Square 8 525 Opublikowano 9 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 2 minuty temu, Patricko napisał: Zauważyliście, że ikonki gier przy trofeach to teraz kwadraty zamiast prostokątów? Chyba, że psnprofiles coś skopało. Ja tam mam normalnie jak zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Patricko 1 394 Opublikowano 9 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 Na stronie, nie na konsoli Ale to pierdoły i tak. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 525 Opublikowano 9 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 No to napisałem, że u mnie po staremu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ludwes 1 682 Opublikowano 9 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 7 minut temu, Square napisał: Ja tam mam normalnie jak zawsze. tylko gry na ps5 są tam w takich kwadratach teraz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 525 Opublikowano 9 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 Więc zapewne na PS5 tak to będzie wyglądało, bo wątpię aby sami tak zmienili. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 z kumplem będzie dalej możliwa na tych samych zasadach co na PS4 https://gamingintel.com/ps5-console-sharing-gameshare-leaked/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Donatello1991 1 409 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Brak VRR i ALLM na premierię. Pozdro dla tych co specjalnie pod to TV wymienili XD Cytuj Odnośnik do komentarza
madhunt3r 21 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Odnośnie VRR zauważyłem jeszcze na obecnej generacji gry które nie trzymały stabilnych 60fps na PS4 nie miały rwania ekfsniu tzw tearingu, a na xboxie było i obecnie wiemy ze valhalla na xsx ma bardzo duży tearing, wiec ps coś robi ze tego u nich nie ma. Dobry przykład cod warzone. Na ps nie ma rwania ekranu, a na xboxie spore. Ciekawe. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
MatekDM 1 299 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Godzinę temu, madhunt3r napisał: Odnośnie VRR zauważyłem jeszcze na obecnej generacji gry które nie trzymały stabilnych 60fps na PS4 nie miały rwania ekfsniu tzw tearingu, a na xboxie było i obecnie wiemy ze valhalla na xsx ma bardzo duży tearing, wiec ps coś robi ze tego u nich nie ma. Dobry przykład cod warzone. Na ps nie ma rwania ekranu, a na xboxie spore. Ciekawe. Musisz zaktualizować informacje Cytuj Odnośnik do komentarza
madhunt3r 21 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Mówili o wyłączonym VRR na ps tego nie ma i nie ma tearingu a na x jest. Cytuj Odnośnik do komentarza
MatekDM 1 299 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Teraz, madhunt3r napisał: Mówili o wyłączonym VRR na ps tego nie ma i nie ma tearingu a na x jest. Skąd wiesz czy w takim AC: Valhalla na PS5 nie ma tearingu? Cytuj Odnośnik do komentarza
sajmon34 181 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 (edytowane) @MatekDM Ta a pokaz mi tv z vrr? Procz oledow. Jaki % graczy wykorzysta vrr? 90% bedzie gralo z rwaniem obrazu. Edytowane 10 listopada 2020 przez sajmon34 Cytuj Odnośnik do komentarza
madhunt3r 21 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Jak pisałem wcześniej o poprzedniej generacji. Na ps nie ma VRR i na przykładzie warzone na ps nie ma rwania ekranu, a na x bardzo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 333 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 nie no screen tearing na konsolach? Dramat! Cytuj Odnośnik do komentarza
MatekDM 1 299 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 2 minuty temu, sajmon34 napisał: @MatekDM Ta a pokaz mi tv z vrr? Procz oledow. Jaki % graczy wykorzysta vrr? 90% bedzie gralo z rwaniem obrazu. VRR wspiera każdy TV wyposażony w HDMI 2.1, to integralna część tego złącza. Tu więcej informacji https://verdykt.pl/rtv/HDMI.2.1.co.trzeba.o.tym.wiedziec.przed.zakupem.nowego.telewizora,155 Cytuj Odnośnik do komentarza
l33t 123 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Jedna z rzeczy, które zawsze podobały mi się w konsolach, to właśnie brak rwania obrazu przy 30 FPS. Na kompie granie z tearingiem to zawsze był dla mnie objaw sadomasochizmu. Nie żartujcie nawet, że w tej generacji trzeba będzie mieć jakiś specjalny telewizor, żeby nie doświadczać tego gównianego efektu Cytuj Odnośnik do komentarza
madhunt3r 21 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Sadze ze na ps jest vsync i nie będzie cielo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Czyli PS5 nie bedzie w corocznych podsumowaniach do czego fapują gracze Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 525 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 W tym dużym FAQ co tu był linkowany było to info i braku przeglądarki. Odnośnie rozdziałki to ogólnie dziwna decyzja, bo przecież sporo gier chodzi pomiędzy FHD a 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza
Chmielinski 212 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 10 minut temu, Figuś napisał: Czyli PS5 nie bedzie w corocznych podsumowaniach do czego fapują gracze Ma to sens. Zdarzało się, że przez przeglądarki znajdowane były exploity pozwalające na złamanie konsoli, a nie znam nikogo, kto regularnie by z niej korzystał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Rozi Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Super wiadomość, przynajmniej Kazub nic na forum nie napisze Cytuj Odnośnik do komentarza
ZjemCiKolege 4 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Dokładnie przez przeglądarkę ps4 zostało złamane Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 11 minut temu, Square napisał: Odnośnie rozdziałki to ogólnie dziwna decyzja, bo przecież sporo gier chodzi pomiędzy FHD a 4K Internal rendering resolution to nie to samo co output resolution - rozchodzi się tylko o kompatybilność odbiorników, widocznie uznali, że liczba osób korzystających z monitorów 1440p jest znikoma i zasoby potrzebne do dodania tej rozdzielczości nie są priorytetowe (Sony, jak i reszta producentów mają dokładne dane z każdej konsoli i odbiornika jaki był kiedykolwiek podłączony do niej). Jeśli odzew będzie mały, wątpię aby kiedykolwiek dodali obsługę 1440p (jak będzie duży to prędzej czy później pewnie dodadzą, osobiście nie liczyłbym na to w krótkiej perspektywie). Trzeba pamiętać, że konkurencja korzysta z OS na bazie Windowsa, który od zawsze jest przygotowany na obsługę rozmaitych rozdzielczości, więc w ich przypadku ma to sens, nawet gdy liczba osób używających monitory 1440p jest bardzo niewielka. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ludwes 1 682 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 (edytowane) 26 minut temu, Square napisał: W tym dużym FAQ co tu był linkowany było to info i braku przeglądarki. Odnośnie rozdziałki to ogólnie dziwna decyzja, bo przecież sporo gier chodzi pomiędzy FHD a 4K. No dokładnie, przecież nawet Demon's Souls jest w 1440/60, bo mnie tam wczoraj chłopaki wyjaśnili w CW, a tu takie coś - no dziwna sprawa. A, okej, Hendrix wyjaśnił sprawę. Edytowane 10 listopada 2020 przez Ludwes Cytuj Odnośnik do komentarza
aset 7 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Mój znajomy prowadzi sklep elektroniczny i po premierze ps4 na 100 sprzedanych sztuk aż 20 ps4 ludzie przynieśli na gwarancje - przeważnie z powodu głośnej pracy. W przypadku PS5 spodziewacie się podobnej ilości odsyłanych sztuk z powodu jakiś wad? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.