Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Czoperrr napisał:

Przecież dostałeś CGI Teasery mega bomby m.in. od genialnego BUNGIE 

 

Tak nawiasem ona chyba była w segmencie PSVR2. Wygląda dość ascetyczjnie i tak jakby była grą online z asymetrycznym versusem - biegacz kontra snajperzy. Jeśłi tak, to pomysł fajny, choć chyba kokosów nie zarobi ;)

Opublikowano

Ten pokaz Sony to taka powtórka z Microsfotu z zeszłego roku. 
 

Bardzo mało konkretów. Żeby Spider nie dostał dokładnej daty? Jak nie na takim pokazie to kiedy? W lipcu jak wszyscy będą na wakacjach? Czy u Mr Dorito na Summerfest? 
 

Było kilka gier, które zwróciły uwagę. Libeservice’y się spodziewałem bo Sony gada o ty od dłuższego czasu więc to będzie standard na tych pokazach. 
 

Druga sprawa to brak jakiekolwiek struktury w tym pokazie. Zobaczcie na Directy - jest jakieś wprowadzenie i jakaś kolejność. Tutaj to wyglądało jakby ktoś skleił to na apce Tiktoka czy innego Insta Storoes. Losowe filmiki plus przerywnik. 
No i Jimbo bez życia to wisienka na torcie.

 

Jaram się na FF16 i Pająka ale co mnie czeka dalej to nie wiem? 
Po co wskrzesili ten format po dwóch latach skoro nie mieli nic do powiedzenia?

 

Najbardziej po tej konfie spodobał mi się tweet Xboxa „also on Xbox” i 2/3 tytułów :leo:

  • Plusik 1
Opublikowano

Ps5 prawie 3 lata na rynku, a ja nadal nie mam ciśnienia by wreszcie przejść na nową generację. Nie pokazali wczoraj nic by mnie zachęcić do natychmiastowego zakupu. Generacja rimejków gier które znam. Jak już wyjdzie ten SH2, FF 7R i Snake Eater, Stellar Blade i Rise of Ronin to się kupi sprzęt i ogra wszystko. Na to chwilę backlog z ps4 mi wystarcza. Fakt ograłbym Spidermana 2 czy FF XVI, ale nie są to aż takie tytuły bym kupował nowy sprzęt dla nich. I do tego jeszcze te jebane GaaSy wszędzie. No nie za ciekawa ta generacja.

  • Smutny 1
Opublikowano

No cóż nie miałem oczekiwań to się nie zawiodłem, MGS i Alanek spoko. Rano przy herbatce poczytałem forumek i ogólne narzekania na portalach, więc dobrze spożytkowałem wczorajszy wieczór klepiąc ostatniego bossa w Kenie :)

Opublikowano

Miałem malutki hajpik na spidermana 2 ale mi przeszło po tym trailerze. Nagrałem się już w jedynke i moralesa a to wygląda na więcej identycznego gameplayu. Batmany bardziej ewoluowały jednak

  • This 1
Opublikowano (edytowane)

Jeszcze coś - jak to był pokaz także na przyszły rok to tak słabo, bo na co tu czekać? Ten jest dla mnie treściwy (bo Pająka i FF16 biere day one), ale przyszły?

 

I jak teraz nie pokazli First Party to kiedy? Za rok? Z opcją wydania za dwa?

Edytowane przez Basior
.
Opublikowano

Biorę kolekcję MGS'ów bo chyba będzie z trofeami to już się napaliłem. I michałek mi trochę drgnął gdy pokazali Playstation airpod'sy. Ale za cenę 1000 pln to ich nie kupię, tym bardziej że potrzebuję słuchawek na teraz do Garmina więc zdecyduje się raczej na Linkbuds S. Dlatego też cała ta pokazówka przyprawiła mnie o ziewy. I jedynie MGS i Dragons Dogma 2 trochę mną drgnęły.

Ohhh i jeszcze zatopię się w Residenta 4 Remake VR :macek: ..... reszta do zaorania. 

 

snap388.jpg

 

snap390.jpg

Opublikowano

Największa lipa jest z tym że jedynymi studiami które regularnie dostarczają gry są Insomniac i Guerilla, a reszta ma zamiar wydawać jedną grę na generację czy co? Bo taki Sucker Punch, Asobi, Bend i reszta mieli parę lat na zrobienie czegokolwiek a tutaj żadnego trailera. Te wszystkie CGI też można olać bo kompletnie nie pokazują rozgrywki. Z chęcią bym zobaczył zmniejszenie skali projektów i zamiast robić przez 5 lat grę na 50+ h to wolał bym gierki na 20h ale wydawane co max 3 lata.

Opublikowano

Wydanie Alan Wake 2 tylko cyfrowo tłumacza ze dzięki temu mogli obniżyć cenę do 212 zł wiec jeśli ma to być nowy standard cenowy bez wydania fizycznego to jestem na tak. I tak wole cyfrę.

Opublikowano
6 minut temu, łom napisał:

Największa lipa jest z tym że jedynymi studiami które regularnie dostarczają gry są Insomniac i Guerilla, a reszta ma zamiar wydawać jedną grę na generację czy co? Bo taki Sucker Punch, Asobi, Bend i reszta mieli parę lat na zrobienie czegokolwiek a tutaj żadnego trailera. Te wszystkie CGI też można olać bo kompletnie nie pokazują rozgrywki. Z chęcią bym zobaczył zmniejszenie skali projektów i zamiast robić przez 5 lat grę na 50+ h to wolał bym gierki na 20h ale wydawane co max 3 lata.

