tjery 1 165 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września Taaa, a miało być performance z opcjami graficznymi quality + RT. A tu w 3 letnim exie Sony Ratchecie te 40% stykło tylko na podniesnienie rozdziałki do tej z quality, a opcje graficzne zostały z trybu performance i bez lepszego RT. Cyferki zawsze mówią więcej niż marketingowe pierdololo, 40% to 40%. Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 450 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września nie gadajcie, warto kupić dla upscalingu w tlou2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Szermac 2 695 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września Dokładnie, 5 przejśćko w tLoU2 w tej nowej P R Z E P O T Ę Ż N E J jakości mmmm Cytuj Odnośnik do komentarza
GearsUp 146 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września 50 minut temu, ASX napisał(a): Digital Foundry zrobiło analizę materiałów z PS5 Pro, na razie dostępna jest ona tylko dla patronów, ale ktoś już zrobił podsumowanie Najważniejsza informacją to chyba to że PSSR wypada nieźle w porównaniu do FSR 3.1 ale do DLSS wg Digital Foundry mu daleko. No i ten Alan chodzący w 864p nie napawa optymizmem. Edit: Nowy Asasyn też podobno w 864p Dziwne z tym Alanem bo na bazowym PS5 jest tak - Internal resolution is 1270p on quality mode and 847p on performance mode according to DF. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 6 924 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września I to tylko za 2000 zł więcej! Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 450 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września no, chyba że masz tlou2 na płytce Cytuj Odnośnik do komentarza
Szermac 2 695 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września Płyty? Ughh, brother ughh.. Cytuj Odnośnik do komentarza
Faka 3 987 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września Ja pierdolę XD Ładnie to sony wyhodowało pokraczną niebieską sektę z kupowaniem napędu, a jeszcze czeka konsola, która dosłownie wyrucha we wszystkie dziury jeśli analizy z df okażą się prawdą. Dobrze, że ms nie poszło na taki głupi pomysł, inżynierowie chyba dobrze wiedzieli, że to chuja da. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 264 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września 39 minut temu, Szermac napisał(a): Płyty? Ughh, brother ughh.. Przy powodzi digital lepszy . 29 minut temu, Faka napisał(a): Ja pierdolę XD Ładnie to sony wyhodowało pokraczną niebieską sektę z kupowaniem napędu, a jeszcze czeka konsola, która dosłownie wyrucha we wszystkie dziury jeśli z analizy df okażą się prawdą. Z analizy, prócz płaczu ludzi nie znających się zbytnio na upscalingu wynika mniej więcej tyle, że PSSR to półka wyżej niż FSR i do tego internal resolution nie musi być podnoszony, żeby obraz na ekranie telewizora wyglądał dużo lepiej niż na PS5, a wydajność dzięki temu nie ucierpi i będzie płynniej (bo nie trzeba podwyższać "internal resolution"). Zadaniem PS5 Pro nie jest podbijanie "internal resolution", tylko zapewienie wyraźniego i płynnego obrazu wyjściowego. Tutaj pełny leak, bo tamten niewiedziec czemu uciął ktoś w połowie Cytuj Odnośnik do komentarza
Faka 3 987 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września Przez takie pomysły to telewizory 4K będzie można w dupę wsadzić i wrócimy do rozdzielczości 640p XD Cytuj Odnośnik do komentarza
