Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie plany według przecieków, pogrubione potrwierdzone już dawno

 

Astro Bot reviews and launch (5th & 6th)
PS5 Pro reveal (1st half of the month)
State of Play (last week of the month)
Tokyo Game Show kicking off with the PlayStation booth returning and a Death Stranding 2 panel (26th & 29th)

 

Nie wiem jak Wam, ale mnie się podoba i standardowo jaranko, bo czemu nie? :fsg:

Opublikowano
1 godzinę temu, Rtooj napisał(a):

Spędziłem tam z 400 godzin, i bardzo często widziałem tą zombie twarz.

A ja nie, bo w pierwszym przejściu nie ma jakoś tego dużo, a potem używałem tylko specjalnych strojów.

Ale ogólnie tak, Returnal mógłby wyglądać lepiej jak na tytuł tylko PS5. W sumie każdy tytuł powinien wyglądać lepiej.

  • This 1
Opublikowano

Przypominam tylko, że jak na dzisiejsze standardy Returnal był klepany dość szybko niecałe 4 lata, zaraz po skasowanych projektach battleroyal i coś tam jeszcze było projektowane w HMQ.

 

Gamepleyowo dowieźli po stokroć, fabularnie też, akurat do nich nie ma się co przypierdalać, ale oczekuję skoku graficznego u nich przy kolejnej grze

Opublikowano
8 minut temu, Square napisał(a):

A ja nie, bo w pierwszym przejściu nie ma jakoś tego dużo, a potem używałem tylko specjalnych strojów.

Ale ogólnie tak, Returnal mógłby wyglądać lepiej jak na tytuł tylko PS5. W sumie każdy tytuł powinien wyglądać lepiej.

 

No tak, ale te stroje zasłaniały twarz chyba :D

 

Ze względu na wspaniały klimat tej gry i przepiękny design, no i świetną grafikę, często kręciłem kamerką dookoła postaci z budżetową szybką.

Opublikowano (edytowane)

Mówisz o tej roślinności która się pojawia, a właściwie masowo wyrasta nagle 20 m przed postacią?

Jedna z wielu pierdół do korekty.

Edytowane przez Rtooj
Opublikowano

No Returnal wygląda bardzo spoko, ale można tu na Pro w ramach tego na ile pozwoli ulepszona wydajność naprawdę sporo poprawić, nie tylko rozdzielczość, co pokazuje wersja na piece

 

 

Opublikowano
2 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Takie plany według przecieków, pogrubione potrwierdzone już dawno

 

Astro Bot reviews and launch (5th & 6th)
PS5 Pro reveal (1st half of the month)
State of Play (last week of the month)
Tokyo Game Show kicking off with the PlayStation booth returning and a Death Stranding 2 panel (26th & 29th)

 

Nie wiem jak Wam, ale mnie się podoba i standardowo jaranko, bo czemu nie? :fsg:


Szczerze mówiąc, trochę zawiedziony jestem plotkami, jakoby we wrześniu miałoby się pojawić tylko State of Play, a nie showcase.
Jednak wolałbym wiedzieć, czy w końcu Sony ma jakieś konkretne plany co do drugiej połowy generacji. No chyba, że mieliby coś jeszcze prezentować na TGS.

Opublikowano

No raczej oczywistym jest, że studia Sony nie siedzą bezczynnie. Biorąc pod uwagę cykle deweloperskie w 2025-2026 powinno sporo gier spaść.

Opublikowano

Tym bardziej oczywiste, biorąc pod uwagę GaaS-omanię, która u Sonki panowała przez ostatnie parę lat.
Ciekaw jestem również tego, czy wkrótce wyjaśni się kwestia emulatora PS3 (no póki co to ofc są tylko plotki sprzed paru miechów), ale to już srogie copium u mnie wjeżdża.

Opublikowano

 

2 hours ago, Square said:

A ja nie, bo w pierwszym przejściu nie ma jakoś tego dużo, a potem używałem tylko specjalnych strojów.

