Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 minut temu, Square napisał:

No ale to nie jest pierwsza gra z serii, reset nic tutaj nie usprawiedliwia.

imo trochę ich usprawiedliwia bo musieli wszystko tworzyć od nowa, animacje chuje muje dzikie węże. Przy drugiej części to już nie przejdzie bo większość mieli już gotową i oni o tym wiedzą bo na tym jednym trailerze było widać że będzie większa różnorodność(oby)

  • Plusik 1
Opublikowano
21 minut temu, ASX napisał:

Najbardziej prychłem gdy gra wysłała nas Helheimu by zmierzyć się ze strażnikiem,  a na miejscu okazuje się tym mitycznym strażnikiem jest kolejny troll, tym razem w kolorze niebieskim xd

To samo. Czekałem na jakąś epicką walkę, kozackiego bossa. A tu ice troling. Wtedy właśnie do mnie doszło ile tego trollowania tutaj jest (na forumku nikt jeszcze tego nie podkręcał). 
Nie no bossowie to zawód jak się patrzy przez pryzmat serii, albo nawet pierwszego bossa, który zrobił mega smakami i wrażenie :banderas:

Opublikowano
2 minuty temu, balon napisał:

To samo. Czekałem na jakąś epicką walkę, kozackiego bossa. A tu ice troling. Wtedy właśnie do mnie doszło ile tego trollowania tutaj jest (na forumku nikt jeszcze tego nie podkręcał). 
Nie no bossowie to zawód jak się patrzy przez pryzmat serii, albo nawet pierwszego bossa, który zrobił mega smakami i wrażenie :banderas:

 

Oj tak. Chatka, pierwszy boss - opad szczeny. Istny Dragon ball. 

A później linia pochyła już do końca :/ 

Opublikowano

Mi ten loot strasznie nie podpasował no ale jak już zrobili pseudo otwarty świat to musieli dać jakiś wabik dla zagrajmerów żeby łazić po tych lokacjach. No po jedynce jest sporo do poprawy i liczę że dwójka dowiezie tak samo jak oryginalna dwójka względem jedynki

Opublikowano
1 godzinę temu, KarolJanuszGejmingu napisał:

3 takie same trole z którymi walczyłeś w dokładnie ten sam sposób ,oni chyba tylko kolorem się różnili.

Kazdy mial inny ataki specjalne. W jednej z misji popobcznych walczy sie z lodowym i ognowym. Jedna z fajniejszych walka w calej grze. 

Troche zartem ale wystarczyloby zeby trole dostaly inne finishery niz kamien w leb a gracze dostaliby swoja epickosc ;)

  • Plusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, Szymek napisał:

W jednej z misji popobcznych walczy sie z lodowym i ognowym. Jedna z fajniejszych walka w calej grze. 

To była główna ścieżka. W pobocznych to więcej było tych Starożytnych czy jak oni się tam nazywali.

Opublikowano
58 minut temu, Square napisał:

To była główna ścieżka. W pobocznych to więcej było tych Starożytnych czy jak oni się tam nazywali.

Moze może. Widocznie mój błąd i jakos zapamiętałem że to była jakaś boczna ścieżka. No w każdym razie walka na wyższych poziomach dawała w kość :)

Opublikowano

No bo właśnie dostaliśmy trole zamiast normalnych bossów. Jakby zamiast tego na moście czy wspomnianego wyżej duetu byli normalni bossowie to nie byłoby takiego płaczu.

Opublikowano

Sama konwencja gry chyba trochę ograniczała twórców.

Klasyczne odsłony serii były o wiele bardziej szalone, odjechane. Tu mi sie wydaje starano się zachować  swoisty "realizm", oczywiście w mocnym cudzysłowie.

Opublikowano

No może w końcu Pani Jade Raymond coś wyda, bo to już daaaaawno było kiedy coś wyszło od niej jako producenta. Ostatnio to chyba pierwsze Watch Dogs. ;)

Opublikowano
6 minut temu, ASX napisał:

O fajnie że wyjdzie na PC, czymkolwiek ta gra będzie

Czymkolwiek by nie było, to jej gry sięgają szczytów nudy... Jebany Assassin's Creed i te same misje w trzech różnych miastach:facepalm:

Opublikowano
12 minut temu, McDrive napisał:

Czymkolwiek by nie było, to jej gry sięgają szczytów nudy... Jebany Assassin's Creed i te same misje w trzech różnych miastach:facepalm:

 

Oj proszę Cię, spod jej kierownictwa wyszedł Assassin's Creed i AC2 które zrewolucjonizowały gatunek open-worldów. Z resztą, ten schemat robienia tych samych misji to jest obecnie domena praktycznie każdego open-worlda. :reggie: 

Opublikowano
33 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

Z resztą, ten schemat robienia tych samych misji to jest obecnie domena praktycznie każdego open-worlda. :reggie: 

Tak, ale w AC główny wątek we wszystkich miastach opierał się na schemacie. Znajdź sposób na wejście do miasta -> posłuchaj na ławce gdzie jest główny zły -> odwiedź go. Bez powodu nie mam urazu do gry, którą byłem najarany od pierwszych zapowiedzi. Gra mnie tak wynudziła jak żadna inna od kiedy gram. Fajny klimat w miastach niszczyły też walki w oparciu o odbicie pierwszego ciosu i kontrę gdzie przeciwnicy atakowali pojedynczo.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...