XM. 11 370 Opublikowano czwartek o 06:34 Opublikowano czwartek o 06:34 I pewnie znowu zero destrukcji względem og z 360... Cytuj
Shen 10 375 Opublikowano czwartek o 07:57 Opublikowano czwartek o 07:57 Co w tej kolekcji ma być? Trylogie dawno temu ograłem na xboxie blubera, nawet fajnie się strzelało. Cytuj
ASX 14 932 Opublikowano czwartek o 07:58 Opublikowano czwartek o 07:58 Na razie to tylko plotki jakiś insjaderow, nikt nie wie na pewno co dokładnie będzie zawierać, jak będzie wyglądać ani czy w ogóle istnieje 1 Cytuj
Słupek 2 206 Opublikowano czwartek o 09:43 Opublikowano czwartek o 09:43 brak multiplayera, zrozumiałbym. w sumie nawet ok, gorsza sraka to nie wypuścić 4 i 5 części zakładając, że w ogóle wyjdzie ta trylogia Cytuj
Paolo de Vesir 9 600 Opublikowano czwartek o 10:33 Opublikowano czwartek o 10:33 Druga trylogia w 2036 jak już skończą Gearsy 6. Cytuj
KrYcHu_89 2 584 Opublikowano czwartek o 10:59 Opublikowano czwartek o 10:59 4 godziny temu, Bzduras napisał(a): Unreal 5 To już bym wolał UE4, przynajmniej jakoś by to wyglądało i działało. UE5 na konsolach to jest dramat (na PC zresztą też, ale tam można za jedyne 20k kupić sobie wystarczająco mocy żeby te 60 klatek wycisnąć ). Na UE4 nie będą przenosić przecież to byłoby bez sensu marketingowo i nauki z tego 0, tak zawsze jak nie wyjdzie to mogą napisać, że się uczyli. Pewnie będzie przekładka jak Ninja Gaiden, może z wyjątkiem jedynki, bo tam starczy port tego remastera/remake'u z Xbox One. Ostatnio przenoszenie czegoś na UE5, a potem robienie nowej gry to standard w wielu studiach. Cytuj
Bzduras 13 234 Opublikowano czwartek o 11:03 Opublikowano czwartek o 11:03 Akurat grając w Rebirtha na UE4 to mogę powiedzieć, że ten silnik ma jakieś 90% więcej sensu od tego bezjajecznego UE5 które miało zbawić branże Nanitem i Lumenem, tylko coś nie wyszło i na sam widok logo UE5 jedyną słuszną reakcją jest "o-oł". 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 584 Opublikowano czwartek o 11:05 Opublikowano czwartek o 11:05 Teraz, Bzduras napisał(a): Akurat grając w Rebirtha na UE4 to mogę powiedzieć, że ten silnik ma jakieś 90% więcej sensu od tego bezjajecznego UE5 które miało zbawić branże Nanitem i Lumenem, tylko coś nie wyszło i na sam widok logo UE5 jedyną słuszną reakcją jest "o-oł". SE i Atlus mają w pupie UE5 i dzieki temu wydadzą teraz z miejsca wszystko sobie elegancko na Switcha 2 podbijając sprzedaż 3krotnie, tak się robi biznesy w Japonii. Capcom tylko coś się zesrał z tym RE Engine ostatnio :D. Cytuj
Pupcio 19 238 Opublikowano czwartek o 11:07 Opublikowano czwartek o 11:07 Ja to jakoś od czasu batmana aa mam nie po drodze z unrealem, ale ta 5ka to <soul.gif> Cytuj
KrYcHu_89 2 584 Opublikowano czwartek o 11:09 Opublikowano czwartek o 11:09 UE4 ma tą przewagę, że gry nie wygląda w zasadzie gorzej, ale za to chodzą naprawdę dużo lepiej, UE5 jest w becie 5 lat, ciul Wie dlaczego. Niby wszystko lepsze dla developera przyjazne, a jednak koniec końców słaby efekt. Cytuj
Bzduras 13 234 Opublikowano czwartek o 11:11 Opublikowano czwartek o 11:11 Dlatego autorskie silniki są o wiele bardziej ekscytujące - czasem wyjdą lepiej, czasem gorzej, ale kto nie ryzykuje ten szampana nie pije. Unreal też przecież był na początku "autorskim silnikiem", dopiero stopniowo przez lata zdobywając popularność przez swoją przystępność. Niestety piątka to kasztan okrutny, ale pozwala oszczędzić czas i środki przeznaczone na tworzenie swojej technologii i szkolenie świeżaków - UE zna praktycznie każdy, kto ima się roboty w gierkach więc można na szybko łatać jakieś braki kadrowe. A to, że mało komu chce się porządnie przysiąść i pooptymalizować pewne rzeczy no to już wina kierownictwa i księgowości ze swoimi Excelkami. Tutaj typek wziął sobie jakiś projekt deva, który twierdził, że to jest zoptymalizowane i lepiej się nie da, posiedział nad nim i co? I okazało się, że da się z niego wycisnąć o wiele lepszą wydajność przy znikomym pogorszeniu całości oprawy, tylko potrzeba poświęcić na to czas. Dużo technobełkotu, ale jak się chce to się da. Tylko zazwyczaj albo się nie chce albo nie ma na to czasu i zgody z góry, bo trzeba wypchać na szybko produkt, gawiedź i tak kupi. Cytuj
ASX 14 932 Opublikowano czwartek o 11:13 Opublikowano czwartek o 11:13 dla developera lepiej, dla graczy już niekoniecznie, bo łatwość w opanowaniu odbija się na optymalizacji. Cytuj
