Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano
25 minut temu, XM. napisał:

Korva ten ratchet ehh czemu oni tego nie usmiercą.

Mieć jaka i sly'a w zanadrzu i robić ratcheta. Jest w tym trochę heroizmu

  • Odpowiedzi 24,5 tys.
  • Wyświetleń 1,7 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • O wlasnie, niektórzy zmieniają telefon co roku na kolejny klon Samsung Galaxy za 4 klocki, a ja będę się zastanawiał kiedy będzie ten najlepszy moment, by kupić konsolę, która wychodzi raz na 7 lat.

  • Przejebane będą teraz te rozprawki niektórych czy i za ile warto brać Pro konsolę, a za ile nie warto, a czy będą gry i czy ładna czy brzydka, a w ogóle jaka będzie stopa zwrotu z zainwestowanej złotó

  • Piękny jest, nie wiem o co chodzi   

Opublikowano

GT7, Horizon, gameplay z Fify gdzie listek trawy odrywający się z buta ma tyle polygonow co cały poziom z MGS, teaser Silent Hilla, GoW'a i można wykładać 3,5 tysia ... ach no i jakby dali nowego Wipeouta z genialną muzą gratis w pudełku z nową konsolą....

Edytowane przez da$io

Opublikowano

Podział pracy jest dość jasny po ostatniej restrukturyzacji (11 oddziałów zmienione w 4) w azjatyckiej gałęzi S-E:

Creative Business Unit I - oddział zarządzany przez Kitase, który w najbliższym czasie skupi się wyłącznie na FFVIIR (minus oddział z Osaki, który zrobi to samo z Kingdom Hearts)
Creative Business Unit II - oddział zarządzany przez Yuu Miyake - Dragon Quest, seria Bravely i produkcje zew.
Creative Business Unit III - oddział zarządzany przez Naokiego Yoshidę - FFXIV, niezapowiedziana gra AAA, która od prawie dwóch lat jest już w pełnej produkcji (dużo wskazuje, że to FFXVI, więc jeśli to prawda, to raczej nie będzie trzeba czekać do 2025, jeśli nie, to w zasadzie nie ma wolnego oddziału w Square-Enix)
Creative Business Unit  IV - oddział skupiony na grach mobile, portach, remasterach i gier z serii Mana

Do tego:
Luminous Studio - studio pracuje nad niezapowiedzianą grą AAA (od minimum 2 lat), nowe IP.
Tokyo Factory - mniejsze gierki, z mniejszym budżetem

Edit:
Warto dodać, że do obydwu niezapowiedzianych projektów AAA - Square szuka/zatrudnia ludzi z doświadczeniem w grach ARPG (do teamu Yoshidy dołączył Ryota Suzuki, designer DMCV i gameplay lead Dragon's Dogmy, plus pomagał też przy MW: World)

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano
52 minuty temu, XM. napisał:

Korva ten ratchet ehh czemu oni tego nie usmiercą.

Muszą mieć na start jedną grę bardziej skierowaną w stronę dzieci

Opublikowano

Tu będzie stream

 

 

Opublikowano
1 godzinę temu, YETI napisał:

 

 

 

FF VII Remake 2 za rok? W to to nigdy nie uwierze. Znajac SE to minimum 2023. 

Opublikowano

Noo juz zdecydowanie przesada z tym.

Opublikowano

i MGS6 od Pana Kojimy

Edytowane przez Andżej

Opublikowano
1 minutę temu, Andżej napisał:

i MGS6 od Pana Kojimy

 

Snejk umarł w mgs4, wszystko pozniej to majaki.

Opublikowano

Remake pietwszego MG z czasow Nesa w nowej oprawie i nowymi możliwościami, fizyką, zniszczalnym otoczeniemi i wstawkami na poziome wspolczesnych cgi...marzenia

Opublikowano
3 minuty temu, Pupcio napisał:

Pięknie odpływacie xD

 

jakby Ci zremakowali pierwszego RDR to byś się obeszczał na niebiesko

Opublikowano
4 minuty temu, Jakim napisał:

Coś czuję w trzewiach że nie tym razem :)

 

Nie tym razem :)

Opublikowano

Ideał gry wideo nie potrzebuje remaku.

Opublikowano

 

 

3 pozycje pewniaki i każdy powoduje mimowolny spust, you are not e

Opublikowano

Zaczyna się, strona Battlefielda na FB właśnie zmieniła tło ale podjarka Panowie!!!!

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.