Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano
21 minut temu, czarek250885 napisał:

Silnik GG moim zdaniem lepszy no i zespół Kojimy ma już go ogarniętego po Death Stranding. Tylko czy Konami dogada się z Kojimą?

Plastycznością poruszania postaci zdecydowanie wygrywa Fox Engine.

  • Odpowiedzi 24,5 tys.
  • Wyświetleń 1,7 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • O wlasnie, niektórzy zmieniają telefon co roku na kolejny klon Samsung Galaxy za 4 klocki, a ja będę się zastanawiał kiedy będzie ten najlepszy moment, by kupić konsolę, która wychodzi raz na 7 lat.

  • Przejebane będą teraz te rozprawki niektórych czy i za ile warto brać Pro konsolę, a za ile nie warto, a czy będą gry i czy ładna czy brzydka, a w ogóle jaka będzie stopa zwrotu z zainwestowanej złotó

  • Piękny jest, nie wiem o co chodzi   

Opublikowano

Fox engine to najlepszy silnik jaki powstał imo. Szkoda, ze konami go nie sprzeda :/ 

Opublikowano

Tych silników jest sporo.. Np. wypasione ForzaTech, czy Unreal Engine..

Opublikowano
39 minut temu, MYSZa7 napisał:

Plastycznością poruszania postaci zdecydowanie wygrywa Fox Engine.

PP ma mega animacje poruszania

Opublikowano

Ten remake MGSa to tak srednio dla mnie. Ograne kilka razy na PSXie, potem na Gacku. Poza tym 350 zeta za gre na 10h? (dla tych co nie grali) Musieliby ja troche rozbudowac, albo dorzucic w tej cenie cala serie. 

Opublikowano

No ale na wyliczance silników nie wymienić RE engine to aż przykro. :( Przecież postaci w RE VII to jest jakiś (pipi)any majstersztyk, 60 klatek na wszystkim potężniejszym od ziemniaka w folii spożywczej, no robi to wrażenie.

Edytowane przez Paolo de Vesir

Opublikowano
47 minut temu, MYSZa7 napisał:

Plastycznością poruszania postaci zdecydowanie wygrywa Fox Engine.

Mysza, ale co to ma do rzeczy? To kwestia dopracowania animacji i przede wszystkim przejść między nimi. Niezależnie od silnika w MGS i DS u Kojimy aspekt przejść lezy i kwiczy.

Opublikowano

Jak Kojima robił na silniku Decima DS, to ruchy, flow i ogólnie fizyka postaci Sama Bridgesa była podobna, co do Solid Snake'a z PP. Imo, jak już lepiej wykorzystać silnik to Decimę wziąć, bo pewnie na dzień dzisiejszy Fox Engine chyba aż tak nie rozwijają w tym obsranym Konami.

Opublikowano
57 minut temu, Starh napisał:

Fox engine to najlepszy silnik jaki powstał imo. Szkoda, ze konami go nie sprzeda :/ 

 

No już nawet pomijając, że nie sprzeda oni go po prostu przestają używać bo nie opłaca im sie go modernizować więc PES 2022 bedzie już na Unrealu

Opublikowano

Po co im ten silnik jak oni oprócz PESA chyba już nie robią żadnych gier. A następny PES to już unreal

Opublikowano

Rozumiem, że nikt się nie jara id Techiem? DOOM (2016) wyglądał za(pipi)iście, Eternal mimo bardziej kreskówkowego wyglądu podniósł skalę, bo gra wygląda bajecznie, levele są ogromne i bardzo dopieszczone detalami, a całość hula w 60 fpsach.

 

I jak najbardziej podbijam RE Engine - DMC5 to dla mnie jedna z najładniejszych gier ever. Realistyczne postacie i otoczenie plus zatrzęsienie pięknych efektów podczas walki, rozbryzgów, wiązek, kolorków, to roz(pipi)el.

Edytowane przez Nyu

Opublikowano
39 minut temu, Voytec napisał:

Mysza, ale co to ma do rzeczy? To kwestia dopracowania animacji i przede wszystkim przejść między nimi. Niezależnie od silnika w MGS i DS u Kojimy aspekt przejść lezy i kwiczy.

W MGS V animacje postaci prezentowały się świetnie, także nie wiem o czym mówisz.  Chyba, że odnosisz się do tego jak to wygląda w PESie?

Opublikowano

Męczycie bułe o coś co jest mega plotka. 
 

Myślicie ps plus collection to dobry pomysł.

Opublikowano
4 minuty temu, ListuniO napisał:

Myślicie ps plus collection to dobry pomysł.

 

Tak.

 

Spoiler

Pod warunkiem, że lista będzie się stopniowo rozrastać i każda z tych gier będzie miała patch do Ps5.

 

Edytowane przez Paolo de Vesir

Opublikowano
2 godziny temu, mario10 napisał:

Jak to faktycznie remake pierwszego MGS to byłoby pięknie, aż łezka się kręci w oku.

Jedyny mgs, którego przeszedłem, na dodatek że 3 razy a miałem w tamtym czasie wersję francuską ;)

Opublikowano
49 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Tak.

 

  Pokaż ukrytą zawartość

Pod warunkiem, że lista będzie się stopniowo rozrastać i każda z tych gier będzie miała patch do Ps5.

 

Do tych gier co zapowiedzieli w PS PLUS Collection ma być patch do PS5 ? Czy to tzw. myślenie życzeniowe ?

Opublikowano
3 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

Myślę, że "pod warunkiem" sugeruje jednak że to oczekiwanie które mam względem tej usługi.

Myślałem, że chodzi o ewentualne przyszłe produkcje, Teraz już wszystko jasne 

Opublikowano

Nie będzie żadnego patcha, jedyne usprawnienie to to systemowe.

Opublikowano
2 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

@Nyu DOOM Eternal na XOS niestety ale g,ówno rozmazane mocno, 2016 wyglądało IMO lepiej (na tym sprzęcie ofc).

Na PS4 Pro i XOX gra wygląda za(pipi)iście.

2 godziny temu, MaZZeo napisał:

No i tego silnika na PS5 już nie ujrzysz.

Dlaczego?

Opublikowano
1 minutę temu, Nyu napisał:

Na PS4 Pro i XOX gra wygląda za(pipi)iście.

 

Chodzi mi bardziej o to, że tak jak ID tech jest świetnym silnikiem tak po doświadczeniach z DMC V i RE VII to raczej silnik Capcomu wskazałbym jako ten wydajniejszy. Oczywiście wszystko casus XOS.

Opublikowano

I już pojawiają się plotki i przecieki, że Starfield na PS5 nie będzie.

Ciekawe czy to samo czeka kolejne Elder Scrolls, Dooma i Fallouta.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.