Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  W dniu 2.09.2024 o 11:26, Alpha Trion napisał(a):

 

Prognozują raczej 3500 za wersję z napędem, i nie wiadomo czy się szybko sprzeda Ps5 jak rynek będzie tym zalany, a będzie

Rozwiń  

Kto prognozuje taką cenę? 3500 to już okolice kompa z 7700XT i Ryzenem 5700X (który jest o wiele mocniejszy od tego co siedzi w PS5) więc kwota mocno przesadzona żeby osiągnąć sukces sprzedażowy. Już te 600-650 Euro trudno będzie zareklamować a 3500 to już ponad 800 Euro/$.

Opublikowano
  W dniu 2.09.2024 o 11:41, ASX napisał(a):

Returnal działa na PS5 w 1080p, które potem jest rekonstruowane do 4K

Rozwiń  

 

No właśnie mi chodziło o to że pomimo miłości do returnala, uważam że ta gra powinna chodzić w pełnym 4k i 60 fps. I raczej problem jest po stronie developera a nie siły konsoli.

Opublikowano
  W dniu 2.09.2024 o 11:47, łom napisał(a):

Kto prognozuje taką cenę? 3500 to już okolice kompa z 7700XT i Ryzenem 5700X (który jest o wiele mocniejszy od tego co siedzi w PS5) więc kwota mocno przesadzona żeby osiągnąć sukces sprzedażowy. Już te 600-650 Euro trudno będzie zareklamować a 3500 to już ponad 800 Euro/$.

Rozwiń  

 

Tyle prognozuje ten Insider co podobno widział pudełko z pro, konsola i dodatkowo napęd jak ktoś nie ma (około 100 dolarów), bazowe 600-650 USD z napędem w Polskich sklepach pewnie tyle będzie

Opublikowano
  W dniu 2.09.2024 o 11:48, Rtooj napisał(a):

 

No właśnie mi chodziło o to że pomimo miłości do returnala, uważam że ta gra powinna chodzić w pełnym 4k i 60 fps. I raczej problem jest po stronie developera a nie siły konsoli.

Rozwiń  

A co jest nie tak z Returnalem w wersji na PS5? Jedna z najlepiej działających gier z dobrą optymalizacją. Pewnie mieści się w 1% najlepiej zoptymalizowanych gier tej generacji. W exach nawet widzicie lenistwo developera, imo trochę nie czaję. 


Czemu tak uważach? Mieli moc zebrać z SSD :D?  

 

Najlepiej z 60 fps z PQ wypada Demon's Souls Remake, niedościgniony wzór tej generacji konsolowej. 

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 2.09.2024 o 11:52, KrYcHu_89 napisał(a):

A co jest nie tak z Returnalem w wersji na PS5? Jedna z najlepiej działających gier z dobrą optymalizacją. Pewnie mieści się w 1% najlepiej zoptymalizowanych gier tej generacji. W exach nawet widzicie lenistwo developera, imo trochę nie czaję. 


Czemu tak uważach? Mieli moc zebrać z SSD :D?  

Rozwiń  

 

Pomijając momenty gdy lekko tnie, ale to dla formalności, to chodzi mi o jakość tekstur. Widać że to nie jest 4k. I tyle.

image.thumb.png.74afa637b3b0fae6f848f60d7eadf8bc.png

 

 

Edytowane przez Rtooj
  • Plusik 1
  • beka z typa 1
Opublikowano

Bardziej miałem na myśli fakt, że na PS5 są gry które wyglądają bardzo ładnie i chodzą płynnie. GoW:R, SM2, H:FB, Ratchet, generalnie gry first-party. A potem wyskakuje ten nieszczęsny Outlaws i sra na hardware. Sprzęt jest ok, a nawet jeśli będzie 10 razy lepszy, to i tak będą brzydkie gry działające w 30fps. 

