Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W Bloodborne jest na sztywno w kodzie gry zablokowana liczba klatek na max. 30 fps. Jak nie będzie patcha to nie będzie 60 fps.  A patrząc na to, że gra nawet nie doczekała się patcha dla PS4 Pro to mała nadzieja :/ 

Opublikowano
2 minuty temu, Cedric napisał:

W Bloodborne jest na sztywno w kodzie gry zablokowana liczba klatek na max. 30 fps. Jak nie będzie patcha to nie będzie 60 fps.  A patrząc na to, że gra nawet nie doczekała się patcha dla PS4 Pro to mała nadzieja :/ 


Lepiej, część logiki gry jest związana z 30FPS, From style :v

Opublikowano (edytowane)

Zastanawiam się dlaczego czas uruchamiania i odpalania gier z PS4, nawet na dysku SSD jest taki sam jak na past-genie, a czasem nawet dłuzej. Kwestia patch'a czy czegoś innego? Troche słabo. Taki Morales ładuje się w mgnieniu oka, a gra zrobiona na starą generacje, mimi ze jest naz SSD, to wczytuje się nadal wolno. Dziwne

Edytowane przez walek
Opublikowano
9 minut temu, walek napisał:

Taki Morales ładuje się w mgnieniu oka, a gra zrobiona na starą generacje

Miles na PS5 jest zrobiony na nową generację, a nie starą. To, że jest wydawany na PS4 nie ma tutaj za dużego znaczenia.

Opublikowano

Wolne loadingi to najprawdopodobniej kwestia ps4. Na ps4 była wolna szyna i nawet dodanie ssd pomagało trochę tylko. Wiele starych gier na PC też ma wolne loadingi mimo, że cała gra mieści się w RAM. 

 

 

Czyli loadingi to część silnika gry pewnie. Patch mógłby pomóc. 

 

 

Pewność będziemy mieli przy porównaniu nowych multiplatform pisanych na nowe konsole. 

Opublikowano

maxresdefault.jpg

 

no cieżko się oprzeć wrażeniu, że ta konsola była projektowana pod kątem wizualnym w wersji digital

Opublikowano
37 minutes ago, PiPoLiNiO said:

Ultra hiper ssd w ps5 emoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.png0f56b1044756399d8e8608b8e9431e40.jpg

 

Ale to są gry z poprzednich generacji a te pisane stricte pod PS5 jak np. The Last of US 3 albo Gran Tursimo 7 mogą mieć o wiele szybsze loadingi. Ale fakt że to wygląda bardzo interesująco, argument posiadania szybszego HDD przez sony okazuje się żaden na dzień dzisiejszy. 

Opublikowano
1 godzinę temu, PiPoLiNiO napisał:

Ultra hiper ssd w ps5 emoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.png0f56b1044756399d8e8608b8e9431e40.jpg

Haha:pawel: Para poszła w gwizdek. Marketingowo, kolejny strzał w kolano:facepalm: 

Gdzie są forumowi eksperci twierdzący, że dysk nadrobi niedoyebane GPU? 

Opublikowano

@Square-tak jak pisze @Patricko

 

Xbox zrezygnował z opcji USB ze względu na edycję sejwów. 

 

W sumie rozumiem, bo ludzie sobie ściągali sejwy z platyną lub psuli online grając na sterydach. Chyba wcześniej już sony próbowało zatrzymać cheaterów, ale ludzie się pruli o te USB. Teraz jest jednak dobra okazja. 

 

Uważam, że to dobra decyzja. Sam wolę konsole do online, bo na PC cheaterów jest pełno. 

 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...