Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano
2 minuty temu, Patricko napisał:

Zauważyliście, że ikonki gier przy trofeach to teraz kwadraty zamiast prostokątów? Chyba, że psnprofiles coś skopało.

Ja tam mam normalnie jak zawsze.

  • Odpowiedzi 24,5 tys.
  • Wyświetleń 1,7 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • O wlasnie, niektórzy zmieniają telefon co roku na kolejny klon Samsung Galaxy za 4 klocki, a ja będę się zastanawiał kiedy będzie ten najlepszy moment, by kupić konsolę, która wychodzi raz na 7 lat.

  • Przejebane będą teraz te rozprawki niektórych czy i za ile warto brać Pro konsolę, a za ile nie warto, a czy będą gry i czy ładna czy brzydka, a w ogóle jaka będzie stopa zwrotu z zainwestowanej złotó

  • Piękny jest, nie wiem o co chodzi   

Opublikowano

No to napisałem, że u mnie po staremu.

 

psnprofiles.png

Opublikowano
7 minut temu, Square napisał:

Ja tam mam normalnie jak zawsze.

 

tylko gry na ps5 są tam w takich kwadratach teraz 

Opublikowano

Więc zapewne na PS5 tak to będzie wyglądało, bo wątpię aby sami tak zmienili.

Opublikowano

Odnośnie VRR zauważyłem jeszcze na obecnej generacji gry które nie trzymały stabilnych 60fps na PS4 nie miały rwania ekfsniu tzw tearingu, a na xboxie było i obecnie wiemy ze valhalla na xsx ma bardzo duży tearing, wiec ps coś robi ze tego u nich nie ma. Dobry przykład cod warzone. Na ps nie ma rwania ekranu, a na xboxie spore. Ciekawe.

Opublikowano
Godzinę temu, madhunt3r napisał:

Odnośnie VRR zauważyłem jeszcze na obecnej generacji gry które nie trzymały stabilnych 60fps na PS4 nie miały rwania ekfsniu tzw tearingu, a na xboxie było i obecnie wiemy ze valhalla na xsx ma bardzo duży tearing, wiec ps coś robi ze tego u nich nie ma. Dobry przykład cod warzone. Na ps nie ma rwania ekranu, a na xboxie spore. Ciekawe.

 

Musisz zaktualizować informacje ;)

 

 

Opublikowano

Mówili o wyłączonym VRR na ps tego nie ma i nie ma tearingu a na x jest.

Opublikowano
Teraz, madhunt3r napisał:

Mówili o wyłączonym VRR na ps tego nie ma i nie ma tearingu a na x jest.

 

Skąd wiesz czy w takim AC: Valhalla na PS5 nie ma tearingu? 

Opublikowano

 

@MatekDM

Ta a pokaz mi tv z vrr? 

Procz oledow. 

Jaki % graczy wykorzysta vrr? 

90% bedzie gralo z rwaniem obrazu. 

 

Edytowane przez sajmon34

Opublikowano

Jak pisałem wcześniej o poprzedniej generacji. Na ps nie ma VRR i na przykładzie warzone na ps nie ma rwania ekranu, a na x bardzo.

Opublikowano
2 minuty temu, sajmon34 napisał:

 

@MatekDM

Ta a pokaz mi tv z vrr? 

Procz oledow. 

Jaki % graczy wykorzysta vrr? 

90% bedzie gralo z rwaniem obrazu. 

 

 

VRR wspiera każdy TV wyposażony w HDMI 2.1, to integralna część tego złącza. 

 

Tu więcej informacji

https://verdykt.pl/rtv/HDMI.2.1.co.trzeba.o.tym.wiedziec.przed.zakupem.nowego.telewizora,155

Opublikowano

Jedna z rzeczy, które zawsze podobały mi się w konsolach, to właśnie brak rwania obrazu przy 30 FPS. Na kompie granie z tearingiem to zawsze był dla mnie objaw sadomasochizmu.

 

Nie żartujcie nawet, że w tej generacji trzeba będzie mieć jakiś specjalny telewizor, żeby nie doświadczać tego gównianego efektu :frog:

Opublikowano

W tym dużym FAQ co tu był linkowany było to info i braku przeglądarki.

 

Odnośnie rozdziałki to ogólnie dziwna decyzja, bo przecież sporo gier chodzi pomiędzy FHD a 4K.

Opublikowano
10 minut temu, Figuś napisał:

 

 

Czyli PS5 nie bedzie w corocznych podsumowaniach do czego fapują gracze

 

Ma to sens. Zdarzało się, że przez przeglądarki znajdowane były exploity pozwalające na złamanie konsoli, a nie znam nikogo, kto regularnie by z niej korzystał.

Opublikowano

Super wiadomość, przynajmniej Kazub nic na forum nie napisze :banderas:

Opublikowano
11 minut temu, Square napisał:

Odnośnie rozdziałki to ogólnie dziwna decyzja, bo przecież sporo gier chodzi pomiędzy FHD a 4K


Internal rendering resolution to nie to samo co output resolution - rozchodzi się tylko o kompatybilność odbiorników, widocznie uznali, że liczba osób korzystających z monitorów 1440p jest znikoma i zasoby potrzebne do dodania tej rozdzielczości nie są priorytetowe (Sony, jak i reszta producentów mają dokładne dane z każdej konsoli i odbiornika jaki był kiedykolwiek podłączony do niej).

Jeśli odzew będzie mały, wątpię aby kiedykolwiek dodali obsługę 1440p (jak będzie duży to prędzej czy później pewnie dodadzą, osobiście nie liczyłbym na to w krótkiej perspektywie). Trzeba pamiętać, że konkurencja korzysta z OS na bazie Windowsa, który od zawsze jest przygotowany na obsługę rozmaitych rozdzielczości, więc w ich przypadku ma to sens, nawet gdy liczba osób używających monitory 1440p jest bardzo niewielka.

Opublikowano
26 minut temu, Square napisał:

W tym dużym FAQ co tu był linkowany było to info i braku przeglądarki.

 

Odnośnie rozdziałki to ogólnie dziwna decyzja, bo przecież sporo gier chodzi pomiędzy FHD a 4K.

 

No dokładnie, przecież nawet Demon's Souls jest w 1440/60, bo mnie tam wczoraj chłopaki wyjaśnili w CW, a tu takie coś - no dziwna sprawa. 

 

A, okej, Hendrix wyjaśnił sprawę. 

Edytowane przez Ludwes

Opublikowano

Mój znajomy prowadzi sklep elektroniczny i po premierze  ps4 na 100 sprzedanych sztuk aż 20 ps4 ludzie przynieśli na gwarancje - przeważnie z powodu głośnej pracy.

W przypadku PS5 spodziewacie się podobnej ilości odsyłanych sztuk z powodu jakiś wad?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.