Kwestia polityki Sonki, flagowe studia mają robić tylko i wyłącznie blockbastery i benchmarki graficzne

Opublikowano
10 minut temu, łom napisał:

Największa lipa jest z tym że jedynymi studiami które regularnie dostarczają gry są Insomniac i Guerilla, a reszta ma zamiar wydawać jedną grę na generację czy co? Bo taki Sucker Punch, Asobi, Bend i reszta mieli parę lat na zrobienie czegokolwiek a tutaj żadnego trailera. Te wszystkie CGI też można olać bo kompletnie nie pokazują rozgrywki. Z chęcią bym zobaczył zmniejszenie skali projektów i zamiast robić przez 5 lat grę na 50+ h to wolał bym gierki na 20h ale wydawane co max 3 lata.

Albo po prostu przestali pokazywać gry które wyjdą za 2 lub więcej lat do przodu.

Opublikowano
4 minuty temu, Daffy napisał:

Kwestia polityki Sonki, flagowe studia mają robić tylko i wyłącznie blockbastery i benchmarki graficzne

No i spoko, tyle tylko ze na 2024 wydaje się, że nie mają nic. Chyba ze znowu insomniac na ratunek z Wolverine tym razem. Szacun dla nich, że tak sie wyrabiają. Szkoda, że ND się zrobilo tak strasznie niewydajne ostatnio. 

Opublikowano

Te blockbastery będące benchmarkami graficznymi robi się zazwyczaj latami. Tylko insomniac to ogarnia, inni są w dupie. Znowu mniejsi co mogliby robić mniejsze i ciekawe produkcje wydawane częściej (i mogliby eksperymentować) jak widać po wczoraj są zaciągnięci do robienia gaas'ow 

Opublikowano
2 minuty temu, XM. napisał:

Albo po prostu przestali pokazywać gry które wyjdą za 2 lub więcej lat do przodu.

No właśnie w tym problem, jeśli te trailery CGI to gry które będą miały premiery w 2024 to wtedy takie Bend może wlecieć na 2025, 6 lat od premiery Days Gone, albo 5 lat od premiery Ghost of Tsushima. Ja rozumiem że wielkie blockbustery robi się przez 4+ lata ale powinny być regularnie przegryzane mniejszymi grami jak np. Ratchet, a takich gier też nie widać.

Opublikowano
1 godzinę temu, oFi napisał:

Byłem przekonany że Sony nie jest tak głupie by robić handhelda do streamowania tylko zrobi vite 2. Ale widać że ta firma ma wyjebane w rynek handheldowy, tylko będą dalej klepali vr2. I ta zapowiedź beat saber xddd

 


Nikt już nie wyda handhelda jakie pamiętamy.

Steam Deck i jemu podobne maja gry- maja bazę.

Widac jak ta branża wyglada w tej generacji. A gdzie tu robić gierki pod konkretna platformę, nawet przerzucić tytuł z ps5 na przenośna konsole nie jest od ręki. A jaki sens wydawania tego samego w trybie przenośnym. Nintnedo ma hybrydę i problem z głowy.

Typowy handheld już jest wspomnieniem. 

Opublikowano

Ten Marathon to jakis remake tych szczelanek bungie co na maka wydawali przed powstaniem Halo?
Swoja droga to czemu to wychodzi tez na xboxa skoro bungie zostalo kupione przez sony rok temu.

Ogolnie konfa nudna, siurek dygnal jedynie jak Snake wyszedl z wody. Pokaz pajaka(niby fajny ale...) tylko mnie utwierdzil w przekonaniu, ze to mission pack do 1 na tej samej mapie.

Opublikowano
2 minuty temu, łom napisał:

No właśnie w tym problem, jeśli te trailery CGI to gry które będą miały premiery w 2024 to wtedy takie Bend może wlecieć na 2025, 6 lat od premiery Days Gone, albo 5 lat od premiery Ghost of Tsushima. Ja rozumiem że wielkie blockbustery robi się przez 4+ lata ale powinny być regularnie przegryzane mniejszymi grami jak np. Ratchet, a takich gier też nie widać.

Kto ma robić te mniejsze gry? Najważniejsze studia Sony robią blockbastery benchmarki więc są zajęci na 4-5 lat lekko, mniejszych Ryan zagonił do robienia gaas'ow.

Opublikowano
4 minuty temu, Soban napisał:

en Marathon to jakis remake tych szczelanek bungie co na maka wydawali przed powstaniem Halo?
Swoja droga to czemu to wychodzi tez na xboxa skoro bungie zostalo kupione przez sony rok temu.

tak

Wychodzi bo Bungie miało zostać multiplatformowe

  • Dzięki 1
Opublikowano
4 minuty temu, Daffy napisał:

Kto ma robić te mniejsze gry? Najważniejsze studia Sony robią blockbastery benchmarki więc są zajęci na 4-5 lat lekko, mniejszych Ryan zagonił do robienia gaas'ow.

Była mowa z 3 lata temu że większe studia będą rozbijane na mniejsze teamy żeby wydawać gry bardziej regularnie gry. Właśnie tak jak to robi Insomniac i zaczęło robić Santa Monica ale efektów nie widać.

Opublikowano

No bo to nie jest takie proste, by podzielić się na kilka zespołów i tworzyć kilka gier jednocześnie. Takie Playground Games stworzyło drugi zespół jeszcze 2017 r. i do tej pory wciąż rekrutuje na kluczowe stanowiska.

 

kilka słów od pracownika Bend 

 

Opublikowano

Jest dokładnie tak jak pisze od dawna, fajnie że wyjdzie coś z bajerancka oprawą, można wrzucić gifa, ponapalac się na forum ale decyzją, że każdy duży dev sony ma to robić firma sama zapędziła się w kozi róg czego efekty widać teraz. I tyczy się wielu projektów AAA w branży. Do tego te gry kosztują grube miliony więc by się zwrócić muszą być do bólu bezpieczne ale to już temat na inny artykuł 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...