Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Ma_niek napisał:

Oni już chyba nie istnieja bo ich rozwiązali po onrush. Ciekawe co ten poul robi. Nie pamiętam jak on tam na nazwisko mial .

Codemasters hired a large part of Evolution to form Codemasters EVO. The division's first release was the team based arcade racer Onrush in 2018 as a game building on the spirit of the MotorStorm series Evolution was known for. In July 2018, one month after the release and following disappointing sales numbers, a large portion of the staff was laid off, including director Paul Rustchynsky, and it was turned into a support division for other Codemasters titles.

This eventually changed as around 2020 the studio was renamed Codemasters Cheshire and they became developers of the arcade racing game DiRT 5 (2020).

On 14th December 2020 Electronic Arts announced the acquisition of the entire Codemasters company for $1.2 billion, including this studio.

On 12th May 2022 Electronic Arts announced to have integrated the development team at Codemasters Cheshire into Criterion Games, to work on a new game in The Need for Speed series. Both divisions keep a separate office, but operate under the Criterion name, with both reporting to vice president and general manager Matt Webster.

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, PanKamil napisał:

Nazywali się Codemasters Evo, od evolution właśnie. Skończyło się tak, że wysrali gniota na modłę motorstorm tylko z dziwnymi zabiegami jak brak mety i jakieś punkty. Core gry to dalej była szalona arkajdowa jazda po trasach z dużą ilością rozwidleń itd. Czy dalej istnieją to nie mam pojęcia.

Nie masz pojęcia o czym piszesz. OnRush to 100% arcade, praktycznie bez fizyki, z szerokimi trasami, power-upami, graniem w drużynie, plątającymi się NPCami do nabijania boosta i pstrokatą kolorystyką. Motorstorm 1 a w szczególności Pacific Rift to 100% wyścigi z podziałem na klasy pojazdów gdzie każdym jeździ się całkowicie inaczej i musisz wybrać trasę przejazdu odpowiednią dla tego co wybrałeś. Do tego mamy agresywne AI i różne klasy wagowe, nie ma szans że motorem zniszczysz ciężarówkę co jest możliwe w OnRush. To są całkowicie inne gry, to tak jak by napisać że Dirt Rally i Dirt 5 to to samo.

Odnośnik do komentarza

Codemaster Evo po porażce Onrusha przeszło spore zwolnienia i zostało przemianowane na Codemaster Cheshire.

 

4 minuty temu, Ma_niek napisał:

Oni już chyba nie istnieja bo ich rozwiązali po onrush. Ciekawe co ten poul robi. Nie pamiętam jak on tam na nazwisko mial .

Paul Rustchynsky dyrektor od Motorstorma i Drivecluba pracuje obecnie w Avalanche nad grą o łowieniu ryb

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
7 minut temu, łom napisał:

Nie masz pojęcia o czym piszesz. OnRush to 100% arcade, praktycznie bez fizyki, z szerokimi trasami, power-upami, graniem w drużynie, plątającymi się NPCami do nabijania boosta i pstrokatą kolorystyką. Motorstorm 1 a w szczególności Pacific Rift to 100% wyścigi z podziałem na klasy pojazdów gdzie każdym jeździ się całkowicie inaczej i musisz wybrać trasę przejazdu odpowiednią dla tego co wybrałeś. Do tego mamy agresywne AI i różne klasy wagowe, nie ma szans że motorem zniszczysz ciężarówkę co jest możliwe w OnRush. To są całkowicie inne gry, to tak jak by napisać że Dirt Rally i Dirt 5 to to samo.

Wiesz, to tak jakby dzień po premierze bloodborna napisać, że to nie soulsy bo są dynamiczne, można odzyskać zdrowie, jest broń palna itd. ale każdy wie, że to soulsy podanny w inny sposób. Jasne, że są różnice ale ja tam czuje korzenie motorstorma tak jak wiele innych osób. Sami twórcy też potwierdzili, że to duchowy spadkobierca serii motorstorm. Myślę, że pod skrzydłami sony by nic lepszego niż onrush nie zrobili więc dobrze, że spadli z rowerka.

Edytowane przez PanKamil
  • Minusik 3
Odnośnik do komentarza

Ja remaster dwóch pierwszych MotorStormów przytuliłbym z miłą chęcią, obowiązkowo z trybem multi, który wręcz dawał niesamowite pokłady miodu i grywalności. :banderas:

A sam single zapamiętam jako jedną, wielką walkę do samego końca wyścigu o pierwsze miejsce. :)

Odnośnik do komentarza

Powiedział też że w przypadku pozostałych gier, porty na PC będą wychodzić przynajmniej rok po wersji konsolowej.

 

Dla mnie całkiem spoko układ, masz ciśnienie na ogranie w gry w okolicach premiery to kup PS5. A jak masz dobrego PC, nie chcesz wydawać kilka tysięcy na kolejny kawałek plastiku i nie masz takiego ciśnienia na ogranie gry na premierę, to możesz poczekać przynajmniej rok i dostaniesz port na PC. 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, łom napisał:

GaaSy pewnie będą crossgenami bo jeśli mają pójść na PCtach z jakimś 750 Ti (żeby jak najwięcej użytkowników PC mogło odpalić) to na PS4 też pójdzie tylko na niższych ustawieniach/rozdzielczościach/fps-ach. Gorzej jeśli typowe benchmarki graficzne też będą wychodziły na PS4 ale w to wątpię.

Myślę, że taki Horizon 3, nowa gra Balroga czy nowy GoW już nie wyjdą na poprzednią generację i tylko GaaSy będą wypuszczać na wszystko co się da. ;)

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, drozdu7 napisał:

Z zakopanych marek to Sly Cooper zdecydowanie żal.

No i Syphon Filter, gierka TPP idealnie by pasowała do portfolio Sony :)

No i jeszcze Resistance, Killzone, inFamous, MotorStorm i tak można jeszcze wymieniać, ale te w pierwszej kolejności.

 

PS. Socom pod only multiplayer, też bym chętnie zobaczył.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...