Emet 1 090 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 (edytowane) Niestety ale ten Onrush nie jest nawet godzien wylizać ubrudzonych w błocie pięt dla dwóch pierwszych odsłon MotorStorma. Nową prawilną część MotorStorma wciągnąłbym noskiem na premierę. Edytowane 4 października 2022 przez Emet Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 Onrush, to co najwyżej popłuczyny po motorstormach, z dodatkiem gimbo przyprawy, więc tym bardziej niejadalne. Nawet jeśli są w jakiejś formie wchłonięci w Codemaseters, to po tych wszystkich nowych dirtach, gridach - widać, że to tylko marne resztki po starym Evo. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 Oni już chyba nie istnieja bo ich rozwiązali po onrush. Ciekawe co ten poul robi. Nie pamiętam jak on tam na nazwisko mial . Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 Jeszcze w Dirt 5 było widać, że pracowali przy tym ludzie z Evo. Jest tam trochę naleciałości z DriveCluba. Szkoda tylko, że z pewnością budżet był dużo niższy bo i jakość każdego elementu była wyraźnie niższa. Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 1 minutę temu, Ma_niek napisał: Oni już chyba nie istnieja bo ich rozwiązali po onrush. Ciekawe co ten poul robi. Nie pamiętam jak on tam na nazwisko mial . Codemasters hired a large part of Evolution to form Codemasters EVO. The division's first release was the team based arcade racer Onrush in 2018 as a game building on the spirit of the MotorStorm series Evolution was known for. In July 2018, one month after the release and following disappointing sales numbers, a large portion of the staff was laid off, including director Paul Rustchynsky, and it was turned into a support division for other Codemasters titles. This eventually changed as around 2020 the studio was renamed Codemasters Cheshire and they became developers of the arcade racing game DiRT 5 (2020). On 14th December 2020 Electronic Arts announced the acquisition of the entire Codemasters company for $1.2 billion, including this studio. On 12th May 2022 Electronic Arts announced to have integrated the development team at Codemasters Cheshire into Criterion Games, to work on a new game in The Need for Speed series. Both divisions keep a separate office, but operate under the Criterion name, with both reporting to vice president and general manager Matt Webster. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 7 minut temu, PanKamil napisał: Nazywali się Codemasters Evo, od evolution właśnie. Skończyło się tak, że wysrali gniota na modłę motorstorm tylko z dziwnymi zabiegami jak brak mety i jakieś punkty. Core gry to dalej była szalona arkajdowa jazda po trasach z dużą ilością rozwidleń itd. Czy dalej istnieją to nie mam pojęcia. Nie masz pojęcia o czym piszesz. OnRush to 100% arcade, praktycznie bez fizyki, z szerokimi trasami, power-upami, graniem w drużynie, plątającymi się NPCami do nabijania boosta i pstrokatą kolorystyką. Motorstorm 1 a w szczególności Pacific Rift to 100% wyścigi z podziałem na klasy pojazdów gdzie każdym jeździ się całkowicie inaczej i musisz wybrać trasę przejazdu odpowiednią dla tego co wybrałeś. Do tego mamy agresywne AI i różne klasy wagowe, nie ma szans że motorem zniszczysz ciężarówkę co jest możliwe w OnRush. To są całkowicie inne gry, to tak jak by napisać że Dirt Rally i Dirt 5 to to samo. Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 Codemaster Evo po porażce Onrusha przeszło spore zwolnienia i zostało przemianowane na Codemaster Cheshire. 4 minuty temu, Ma_niek napisał: Oni już chyba nie istnieja bo ich rozwiązali po onrush. Ciekawe co ten poul robi. Nie pamiętam jak on tam na nazwisko mial . Paul Rustchynsky dyrektor od Motorstorma i Drivecluba pracuje obecnie w Avalanche nad grą o łowieniu ryb 1 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 (edytowane) 7 minut temu, łom napisał: Nie masz pojęcia o czym piszesz. OnRush to 100% arcade, praktycznie bez fizyki, z szerokimi trasami, power-upami, graniem w drużynie, plątającymi się NPCami do nabijania boosta i pstrokatą kolorystyką. Motorstorm 1 a w szczególności Pacific Rift to 100% wyścigi z podziałem na klasy pojazdów gdzie każdym jeździ się całkowicie inaczej i musisz wybrać trasę przejazdu odpowiednią dla tego co wybrałeś. Do tego mamy agresywne AI i różne klasy wagowe, nie ma szans że motorem zniszczysz ciężarówkę co jest możliwe w OnRush. To są całkowicie inne gry, to tak jak by napisać że Dirt Rally i Dirt 5 to to samo. Wiesz, to tak jakby dzień po premierze bloodborna napisać, że to nie soulsy bo są dynamiczne, można odzyskać zdrowie, jest broń palna itd. ale każdy wie, że to soulsy podanny w inny sposób. Jasne, że są różnice ale ja tam czuje korzenie motorstorma tak jak wiele innych osób. Sami twórcy też potwierdzili, że to duchowy spadkobierca serii motorstorm. Myślę, że pod skrzydłami sony by nic lepszego niż onrush nie zrobili więc dobrze, że spadli z rowerka. Edytowane 4 października 2022 przez PanKamil 3 Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 (edytowane) Fajny klimacik w tej gierce o łowienie ryb. Mogliby to do game passa wrzucic Edytowane 4 października 2022 przez Ma_niek Cytuj
