mobie 9 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 Teraz mam Samsunga Q90 r od 9 dni testuje ten telewizor i chyba go zostawię . Zastanawiałem się nad OLEDEM ale już raz byłem niewolnikiem telewizora . Do dziś pamiętam wypalony krzyż po katastrofie w smoleńsku, za dużo oglądałem TVN HD. Dla nas zapalonych graczy TV musi znosić stale obrazy. Nie będę rezygnował z BF4 bo coś się wypali, a po ponad 1000 godzin miało by prawo tak nie stać. Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 (edytowane) Co do wlaczania sie samodzielnego, poczytalem o dwoch opcjach: - anynet+ - mobile turn on czy cos w ten deseń. Wylaczylem je i poki co mam spokoj. Widocznie jakiś inne urządzenia wzbudzały tv (Samsung nawet gdzieś pisał, że przez wifi też może pójść jakiś nieprawidlowy sygnał wlaczajacy go np. wywołany smartfonem). Edytowane 14 grudnia 2019 przez _Red_ Cytuj
mobie 9 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 (edytowane) 7 minut temu, _Red_ napisał: Co do wlaczania sie samodzielnego, poczytalem o dwoch opcjach: - anynet+ - mobile turn on czy cos w ten deseń. Wylaczylem je i poki co mam spokoj. Widocznie jakiś inne urządzenia wzbudzały tv. U mnie nic to nie pomagało. Miałem goły słupek sam telewizor, nawet router rozłączony i telewizor sam się cyklicznie uruchamiał. Twardy reset był też robiony przez serwis.Działo się to w 2 egzemplarzach q70 i jednym q80r. Dopiero Q90 od ponad tygodnia sam się nie włączył, może przez to że ma elektronikę na zewnątrz i przy wyłączaniu słychać jak przekaźnik w tym pudelku cyka. Całkowicie go odcina. Edytowane 14 grudnia 2019 przez mobie 1 Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 A jak czesto Ci sie sam wlaczal? Poki co z 2 tyg minelo odkad wyłączyłem te ustawienia i nie powtorzylo się. Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 Dzisiaj Q70 do wyrwania za 3700 i znowu mindfuck w głowie Gdzie taka cena? Cytuj
mobie 9 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 49 minut temu, _Red_ napisał: A jak czesto Ci sie sam wlaczal? Poki co z 2 tyg minelo odkad wyłączyłem te ustawienia i nie powtorzylo się. Mniej więcej 3 razy dziennie. Włączał się po około 30 sekundach od wyłączenia. Teraz jest nowa aktualizacja na stronie samsunga być może już to naprawili. 1 Cytuj
Matriks_1111 288 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 4 godziny temu, Koleś88 napisał: Gdzie taka cena? NEONET z kodem Kalendarz14 1 Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 Doradźcie co zrobic. Zamowilem tego oleda LG 55C9 z MediaMarkt. W trakcie składania zamowienia mialem do wyboru towar powystawowy lub towar nowy (czas realizacji 4 dni), wiadomo wzialem nowy. Złożyłem zamowienie (raty bo i tak sa 0%). Dostalem wstępna akceptację. Po 30-40min dzwoni do mnie babka z MM, czy sklep moze zainstalowac jakies wstępne oprogramowanie czy cos tam, przygotowane pod nowego użytkownika i sprawdzic czy wszystko z tv jest okej, czy matryca jest cala itp. No to mi tu zaczęło cos śmierdzieć, ze chce mi wcisnąć egzemplarz powystawowy. Odmówiłem, powiedzialem, ze chce nowy egzemplarz nawet nie wyciągany z kartonu bo to jest tv na prezent. Na co ona, ze to jest ostatni tv, ze juz go wyjęli z kartonu zeby wlasnie sprawdzic czy wszystko ok. Zapytałem czy nie ma w innych sklepach (to jest placówka z Bydgoszczy) zeby tamten mi wyslac, to odpowiedziala, ze nie, ze kierownik sprawdzał w innych sklepach. Mimo wszystko nie zgodziłem sie. Powiedziala, ze jeszcze sprobuje sie dowiedziec czy w jakims sklepie moze jeszcze znajdzie sie nowka sztuka. Oddzwoniła do mnie po 10min, ze jednak udało mi sie ogarnac i znaleźli nowy, nie wyciagany egzemplarz, zebym sie nie bal, telewizor bedzie nowy itp. Zapytałem w jakim mieście go znaleźli a ona, ze w Bydgoszczy... w tym samym sklepie. Nagle wyczarowali nowy w 10min. Pytanie, ktos juz sie sparzył na zakupach w MM? Nie wiem czy nie chca mi wcisnąć jakiegos powystawowego egzemplarza czy cos i teraz wkręca, ze nowka bedzie, bo folie bedzie mial itp. Da sie to jakos sprawdzic dokladnie w razie jakby tv juz przyszedl? Oczywiscie mowie w razie gdyby nie mial zadnych śladów zewnętrznych użytkowania, zadrapań itp. Cytuj