Opublikowano
  W dniu 2.09.2024 o 12:02, Shankor napisał(a):

Bardziej miałem na myśli fakt, że na PS5 są gry które wyglądają bardzo ładnie i chodzą płynnie. GoW:R, SM2, H:FB, Ratchet, generalnie gry first-party. A potem wyskakuje ten nieszczęsny Outlaws i sra na hardware. Sprzęt jest ok, a nawet jeśli będzie 10 razy lepszy, to i tak będą brzydkie gry działające w 30fps. 

Rozwiń  

Średni PC jest obecnie lekko 2x mocniejszy, różnica jest za duża. 

Opublikowano
  W dniu 2.09.2024 o 12:02, Shankor napisał(a):

Bardziej miałem na myśli fakt, że na PS5 są gry które wyglądają bardzo ładnie i chodzą płynnie. GoW:R, SM2, H:FB, Ratchet, generalnie gry first-party. A potem wyskakuje ten nieszczęsny Outlaws i sra na hardware. Sprzęt jest ok, a nawet jeśli będzie 10 razy lepszy, to i tak będą brzydkie gry działające w 30fps. 

Rozwiń  

 

Chyba wszyscy i tak skupiają się na grach ze studiów Sony, one zawsze są najlepiej dopracowane, i fakt że może dosięgną tych 4k60fps jest najbardziej rozbudzające.

Z tych nowych zapowiedzi to chyba najlepiej wygląda na razie ta nowa gra Kojimy, fajnie jak na premierę będzie już obsługiwała ps5pro i będzie chodziła jak złoto. Tak sądzę.

Opublikowano
  W dniu 2.09.2024 o 12:05, Rtooj napisał(a):

 

Chyba wszyscy i tak skupiają się na grach ze studiów Sony, one zawsze są najlepiej dopracowane, i fakt że może dosięgną tych 4k60fps jest najbardziej rozbudzające.

Z tych nowych zapowiedzi to chyba najlepiej wygląda na razie ta nowa gra Kojimy, fajnie jak na premierę będzie już obsługiwała ps5pro i będzie chodziła jak złoto. Tak sądzę.

Rozwiń  

Exy exami, ale multiplatformy wolą iść tam gdzie idzie kasa, a obecnie jednak to wygrywa Steam/PC. 

 

PS5 Pro ma na celu zmiejszenie różnicy i właśnie bardziej przyda się do źle zooptymalizowanych multiplatform, bo z danych wynika, że PSSR nie będzie potrzebowało wsparcia od gry, tylko będzie działać wszędzie. 

Opublikowano
  W dniu 2.09.2024 o 12:02, Shankor napisał(a):

Bardziej miałem na myśli fakt, że na PS5 są gry które wyglądają bardzo ładnie i chodzą płynnie. GoW:R, SM2, H:FB, Ratchet, generalnie gry first-party. A potem wyskakuje ten nieszczęsny Outlaws i sra na hardware. Sprzęt jest ok, a nawet jeśli będzie 10 razy lepszy, to i tak będą brzydkie gry działające w 30fps. 

Rozwiń  

 No właśnie nie ma skoku grafiki jakiegoś mocnego od takiego horizons forbidden west, te RT, UE5 zarzyna tylko sprzet, developerzy nie umieją sobie z tym poradzić i w efekcie mamy co mamy, co tu zmieni PRO

Opublikowano
  W dniu 2.09.2024 o 12:37, Ukukuki napisał(a):

Te wersje Pro powinny wychodzić na premierę ze zwykłą konsolą. Niech bazowa kosztuje poniżej 3k a pro ten tysiak drożej i każdy będzie zadowolony. Wtedy realnie zatrzymają częściowo odpływ graczy w stronę PC.

