balon 5 372 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 20 minut temu, schabek napisał: Skonczy sie tak ze gierki beda 1:1 tylko na ps5 4k/60 No już się tak nie skończy bo Spider ma 60ks i RT oraz zerowe loadingi. Mam zarówno PS4pro podpięte i PS5 obok siebie. Spider na PS5 to inne, lepsze doświadczenie. No ale to trzeba zobaczyć w jednym momencie. Wszystko wskazuje, że Horizon zrobi jeszcze krok do przodu w tej kwestii. 5 minut temu, Szymek napisał: Mimo wszystko gdzieś z tyłu głowy jest ze gierki lepiej by wyglądały pisane pod tylko pod ps5. No to napewno, ale to nastąpi z czasem, a teraz nie ma co szlochać tylko wziąć pada i napierdalać w pikne, płynne, dobre gierki bez loadingow. Chyba trochę na siłę problemów szukacie. Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Co wybrać? Install base ps4 czy ciągle słabo dostępne ps5 i tych parubgraczy którzy je mają? No sony będzie ciągnąć tego trupa ile się da. Będzie 720p w 30 ale się da. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Przy okazji Herman Hulst potwierdził że Bend pracuje nad nowym IP, czyli wygląda na to że potwierdziły się informacje Jasona Schreiera o anulowaniu prac nad sequelem Days Gone 2 1 Cytuj
łom 2 029 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Ta generacja jest zbyt podobna do poprzedniej żeby małym kosztem nie dostarczyć gry potencjalnym 100mln+ klientom. Przykładowo PS3 miało 0.5GB ramu (w skrócie) a PS4 8GB, CPU też było całkiem inne. Teraz mamy 8GB vs 16GB, CPU powiedzmy 4x mocniejsze i tylko SSD jest gigantycznym (ponad 40x) skokiem względem PS4. Do momentu pokazania gameplayu bym się nie przejmował że PS4 będzie hamowało wersję na PS5. Gierki wyglądają świetnie i wolał bym żeby w np. GoW Ragnarok było 60fps niż 30 fps ale z oprawą 3 klasy wyżej niż to co widzimy teraz i wypasionym RT. 1 Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 13 minut temu, balon napisał: Chyba trochę na siłę problemów szukacie. A ja tam bawię się świetnie i nie narzekam świetnie się bawię na nowej maszynie UP...ja tam spokojnie czekam na stabilizację sytuacji i czekam. 1 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Takie digital foundry zamiast robic gówniane porównania gierek gdzie mają 10% wyświetleń takiej ekipy friza od lodów to mogliby zrobić porządny odcinek o tym co tracimy kiedy gra jest crossgenem i jak dana gra mogłaby potencjalnie działać i co musi być z niej wycięte. 12 minut temu, ASX napisał: Przy okazji Herman Hulst potwierdził że Bend pracuje nad nowym IP, czyli wygląda na to że potwierdziły się informacje Jasona Schreiera o anulowaniu prac nad sequelem Days Gone 2 Gdzieś sony w ogole ogłosiło, że takie prace trwały? Rownie dobrze maja kontynuację w planach po grze która teraz robia. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 5 minut temu, łom napisał: Gierki wyglądają świetnie i wolał bym żeby w np. GoW Ragnarok było 60fps niż 30 fps ale z oprawą 3 klasy wyżej niż to co widzimy teraz i wypasionym RT. Ave. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Sony Bend dziękuję fanom Days Gone za wsparcie Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Oby nie zaorali tego IP i kiedyś zrobili kontynuacje. Jeszcze team asobi pracuje nad swoją grą. Cytuj
szurubur 122 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 2 godziny temu, balon napisał: No już się tak nie skończy bo Spider ma 60ks i RT oraz zerowe loadingi. Mam zarówno PS4pro podpięte i PS5 obok siebie. Spider na PS5 to inne, lepsze doświadczenie. No ale to trzeba zobaczyć w jednym momencie. Wszystko wskazuje, że Horizon zrobi jeszcze krok do przodu w tej kwestii. No to napewno, ale to nastąpi z czasem, a teraz nie ma co szlochać tylko wziąć pada i napierdalać w pikne, płynne, dobre gierki bez loadingow. Chyba trochę na siłę problemów szukacie. jeśli coś trzeba porównywać bezpośrednio żeby zobaczyć różnicę, tzn, że nie jest ona tak wielce odczuwalna. