Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, Ma_niek napisał:

Ciekawe czy beda wydawac gry na Pc zaraz po premierze na ps5 czy jednak beda wrzucac powoli z biblioteki na ps4. Niech sie okresla szybko lepiej bo od tego zalezy czy jest sens inwestowania w ps5.

No sam sobie odpowiedziałeś na to czy szybko się określa.

Opublikowano
18 godzin temu, Wredny napisał:


Sporo, regularnie na chwilę jakąś odpalam w nadziei, że tym razem będzie to dłuższe posiedzenie. No i przynajmniej mam ten komfort natychmiastowości, bo bez tego to bym pewnie konsoli nie włączał nawet.

Respekt Wredny dla ciebie, ja mając tyle tytułów na dysku to po pierwsze nie wiedziałbym o co chodzi w fabule, a dwa jakie jest sterowanie. Mając wieczorkiem czas 2h staram się grać w dwie trzy pozycje by orientować się o co tam chodzi. 

Opublikowano (edytowane)
56 minut temu, PiPoLiNiO napisał:

650GB na gry będzie niby. Wyżej było jakieś info wklejane.

Chociaż z drugiej strony nie chce mi się wierzyć aby tak odpłynęli aż emoji16.pngemoji16.pngemoji16.png

 

5-6 gier AAA i po dysku

Edytowane przez Fanek
Opublikowano
2 godziny temu, Fanek napisał:

Można założyć że wszystkie lub większość gier będzie w natywnym 4K, a co za tym idzie textury będą więcej zajmować = gry na dysku będą więcej zajmować niż te na PS4.

Było już tyle razy mówione że jak gry będą pisane pod SSD to devowie nie będą musieli duplikować plików bo dostęp do nich będzie bardzo szybki. Zamiast tego, wlecą lepsze tekstury i waga może się w ogóle nie zwiększyć, wręcz przeciwnie. 

 

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, suteq napisał:

Było już tyle razy mówione że jak gry będą pisane pod SSD to devowie nie będą musieli duplikować plików bo dostęp do nich będzie bardzo szybki. Zamiast tego, wlecą lepsze tekstury i waga może się w ogóle nie zwiększyć, wręcz przeciwnie. 

 

 

Masz na myśli, że pliki będą zrzucane bezpośrednio z napędu optycznego w czasie rzeczywistym przy uruchamianiu gry czy skąd?

Edytowane przez Fanek
  • Minusik 2
Opublikowano
11 minut temu, Fanek napisał:

 

Masz na myśli, że pliki będą zrzucane bezpośrednio z napędu optycznego w czasie rzeczywistym przy uruchamianiu gry czy skąd?

Z dupy. Wałkuje się to 5 rok w szkole i na kursach i wszystko jak krew w piach. Ehhh 

Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, suteq napisał:

Z dupy. Wałkuje się to 5 rok w szkole i na kursach i wszystko jak krew w piach. Ehhh 

 

Śmiało słucham Cie opowiadaj.

@suteq  w jaki sposób chcą to wykorzystać?

 

no z tym napędem optycznym przy x24 prędkości odczytu miałem nadzieje, że nikt nie weźmie tego na serio :rolleyes:

 

Edytowane przez Fanek
  • Minusik 4
Opublikowano
po prostu nie będą ważyć tyle, ile dotychczas wazyly, po co ci wiedzieć więcej, lol
Byczku, po prostu nie umiesz wyjaśnić bo sam nie wiesz o co kaman. Ale nawet idąc za Twoją teorią która faktycznie jest bliska prawdy, to i tak kolejne 2 lata gierki będą też na xbox one x robione więc dalej będą w takiej strukturze jak i teraz.