Rozwiń  

Po co mają zatrzymywać?, ten argument był ok w czasach 2016 i ps4 pro, teraz praktycznie 70% exów powędrowało na PC a następne w kolejce (pewnie na showcase pokażą bo to ich kierunek), to jeszcze lepiej bo zarobią dwa razy od sfrustrowanych graczy konsol jak zapłacą za wersję na PC :)

Opublikowano
  W dniu 2.09.2024 o 12:37, Ukukuki napisał(a):

Te wersje Pro powinny wychodzić na premierę ze zwykłą konsolą. Niech bazowa kosztuje poniżej 3k a pro ten tysiak drożej i każdy będzie zadowolony. Wtedy realnie zatrzymają częściowo odpływ graczy w stronę PC.

Rozwiń  

 

Iksboks tak wyszedł, no nie wyszło za fajnie.

Opublikowano
  W dniu 2.09.2024 o 13:05, drozdu7 napisał(a):

Tzn. ja dobrze rozumuję że komp za 3500 będzie mocniejszy od ps5? 

Rozwiń  

Tak, będzie mocniejszy, a jak dołożysz z 700 to plejka podjazdu już nie będzie miała.

Z przecieków widać, że CPU praktycznie zostaje takie same, będzie to trochę wąskie gardło dla takiego gpu. Historia z ps4 pro lubi się więc powtarzać.

3500 zł jak na konsole to są jednak już dość duże pieniądze (tym bardziej, że PCta możesz sobie jednak ulepszać, wymieniać podzespoły), a większość gier na premierę jesteś trochę w stanie zmodować aby działały lepiej (patrz nowe sw) + większość i tak dokupi dodatkowy SSD.

Opublikowano

To jest TYLKO i wyłącznie kwestia optymalizacji. Widzę Forzę Horizon 5 na XSS wyglądającego i ruszającego się fantastycznie, a potem czytam bzdury od developerów gównianego Suicide Squad o ziemniakach. W rankingach najpiękniejszych gier wymienia się Horizona 2. Grę z PS4. Absolutnie zjawiskowy Ratchet działa i wygląda świetnie na Steamdecku!!! Ale co tam. Wypuszczajmy nowe sprzęty, żeby kurwa Star Wars Outlaws chodził znośnie. Żenada

  • Plusik 1
Opublikowano
  W dniu 2.09.2024 o 11:54, Rtooj napisał(a):

 

Pomijając momenty gdy lekko tnie, ale to dla formalności, to chodzi mi o jakość tekstur. Widać że to nie jest 4k. I tyle.

image.thumb.png.74afa637b3b0fae6f848f60d7eadf8bc.png

 

 

Rozwiń  

Kto sie patrzy na ryj postaci w tej grze XD jeszcze plus od fanboja, słodko

Opublikowano
  W dniu 2.09.2024 o 13:35, Beelzeboss napisał(a):

Kto sie patrzy na ryj postaci w tej grze XD jeszcze plus od fanboja, słodko

Rozwiń  

 

Spędziłem tam z 400 godzin, i bardzo często widziałem tą zombie twarz.

Ale przecież tu nie chodzi o twarz ale o całą grę, marzyłbym by ta gra miała podciągniętą rozdzielczość tekstur.

Opublikowano
  W dniu 2.09.2024 o 13:41, Rtooj napisał(a):

 

Spędziłem tam z 400 godzin, i bardzo często widziałem tą zombie twarz.

Ale przecież tu nie chodzi o twarz ale o całą grę, marzyłbym by ta gra miała podciągniętą rozdzielczość tekstur.

Rozwiń  

Serio w Returnalu aż tak to kłuło kogoś w oczy? Szczerze pierwsze słyszę, akurat w tej grze. 

 

Poza tym na premierę wersji PC nie było, to na szczęście nie było w necie też rakowych filmów porównawczych. 

Opublikowano (edytowane)

Nic nie kłuło, ja tylko piszę że ta gra mogła wyglądać lepiej. To nie jest openworld tylko nieduże komnaty.

RT też mogło by być bardziej zaawansowane.

Edytowane przez Rtooj

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...