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 3 minuty temu, szurubur napisał: jeśli coś trzeba porównywać bezpośrednio żeby zobaczyć różnicę, tzn, że nie jest ona tak wielce odczuwalna. Nie, nie. Po prostu nie pamiętałem do końca jak naprawdę wyglądał i ruszał się pająk na ps4 bez RT i 60ks. Hdr też wg mnie dużo lepszy. Różnica jeeeest duża. Do tego znacznie lepsze audio i zero loadingów. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 2 godziny temu, balon napisał: Ave. Jak z wypasionym rt to nie na tej generacji. Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 (edytowane) 5 godzin temu, balon napisał: Nie, nie. Po prostu nie pamiętałem do końca jak naprawdę wyglądał i ruszał się pająk na ps4 bez RT i 60ks. Hdr też wg mnie dużo lepszy. Różnica jeeeest duża. Do tego znacznie lepsze audio i zero loadingów. Prosty przyklad - dlaczego w Spidermanie na ulicach Nowego Jorku jezdza te same modele samochodow, tylko z innym kolorem? Czy gdyby gra powstawala tylko na PS5 Insomaniac mogloby wsadzic wiecej modeli aut? A tak musi byc wspolny mianownik. Edytowane 3 czerwca 2021 przez Lukas_AT Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 3 czerwca 2021 Opublikowano 3 czerwca 2021 Jak tek jest to nawet tego nie zauważyłem a ostro wymęczyłem dwie części. Podejrzewam, że jak tak to nie przez cross gen a szybkość wydania aby był na premierę. Z drugiej strony napewno są osobówki, suvy, ciężarowe, busy, motory itp. Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 3 czerwca 2021 Opublikowano 3 czerwca 2021 Teraz, balon napisał: Jak tek jest to nawet tego nie zauważyłem a ostro wymęczyłem dwie części. Z drugiej strony napewno są osobówki, suvy, ciężarowe, busy, motory itp. Tak, są osobówki, straz pozarna, smieciara czy van z tego co kojarze, ale jesli spojrzysz na osobowki to to w kolko ten sam model (przerobiony tez na taxi). Wiec to byla metoda na zaoszczedzenie RAMu/doczytywania danych z uwagi na ograniczenia PS4. Kolejna sprawa to szybkosc poruszania sie Pająka, ktora pewnie w grze robionej tylko na PS5 moglaby byc szybsza (moze jakas moc chocby, albo cos takiego). Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 3 czerwca 2021 Opublikowano 3 czerwca 2021 Nie jestem ekspertem w tworzeniu gier, nigdy żadnej nie zrobiłem, mogę się tylko domyślać i spekulować że gry takie jak Horizon 2, God of War Ragnarok czy Gran Turisomo 7 wychodzą jako crossgeny bo ich produkcja zaczęła się lata temu i były projektowane z myślą o PS4 i nie ma więc w tym nic złego że wyjdą na poprzednią generacje. Złość wynika raczej z tego że jeszcze przed premierą konsoli celowo wprowadzali ludzi w błąd, rzucając hasła o tym że "wierzą w generacje" czy promując gry takie jak GT7 jako możliwe tylko na PS5 gdyby już wtedy uczciciwe przyznali że niektóre z ich gier będą crossgenami, to dzisiaj nie byłoby tego całego rabanu 1 Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 3 czerwca 2021 Opublikowano 3 czerwca 2021 8 minut temu, Lukas_AT napisał: Kolejna sprawa to szybkosc poruszania sie Pająka, ktora pewnie w grze robionej tylko na PS5 moglaby byc szybsza (moze jakas moc chocby, albo cos takiego). Co do aut to nigdy nie przemieszczałem się po ulicami dlatego pewno nie zauważyłem, jak jest jak mówisz. No o tym bujaniem to bym za uj nie pomyślał. Nie chciałbym już szybszego. Jest dla mnie perfekcyjne. Żeby nie było też bym wolał gierki tylko na PS5 bez cross gen. No ale niestety taki mamy klimat. Z drugiej strony taki Morales albo FH4 mega wyglądają i się ruszają. Cytuj
