Gość Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 (edytowane) 3 godziny temu, kubson napisał: na Xboxie Halo oraz patche do gier juz wydanych xD Obiektywnie to jest zaleta, ale ja osobiście wolałbym, żeby żadnych ulepszeń nie było, bo i bez tego da się w te gry grać bez zgrzytania zębami, jeśli chodzi o grafikę, a nie każdy, w tym ja, ma na tyle szybki internet bez limitów, żeby do każdej jednej gry pobierać patcha 50-60 GB. Ewentualnie jeśli chcesz to pobierasz, jeśli nie, grasz w normalną wersję, bez ulepszeń, a nie, że z automatu musisz pobierać. Edytowane 4 sierpnia 2020 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 462 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 6 godzin temu, Paolo de Vesir napisał: umierają każde technologie „upiękniające” wrażenia z gry a nie mające żadnego namacalnego przełożenia na gameplay. 6 godzin temu, Paolo de Vesir napisał: Autom możemy zawsze dodać po 2 dodatkowe koła żeby nie było tak samo, a konsolom kartridże zamiast płyt. Te bzdety jak wibracje haptyczne czy żyroskop to jest marnowanie środków i baterii. 5 godzin temu, Figuś napisał: Wydaje mi się że dupsko cię tak piecze po ostatnich pokazach knura, że wchodzisz tu tylko dla zasady się przy.(pipi)ać i tryhardować. Nie pamiętam takiego płaczu jak pad od 360 miał nie być wspierany przy bonerze, bo wibracje w triggerach Mnie tam fakt nie wspierania starych kontrolerów zupełnie nie obchodzi, bo normą jest zestaw - nowa konsola, nowe pady, ale akurat tu się z Paolo zgadzam - w sumie tylko touchpad jakoś jest wykorzystywany w gierkach, a i to bardziej na zasadzie wielkiego przycisku (za wyjątkiem paru gier Sony, gdzie można sobie palcem smyrnąć), reszta to zupełnie niepotrzebne bajery, które po dwóch/trzech tytułach umierają i nikt tego nie wykorzystuje (i w sumie bardzo dobrze - pamiętacie żyroskopowe rzucanie granatami w pierwszym Uncharted?). Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 517 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 4 minuty temu, Wredny napisał: pamiętacie żyroskopowe rzucanie granatami w pierwszym Uncharted? W remasterze zostało wycięte z tego co pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza
C1REX 16 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 We Fist of the Northern Star (spinoff Yakuzy) była minigierka, gdzie jako barman trzeba było trząść padem, by wyszejkować drinka. Tuż pod koniec życia konsoli pierwszy raz z tą funkcją pada się spotkałem Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 (edytowane) Najlepsze było malowanie graffiti w Infamous Second Son Dualshockiem 4, którego braliśmy w łapę jak puszkę ze sprayem. Albo malowanie wzorów za pomocą touchpada także w produkcji Sucker Punch. Jest to kolejny przykład, że tylko exy wykorzystywały te wszelkie ficzery Sixaxisa/DS3, DS4 i pewnie podobnie będzie z DualSense. Edytowane 4 sierpnia 2020 przez MYSZa7 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 968 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 (edytowane) Ten headset wizualnie prezentuje się świetnie. Edytowane 4 sierpnia 2020 przez YETI 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Patricko 1 393 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 Ten pad aż się prosi o przyciski z tyłu... Dali dupy, nie ma co. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 Teraz, MYSZa7 napisał: Najlepsze było malowanie graffiti w Infamous Second Son Dualshockiem 4, którego braliśmy w łapę jak puszkę ze sprayem. Albo malowanie wzorów za pomocą touchpada także w produkcji Sucker Punch. Jest to kolejny przykład, że tylko exy wykorzystywały te wszelkie ficzery Sixaxisa/DS3, DS4 i pewnie podobnie będzie z DualSense. Migający lightbar na czerwono-niebiesko jak nas pały goniły w GTA V( akurat nikt na to uwagi nie zwracał bo mało kto widział ze względu na umiejscowienie), psiarskie komunikaty z głośniczka w padzie też GTA V, znajdźki typu pliki audio w wielu grach 3rd party też szły przez głośniczek, touchpad akurat został słabo wykorzystany chyba przychodzi mi na myśl głaskanie PODa w Automacie, a na bonerze nie mogłem no i zależnie który róg touchpada klikłeś mogłeś do niego przypisać w opcjach różne funkcje( bardzo przydatne w Elite Dangerous) było tego więcej. Ludzie maja wywalone. W połowie przyszłego roku mało kto będzie pamiętał o tym że DS4 nie jest w pełni wspierany w grach tylko Nextgenowych. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mejm 15 292 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 W Lair sterowalo sie smokiem zyroskopem do momentu az nie wyszedl pacz na galke xD Takze to dobrze podsumowuje te wszystkie padowe ficzery. Najlepsze wykorzystanie (co nie znaczy ze idealne) jakiego doswiadczylem to bylo wylaczenie camo w MGS4 poprzez pomachanie padem. Ale i tak wolalbym miec to pod guzikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ludwes 1 682 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 1 minutę temu, Figuś napisał: Migający lightbar na czerwono-niebiesko jak nas pały goniły w GTA V( akurat nikt na to uwagi nie zwracał bo mało kto widział ze względu na umiejscowienie), psiarskie komunikaty z głośniczka w padzie też GTA V, znajdźki typu pliki audio w wielu grach 3rd party też szły przez głośniczek, touchpad akurat został słabo wykorzystany chyba przychodzi mi na myśl głaskanie PODa w Automacie, a na bonerze nie mogłem no i zależnie który róg touchpada klikłeś mogłeś do niego przypisać w opcjach różne funkcje( bardzo przydatne w Elite Dangerous) było tego więcej. Ludzie maja wywalone. W połowie przyszłego roku mało kto będzie pamiętał o tym że DS4 nie jest w pełni wspierany w grach tylko Nextgenowych. Jezu, aż mi przypomniałeś jak za każdym razem, gdy włączało się fokusa w Horizonie, to jego dźwięk leciał z głośniczka pada. Niemiłosiernie mnie to irytowało. Cytuj Odnośnik do komentarza
Sylvan Wielki 4 537 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 6 minut temu, MYSZa7 napisał: Najlepsze było malowanie graffiti w Infamous Second Son Dualshockiem 4, którego braliśmy w łapę jak puszkę ze sprayem. Albo malowanie wzorów za pomocą touchpada także w produkcji Sucker Punch. Jest to kolejny przykład, że tylko exy wykorzystywały te wszelkie ficzery Sixaxisa/DS3, DS4 i pewnie podobnie będzie z DualSense. Było coś takiego. Również miło wspominam. Podobnie zresztą, jak fakt, gdy kontroler zaczął do mnie "mówić" podczas gry w Killzone: Shadow Fall/Resogun. Szkoda tylko, że te bajery nie są zbyt czeto wykorzystywane i dla przykładu taki dotykowy panel w DS4 głównie pełni funkcję dodatkowego przycisku. Machanie padem w TLoU II - nie do końca mnie to przekonuje. Natomiast w Ghost of the Tsushima spisuje się to bardzo dobrze - aż pięć dodatkowych funkcji. Mam tylko nadzieję, że Dual Sense przy tych wszystkich wodotryskach wytrzyma dłużej niż kilka godzin ciągłej gry. Byłoby miło. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 517 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 8 minut temu, Mejm napisał: Najlepsze wykorzystanie (co nie znaczy ze idealne) jakiego doswiadczylem to bylo wylaczenie camo w MGS4 poprzez pomachanie padem. To było spoko. Ja miło wspominam wykorzystanie żyroskopu w Heavenly Sword. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mejm 15 292 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 3 minuty temu, Square napisał: To było spoko. Ja miło wspominam wykorzystanie żyroskopu w Heavenly Sword. Pamietam tylko sterowanie strzala przez siostre. Cos bylo jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 517 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 Kombosy w powietrzu i chyba coś z kontrami i unikami, ale to mogę źle pamiętać. Odpaliłem ostatnio PS3 i jak mi zagrała muzyczka z HS to momentalnie nabrałem ochoty na przejście. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 047 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 Z żyroskopem i Heavenly Sword pamietam tyle, że nieucieszony DualShockiem3 kupiłem pada 3rd party z układem galek jak w X360 i nie mogłem skończyć pewnego etapu, bo ten kontroler nie zawierał żyroskopu a NT nie przewidziało że ktoś może preferować gałki. Cytuj Odnośnik do komentarza
