Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano

W Bloodborne jest na sztywno w kodzie gry zablokowana liczba klatek na max. 30 fps. Jak nie będzie patcha to nie będzie 60 fps.  A patrząc na to, że gra nawet nie doczekała się patcha dla PS4 Pro to mała nadzieja :/ 

  • Odpowiedzi 24,5 tys.
  • Wyświetleń 1,7 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • O wlasnie, niektórzy zmieniają telefon co roku na kolejny klon Samsung Galaxy za 4 klocki, a ja będę się zastanawiał kiedy będzie ten najlepszy moment, by kupić konsolę, która wychodzi raz na 7 lat.

  • Przejebane będą teraz te rozprawki niektórych czy i za ile warto brać Pro konsolę, a za ile nie warto, a czy będą gry i czy ładna czy brzydka, a w ogóle jaka będzie stopa zwrotu z zainwestowanej złotó

  • Piękny jest, nie wiem o co chodzi   

Opublikowano
30 minut temu, ASX napisał:

pad starcza na mniej niż 4 godziny gry w Astro Playroom

Mogę źródło?

Opublikowano
2 minuty temu, Cedric napisał:

W Bloodborne jest na sztywno w kodzie gry zablokowana liczba klatek na max. 30 fps. Jak nie będzie patcha to nie będzie 60 fps.  A patrząc na to, że gra nawet nie doczekała się patcha dla PS4 Pro to mała nadzieja :/ 


Lepiej, część logiki gry jest związana z 30FPS, From style :v

Opublikowano

Zastanawiam się dlaczego czas uruchamiania i odpalania gier z PS4, nawet na dysku SSD jest taki sam jak na past-genie, a czasem nawet dłuzej. Kwestia patch'a czy czegoś innego? Troche słabo. Taki Morales ładuje się w mgnieniu oka, a gra zrobiona na starą generacje, mimi ze jest naz SSD, to wczytuje się nadal wolno. Dziwne

Edytowane przez walek

Opublikowano

Brzmi to komicznie, Astro pewnie korzysta z pada w 100% i jako pokazówka, więc może w normalnych grach dobije do 8 godzin. Ciągle mało niestety.

Opublikowano
9 minut temu, walek napisał:

Taki Morales ładuje się w mgnieniu oka, a gra zrobiona na starą generacje

Miles na PS5 jest zrobiony na nową generację, a nie starą. To, że jest wydawany na PS4 nie ma tutaj za dużego znaczenia.

Opublikowano

Wolne loadingi to najprawdopodobniej kwestia ps4. Na ps4 była wolna szyna i nawet dodanie ssd pomagało trochę tylko. Wiele starych gier na PC też ma wolne loadingi mimo, że cała gra mieści się w RAM. 

 

 

Czyli loadingi to część silnika gry pewnie. Patch mógłby pomóc. 

 

 

Pewność będziemy mieli przy porównaniu nowych multiplatform pisanych na nowe konsole. 

Opublikowano

maxresdefault.jpg

 

no cieżko się oprzeć wrażeniu, że ta konsola była projektowana pod kątem wizualnym w wersji digital

Opublikowano

Ultra hiper ssd w ps5 [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]0f56b1044756399d8e8608b8e9431e40.jpg

Opublikowano

Death stranding działa w 60 klatkach, ktoś coś słyszał? 

 

Opublikowano
9 minut temu, XM. napisał:

Death stranding działa w 60 klatkach, ktoś coś słyszał? 

 

Podpinam się. 

Opublikowano
37 minutes ago, PiPoLiNiO said:

Ultra hiper ssd w ps5 emoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.png0f56b1044756399d8e8608b8e9431e40.jpg

 

Ale to są gry z poprzednich generacji a te pisane stricte pod PS5 jak np. The Last of US 3 albo Gran Tursimo 7 mogą mieć o wiele szybsze loadingi. Ale fakt że to wygląda bardzo interesująco, argument posiadania szybszego HDD przez sony okazuje się żaden na dzień dzisiejszy. 

Opublikowano

Kolejna bzdurna decyzja. Nie wiem komu to przeszkadzało.

Opublikowano
2 minuty temu, MYSZa7 napisał:

 

 

 

brak option file w pesie? :rayos:

Opublikowano
1 godzinę temu, PiPoLiNiO napisał:

Ultra hiper ssd w ps5 emoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.png0f56b1044756399d8e8608b8e9431e40.jpg

Haha:pawel: Para poszła w gwizdek. Marketingowo, kolejny strzał w kolano:facepalm: 

Gdzie są forumowi eksperci twierdzący, że dysk nadrobi niedoyebane GPU? 

Opublikowano

Jaki gwizdek jak w Spider Man MM gra z menu laduje się w 4.30 a wczytanie sejwa to 1.3? Nie mówiąc o ambitnym RT itp.

Opublikowano

@Square-tak jak pisze @Patricko

 

Xbox zrezygnował z opcji USB ze względu na edycję sejwów. 

 

W sumie rozumiem, bo ludzie sobie ściągali sejwy z platyną lub psuli online grając na sterydach. Chyba wcześniej już sony próbowało zatrzymać cheaterów, ale ludzie się pruli o te USB. Teraz jest jednak dobra okazja. 

 

Uważam, że to dobra decyzja. Sam wolę konsole do online, bo na PC cheaterów jest pełno. 

 

Opublikowano

W profilu jest teraz licznik godzin gry, także w grach z PS4

 

3756916-ps5features_profilesgameplaytime

Opublikowano

Aż będzie strach sprawdzić te statsy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.