Schranz1985 680 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września Chłopie ta konsola będzie mocniejsza o 40% max, zejdź na ziemię. A co do KC2 to jedynka mocno wisi na procku, więc tu lepsze GPU w niczym raczej nie pomoże poza jakością obrazu.Pssr nie zrobi roboty wg ciebie?Wysłane z pixela przez taptalk bo mnie stać Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września zrobi, ale to raczej będzie jak wczesne dlss od nvidii(bo też się rozbija o rozwiązanie sprzętowe) bo jest to jego pierwsza wersja, więcej bym oczekiwał przy następnej generacji jeżeli będą to rozwijać i nie porzucą tego jak ich rozwiązania z checkboardingiem z PS4Pro Cytuj
tjery 1 238 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września 14 minut temu, Schranz1985 napisał(a): Pssr nie zrobi roboty wg ciebie? Wysłane z pixela przez taptalk bo mnie stać Pod względem wydajności to nie jest żadna różnica, bo to jest kolejna forma upscallingu, który już jest dostępny na konsolach w postaci np. FSR. Na przykładzie jak gra x chodzi w 1080p i przez FSR performance jest podbijana do 4K to tak samo będzie w przypadku PSSR, jedynie co do jakości obrazu mogły się będą różnić, a jedyna różnica w wydajności między konsolami to te 40%. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września 14 minut temu, Figuś napisał(a): zrobi, ale to raczej będzie jak wczesne dlss od nvidii(bo też się rozbija o rozwiązanie sprzętowe) bo jest to jego pierwsza wersja, więcej bym oczekiwał przy następnej generacji jeżeli będą to rozwijać i nie porzucą tego jak ich rozwiązania z checkboardingiem z PS4Pro Więc 40% + Pissar to już zrobi różnicę. Pierwsze przecieki od Johna mówią, że 60 fps w perf wygląda lepiej niż 30 fps quality w Rebirth. AI i IQ to nie tylko liczby w czystym rastrze, have faith in Cerny. 2 minuty temu, tjery napisał(a): Pod względem wydajności to nie jest żadna różnica, bo to jest kolejna forma upscallingu, który już jest dostępny na konsolach w postaci np. FSR. Na przykładzie jak gra x chodzi w 1080p i przez FSR performance jest podbijana do 4K to tak samo będzie w przypadku PSSR, jedynie co do jakości obrazu mogły się będą różnić, a jedyna różnica w wydajności między konsolami to te 40%. Tutaj konsolowcom chodzi głównie o jakość obrazu, nie same klateczki i detale, bo to się srało najbardziej. Powrót do jakości obrazu z trybów 30 na 60 fps, nawet jak nie dotyczy każdej gry to jest game changer dla exów. 1 Cytuj
tjery 1 238 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września No pod względem samej jakości obrazu jeżeli PSSR zbliży się chociaż do XESS to wiadomo, że będzie lepiej, bo FSR to gówno. Tylko, że to nie jest coś co zwiększa moc konsoli jak niektórzy zdaje się myślą, tylko po prostu inna forma upscallingu. Jak nowe gry chodzą na PS5 w performance w 720p z fsr to PRO da radę z tego zrobić jakieś 1080p, zastąpi fsr pssr, jakość obrazu będzie lepsza, plus jakieś delikatne poprawki graficzne i podciągnięcie fps, żeby było stałe 60, bez spadków do 50 i niżej. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września Teraz, tjery napisał(a): No pod względem samej jakości obrazu jeżeli PSSR zbliży się chociaż do XESS to wiadomo, że będzie lepiej, bo FSR to gówno. Tylko, że to nie jest coś co zwiększa moc konsoli jak niektórzy zdaje się myślą, tylko po prostu inna forma upscallingu. Jak nowe gry chodzą na PS5 w performance w 720p z fsr to PRO da radę z tego zrobić jakieś 1080p, zastąpi fsr pssr, jakość obrazu będzie lepsza, plus jakieś delikatne poprawki graficzne i podciągnięcie fps, żeby było stałe 60, bez spadków do 50 i niżej. No i fajnie, bolączki current genów zostałyby naprawione. Cytuj
Faka 3 994 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września To FSR miałoby sens, gdyby AMD bardziej przysiadło się do tego graficznego ficzera, a tak mamy jak mamy, czyli poszatkowaną grafikę i wygląda jak gówno. Zwłaszcza w takim Jedi Survivor aż waliło po oczach. W Star Wars Outlaws też mamy ten gówniany fsr, tylko nie tak zjebanie jak wyżej wspomniany jedi surivor. Cytuj
