Gość Kyo Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Wybaczcie mój sceptycyzmy ale jeśli chodzi o Sony to wielokrotnie ich obietnice się nie spełniły a samo Sony okazało się (pipi)owe i zbyt pewne siebie. Innymi słowy jak zobaczę to uwierzę Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 (edytowane) @Faka Nawet gry na kartach mają jakieś loading, więc tak chyba niezbyt. Edytowane 16 kwietnia 2019 przez Paolo de Vesir Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 7 minut temu, YETI napisał: Płatne patche? Nie kojarzę. "no loading times" PlayStation 3 to PlayStation 4 Digital Upgrade Programme Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Wszystko fajnie ale niech sie skupia na przygotowaniu odpowiedniego zestawu gier, zeby znowu nie bylo ze przez dwa lata nie ma w co grac.Bo jak sobie przypomne co oni dali na premiere ps4 to smiech ogarnia. 1 Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Teraz, Ma_niek napisał: Wszystko fajnie ale niech sie skupia na przygotowaniu odpowiedniego zestawu gier, zeby znowu nie bylo ze przez dwa lata nie ma w co grac.Bo jak sobie przypomne co oni dali na premiere ps4 to smiech ogarnia. Zapewne Horizon 2 na premierę, DS od Koijmy i zapewne cross-genem również będzie Samurai od Sucker Punch. Gry będą mieli. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Backlog z PS4 na start więc gry będą Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Troszkę zwyję jak te prezentacje DS i GoT są z devkitów PS5. Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Troszkę zwyję jak te prezentacje DS i GoT są z devkitów PS5. Nie ma szans. Zresztą porównaj sobie gry z początków 360/ps3, a końcówki (np. takie TLoU do tej pory wygląda dobrze). Cytuj
grzybiarz 10 294 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 I myślą, że jak wrzucą SSD, to nie będzie loadingów? Dziwne, bo ja jakoś na PC mam. Widać szybkość (komp odpalony w 3 sekundy), ale bez przesady. 1 TB SSD jest dość drogie, a dziś musi być minimum 1 TB, skoro już teraz siedzę na dodatkowym dysku zewnętrznym. Rozwój cyfry, tekstury 8K (tiaaa), to będzie sporo zajmowało. Pewnie z 2TB szybko się zapełni. I co tam we wstecznej gry z PS4? Dalej nie będzie CD-ROMu, do gier z PSXa i Audio? Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Tyle że ani Sucker Punch ani tym bardziej debiutujące Kojima Productions nie są Naughty Dogs Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: Tyle że ani Sucker Punch ani tym bardziej debiutujące Kojima Productions nie są Naughty Dogs Nadal nikt nie zrobił lepszych efektów cząsteczkowych od SP z Infamous SS. Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 (edytowane) 4 minuty temu, grzybiarz napisał: Dalej nie będzie CD-ROMu, do gier z PSXa i Audio? IMO koszt jakiś marginalny, a zysk zdecydowanie tip top. Jest szansa, że PS4 nie otrzymało wstecznej z PSXa z powodów wizerunkowych, a nie niemożności implementacji takiego rozwiązania. Wiesz, gracze mocno by się striggerowali że gierki z PSX działają out-of-the-box, a za remastery z PS2/PS3 trzeba już płacić. 1 minutę temu, Starh napisał: Nadal nikt nie zrobił lepszych efektów cząsteczkowych od SP z Infamous SS. Ogół grafiki nie składa się tylko z efektów cząsteczkowych. Edytowane 16 kwietnia 2019 przez Paolo de Vesir Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: IMO koszt jakiś marginalny, a zysk zdecydowanie tip top. Jest szansa, że PS4 nie otrzymało wstecznej z PSXa z powodów wizerunkowych, a nie niemożności implementacji takiego rozwiązania. Wiesz, gracze mocno by się striggerowali że gierki z PSX działają out-of-the-box, a za remastery z PS2/PS3 trzeba już płacić. Ogół grafiki nie składa się tylko z efektów cząsteczkowych. Animacji również nikt nie zrobił lepszej Akurat SP jest dość utalentowane pod względem technicznym. Pamiętaj też, że wszystkie studia Sony obecnie współpracują na każdym poziomie. Cytuj
Ukukuki 6 990 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 (edytowane) 7 minut temu, grzybiarz napisał: I myślą, że jak wrzucą SSD, to nie będzie loadingów? Dziwne, bo ja jakoś na PC mam. Widać szybkość (komp odpalony w 3 sekundy), ale bez przesady. 1 TB SSD jest dość drogie, a dziś musi być minimum 1 TB, skoro już teraz siedzę na dodatkowym dysku zewnętrznym. Rozwój cyfry, tekstury 8K (tiaaa), to będzie sporo zajmowało. Pewnie z 2TB szybko się zapełni. I co tam we wstecznej gry z PS4? Dalej nie będzie CD-ROMu, do gier z PSXa i Audio? Ma to niby mieć większą przepustowość niż jakikolwiek dysk SSD dostępny na PC. Zobaczymy, teoretycznie standard ich nie organiczna bo to konsola ale wtedy zwykłego dysku SSD nie podepniesz. Co do 8K, pewnie na początku tylko indyki i może menu a w połowie generacji wyjdzie wersja pro która może to osiągnie. Edytowane 16 kwietnia 2019 przez Ukukuki Cytuj
