balon 5 342 Opublikowano 22 kwietnia 2022 Opublikowano 22 kwietnia 2022 13 minut temu, Moldar napisał: Ta legenda pada od n64 to chyba jakiś kiepski bait. Taaa. Jako nintendozboczek też powiem, że mnie irytował. Dla mnie najgorszy pad Niny nie licząc gruchy i nunaczak (tfu te machanie). Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 22 kwietnia 2022 Opublikowano 22 kwietnia 2022 Nie miałem OG od GCN ale ten, który Nintendo jeszcze sprzedaje do smasha już tak i po doświadczeniach w życiu bym go nie określił dziełem epokowym. Dpad twardy i oporny jak jasna cholera, idiotyczne wcięcia dla osi dpadów, nielogiczny kształt prawego analoga (dlaczego?) Granie na tym w Soul Calibur 2, Time Splitters czy nawet RE2 było raczej mało wygodne. Dreamcaat z grubsza to samo - efekciarskie jak na swoje lata ale dzisiaj mamy o wiele lepsze pady i nie myślę tu nawet o Nintendo/Sony/MS. Cytuj
Paolo de Vesir 9 125 Opublikowano 22 kwietnia 2022 Opublikowano 22 kwietnia 2022 Pad od Gacka miał ten problem, że te spusty wciskało sią naprawdę ciężko i klikały na końcu (może stąd awersja do spustów adaptacyjnych na PS5 ). No ale całościowo supcio leżał, był ten konsolowy v i b e jak się grało na tych malutkich płytkach. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 22 kwietnia 2022 Opublikowano 22 kwietnia 2022 Pad od GC był dziwny, jak się przyzwyczaiłem do DS2 to w muliplatformy grało się słabo no i d-pad nie zachwycał. Ten od DC to dla mnie porażka, konsola z masą bijatyk i zdrową ilością strzelanin a d-pad tragiczny i brakuje drugiego analoga. Na N64 grałem tylko parę razy i w swoim czasie ten analog stick pewnie wymiatał tylko że wcześniej już miałem DS1 w rękach więc już takiego szoku nie miałem. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 22 kwietnia 2022 Opublikowano 22 kwietnia 2022 W Goldeneye 007 grało się wybornie. Właśnie na padzie od N64. Ja go bardzo lubiłem i nigdy jego design mi nie przeszkadzał. Wiecie który był najlepszy? A ten od NESa - czysto funkcjonalny. Cytuj
oFi 2 467 Opublikowano 22 kwietnia 2022 Opublikowano 22 kwietnia 2022 Ja dodam tylko od siebie, że nowy interfejs w ps5 jest inny, ale przyjemny dla oka. Ja juz sie przyzwyczaiłem. Mogli by dac tylko więcej opcji customatyzacji i gdzie u licha zniknęły avatary w sklepie? Cytuj
MichAelis 5 616 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Miałem uszkodzony kabel hdmi w plejce, Sony wysłało mi nowy z UK. Z doświadczenia ile takie cos idzie? Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Opublikowano 25 kwietnia 2022 (edytowane) W dniu 22.04.2022 o 21:28, oFi napisał: i gdzie u licha zniknęły avatary w sklepie? Przez apkę mobilną możesz sobie wrzucić avatar jaki tylko chcesz Edit: no nie nie avatar, zdjęcie profilowe Edytowane 25 kwietnia 2022 przez dee Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Opublikowano 25 kwietnia 2022 54 minuty temu, MichAelis napisał: Miałem uszkodzony kabel hdmi w plejce, Sony wysłało mi nowy z UK. Z doświadczenia ile takie cos idzie? Mi dinks do vr szedł okolo tygodnia z hakiem. Też chyba z uk. 1 Cytuj
MichAelis 5 616 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Opublikowano 25 kwietnia 2022 2 minuty temu, Jakim napisał: Mi dinks do vr szedł okolo tygodnia z hakiem. Też chyba z uk. To listem zwykłym? Bo pani na infolini nie umiała sprecyzować. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Zabij mnie ale nie pamiętam już. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Pady z Francji idą jakoś 3-4 dni, ale to kurierem. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Opublikowano 25 kwietnia 2022 jak z uk to będzie cło jeszcze XD Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Opublikowano 25 kwietnia 2022 W praktyce to ma pomóc tylko tam gdzie jest widoczny screen tearing (gdy obraz ulega załamaniom przy obrocie kamery) czy w ogóle jakos zmniejszy wrażenie chrupanie ekranu? Np. w tych trybach quality 30fps we współczesnych grach wręcz łzawią mi oczy od slideshow i laga (patrz cyberpunk, ac valhalla, demonsy itp.), gdy kiedyś na ps2/ps3/ps4 w ogóle bym nie zwrócił uwagi. Ale tego chyba VRR nie naprawia? Edit Cytat VRR reduces or eliminates lag, judder and frame tearing for more fluid and better detailed gameplay. VRR enables a gaming source such as a console or computer to deliver video frames as fast as it can, which in many cases is slower than the normal static refresh rate No to kumam. Wiem, ze tv musi to obsługiwać, ale chyba gry też (patchyk czy cos). edit 2 ok teraz jest ta lista gier w poscie powyżej Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Opublikowano 25 kwietnia 2022 3 minuty temu, _Red_ napisał: W praktyce to ma pomóc tylko tam gdzie jest widoczny screen tearing czy w ogóle jakos zmniejszy chrupanie ekranu? Np. w tych trybach quality 30fps we współczesnych grach wręcz łzawią mi oczy od slideshow, gdy kiedyś w ogóle bym nie zwrócił uwagi. Ale tego chyba VRR nie naprawia? Nie, vrr nie podbije klatek. Tak naprawdę przydaje się to w grach z otwartym klatkarzem lub takich gdzie drastycznie spadają klatki. Według mnie mega przereklamowany ficzer. Screen tearingu to ja w ogóle nie kojarzę na konsolach. 