tjery 1 165 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września 4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a): Przy powodzi digital lepszy . Z analizy, prócz płaczu ludzi nie znających się zbytnio na upscalisngu wynika mniej więcej tyle, że PSSR to półka wyżej niż FSR i do tego internal resolution nie musi być podnoszony, żeby obraz na ekranie telewizora wyglądał dużo lepiej niż na PS5, a wydajność dzięki temu nie ucierpi i będzie płynniej (bo nie trzeba podwyższać internalizacji res). Zadaniem PS5 Pro nie jest podbijanie internal res, tylko zapewienie wyraźniego i płynnego obrazu wyjściowego. O, nagle zadanie PS5 PRO z zapewnienia ustawień trybu quality w 60fps z lepszym RT zmieniły się na zapewnienie lepszej formy upscallingu niż FSR 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 264 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września 1 minutę temu, tjery napisał(a): O, nagle zadanie PS5 PRO z zapewnienia ustawień trybu quality w 60fps z lepszym RT zmieniły się na zapewnienie lepszej formy upscallingu niż FSR DF też analizuje na Patreonie na podstawie filmów, nie mają jeszcze konsoli, więc nic nie jest potwierdzone. Tak samo ten pierwszy leak z Rebirth. Po prostu dostali filmy z wyższym bitrate z różnych gier i z tego próbują coś wyjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza
Sebas 1 570 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września Ta konsola istnieje w takiej postaci i cenie tylko i wyłącznie dlatego, że Sony bolało dupsko jak widziało z jaką przebitką schodzi ps5 od scalperów. Najgorszy deal w historii gejmingu. Cytuj Odnośnik do komentarza
tjery 1 165 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września 1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał(a): DF też analizuje na Patreonie na podstawie filmów, nie mają jeszcze konsoli, więc nic nie jest potwierdzone. Tak samo ten pierwszy leak z Rebirth. Czyli Sony do swojej prezentacji PRO nie dało gierek poprawionych tak jakby mogły być? No, no, niezły marketing. Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 974 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września Nie opierał bym się na tej 9 minutowej gówno prezentacji. Wszystko powinno się wyjaśnić w przeciągu miesiąca, na TGS gierki powinny być też prezentowane na PS5 Pro. A co samego upscalingu to jeśli jest to coś między FSR a DLSS to nadal trzeba mieć te ~1200p żeby dobrze się przeskalowało do 4k, jak na Pro gry nadal będą schodziły poniżej 1080p żeby osiągnąć 60 FPS to sens tej konsoli jest znikomy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Homelander 2 057 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września Jeżeli te testy DF się potwierdzą to ładna lipa ten PS5 Pro... Cytuj Odnośnik do komentarza
tjery 1 165 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września (edytowane) To jest dobry fragment, który może uświadomi wielu jak wymagające są niektóre opcje graficzne Gram Turismo 7 - RT reflections in game appear to be quarter resolution (1080p). 8k mode. Lower resolution (1188p) in the PS5 Pro footage and probably using PSSR to bring it up to 4K where the base game without RT reflections is a Native 4K. RT looks better than Forza Motorsport. Więc samo wprowadzenie RT reflections do gameplayu i to w 1/4 rozdzielczości spowodowało obniżenie rozdziałki z 4K jak jest na bazowym PS5 bez RT reflections do 1188p na PRO (mimo, że jest 40% mocniejsze i ma lepszy RT). Edytowane 15 września przez tjery Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 264 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września 8 minut temu, tjery napisał(a): To jest dobry fragment, który może uświadomi wielu jak wymagające są niektóre opcje graficzne Gram Turismo 7 - RT reflections in game appear to be quarter resolution (1080p). 8k mode. Lower resolution (1188p) in the PS5 Pro footage and probably using PSSR to bring it up to 4K where the base game without RT reflections is a Native 4K. RT looks better than Forza Motorsport. Więc samo wprowadzenie RT reflections do gameplayu i to w 1/4 rozdzielczości spowodowało obniżenie rozdziałki z 4K jak jest na bazowym PS5 bez RT reflections do 1188p na PRO (mimo, że jest 40% mocniejsze i ma lepszy RT). I to mimo, że RT jest mocno zooptymalizowane na Pro. Sony w swoich grach to zawsze wrzuca tylko jako opcję, ale niestety devsi third party na current geny mocno olali sprawę, według mnie jakim efekt RT by nie był, nie jest wart aż takich przycięć, a co gorsza użycia FSR ultra performace jak w Alanie, albo w Jedi Survivor, gdzie RT wyłączyli w trybie perf chyba rok po premierze i względem PC wyglądały jak totalne gówno xD. Cytuj Odnośnik do komentarza
