Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, ASX napisał:

 

Pokrywa się z okresem pandemii, można się rozejść. 

15 minut temu, oFi napisał:

 

Hueh, 90% to bylo chyba z 10lat temu. Teraz jest gdzies coś 50/50 a w niektórych przypadkach nawet 60 and beyond na korzyść cyfry.

 

50/50 to pewnie było pod koniec X360/PS3.

Opublikowano

Z czasem jak zwiększy się udział abo w rynku (a zwiększy się), to bardziej wiążące i tak będą dane o liczbie graczy, którzy ograli tytuł niż liczba sprzedanych fizycznie i cyfrowo kopii.

Opublikowano
3 godziny temu, oFi napisał:

 

Hueh, 90% to bylo chyba z 10lat temu. Teraz jest gdzies coś 50/50 a w niektórych przypadkach nawet 60 and beyond na korzyść cyfry.

Dlatego napisałem kiedyś.

Obecnie średnio jest może 60-70 % cyfry ale to średnio, a może być tak że jedna gra to 90% cyfra, a inna 50%.... więc na bazie danych sprzedażowych egzemplarzy fizycznych nie idzie wyliczyć ile sprzedało się w sumie (bo np. na 3m fizyczych kopii może być 3-6m cyrft, co w sumie daje 6-9m, czyli dosyć spory zakres błędu).

Opublikowano
13 godzin temu, Paolo de Vesir napisał:

Zasłużony wynik.

 

13 godzin temu, Pupcio napisał:

Nie no 8- zdecydowanie za dużo dla dmc :nosacz3:

 

14 godzin temu, BRY@N napisał:

Same gry na 9-10 i jedna na 8- :leo:

Gracze. A potem się dziwić ze was dymają i wydają takie gòwno

Opublikowano
Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:


Chyba pomyliłeś tematy.

To samo mogę napisać o waszych postach. Pokaz mi taki lineup w ostatnich generacjach. 

Opublikowano
Teraz, mozi napisał:

To samo mogę napisać o waszych postach. Pokaz mi taki lineup w ostatnich generacjach. 


mozi, ale nie wiem o co burczysz? Na PS pojawiło się sporo naprawdę udanych gier, a czasy o jakich piszesz nie wrócą - nie na rynku AAA, bo jest zwyczajnie awykonalne z perspektywy budżetu, QA i czasu developingu.

Opublikowano
15 minut temu, Paolo de Vesir napisał:


mozi, ale nie wiem o co burczysz? Na PS pojawiło się sporo naprawdę udanych gier, a czasy o jakich piszesz nie wrócą - nie na rynku AAA, bo jest zwyczajnie awykonalne z perspektywy budżetu, QA i czasu developingu.

Spokojnie wstawiłem to w kontekście sprzedaży konsol wiem tez ze w tamtych czasach (ps2) konsole to był trochę tez inny sprzęt trudny w programowaniu i jakoś się dało. Co z tego gry „urosły” to fakt ale tez pompuje się w ten rynek więcej kasy. 

Opublikowano
21 minut temu, mozi napisał:

To samo mogę napisać o waszych postach. Pokaz mi taki lineup w ostatnich generacjach. 

 

PS4. Tylko mocno rozciągniete w czasie zanim dostaliśmy takie perły jak Bloodborne, U4, Persona 5 czy Yakuza 0 

Opublikowano
1 godzinę temu, mozi napisał:

wiem tez ze w tamtych czasach (ps2) konsole to był trochę tez inny sprzęt trudny w programowaniu

A skad to wiesz?

Opublikowano
28 minut temu, Mejm napisał:

A skad to wiesz?

Inny niż obecny oparty o PC a o trudności w programowaniu jest sporo materiałów poszukaj. 

Opublikowano

Zawszę tak pyerdola, a przez to ze były trudności to lepsze gry robili bo nie bylo tyle gotowych rozwiązań co devi teraz maja w narzędziach od epica, unity etc. i wszystkie gry przez to wyglądają tak samo...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...