Patricko 1 403 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Pewnie zewnętrzny będzie można podpiąć, ale o wymianie wewnętrznego raczej można zapomnieć. Cytuj
Lukas_AT 1 188 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, oFi napisał: Jak sony da wsteczną to się zdziwię mocno. Z biznesowego punktu widzenia sony lepiej wypada robiąc remastery, a dodanie wstecznej (+ obsługi blu ray z ps4) to będzie mocny strzał w stopę. Ale chętnie bym również propsował taki krok w kierunku gracza. Prosiak to najbrzydsza konsola na rynku (premierowa ps4 jeszcze cieszyła oko jedynie). Jakby ps5 wyszło z takimi ficzermi to prosiak ląduje w wędzarni. Wsteczna i remastery moga spokojnie koegzystowac. Tak jak na Xboksie. The Last of Us 2 na PS5 ograsz majac plytke PS4, ale to remaster dostarczy lepszych doznan graficznych. Wiele osob na to pojdzie. Edytowane 16 kwietnia 2019 przez Lukas_AT Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Beka beką, ale info od ziomka, który został przez wielu wyśmiany sprawdziło się w 100% Cytat I'm a third party small developer from EU,for the last 8 months i've been helping a well known company in a AAA game development that is set to release in 2020 as a lunch game for PS5. Some infos that i'd like to share that are 99% correct(i say 99% because small incremental hardware change can occur till 2020,although specs are set in stone). -PS5 official info from Sony somewhere around next E3(Sony will not be parti(pipi)ting on E3),i'd say Q2 2019 small reveal -PS5 release March 2020 or November 2020,not yet finalized -backward compatible -physical games & ps store -ps plus & ps plus premium ( premium-beta early access,create private servers, -specs CPU 7nm ryzen 8 core 16 threads,unknown speed GPU 7nm Navi arhitecture around 14TF,its gonna be powerful and power efficient,Sony working with Amd for Navi,some sort of Ray Tracing but will not focus on that,more focus with VR and 4k,much better bandwith overall 24GB Gddr6 + 4gb ddr4 for os,we have 32 gb dev kits -2tb hdd some sort of nand flash -8k upscaling -PSVR2 in 2020 also,reveal with ps5,big resolution boost probably 2560x1440,120hz,220 field of view,eye tracking,wireless,battery life 4-5 hours,headphones integrated,less motion sickenss,no breaker box,much less cable management,much more focus on VR for aaa games,price around 250$ -dualshock 5,some sort of camera inside for VR,more analog precision for fps games,something similiar to steam analog trackpad -price 499$,100$ loss per console at a beginning Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 (edytowane) 14 minut temu, Starh napisał: Nadal nikt nie zrobił lepszych efektów cząsteczkowych od SP z Infamous SS. Housemarque całuj pierścień Edytowane 16 kwietnia 2019 przez Figuś 2 1 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Nex machina jedyna gra której mi brakuje na xboxie, w sumie kłamie brakuje mi każdej gry Housemarque na xboxie co do 8k to niech oleja sprawę i zrobią w każdej grze 4k z grafika taka żebyś my padli, mam nadzieje ze plotki o ssd się potwierdza tylko czy faktycznie zmieszczą się w cenie $500? Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Te 8K to na 100% będą multimedia. Niech oni przy tych swoich TF ogarnął chociaż natywne 4K/30, a potem będziemy kminić czy da się wyżej. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 No tak, 8k w grach jest na razie tylko w sferze fantazji, ilość mocy (nawet wykorzystując checkboarding) potrzebnej jest zupełnie nieproporcjonalna do realnych zastosowań. Jednak format musi być obsługiwany oczywiście, choćby ze względu na high-endowe tv. btw. Wszystko wskazuje, że MS nie odda pałeczki lidera jeśli chodzi o moc. To będzie dobra generacja do posiadania obydwu konsol. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 8k 4K xd Przypominam, że oni w tej generacji dalej nie ogarnęli combo 1080p x 60fps 1 Cytuj
Shankor 1 614 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Wsteczna komp. fajnie, ale chyba nikt poważny nie myśli że obejmie fizyczne nośniki? Czy jednak ktoś tak myśli? Cytuj
ASX 14 652 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Teraz, Shankor napisał: Wsteczna komp. fajnie, ale chyba nikt poważny nie myśli że obejmie fizyczne nośniki? Czy jednak ktoś tak myśli? A dlaczego miałoby nie objąć? Przecież na xboxie tak to dziala Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.