Snake_Plissken 924 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 Ja remaster dwóch pierwszych MotorStormów przytuliłbym z miłą chęcią, obowiązkowo z trybem multi, który wręcz dawał niesamowite pokłady miodu i grywalności. A sam single zapamiętam jako jedną, wielką walkę do samego końca wyścigu o pierwsze miejsce. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 Ale z tymi cross-genami to mogliby już sobie darować. Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 Wiele bym dał sa next-genowego Motorstorma, takie połączenie dwóch pierwszych części. Byłaby miazga. Ale niestety szanse na to są nikłe. Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 Powiedział też że w przypadku pozostałych gier, porty na PC będą wychodzić przynajmniej rok po wersji konsolowej. Dla mnie całkiem spoko układ, masz ciśnienie na ogranie w gry w okolicach premiery to kup PS5. A jak masz dobrego PC, nie chcesz wydawać kilka tysięcy na kolejny kawałek plastiku i nie masz takiego ciśnienia na ogranie gry na premierę, to możesz poczekać przynajmniej rok i dostaniesz port na PC. Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 4 godziny temu, ASX napisał: Zagrałbym w takiego mrocznego Killzone w stylu dwójki. Za czasów Playstation 3 ta gra robiła na mnie bardzo duże wrażenie swoim gęstym klimatem. Ja w to grałem 2 lata temu i dalej się broni ta gra wieloma rzeczami. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 GaaSy pewnie będą crossgenami bo jeśli mają pójść na PCtach z jakimś 750 Ti (żeby jak najwięcej użytkowników PC mogło odpalić) to na PS4 też pójdzie tylko na niższych ustawieniach/rozdzielczościach/fps-ach. Gorzej jeśli typowe benchmarki graficzne też będą wychodziły na PS4 ale w to wątpię. Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 A ja bym chciał zamiast tych gier tego T-Rexa co jest za nim do składania z Lego Osobiście myślałem że jak Helmut zostanie głową devow to ożywi Killzona a tu lipa chyba Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 Cytat live-service games will come from newly acquired teams & Sony's internal teams too balon: Cytuj
Snake_Plissken 924 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 Godzinę temu, łom napisał: GaaSy pewnie będą crossgenami bo jeśli mają pójść na PCtach z jakimś 750 Ti (żeby jak najwięcej użytkowników PC mogło odpalić) to na PS4 też pójdzie tylko na niższych ustawieniach/rozdzielczościach/fps-ach. Gorzej jeśli typowe benchmarki graficzne też będą wychodziły na PS4 ale w to wątpię. Myślę, że taki Horizon 3, nowa gra Balroga czy nowy GoW już nie wyjdą na poprzednią generację i tylko GaaSy będą wypuszczać na wszystko co się da. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 Horizon 3 to pewnie dopiero 2027. Jakby to miało wyjść na PS4 to nie wiem. Cytuj
drozdu7 2 795 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 Z zakopanych marek to Sly Cooper zdecydowanie żal. No i Syphon Filter, gierka TPP idealnie by pasowała do portfolio Sony Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 4 października 2022 Autor Opublikowano 4 października 2022 7 minut temu, drozdu7 napisał: Z zakopanych marek to Sly Cooper zdecydowanie żal. No i Syphon Filter, gierka TPP idealnie by pasowała do portfolio Sony No i jeszcze Resistance, Killzone, inFamous, MotorStorm i tak można jeszcze wymieniać, ale te w pierwszej kolejności. PS. Socom pod only multiplayer, też bym chętnie zobaczył. Cytuj
triboy 979 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 1 minutę temu, YETI napisał: No i jeszcze Resistance, Killzone, inFamous, MotorStorm i tak można jeszcze wymieniać, ale te w pierwszej kolejności. PS. Socom pod only multiplayer, też bym chętnie zobaczył. Koniecznie w tej kolejności I coś w stylu Primal Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 Infamous mozna zakopac. Juz dosc gier o superbohaterach w otwartym swiecie. 1 Cytuj
Snake_Plissken 924 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 inFamous jest teraz nieopłacalny skoro wagony pieniędzy generuje Spidey, a w przyszłości jego sequel i jeszcze Wolverine. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.