1 1 Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Spodermon remastered i MM dostanią tryb z R&C RA 120Hz remaster New Features 120 Hz Display Mode (together with system settings) Reduces input latency Increases frame rate target of Fidelity graphics mode to 40 fps Support for VRR via system settings When 120 Hz Display Mode is off, slightly increases dynamic resolution targets When 120 Hz Display Mode is on, the frame rate is unlocked and varies based on gameplay Improvements to ray-traced reflection quality at glancing angles in low-dynamic-resolution scenarios michał morela New Features 120 Hz Display Mode (together with system settings) Reduces input latency Increases frame rate target of Fidelity graphics mode to 40 fps Support for VRR via system settings When 120 Hz Display Mode is off, slightly increases dynamic resolution targets When 120 Hz Display Mode is on, unlocks frame rate to vary based on gameplay Improvements to ray-traced reflection quality at glancing angles in low-dynamic-resolution scenarios Improvements to TAA upsample quality Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Opublikowano 25 kwietnia 2022 Ehh insomniac Nikt póki co tak nie ogarnia tych wszystkich technologii co oni. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 26 kwietnia 2022 Opublikowano 26 kwietnia 2022 10 godzin temu, PanKamil napisał: Nie, vrr nie podbije klatek. Tak naprawdę przydaje się to w grach z otwartym klatkarzem lub takich gdzie drastycznie spadają klatki. Według mnie mega przereklamowany ficzer. Screen tearingu to ja w ogóle nie kojarzę na konsolach. sprawdź sobie jak wygląda Elden Ring na XSX dzięki VRR, najpłynniejsza wersja next genowa Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 26 kwietnia 2022 Opublikowano 26 kwietnia 2022 w każdej grze, która nie ma betonowego framerate'u (a niestety jest bardzo dużo takich tytułów) przydaje się VRR. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 26 kwietnia 2022 Opublikowano 26 kwietnia 2022 a no i musicie mieć tv z VRR, bo mam wrażenie, że ludzie myślą że sama konsola wystarczy Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 26 kwietnia 2022 Opublikowano 26 kwietnia 2022 12 minut temu, MYSZa7 napisał: sprawdź sobie jak wygląda Elden Ring na XSX dzięki VRR, najpłynniejsza wersja next genowa No to jest właśnie otwarty klatkarz w elden ring w tym trybie. Na xboxie zazwyczaj jest 40 fps że spadkami a na ps5 50 fps. W takiej sytuacji to się przydaje aby nie szarpało jak fpsy lecą w dół. Trzeba tez ciagle pamiętać, że vrr musi obsługiwac tv. 2 Cytuj
Bzduras 12 529 Opublikowano 26 kwietnia 2022 Opublikowano 26 kwietnia 2022 13 minut temu, PanKamil napisał: Na xboxie zazwyczaj jest 40 fps że spadkami a na ps5 50 fps Te 40fps ze spadkami jest teraz z nami w pokoju? Pomijam fakt, że zdecydowana większość TV ma przedział VRR pomiędzy około 45-120Hz, więc gdyby było tak jak piszesz to VRR nawet by się nie załączał. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 26 kwietnia 2022 Opublikowano 26 kwietnia 2022 Czyli, że dla gier które mają spadki klatek w trybach grafiki ta opcja jest bezużyteczna? Cytuj
Bzduras 12 529 Opublikowano 26 kwietnia 2022 Opublikowano 26 kwietnia 2022 Inaczej: dla gier, które spadają do tych 45 klatek VRR robi bardzo dobrze i te właśnie spadki maskuje. Jeśli coś działa poniżej deklarowanego przez producenta TV "zasięgu VRR" to funkcja się nie włącza, bo nie ma jak. Wtedy gry w 40 klatkach, jak np. Ratchet nie będą korzystać z tej opcji, bo po prostu nie działa z tą częstotliwością wyświetlania obrazu i TV zafixuje się na jednej, stałej, natywnej częstotliwości wyświetlania ekranu. Skąd ten przedział Hz, w którym VRR działa? Ano wynika ze specyfikacji zastosowanej techniki uzyskiwania zmiennej częstotliwości obrazu. Większość producentów telewizorów (monitorów zresztą też) korzysta z darmowego Freesynca od AMD, który działa w takim a nie innym zakresie częstotliwości wyświetlacza. Dzięki temu oni mają VRR w swoim TV, konsument płaci mniej za urządzenie bo nie trzeba amortyzować kosztów licencji na inną technologię zwiększoną ceną urządzenia, a i działa to na tyle dobrze, że w konsolowym granku widać efekty. Tl;dr: jak coś dropi do 45 klatek to VRR robi sporą różnicę, jak dropi niżej to w ogóle się nie włącza. @PanKamil to filmik z lutego, od tamtego czasu i czterech patchy trochę się pozmieniało. Nie przeczę, że występują takie spadki, ale stwierdzenie, że "gra działa w 40fps i niżej na Xboxie, a na PS5 w 50fps" to spore nadużycie. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.