Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wybaczcie mój sceptycyzmy ale jeśli chodzi o Sony to wielokrotnie ich obietnice się nie spełniły a samo Sony okazało się (pipi)owe i zbyt pewne siebie.

Innymi słowy jak zobaczę to uwierzę :lapka: 

Opublikowano
7 minut temu, YETI napisał:

Płatne patche? Nie kojarzę. 

 

"no loading times" 

 

PlayStation 3 to PlayStation 4 Digital Upgrade Programme

 

Opublikowano

Wszystko fajnie ale niech sie skupia na przygotowaniu odpowiedniego zestawu gier, zeby znowu nie bylo ze przez dwa lata nie ma w co grac.Bo jak sobie przypomne co oni dali na premiere ps4 to smiech ogarnia.

  • Plusik 1
Opublikowano
Teraz, Ma_niek napisał:

Wszystko fajnie ale niech sie skupia na przygotowaniu odpowiedniego zestawu gier, zeby znowu nie bylo ze przez dwa lata nie ma w co grac.Bo jak sobie przypomne co oni dali na premiere ps4 to smiech ogarnia.

Zapewne Horizon 2 na premierę, DS od Koijmy i zapewne cross-genem również będzie Samurai od Sucker Punch.

Gry będą mieli.

Opublikowano
4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

Troszkę zwyję jak te prezentacje DS i GoT są z devkitów PS5. :pawel: 

Nie ma szans. Zresztą porównaj sobie gry z początków 360/ps3, a końcówki (np. takie TLoU do tej pory wygląda dobrze).

Opublikowano

I myślą, że jak wrzucą SSD, to nie będzie loadingów? Dziwne, bo ja jakoś na PC mam. Widać szybkość (komp odpalony w 3 sekundy), ale bez przesady.

1 TB SSD jest dość drogie, a dziś musi być minimum 1 TB, skoro już teraz siedzę na dodatkowym dysku zewnętrznym. Rozwój cyfry, tekstury 8K (tiaaa), to będzie sporo zajmowało. Pewnie z 2TB szybko się zapełni.

I co tam we wstecznej gry z PS4? Dalej nie będzie CD-ROMu, do gier z PSXa i Audio? :/ 

Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

Tyle że ani Sucker Punch ani tym bardziej debiutujące Kojima Productions nie są Naughty Dogs :) 

Nadal nikt nie zrobił lepszych efektów cząsteczkowych od SP z Infamous SS.

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, grzybiarz napisał:

Dalej nie będzie CD-ROMu, do gier z PSXa i Audio? :/ 

 

IMO koszt jakiś marginalny, a zysk zdecydowanie tip top. Jest szansa, że PS4 nie otrzymało wstecznej z PSXa z powodów wizerunkowych, a nie niemożności implementacji takiego rozwiązania. Wiesz, gracze mocno by się striggerowali że gierki z PSX działają out-of-the-box, a za remastery z PS2/PS3 trzeba już płacić.

 

1 minutę temu, Starh napisał:

Nadal nikt nie zrobił lepszych efektów cząsteczkowych od SP z Infamous SS.

 

Ogół grafiki nie składa się tylko z efektów cząsteczkowych. :lapka: 

Edytowane przez Paolo de Vesir
Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

 

IMO koszt jakiś marginalny, a zysk zdecydowanie tip top. Jest szansa, że PS4 nie otrzymało wstecznej z PSXa z powodów wizerunkowych, a nie niemożności implementacji takiego rozwiązania. Wiesz, gracze mocno by się striggerowali że gierki z PSX działają out-of-the-box, a za remastery z PS2/PS3 trzeba już płacić.

 

 

Ogół grafiki nie składa się tylko z efektów cząsteczkowych. :lapka: 

Animacji również nikt nie zrobił lepszej :yao:

Akurat SP jest dość utalentowane pod względem technicznym. Pamiętaj też, że wszystkie studia Sony obecnie współpracują na każdym poziomie.

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, grzybiarz napisał:

I myślą, że jak wrzucą SSD, to nie będzie loadingów? Dziwne, bo ja jakoś na PC mam. Widać szybkość (komp odpalony w 3 sekundy), ale bez przesady.

1 TB SSD jest dość drogie, a dziś musi być minimum 1 TB, skoro już teraz siedzę na dodatkowym dysku zewnętrznym. Rozwój cyfry, tekstury 8K (tiaaa), to będzie sporo zajmowało. Pewnie z 2TB szybko się zapełni.