Ukukuki 7 014 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września Będzie lepiej to na pewno ale nie oczekiwałbym jakości ze zwykłej PS5 w trybie 30 klatek przeniesionej na stałe 60 klatek. To tylko 40% mocy więcej. Jednak na pewno będzie duuużo lepiej w trybach 60 klatek, stabilnej i w wyższej rozdzielczości + RT. PS4 Pro była znacznie mocniejsza od zwykłej PS4, tutaj się trochę zawiodłem. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września 5 minut temu, Faka napisał(a): To FSR miałoby sens, gdyby AMD bardziej przysiadło się do tego graficznego ficzera, a tak mamy jak mamy, czyli poszatkowaną grafikę i wygląda jak gówno. Zwłaszcza w takim Jedi Survivor aż waliło po oczach. AMD prawdopodobnie zastąpi FSR też na kartach graficznych w PC, ale nie wiem czy zostawi nazwę, bo na PC te ficzery RDNA4 będą później. Cytuj
tjery 1 238 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września Jedyna nadzieja dla FSR to porzucenie tej pro ludzkiej strategii software dla wszystkich, bo jednak co pokazał czas, rozwiązanie hardwareowe takie jak DLSS zjada FSR na śniadanie i dlatego też w takie rozwiązanie poszło Sony. Cytuj
Faka 3 994 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września 6 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): AMD prawdopodobnie zastąpi FSR też na kartach graficznych w PC, ale nie wiem czy zostawi nazwę, bo na PC te ficzery RDNA4 będą później. Jeżeli tak usprawnią już i są odważni dać na hardware to może być ciekawe, ale do DLSS to im daleko jeszcze. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września 5 minut temu, Faka napisał(a): Jeżeli tak usprawnią już i są odważni dać na hardware to może być ciekawe, ale do DLSS to im daleko jeszcze. No tylko zupełnie jak na rynku konsolowym Microsoft, AMD zamierza odpuścić segment premium Nvidii i robić tylko karty o mocy takiego układu jak w PS5 Pro i iść w HW upscaling, więc na rynku zmiany i monopoliści windujący ceny. Hard times. https://www.techpowerup.com/326415/amd-confirms-retreat-from-the-enthusiast-gpu-segment-to-focus-on-gaining-market-share Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września 1 godzinę temu, Schranz1985 napisał(a): Death stranding 2? O panie, ale to wjedzie w 4k. na pro to w 8K Cytuj
Kangus 7 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września 43 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a): No i fajnie, bolączki current genów zostałyby naprawione. W dużej mierze tak, tylko po co zrobili tak marną prezentację, jak można pokazać PRZED jako grę jadącą na niskiej rozdziałkce i robiącą upscalling z FSR który rozwalał cały obraz, a PO grę z rozdziałką o te 40% wyższą i jadącą na PSSR, gdzie nie będzie tych ochydnych artefaktów? Zamiast tego robili jakies porównania z lupą w grach które wyglądały jakby z 1800p skoczyły do 4k... Cytuj
tjery 1 238 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września 2 minuty temu, Kangus napisał(a): W dużej mierze tak, tylko po co zrobili tak marną prezentację, jak można pokazać PRZED jako grę jadącą na niskiej rozdziałkce i robiącą upscalling z FSR który rozwalał cały obraz, a PO grę z rozdziałką o te 40% wyższą i jadącą na PSSR, gdzie nie będzie tych ochydnych artefaktów? Zamiast tego robili jakies porównania z lupą w grach które wyglądały jakby z 1800p skoczyły do 4k... Zapewne dlatego, żeby nie wyśmiewać FSR skoro biorą sprzęt od AMD Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września FSR jeszcze jakoś działa na PC, kiedy możesz lecieć z dużej rozdziałki ultra quality, ale na konsolach trzeba czegoś lepszego, no jestem ciekaw jak to wyjdzie, jak wygląda dobrze w przypadku skrajnym, czyli rozmazanym Rebirth, to będzie dobrze. Cytuj
