mozi 1 977 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 (edytowane) 2 minuty temu, giger_andrus napisał: Niektórzy mocno przeceniają możliwości sprzętu za ~2300pln, jakby 4k + 60fps to była oczywistość. Dokładnie. Teraz dopiero RTX3080 to jest karta 4k/60 fps no ale za 800 € + reszta gratów i to te 60fps zalezy od tytułu bo w niektóych grach jak rdr2 to już tak super nie jest. Bardzo fajnie że powoli "stadnardem" staje się wybór rodziałka/fps. Edytowane 27 września 2020 przez mozi Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 1 minutę temu, grabipl napisał: Nie, wolałbym zapas moc w konsoli na 4k60fps z ładną graficzką a nie wybieranie już w pierwszy dzień premiery To tak nie działa, lol. Cytuj Odnośnik do komentarza
mozi 1 977 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 Sorry ale obawiam się że w tej generacji stnadaredm bedzie zabawa z dlss w pc i 4k/30 fps i jakieś magiczne czary mary z dynamiczną rozdziałką na konsolach. Takie natwyne rodziałki jak wcześniej to już radczej nie wróci. Przypomijcie sobie ile z FHD miało wspólnego x360/ps3. Na szczescie już 1440p fajnie wyglada na tv 4k. Cytuj Odnośnik do komentarza
madhunt3r 21 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 I dobrze niech kombinują na ps5 z dlss, bo to przyszłość, nie obciąża tak sprzętu,a daje często lepsze efekty niż natywne 4K. Mam nadzieje ze ps5 obsługuje to, bo w xsx potwierdzone ze będzie coś podobnego. Cytuj Odnośnik do komentarza
mozi 1 977 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 Też jestem takiego zdania. Wolę mniejsza rozdziałke ale napakowane efektami i Ray tracingiem bo odbiór grafy jest lepszy. Zresztą bloodporne mimo relatywnie niskiej rozdziałki i zyebnanego frame pacingu i tak jest gra generacji więc... Cytuj Odnośnik do komentarza
Moldar 2 245 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 Dobrze zrobiona szachownica i naprawdę natywnego 4k nie trzeba, chyba, że do pokazywania palcem na tv na jakiś porównaniach, a mocy pozostaje dużo na inne rzeczy. Taka opcja wyboru jest super i jak dla mnie oby więcej gier tak miało. Cytuj Odnośnik do komentarza
nero2082 736 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 szok że dadzą za friko bo spodziewałem się 319zł jak za Sackboya :p Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 (edytowane) Mega się cieszę, że Astro not dead! Jedynka to dla mnie top10 ostatniej generacji. Martwi deko ten playroom w nazwie, ale po materiałach wygląda, że będzie trochę „normalnego” grania i fajnych sekcji platformowych. Edytowane 27 września 2020 przez balon Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 519 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 14 minut temu, nero2082 napisał: szok że dadzą za friko bo spodziewałem się 319zł jak za Sackboya :p Od początku było mówione, że będzie zainstalowane na każdej konsoli. Cytuj Odnośnik do komentarza
Whisker 1 428 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 50 minut temu, nero2082 napisał: szok że dadzą za friko bo spodziewałem się 319zł jak za Sackboya :p I tak najlepszy jest na VR, odbior niesamowity Cytuj Odnośnik do komentarza
nero2082 736 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 ten VRowy robił robotę i w sumie PSVR2 też będzie ciekawym doświadczeniem (RE8 VR? ;P) tutaj faktycznie widać jakieś levele to może nie będzie to tylko demonstracja możliwości nowego pada Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 42 minuty temu, Wesker napisał: I tak najlepszy jest na VR, odbior niesamowity No dokładnie o tego mi chodzi. A był jakieś inny Astro Bot (nie mówię o tym playroom z kamerki na ps4). Cytuj Odnośnik do komentarza
mozi 1 977 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 Trochę szkoda ze to nie jest typowo vr. Mnie by to kupiło a innych powstrzymalo też od pozbywania się googli. W nowej oprawie z paroma nowymi pomysłami to by był majstersztyk. Cytuj Odnośnik do komentarza
C1REX 16 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 5 hours ago, giger_andrus said: Niektórzy mocno przeceniają możliwości sprzętu za ~2300pln, jakby 4k + 60fps to była oczywistość. Chyba Ty nie doceniasz możliwości konsol. Nie porównuje się 1:1 z PC. Xbox one X np dawał radę z 4k60fps, kiedy sporo droższe PC się pociły. ps4 dawało też grafikę podobną do PC około 3x droższego. 2300pln to bardzo droga konsola i sporo ludzi miało nadzieję na 4K60fps. Demon's souls ma chyba ray tracing i może z tego powodu są 2 tryby graficzne. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 519 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 16 minut temu, C1REX napisał: sporo ludzi miało nadzieję na 4K60fps. Ale obecność 4K/60 to nie jest żaden wyznacznik jakości. Każda gra może chodzić w takich ustawieniach. Wszystko zależy od developera w którym kierunku chce iść, lepsza grafa w gorszej płynności czy na odwrót itp. Na razie wygląda na to, że każda czy też zdecydowana większość gier będzie przynajmniej oferowała wybór, co jest krokiem w dobrym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza
C1REX 16 Opublikowano 27 września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 września 2020 (edytowane) 32 minutes ago, Square said: Ale obecność 4K/60 to nie jest żaden wyznacznik jakości. Każda gra może chodzić w takich ustawieniach. Wszystko zależy od developera w którym kierunku chce iść, lepsza grafa w gorszej płynności czy na odwrót itp. Na razie wygląda na to, że każda czy też zdecydowana większość gier będzie przynajmniej oferowała wybór, co jest krokiem w dobrym kierunku. Ja się z tym zgadzam. Osobiście też nie widzę specjalnie różnicy między 4K, a 1440p. Wolałbym 1440p i jak najwięcej efektów specjalnych. Kierunek xboksa i 120fps powinno być głównie w grach multi. Dobrze, że są dwa tryby graficzne. Ludzie zobaczą jakim marnowaniem mocy jest 4K i przy połowie pikseli gra wygląda niemal identycznie, ale może chodzić 2x płynniej. Niepotrzebnie jest jednak to 4K120fps reklamowane. Tylko prowokuje rozczarowania. Edytowane 28 września 2020 przez C1REX Cytuj Odnośnik do komentarza
PiPoLiNiO 784 Opublikowano 28 września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 września 2020 Tylko pytanie czy 1440p i 60fps to jedynie mniejsza rozdziałka, czy też spora kastracja efektów. Każdy kolejny dzień to coraz większa nienawiść do sony... Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 28 września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 września 2020 Gdzie moje 4K Sony?! Nienawidzę Cię... Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 28 września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 września 2020 Te całe „4k” to jeden z najmniej znaczących „przełomów” w branży growej. Tym bardziej, że na poprzedniej generacji wszystkie gry, które zrobiły na mnie największe wrażenie graficzne nie były w natywnym 4k. 1440p zamiast 4k dla mnie w ogóle bez różnicy. Co innego cięcie efektów graficznych. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
PiPoLiNiO 784 Opublikowano 28 września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 września 2020 Akurat to jest racja. Jak jeszcze miałem pc i przełączałem z 4k na 2k na oled 65 to różnica była jedynie w liczbie fps widoczna. Dlatego powinni dać sobie siana i robić wszystko w 2k, maksymalnie do(pipi)ane efektami. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 047 Opublikowano 28 września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 września 2020 50 minut temu, balon napisał: Te całe „4k” to jeden z najmniej znaczących „przełomów” w branży growej. Tym bardziej, że na poprzedniej generacji wszystkie gry, które zrobiły na mnie największe wrażenie graficzne nie były w natywnym 4k. 1440p zamiast 4k dla mnie w ogóle bez różnicy. Co innego cięcie efektów graficznych. To teraz pomyśl jak miażdżyłaby grafika jakbyśmy zostali na HDReady, tyle mocy na efekty graficzne. Fotorealizm w zasięgu ręki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
SlimShady 3 376 Opublikowano 28 września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 września 2020 HDReady to jest jednak rozmazanie, a od pewnej rozdziałki jest wystarczająco ostro, żeby nie musieć piłować w górę kosztem innych, ważniejszych rzeczy. Takie Control ma w sobie więcej nextgenowości niż większość gier w 4, czy tam 16k. Cytuj Odnośnik do komentarza
Snake_Plissken 874 Opublikowano 28 września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 września 2020 Horizon z szachownicą wygląda przecież fenomenalnie do tej pory. O mnie to mogą stosować zabiegi z podbijaniem 1440p - powoli i tak stanie się standardem w grach kto co chce, czy rozdzielczość czy wydajność. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 28 września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 września 2020 40 minut temu, Paolo de Vesir napisał: To teraz pomyśl jak miażdżyłaby grafika jakbyśmy zostali na HDReady, tyle mocy na efekty graficzne. Fotorealizm w zasięgu ręki. No dlatego napisałem, że taki lipny przeskok. SD > HDready czy HDready > FHD to były znacznie większe przełomy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
MatekDM 1 299 Opublikowano 28 września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 września 2020 1 minutę temu, balon napisał: No dlatego napisałem, że taki lipny przeskok. SD > HDready czy HDready > FHD to były znacznie większe przełomy. Siłą rzeczy nie będzie już w rozdzielczości takiego przeskoku. 4K to jest dla mnie maksimum, w co powinni celować twórcy gierek przez najbliższe kilka lat. Rozdzielczość 8K nie robi na mnie takiego wrażenia. O wyższych nie wspomnę, bo nawet nie widziałem. Szachownica też jest super i w takim Spider Manie dla przykładu sprawdza się kapitalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.