I co tam we wstecznej gry z PS4? Dalej nie będzie CD-ROMu, do gier z PSXa i Audio? :/ 

 

 

Ma to niby mieć większą przepustowość niż jakikolwiek dysk SSD dostępny na PC. Zobaczymy, teoretycznie standard ich nie organiczna bo to konsola ale wtedy zwykłego dysku SSD nie podepniesz. 

 

 

Co do 8K, pewnie na początku tylko indyki i może menu a w połowie generacji wyjdzie wersja pro która może to osiągnie. 

Edytowane przez Ukukuki
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, oFi napisał:

Jak sony da wsteczną to się zdziwię mocno. Z biznesowego punktu widzenia sony lepiej wypada robiąc remastery, a dodanie wstecznej (+ obsługi blu ray z ps4) to będzie mocny strzał w stopę. 

Ale chętnie bym również propsował taki krok w kierunku gracza. Prosiak to najbrzydsza konsola na rynku (premierowa ps4 jeszcze cieszyła oko jedynie). Jakby ps5 wyszło z takimi ficzermi to prosiak ląduje w wędzarni.

 

Wsteczna i remastery moga spokojnie koegzystowac. Tak jak na Xboksie. The Last of Us 2 na PS5 ograsz majac plytke PS4, ale to remaster dostarczy lepszych doznan graficznych. Wiele osob na to pojdzie.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

Beka beką, ale info od ziomka, który został przez wielu wyśmiany sprawdziło się w 100%

 

Cytat

I'm a third party small developer from EU,for the last 8 months i've been helping a well known company in a AAA game development that is set to release in 2020 as a lunch game for PS5.

 

Some infos that i'd like to share that are 99% correct(i say 99% because small incremental hardware change can occur till 2020,although specs are set in stone).

 

-PS5 official info from Sony somewhere around next E3(Sony will not be parti(pipi)ting on E3),i'd say Q2 2019 small reveal

-PS5 release March 2020 or November 2020,not yet finalized

-backward compatible

-physical games & ps store

-ps plus & ps plus premium ( premium-beta early access,create private servers,

-specs CPU 7nm ryzen 8 core 16 threads,unknown speed

       GPU 7nm Navi arhitecture around 14TF,its gonna be powerful and power efficient,Sony working with Amd for Navi,some sort of Ray Tracing but will not focus on that,more focus with VR and 4k,much better bandwith overall

      24GB Gddr6 + 4gb ddr4 for os,we have 32 gb dev kits

-2tb hdd some sort of nand flash

-8k upscaling

-PSVR2 in 2020 also,reveal with ps5,big resolution boost probably 2560x1440,120hz,220 field of view,eye tracking,wireless,battery life 4-5 hours,headphones integrated,less motion sickenss,no breaker box,much less cable management,much more focus on VR for aaa games,price around 250$

-dualshock 5,some sort of camera inside for VR,more analog precision for fps games,something similiar to steam analog trackpad

-price 499$,100$ loss per console at a beginning

 

Opublikowano

Nex machina :wub: jedyna gra której mi brakuje na xboxie,

 

w sumie kłamie brakuje mi każdej gry Housemarque na xboxie 

 

co do 8k to niech oleja sprawę i zrobią w każdej grze 4k z grafika taka żebyś my padli, mam nadzieje ze plotki o ssd się potwierdza tylko czy faktycznie zmieszczą się w cenie $500?

Opublikowano

No tak, 8k w grach jest na razie tylko w sferze fantazji, ilość mocy (nawet wykorzystując checkboarding) potrzebnej jest zupełnie nieproporcjonalna do realnych zastosowań. Jednak format musi być obsługiwany oczywiście, choćby ze względu na high-endowe tv.

btw.
Wszystko wskazuje, że MS nie odda pałeczki lidera jeśli chodzi o moc. To będzie dobra generacja do posiadania obydwu konsol.

Opublikowano
Teraz, Shankor napisał:

Wsteczna komp. fajnie, ale chyba nikt poważny nie myśli że obejmie fizyczne nośniki? Czy jednak ktoś tak myśli? 

A dlaczego miałoby nie objąć?

 

Przecież na xboxie tak to dziala

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...