Wniosek? Będą cięższe, bo dojdą tekstury 4K. Amen ku**
  • Minusik 2
Opublikowano

To jest wytłumaczenie najprościej jak się da nie wchodzą w technikalia i dokładne procesy. Piszę to aby niektórym uzmysłowić na chłopski rozum dlaczego gry wcale nie będą musiały być większe. W takim spidermanie macie lampy. Każda lampa to ten sam aset. Na jednej ulicy masz 30 lamp i każdy aset lampy musi być zduplikowany czyli na jedną ulice przychodzi 30 asetow łapy co ileś metrów. Jak będzie dysk SSD wystarczy jeden aset bo będzie natychmiastowy dostęp do plików i w locie silnik gry będzie sobie pobierał aset lampy.  

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, PiPoLiNiO napisał:

Byczku, po prostu nie umiesz wyjaśnić bo sam nie wiesz o co kaman. Ale nawet idąc za Twoją teorią która faktycznie jest bliska prawdy, to i tak kolejne 2 lata gierki będą też na xbox one x robione więc dalej będą w takiej strukturze jak i teraz.

Wniosek? Będą cięższe, bo dojdą tekstury 4K. Amen ku**

 

o czym ty w ogole do mnie piszesz, pipolinio

Edytowane przez Ludwes
Opublikowano
22 minuty temu, creatinfreak napisał:

Jak będzie dysk SSD wystarczy jeden aset bo będzie natychmiastowy dostęp do plików i w locie silnik gry będzie sobie pobierał aset lampy.  

 

Jeśli będzie tak jak piszesz, to teoretycznie dysk ssd będzie pracował non stop, mam nadzieję, że nie powtórzy się sytuacja jak z gumkami od analogów, że faktycznie dysk po 2 latach "intensywnej" pracy nadaje się do wymiany.

Opublikowano

On i tak będzie non stop pracował jak uruchomisz grę. A biorąc pod uwagę ich mocne grzanie w gierkach i dodając do tego super hiper wypasione chłodzenie w konsolach sony, to może być różnie. A jeszcze jak niektórzy wsadzają konsole w szafę gdzie wylot powietrza jest tylko od przodu...

Opublikowano

Też po każdym poście pipoliny czujecie się głupsi?

 

Każdy sprzęt ma swój lifespan. O SSDkach przepowiadali, że będą awaryjniejsze względem hdd i okazało się to naciąganą bzdurą. Jak wyjdzie w praktyce z konsolami i NVME czas pokaże na razie możemy tylko teoryzować jak one faktycznie będą działać na tym sprzęcie. 

  • Haha 5
Opublikowano

Ale jakie teoretyzować? Przecież te same dyski są w kompach od kilku lat. A Ty piszesz jak by w konsolach miała zagościć jakaś kosmiczna technologia. Dziś Samsung pokazał 980pro który już przebija dysk z ps5 prędkością, więc zluzuj majty i poczytaj trochę.

Opublikowano

Ale czemu Ty ciągle piszesz SSD jak byś pisał o zwykłych dyskach ssd pod sata. To, że nie słyszałeś to Twój problem. Zmień forum z konsolowego na pc, to usłyszysz. Ale to nadal nie będzie o dyskach które będą w konsolach

Dobra, szkoda życia na dalsze ciągnięcie tematu. Zobaczymy co wyjdzie za jakiś czas

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, PiPoLiNiO napisał:

Mamy 2020 rok. Każda z 30 lamp ma być z inną teksturą. Więc zajmuje więcej emoji16.pngemoji16.pngemoji16.png

 

Otwarty swiat zawsze bedzie mial identyczne elementy/obiekty. Cerny chyba wspominal tez, ze skrzynki pocztowe w Spider-Manie na PS4 sa zapisane 400 razy, tak by latwiej streamowac dane w locie. Nikt nie bedzie jednak projektowal nawet 30 skrzynek pocztowych. 

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

Ja wymagam od PS5 w końcu sprawnie działającego środowiska sieciowego, przede wszystkim PSN - ta platforma to jest jakiś totalny dramat. Ostatnią konsolą M$ jaką miałem to Xbox360 i tam było to zrobione o dwie klasy wyżej. Mam nadzieję, że Sony wyciągnęło wnioski..

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...