Donatello1991 1 445 Opublikowano 3 czerwca 2021 Opublikowano 3 czerwca 2021 (edytowane) Dla kogoś kto czeka na powiedzmy GT7, to bardzo dobry ruch ze strony Sony wydać ją także na PS4. Dlaczego? Z pozoru wydawać by się mogło, że znowu trzeba czekać, ale 2022 to przecież praktycznie początek generacji, a przecież chcąć wydać także na PS4, to nie zrobią tego w 2024-5 XD Faktycznie mogli nie lecieć w kulki i od razu to powiedzieć, ale dla graczy czy to na XSX czy PS5 i zeszłej generacji, to bardzo dobry ruch. Sztosy trafią szybciej do nas, a nie w połowie generacji. Crossgen ma swoje plusy. Dodatkowo mamy pewność, że na nowych konsolach będzie betonowe 60fps przez dłuższy okres. HZ2 - grudzień 2021. GOW2 - marzec/kwiecień 2022. GT7 - jesień 2022. Tak obstawiam. No i nie oszukujmy się. Rewolucji w grach już nie zobaczymy za dużej. Liczyć się będzie ładna grafika, a przede wszystkim bardzo dobra zawartość gier. Także trzeba traktować nowe konsole jako ewolucję, ( coś jak ulepszenie kompa ). Zdać sobie sprawę, że na sprzęcie za 500 euro nie uświadczymy nie wiadomo czego. Edytowane 3 czerwca 2021 przez Donatello1991 Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 3 czerwca 2021 Opublikowano 3 czerwca 2021 (edytowane) Jedynym problemem jest słabe CPU w PS4. Co daje nam pewność ,ze gry rozkraczone między PS4 a PS5 to dalej będą kartonowe światy bez fizyki. Edytowane 3 czerwca 2021 przez Ukukuki 1 Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 3 czerwca 2021 Opublikowano 3 czerwca 2021 To juz chyba zalezy od podejscia tworcow. Na switchu jakos dalo sie zrobic fajna fizyczke w Zeldzie. Sony i MS niestety wszystko pakuja w graficzke, a fizyka karton, lub betonowe drzewa. Cytuj
szurubur 122 Opublikowano 3 czerwca 2021 Opublikowano 3 czerwca 2021 Aż dziwne ze tego typu zagrywki uchodzą sony na sucho, ich komunikacja z fanami to jedna wielka ściema. Ostatnie informacje powinny tylko przelać czarę goryczy. Przypuszczam, że wszystkie duże produkcje przez 2-3 lata będą wychodzic na ps4, na ps5 jako exy trafią tylko pomniejsze produkcje które I tak ogólnie nie sprzedałby się w dużej ilosci, więc tutaj odpuszcza sobie ps4 i rzucą tylko na ps5, żeby ludzie się cieszyli. Trochę to przykre. Cytuj
łom 2 029 Opublikowano 3 czerwca 2021 Opublikowano 3 czerwca 2021 Demons Souls Remake i Ratchet to mniejsze produkcje? Będę bardzo zaskoczony jeśli pod koniec 2022 będą jeszcze wydawane duże tytuły na PS4 a co dopiero w 2023-2024 tak jak napisałeś. Jeśli gra działa na silniku przystosowanym do PS4 (jak GoW Ragnarok) i nie korzysta jakoś mocno z SSD czy CPU to nic nie stoi na przeszkodzie aby dana gra wyszła na poprzednią generację, tym bardziej jeśli wersja na PS5 będzie celowała w 60fps a PS4 w 30fps. A co do tego że ludzie nie są oburzeni komunikacją, dla mnie są dwa powody tego. Po pierwsze konkurencja która jest w tyle jeśli chodzi o nextgenowe gry, po drugie prezentacja Horizon FW które pokazało że crossgen nadal może wyglądać świetnie. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 3 czerwca 2021 Opublikowano 3 czerwca 2021 No generalnie ludzie nie grają w komunikację z mega korporacjami, tylko w gry, zresztą - jeśli przed premierą gry wszystko jest powiedziane, to większości to po prostu nie obchodzi, szczególnie teraz, gdy każda duża gra dostaje duży pokaz przed premierą. Moja perspektywa? Osobiście też nie mam z tym problemu, bo po pierwsze wiem jak cholernie monumentalnym (i skomplikowanym) procesem jest produkcja gier, w którym decyzje są robione x lat w przód (a później przychodzi pandemia i timeline sypie się w drobny mak). Dopóki nie ma sytuacji jak w przypadku Aliens: Colonial Marines, gdzie Gearbox szedł w zaparte do końca swojej kampanii marketingowej, dopóty nie mam problemu z komunikacją - wszystkie wiadomości są dostępne przed premierą każdego tytułu. 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez Square,
avatary adventowe, lista aktualizowana dziennie aż do 24.12
Rekomendacja dodana przez Square
8 reakcji
Pokaż odpowiedź
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.