Ale ogólnie tak, Returnal mógłby wyglądać lepiej jak na tytuł tylko PS5. W sumie każdy tytuł powinien wyglądać lepiej.

Jak się robi gry na uniwersalnych UE do wszystkiego i do niczego, to nie ma co się dziwić, że "powinno wyglądać lepiej". Wiadomo, że takie kombajny jak UE prędzej wykorzystają więcej teraflopów nowego RTX 5090 Super Duper GTX lub jakiś ficzer sponsorowany pieniędzmi Nvidii, niż jakieś niuanse architektury konsoli.

Opublikowano

Ale konsole nie mają niuansów, od PS4 jest to czysty PC na 86x. Konsole zwyczajnie blokuje te 500 dolarów w obecnych czasach. To już nie lata 80 czy 90 gdzie rozwój procesorów i ogólnie komponentów zasuwał jak szalony. Nawet super tani jak na swoje czasy PS1 za te 300 dolarów w 1994 kosztował z uwzględnieniem inflacji więcej niż PS5 na premierę. 
 

To już nie ten sam biznes co kiedyś. Robiłeś grę w rok, dwa kasowałeś za nią 50 dolców i jak była hitem to sprzedawała się w kilkumilionowym nakładzie. Dzisiaj co ratuje te branżę to narzędzia dla twórców i łatwość portowania gier między platformami. 
 

 

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano
12 godzin temu, Ukukuki napisał(a):

Konsole zwyczajnie blokuje te 500 dolarów w obecnych czasach. (...) Nawet super tani jak na swoje czasy PS1 za te 300 dolarów w 1994 kosztował z uwzględnieniem inflacji więcej niż PS5 na premierę. 
 

 

No tu pełna zgoda. Jak ktoś jest oburzony, że takie PS5 Pro będzie kosztować 3000-3500zł to chyba spędził ostatnie lata w jaskini i nie zauważył spadku wartości pieniądza.

 

A ta nieszczęsna bariera psychologiczna powoduje takie fikołki jak doczepiane napędy itp. Kombinowanie żeby tylko pozornie zbić cenę.

Opublikowano
12 minut temu, jimmy napisał(a):

A ta nieszczęsna bariera psychologiczna powoduje takie fikołki jak doczepiane napędy itp.

lepiej tak niż jak MS, czyli:

 

mamy czarnego series x z napędem i 1tb ssd

mamy białego series s bez napędu i 512gb ssd

 

later:

 

mamy czarnego series s z 1tb ssd

mamy białego series x bez napędu i 1tb

mamy czarnego series x i 2tb ssd

mamy białego series s z 1tb ssd

 

soon:

mamy białego series x z napędem i 1tb

mamy czarnego series x bez napędu i z 2tb ssd

mamy białego series x z napędem i 2tb

 

:kaz:

 

 

  • Haha 1
Opublikowano
13 minut temu, jimmy napisał(a):

 

No tu pełna zgoda. Jak ktoś jest oburzony, że takie PS5 Pro będzie kosztować 3000-3500zł to chyba spędził ostatnie w jaskini i nie zauważył spadku wartości pieniądza.

 

A ta nieszczęsna bariera psychologiczna powoduje takie fikołki jak doczepiane napędy itp. Kombinowanie żeby tylko pozornie zbić cenę.

No i do tego dochodzą dodatkowe koszty jak pamięć na instalację gry, rozbudowane zasilacze, moduł wifi, rozbudowane systemy chłodzenia. PS1 nie musiał się martwić takimi rzeczami i większa para mogła iść w serce konsoli jak cpu czy procek graficzny. Teraz wszystko to musi być w konsoli na zadowalającym poziomie i do tego w niskiej cenie a to wszystko kosztem procka czy GPU. Od PS4 mamy APU w konsoli, to nigdy nie będzie na zadowalającym poziomie ale już pewnie nigdy nie wrócimy do rozwiązania osobno CPU i osobno GPU w konsolach z uwagi na cenę. Do tego sprzedawanie konsol poniżej kosztów produkcji poszło w niepamięć z uwagi na co raz mniejsze marże na tym rynku. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...