grabipl 151 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 Godzinę temu, YETI napisał: Ten headset wizualnie prezentuje się świetnie. Ciekawe tylko czy dalej biorą plastik z Kambodży i w tych też będzie pękał pałąk po roku Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 Teraz w Death Stranding z głośniczka leci czasami płacz dziecka, ale wyłączyłem to w pizdu, bo irytowało mnie niemiłosiernie, choć nie powiem, na początku klimat to robiło, ale za którymś razem zaczęło być już irytujące. Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 (edytowane) Nawet na oficjalnej stronie piszą, że te wszystkie niesamowite funkcje pada (technologia haptyczna, adaptacyjne triggery) będą zależeć od tego czy dany tytuł to w ogóle wspiera xD Skończy się na exach i to pewnie nawet nie wszystkich. No, ale niektórzy niech dalej marzą, że wszystkie gry będą to obsługiwać i dlatego sony nie pozwala na ds4. Prawda jest taka, że devi multiplatformowi nie będą mieli nawet czasu i środków, aby w pełni wykorzystać dwa razy szybszy dysk ssd w ps5 czy parę terafanków więcej w xsx, a co dopiero jakieś dmuchanie w dualsensa. Edytowane 4 sierpnia 2020 przez MBeniek 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
C1REX 16 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 Gry multiplatformowe zawsze są optymalizowane pod najsłabszy sprzęt. W tej generacji to było xbox one s. Zgadzam się z @MBeniek, że prawie wyłącznie Xy będą w pełni wspierać szybszy SSD i DS5. Cytuj Odnośnik do komentarza
Observer 10 325 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 Ja bym dodał że przez jakiś czas gry dalej będą robione pod ten sam najsłabszy sprzęt, czyli xbox one s. Polityka ms o "braku generacji" i presji na ekosystem cross generacyjny długo będzie nam się odbijać grami AAA wyglądającymi jak to biedne Halo Infinite. Przynajmniej do czasu aż devi 3rd party oficjalnie nie zleją starszej generacji. Z drugiej strony exy Sony pisane stricte pod PS5 będą się jeszcze bardziej wyróżniać na tle innych gier na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza
czarek250885 310 Opublikowano 5 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2020 9 godzin temu, Mejm napisał: Pamietam tylko sterowanie strzala przez siostre. Cos bylo jeszcze? Misja z wieżami, gdzie strzelamy z działa i kierujemy lecącą kulą. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość lpcl Opublikowano 5 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2020 3 godziny temu, czarek250885 napisał: Misja z wieżami, gdzie strzelamy z działa i kierujemy lecącą kulą. Jak sobie to przypominam to aż mnie telepie. Jedno z najgorszych growych doświadczeń w życiu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 5 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2020 To teraz sobie wyobraźcie że grając w FIFE2025 dmuchacie w pada mocniej niż gracz z drugiej strony TV i piłka po jego strzale nie dolatuje do bramki przez podmuch wiatru, szybko muskacie touchpada i przeciwnik sie przewraca, przeciwnik sprzedaje wam kosę w polu karny i haptyka łamie wam paluchy 4 5 Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 827 Opublikowano 5 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2020 Ale paskudny. gdyby guziki były czarne to jeszcze by to wyglądało. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.