstation-stars-launches-in-asia-today-with-additional-markets-coming-soon/ Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 28 września 2022 Opublikowano 28 września 2022 Coś czuję, że to kolejny nietrafiony pomysł i zostanie zakopany za parę lat. Cytuj
Il Brutto 1 625 Opublikowano 28 września 2022 Opublikowano 28 września 2022 51 minutes ago, PiPoLiNiO said: Co tam biedaki? W końcu macie prawdziwe 4K Czyli moja konsole ktora kupilem od scalpera moglbym pogonic dzisiaj z zyskiem Cytuj
Snake_Plissken 924 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 A potem wchodzę na stronę MM i widzę konsolę + HFW z GT7 za 3 koła dostępną. W Euro już te bundle przecenili. xD Cytuj
Square 8 610 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 No wrzucałem tu kiedyś przeceny o 1000 zł, to jest dokładnie to samo. Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 Jimbo to lepiej niech wypierdala Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 No pojebało ich. Dzieciaki, które mają czas napierdalać jakieś gówno zadania będą miały lepszy support niż wieloletni gracz płacący hajs tak samo jaki i ich rodzice? No supcio. Zdechnij pijaku. Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 Oby to szybko zostało zaorane. Cytuj
KarolJanuszGejmingu 476 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 No gruba sprawa,przecież na support Sony dzwonimy codziennie. Ja to trzy razy na dobę , teraz jak będzie można robić zadania to co godzinę aby mieć "lepszy support"Dobrze,że Sony podniosło cenę konsoli to już 90% forum jej nie kupi,tym sposobem nikt nie będzie potrzebował wsparcia. 1 4 Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 tak właśnie się zastanawiałem, czy pojawi się ktoś kto będzie bronić tej decyzji i na Karolu, jak zwykle się nie zawiodłem. Powinieneś, jeszcze napisać że za jakość się płaci i jak się chce dobrego supportu to nie ma nic za darmo. Cytuj
Czoperrr 5 136 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 Nigdy nie dzwoniłem na support Sony, a na support MS parę razy jak się konsola popsuła i to by bylo na tyle przez 25 lat grania Cytuj
Pupcio 18 451 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 I nigdy nie chciej tam dzwonić no chyba że dla Karolka teraz podwyższą jakość usługi Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 Ja z dwa razy dzwoniłem i nie mam pojęcia jak niby ma to działać. Normalny sygnał, odbiera typek i po sprawie. Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 https://www.psu.com/news/jetpack-interactive-hiring-for-aaa-live-service-game-based-on-flagship-sony-ip Cytuj
Czoperrr 5 136 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 Może to będzie support jak lata temu na NES gdzie agenci pomagali przejść grę i np. będą tłumaczyć jak wychylić gałkę do przodu 1 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 5 minut temu, Figuś napisał: https://www.psu.com/news/jetpack-interactive-hiring-for-aaa-live-service-game-based-on-flagship-sony-ip Tam nie pracuje przypadkiem 20 osób? Z 4 razy tyle musieli by zatrudnić żeby była mowa o AAA, ale lepiej żeby oni robili kolejnego GaaSa niż np. Bluepoint Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 ma to działać w ten sposób, że użytkownicy z najwyższego tieru 4, czyli ci którzy kupili 4 gry w pelnej cenie na PSN i 128 rzadkich trofików, będą mieli pierwszeństwo połączenia gdy będą dzwonili na obsługę techniczną i nie będą musieli czekać w kolejce na połączenie. Niby nic wielkiego, ale graczom nie podoba się takie dzielenie klientów na gorszych i lepszych. Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 Nie wiem, jak ktoś ma konto na linkedin może sprawdzić Cytuj
Czoperrr 5 136 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 2 minutes ago, ASX said: ma to działać w ten sposób, że użytkownicy z najwyższego tieru 4, czyli ci którzy kupili 4 gry w pelnej cenie na PSN i 128 rzadkich trofików, będą mieli pierwszeństwo połączenia gdy będą dzwonili na obsługę techniczną i nie będą musieli czekać w kolejce na połączenie. Niby nic wielkiego, ale graczom nie podoba się takie dzielenie klientów na gorszych i lepszych. a niby jak to ma działać? Zsynchronizuje sobie numer telefonu z kontem PSN? Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 nie mam pojęcia jak to jest rozwiązane technologicznie Cytuj
Shankor 1 620 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 Na początku połączenia automat spyta ile masz platyn, wdusisz 7, robot cię wyśmieje i cyk jesteś 50 w kolejce. 1 6 Cytuj
Snake_Plissken 924 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 Ciekawe czy będą liczyć zakup tych gier wstecz? Spoiler Znając życie nie ma takiej opcji. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 Godzinę temu, ASX napisał: tak właśnie się zastanawiałem, czy pojawi się ktoś kto będzie bronić tej decyzji i na Karolu, jak zwykle się nie zawiodłem. Powinieneś, jeszcze napisać że za jakość się płaci i jak się chce dobrego supportu to nie ma nic za darmo. ja nawet wiedziałem kto to napisze Cytuj
Square 8 610 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 To dobrze, że siedziałem cicho Jest to niby chujowe zagranie, ale takie które nie dotknie większości z nas, albo w ogóle nie będzie miało wpływu na polski support. Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 Jak zadzwonię i powiem ze mam platyne w MGR:R i Sekiro to od razu wskoczę na kolejkę VIP Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.