GearsUp 146 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września 12 minut temu, tjery napisał(a): Więc samo wprowadzenie RT reflections do gameplayu i to w 1/4 rozdzielczości spowodowało obniżenie rozdziałki z 4K jak jest na bazowym PS5 bez RT reflections do 1188p na PRO (mimo, że jest 40% mocniejsze i ma lepszy RT). RT dodane na siłę żeby było chłytem marketingowym. Mogli sobie pozwolić na to bo skoro PSSR w TLOU 2 wygląda jak stwierdziło DF close enough albo better od native 4K to żadna różnica dla niedzielnego gracza (chociaż jak to ma problemy z ghostingiem to w takiej samochodówce wprawne oko już zauważy jakieś przekłamania czy glitche graficzne). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
tjery 1 165 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września (edytowane) Po prostu RT nie jest na tą generację konsol. Zbyt duże kompromisy muszą iść w innych rzeczach, żeby było RT na konsolach, a same efekty RT i tak są wielkim kompromisem i mają mało wspólnego z tymi z PC. 5 minut temu, GearsUp napisał(a): RT dodane na siłę żeby było chłytem marketingowym. Mogli sobie pozwolić na to bo skoro PSSR w TLOU 2 wygląda jak stwierdziło DF close enough albo better od native 4K to żadna różnica dla niedzielnego gracza (chociaż jak to ma problemy z ghostingiem to w takiej samochodówce wprawne oko już zauważy jakieś przekłamania czy glitche graficzne). No tylko w TLOU 2 to jest skalowane z 1440p, czyli opcja quality, w GT7 to już jest poniżej balanced. Kwestia jak PSSR będzie sobie radził ze skalowaniem z niskich rozdziałek, bo np. FSR w quality jeszcze jako tako, wszystko co poniżej to lepiej nie mówić. Edytowane 15 września przez tjery Cytuj Odnośnik do komentarza
tjery 1 165 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września (edytowane) 13 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): I to mimo, że RT jest mocno zooptymalizowane na Pro. Ale wciąż to RT od AMD, więc wiadomo jak to z tą jego wydajnością e, myślałem, że połączy Edytowane 15 września przez tjery Cytuj Odnośnik do komentarza
izon 995 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września Nie wiem czy taki był zamysł Marketingu Sony ale prezentacją PRO zachęcili mnie do zakupu Slima Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 183 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września 50 minut temu, tjery napisał(a): To jest dobry fragment, który może uświadomi wielu jak wymagające są niektóre opcje graficzne Gram Turismo 7 - RT reflections in game appear to be quarter resolution (1080p). 8k mode. Lower resolution (1188p) in the PS5 Pro footage and probably using PSSR to bring it up to 4K where the base game without RT reflections is a Native 4K. RT looks better than Forza Motorsport. Więc samo wprowadzenie RT reflections do gameplayu i to w 1/4 rozdzielczości spowodowało obniżenie rozdziałki z 4K jak jest na bazowym PS5 bez RT reflections do 1188p na PRO (mimo, że jest 40% mocniejsze i ma lepszy RT). Czyli wniosek taki by to cale RT wywalic, bo nikomu na konsolach niepotrzebne. Jesli te opisy DF to prawda, to totalna lipa. Po modelu Pro oczekuje przynajmniej takich roznic, jak pomiedzy X1 a PS4. Cytuj Odnośnik do komentarza
GearsUp 146 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września 12 minut temu, Lukas_AT napisał(a): Czyli wniosek taki by to cale RT wywalic, bo nikomu na konsolach niepotrzebne. Jesli te opisy DF to prawda, to totalna lipa. Po modelu Pro oczekuje przynajmniej takich roznic, jak pomiedzy X1 a PS4. Czyli 900p vs 1080p? RT nie wywalą bo to za fajnie brzmi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 553 Opublikowano 15 września Udostępnij Opublikowano 15 września 21 minut temu, Lukas_AT napisał(a): Czyli wniosek taki by to cale RT wywalic, bo nikomu na konsolach niepotrzebne. Kiedyś RT nie było, a gry były piękne, teraz devi to lenie i mamy efekty. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.