KrYcHu_89 2 584 Opublikowano czwartek o 11:13 Opublikowano czwartek o 11:13 Teraz, ASX napisał(a): dla developera lepiej, dla graczy już niekoniecznie, bo łatwość w opanowaniu odbija się na optymalizacji. Właściwie to lepiej dla samej korporacji, bo łatwo jest zamienić człowieka na innego, żeby coś poprawił, albo zepsuł. Cytuj
benito82pl 222 Opublikowano czwartek o 11:44 Opublikowano czwartek o 11:44 Mam pytanie. Mam dwie ps5 w domu i jedno konto główne na którym są gry i np skiny do gier. Jeden gowniak chce grać w Fortnita na jednej konsoli a drugi w war thunder na drugiej i nie mogą bo są zalogowani na jednym koncie. Czy są jakieś opcje żeby jeden i drugi mógł grac online na tym samym koncie Czy nie ma takiej opcji? 1 Cytuj
Snake_Plissken 990 Opublikowano czwartek o 12:44 Opublikowano czwartek o 12:44 Nie można być zalogowanym online jednocześnie na dwóch konsolach. Pozostaje Ci zrobienie nowego konta, ale na drugiej konsoli gdzie będzie to konto, możesz ustawić jako konsola główna - dzięki czemu będzie mieć dostęp do kupionych gier i dodatków. 1 Cytuj
Bzduras 13 234 Opublikowano piątek o 06:34 Opublikowano piątek o 06:34 https://www.eurogamer.net/until-dawn-remake-studio-reportedly-effectively-closed-with-all-developers-gone - kolejne studio do kasacji. 1 Cytuj
Homelander 2 579 Opublikowano piątek o 06:35 Opublikowano piątek o 06:35 Szkoda ludzi. Kazali im zrobić idiotyczny projekt, a potem zdziwienie i zwolnienia 1 Cytuj
drozdu7 3 151 Opublikowano piątek o 06:40 Opublikowano piątek o 06:40 Myślicie że to wszystko to i tak nie ma znaczenia czy tam w Sony są jakieś kłopoty? Kto tam jeszcze może grę zapowiedzieć w najbliższym czasie, Santa Monica? Sucker wypuszcza teraz, Intergalaktyk się robi, Soros też, Guerilla to bankowo jakieś multi dojebie. Bend? Bluepoint? 1 Cytuj
XM. 11 370 Opublikowano piątek o 07:00 Opublikowano piątek o 07:00 Oba studia robiły gaasy i zostały skasowane. SSM robi dwie gry (nowy GoW i Balrog robi nowe IP - podobno też w klimatach sci-fi). Cytuj
ASX 14 932 Opublikowano piątek o 07:14 Opublikowano piątek o 07:14 Ludzie chcą prostych odpowiedzi w Playstation są kłopoty, nie ma kłopotów. Ale rzeczywistość jest bardziej szara, żadne korpo nie ma samych trafionych decyzji, każdemu zdarza się wydać słabą grę, anulować jakiś projekt czy zaliczyć wtopę finansową czy okres posuchy wydawniczej. I będzie się to zdarzać też w przyszłości. Nikt nie ma recepty na same sukcesy, zwłaszcza w branży kreatywnej. Na papierze bezpieczny remake czy gra usługa mogą się wydawać łatwą kasą, ale nie zawsze się to udaje. Playstation też nie funkcjonuje w próżni dotykają je te same wyzwania i problemy co innych, produkujących gry i sprzęty. 1 Cytuj
łom 2 138 Opublikowano piątek o 08:01 Opublikowano piątek o 08:01 20 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a): UE4 ma tą przewagę, że gry nie wygląda w zasadzie gorzej, ale za to chodzą naprawdę dużo lepiej, UE5 jest w becie 5 lat, ciul Wie dlaczego. Jest w becie bo część funkcji które były w UE4 nie są jeszcze zoptymalizowane pod Nanite/Lumen. Np. wszelkie maskowane tekstury (w tym roślinność) dopiero od wersji 5.3 (z września 2023) są dobrze obsługiwane, vertex painting (baardzo ważne do np. mieszania dwóch materiałów podczas gry) też nie współpracuje z Nanite. UE4 był zbudowany z myślą o bardziej liniowych grach a UE5 o open worldach. Cytuj
giger_andrus 3 317 Opublikowano piątek o 12:46 Opublikowano piątek o 12:46 W dniu 6.03.2025 o 13:44, Snake_Plissken napisał(a): Nie można być zalogowanym online jednocześnie na dwóch konsolach. Nie do końca. Na PS5 i PS4 możesz być zalogowany w tym samym czasie i grać. Ale 2x PS5 już nie. 1 Cytuj
Patapon 81 Opublikowano piątek o 14:06 Opublikowano piątek o 14:06 7 godzin temu, Homelander napisał(a): Szkoda ludzi. Kazali im zrobić idiotyczny projekt, a potem zdziwienie i zwolnienia Przecież to nie jest studio Sony. Zamkneli bo nie znaleźli nikogo do opłacenia kolejnego projektu. Dzięki Sony jeszcze tam trochę popracowali. Cytuj
Bzduras 13 234 Opublikowano piątek o 14:09 Opublikowano piątek o 14:09 To nawet nie wiedziałem, że Sony daje pracować nad swoimi gierkami innym studiom. Cytuj
Homelander 2 579 Opublikowano piątek o 14:32 Opublikowano piątek o 14:32 25 minutes ago, Patapon said: Przecież to nie jest studio Sony. Zamkneli bo nie znaleźli nikogo do opłacenia kolejnego projektu. Dzięki Sony jeszcze tam trochę popracowali. A gdzieś tak napisałem? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez Square,
avatary adventowe, lista aktualizowana dziennie aż do 24.12
Rekomendacja dodana przez Square
8 reakcji
Pokaż odpowiedź
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.