Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 1.11.2022 o 08:19, balon napisał:

Kolejna gierka z PS zaliczyła ogromny „sukces” na PC. Fajna platformówka jaką jest Sackboy w peaku miał 620 graczy na Steam :obama: Śmiem sądzić, że przy takich liczbach to ten port im się nawet nie zwrócił.

 

38B923BC-D22D-461B-A4EC-8C3834C83F6D.webp

Co odpowiada Kratos do Arteusa na pytanie o sprzedaż nowego eksa na Steam? Suck boy hehehe, dobre nie?

Odnośnik do komentarza
20 minutes ago, łom said:

A Tencent wcina się w produkcje gier? Taki Riot coś stracił po przejęciu? A jeżeli chodzi o korzyści dla graczy to przy bliskiej współpracy któregoś studia z Sony z From Software jest szansa na dobrą grę która też technicznie będzie prezentowała bardzo wysoki poziom. Tak jak było z np. Death Stranding.

Nie wiem, mam wyjebane na Riot Games i Lola, ale na grach from software mi zależy

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, McDrive napisał:

Uwielbiałem tą mapę:obama:

 

Ja przespałem ten okres online, dopiero ogralem wiele lat później killzone 2 gdzie online był już martwy. 

 

Rimejkiem bym nie pogardził, sony nie ma absolutnie żadnego kosiora online aktualnie na tapecie. 

Edytowane przez oFi
Odnośnik do komentarza
20 minut temu, oFi napisał:

 

Ja przespałem ten okres online, dopiero ogralem wiele lat później killzone 2 gdzie online był już martwy. 

 

Rimejkiem bym nie pogardził, sony nie ma absolutnie żadnego kosiora online aktualnie ka tapecie. 

Jestem za. Żaden kolejny tytuł z serii nie miał tak fantastycznego multi. Choć w KSF nie było tragedii i bawiłem się dobrze, tak nie ma porownania z KZ2.

Odnośnik do komentarza

Po KZ2 gg zjebało, bo na fali popularności CoD chcieli rozgrywkę dostosować do innych graczy. Przyspieszyli wszystko i zrobili bardziej kolorowe. Gracze kz2 mieli wywalone, bo rozgrywka była zbyt szybka i odmienna od tego co znali, a gracze od CoD mieli wywalone, bo to nie było CoD i popularność siadła, bo gra była dla nikogo:reggie:

Najbliżej do rozgrywki kz2 było mw2019, ale to i tak jest dwa razy szybsze od gry z ps3.

Odnośnik do komentarza

Niestety te prędkości są przerażające. O ile idzie to zrozumieć w COD z tymi exo szkieletami, tak w normalnych częściach ciężko to ogarnąć. W końcu weź karabin w ręce i spróbuj tak pobiegać. Jest to dziwne. W KZ2 było czuć ciężkość wojaka i wszystko w poruszaniu wyglądało naturalnie. Szkoda, że zaczęto z tym kombinować. 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

https://gamerant.com/sony-patent-self-playing-games/

Cytat

A patent published by Sony outlines and describes an AI tool that could mimic a particular player's behavior. It would allow for the system to take control of playable characters during gaming sessions, including online multiplayer matches, and cites potential use cases such as when users need to work, eat, or simply pause for any reason. Additionally, if a player is struggling, the system would be capable of completing difficult tasks, effectively operating as a "Skip Cutscene" button but for actual gameplay.

Nowy patent sony. Może niedługo cinematic experience nabierze nowego znaczenia. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...