AdiCarrion 119 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września O ja pier....czy wszyscy growi youtuberzy muszą nagrać film "Sony upadło na głowę..."?Ech, te święte oburzenie, oczywiście w obronie prawdziwych graczy. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września 11 minut temu, Kangus napisał(a): W dużej mierze tak, tylko po co zrobili tak marną prezentację, jak można pokazać PRZED jako grę jadącą na niskiej rozdziałkce i robiącą upscalling z FSR który rozwalał cały obraz, a PO grę z rozdziałką o te 40% wyższą i jadącą na PSSR, gdzie nie będzie tych ochydnych artefaktów? Zamiast tego robili jakies porównania z lupą w grach które wyglądały jakby z 1800p skoczyły do 4k... Przecież wszystkie te porównania (oprócz Hogwarts Legacy skupionym na RT) były na grach od Sony, a w nich po pierwsze nie ma FSR a po drugie rozdzielczość bazowa raczej nie spada poniżej 1080p. Nie wiem czy np. Square-Enix było by zadowolone gdyby wyskoczyli z tekstem "o patrzcie na bazowym PS5 jest gówno rozmazane, a na PS5 Pro wygląda elegancko", pokazywanie w złym świetle partnerów biznesowych średnio mogło by zostać odebrane. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września Teraz, łom napisał(a): Przecież wszystkie te porównania (oprócz Hogwarts Legacy skupionym na RT) były na grach od Sony, a w nich po pierwsze nie ma FSR a po drugie rozdzielczość bazowa raczej nie spada poniżej 1080p. Nie wiem czy np. Square-Enix było by zadowolone gdyby wyskoczyli z tekstem "o patrzcie na bazowym PS5 jest gówno rozmazane, a na PS5 Pro wygląda elegancko", pokazywanie w złym świetle partnerów biznesowych średnio mogło by zostać odebrane. Square Enix obecnie nie wyraża już na nic zgody, nawet na boty w Astro xD. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września 5 minutes ago, AdiCarrion said: O ja pier....czy wszyscy growi youtuberzy muszą nagrać film "Sony upadło na głowę..."?Ech, te święte oburzenie, oczywiście w obronie prawdziwych graczy. Growi youtuberzy właśnie takimi filmikami starają się zebrać kase od YT na Pro To są clickbajty nic więcej. Prawda jest taka że dziś i każdy chce mieć już PRO, a za miesiąc im bliżej premiery tym bardziej będzie walka o Preordery w marketach. Już dziś nie ma nigdzie napędów do PS5 Slim, bo kto to wykupił? Jakbyś jutro zdecydował się kupić ten napęd ale do swojej Digital Slim to nie dostaniesz. Napędy zniknęły wykupione przez każdego kto chce kupić Prosiaka. Gdzieś czytałem też info że preordery będą tylko przez playstation direct, a nie przez zewnętrznych dystrybutorów. Więc tym trudniej będzie tego 7 listopada kupić PRO, gdziekolwiek. Tak samo było ze FAT'em. Gdy preorderki się rozeszły, konsole można było kupić za niemal dwukrotnie większe pieniądze. Tak samo będzie z PRO, pojawią się na aukcjach za 10.000zł albo w kwotach zbliżonych. 1 2 Cytuj
Square 8 610 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września 8 minut temu, darkos napisał(a): Gdzieś czytałem też info że preordery będą tylko przez playstation direct, a nie przez zewnętrznych dystrybutorów. To może czytaj gdzie indziej. Cytat PS5 Pro will launch on November 7, 2024 and will be available at participating retailers and directly from PlayStation at direct.playstation.com. Preorders will begin on September 26, 2024. https://blog.playstation.com/2024/09/10/welcome-playstation-5-pro-the-most-visually-impressive-way-to-play-games-on-playstation/ Tak samo ci co się martwią, że napęd nie będzie pasował do Pro. 1 2 Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września plus, obstawiam że będą pewnie bundle z napędem robione przez sony a nie sklepy ogólnie drama w chuj jak sięgam pamięcią wielu tutaj pisało w poprzedniej generacji że chętnie by wybecelowało sporo więcej za mocniejszą konsolę, a teraz płacz który w sumie jest powtórką z rozrywki sprzed 8 lat jak ogłaszali ps4pro 3 Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września PS Direct nie ma w PL, u nas Xkom, Euro itp. Będą mieli preordery 26 września. Cytuj
jimmy 1 285 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września No jest tu paru takich ananasków co wbijają do każdego tematu, który ich niby nie interesuje i prawią morały. Jak Ci youtuberzy wielce oburzeni, a pierwsi polecą do sklepu. Hipokrytów prądem, a sobie i wszystkim chętnym życzę fajnych emocji przy premierze 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.