Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oni chyba musieli zgubić kod źródłowy jak zamykali Japan Studio, nie widzę innego wytłumaczenia. 

 

Z drugiej strony, Xbox potrafił dodać tryb 60 fpsow do gier w tym Dark Souls 3, bez patchy i zmieniania kodu źródłowego, więc jakby chcieli i mieli zdolnych inżynierów to jest to do ogarnięcia.

Opublikowano
1 minutę temu, ASX napisał(a):

Oni chyba musieli zgubić kod źródłowy jak zamykali Japan Studio, nie widzę innego wytłumaczenia. 

 

Z drugiej strony, Xbox potrafił dodać tryb 60 fpsow do gier w tym Dark Souls 3, bez patchy i zmieniania kodu źródłowego, więc jakby chcieli i mieli zdolnych inżynierów to jest to do ogarnięcia.

Remake na start PS6.

 

Dark Souls 3 akurat miał 60 fps na PS4 Pro już bodajże, tam był framerate odblokowany chyba wszędzie. 

Opublikowano
3 minuty temu, ASX napisał(a):

Oni chyba musieli zgubić kod źródłowy jak zamykali Japan Studio, nie widzę innego wytłumaczenia. 

 

Już kiedyś wyszło na jaw, że w przypadku bloodborne to tylko zmiana jednej lub dwóch linijek kodu ...

Opublikowano
Teraz, Plackus napisał(a):

Już kiedyś wyszło na jaw, że w przypadku bloodborne to tylko zmiana jednej lub dwóch linijek kodu ...

No ciężko, żeby było inaczej, Bloodborne to zagadka do tego stopnia, że zaczęli ją całkiem nieźle emulować na PC. 

Opublikowano
9 godzin temu, Czoperrr napisał(a):

Zamiast robienia remastera Bloodborne mogliby po prostu dać patcha i odblokować klatkarz. Pamiętacie, że na waszych PS5 da się odpalić gry z PS4?

Serio?!

Cholera, zapomniałem przez te wszystkie remastery że tak można. :CoolStoryBro:

Opublikowano (edytowane)

Ale tych z PS3 już nie można, więc poproszę remastery z paczką Little Big Planet, Killzonów, Infamousów, czy Ratchetów jak już muszą robić... albo rewelacyjnego Puppeteerza który wyszedł pod koniec życia tej maszynki. No ale się niestety nie sprzedał, więc tu pewnie szanse pogrzebane jeszcze bardziej. Paczka motorstormów w dobie braku wyścigówek Arcade na zamkniętych torach też by przeszła mimo że te gry akurat były mocno średnie.

Edytowane przez Kangus
Opublikowano
2 godziny temu, Kangus napisał(a):

Ale tych z PS3 już nie można, więc poproszę remastery z paczką Little Big Planet, Killzonów, Infamousów, czy Ratchetów jak już muszą robić... albo rewelacyjnego Puppeteerza który wyszedł pod koniec życia tej maszynki. No ale się niestety nie sprzedał, więc tu pewnie szanse pogrzebane jeszcze bardziej. Paczka motorstormów w dobie braku wyścigówek Arcade na zamkniętych torach też by przeszła mimo że te gry akurat były mocno średnie.

Wypierdalaj z tymi remasterami. Niech dadzą dobry emulator i po prostu robią nowe gry, a nie przez większość generacji jadą na starociach z podbitą rozdzielczością.

  • Lubię! 1
Opublikowano
2 godziny temu, Kangus napisał(a):

 Paczka motorstormów w dobie braku wyścigówek Arcade na zamkniętych torach też by przeszła mimo że te gry akurat były mocno średnie.

Mocno średnia (żeby nie powiedzieć chujowa) była ostatnia część, czyli Apocalypse. Dwie pierwsze odsłony były świetne. 

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem, może branie za przykład po raz kolejny lasty jest nietrafiony ale jak dla mnie możliwości jakie niesie ze sobą pssr cieszą i jeśli gra wygląda lepiej na pro w 60 klatkach niż na fatce w quality mode w 30 to mi osobiście to wystarcza. I tak jasne, to obiecywano nam na starcie ps5.Faktem również jest to że dla większości ludzi zmiany te nie są adekwatne co do ceny prosiaka. Mnie mimo wszystko cieszy że dano nam wybór i kolejne parę lat do premiery ps6 będzie można cieszyć oko tym co zaoferuje nam prosiak.

Edytowane przez Rash
  • Plusik 1
Opublikowano

Nie powiem, pierwszą odpowiedź całkiem trafna.

 

Dożylismy czasów w których zdolności konsoli za 3500 zł pokazuje się na przykładzie gry z czasów PS4, a żeby różnice były  widoczne trzeba robić zbliżenia 300%> 

 

  • This 2
  • Smutny 1
Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, McDrive napisał(a):

(pipi)j z tymi remasterami. Niech dadzą dobry emulator i po prostu robią nowe gry, a nie przez większość generacji jadą na starociach z podbitą rozdzielczością.

A kto napisał że woli remastery niż nowe produkcje? To w kontekście że jak już mają robić remastera to niech zrobią jakiejś gry która faktycznie tego potrzebuje i nie ma wersji na ps5 :P.

Edytowane przez Kangus
Opublikowano
15 minut temu, Sewesew napisał(a):

Ponoć remaster Until Dawn chodzi na ps5 tylko w 30 klatkach, gdzie na ps4 był tryb 60. :facepalm:

 

 

Tryb był to że te 60 FPSów dopiero na PS5 widać bo na PS4 to ta gra latała 20-35 to już inna sprawa. Ten remake i tak jest mało potrzebny.

Opublikowano
Godzinę temu, Sewesew napisał(a):

Ponoć remaster Until Dawn chodzi na ps5 tylko w 30 klatkach, gdzie na ps4 był tryb 60. :facepalm:

 

Po pierwsze ten remaster wogóle nie potrzebny, a po drugie to tam tyle gameplayu że 60fps nie potrzebne żeby się dobrze bawić, jak ktoś lubi takie gry.

Opublikowano
Po pierwsze ten remaster wogóle nie potrzebny, a po drugie to tam tyle gameplayu że 60fps nie potrzebne żeby się dobrze bawić, jak ktoś lubi takie gry.
Bzdura.
Grałem ostatnio w Syberię before the world i 30 aż rani oczy.
Na szczęście zmieniając rozdziałke w konsoli na fhd gra działała w 60 fps i nawet w takiej grze to kolosalna różnica.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...