Faka 3 995 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 Powinna być plomba na kartonie. Ja tak miałem jak kupowałem C7, wszystko w stanie nienaruszonym. Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 Powinna być plomba na kartonie. Ja tak miałem jak kupowałem C7, wszystko w stanie nienaruszonym. Czyli w sumie jakby plomba była naruszona to mogę zwrócić tv? Czy w sumie bedzie prościej jak przedzwonię do nich i zapytam czy karton ma plombę nieruszoną? Cytuj
balon 5 345 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 2 minuty temu, Koleś88 napisał: Czyli w sumie jakby plomba była naruszona to mogę zwrócić tv? Możesz zwrócić nawet jak będzie plomba. Jak zamówiłeś z neta masz 14 dni bez podawania przyczyny. Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 Możesz zwrócić nawet jak będzie plomba. Jak zamówiłeś z neta masz 14 dni bez podawania przyczyny. Wiem, tylko to są raty. Potem trzeba dzwonić do banku, do sklepu żeby oddali kasę i monitorować. Dużo pierdzielenia. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 Dużo sklepów jak właśnie MM otwiera produkty i sprawdza czy wszystko jest i czy nie jest naruszone, nie wiem po co się denerwować. Telefonu w MM to już nawet zaplombowanego nie kupisz, wszystko jest otwierane poza Apple. Cytuj
Faka 3 995 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 No nie wiem, tv kupowałem w media expert, to tam mi wysłali zaplombowane i nic nie wyciągali z pudła. Co inny sklep to inne pomysły pewnie mają. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 (edytowane) Nie wiem jak to akurat jest z LG, bo np.Apple nie zgodziło się na rozpakowywanie towaru i jako jedyne urządzenia mają plomby. Przez kradzieże, braki w dostawie i inne dziwne sytuacje obecnie większość rzeczy jest sprawdzane po dostawie od razu na magazynach sklepowych i dotyczy to całej sieci, a nie wybranego sklepu. Nie wiem tez jak jest w Mediaexpert, pisze jak jest w MM. W Mediaexpert za to kupowałem ostatnio cooler dla klienta, nowy, przyjechał w takim stanie jakby ktoś go przeżul i wyplul. Brak pasty, instrukcji, wszystko rozpakowalem a i tak Panie na słuchawce robiły fochy że muszą przyjmować zwrot. Edytowane 14 grudnia 2019 przez easye Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 Czyli generalnie jeśli tv nie maŚladów użytkowania zewnętrznych nie mam jak sprawdzić czy był odpalony np miesiąc i czy na wystawie sobie stał? Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 (edytowane) No jak nie, kazdy sklep po numerze seryjnym odpowie, czy był na wystawie, ale jak jesteś taki nieufny, że nikomu nie wierzysz na slowo to szukaj jak się dostać do menu serwisowego LG. Edytowane 14 grudnia 2019 przez easye Cytuj
malin1976 110 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 Koleś88 jak już przyjdzie do Ciebie to zrób zdjęcie tej plomby jak to wygląda bo też będę brał C9 albo C10 a zawsze uważałem że skoro ludzie ciągle robią zwroty kupując przez net bo łatwo to przecież komuś te oddane telewizory muszą wciskać a to przecież spory procent sprzedawanych tivików a ludzie ciągle marudza że banding , sranding i takie tam . Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 Nie marudzą tylko płacą i wymagają.A że mają prawo zwrócić to zwracają.Tak samo można napisać że ktoś marudzi bo pudełko bez plomby.Może tak, może na tym co kolesiowi chcieli wcisnąć jest doyebany opor banding i dlatego ktoś oddał ?Bo jednych kłuje to w oczy a drugi machnie ręką.Ale pieniądz trzeba szanować to nie kosztuje 500zl a i wbrew opinii na forumku większość nie zmienia tv co 2 lata.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 Koleś na początek to zobacz plansze testowe Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 Najlepiej z jednolitym kolorem w każdym z podstawowych i sprawdz czy nie ma martwych/utkniętych pikseli. Ja dopiero przypadkiem na niebieskim tle dostrzeglem defekt fabryczny. Cytuj
Sedrak 780 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 Ostatnio ktoś na grupie napisał, że tv mają taką wadę, że wydaje się być brudny ekran, a ja k(pipi) wycieram ta ścierka mojego tv i wycieram.... Dopóki tu nie wszedłem nie znałem wad Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 @mobie co masz na myśli, że HDR w Q70 był nudny? Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 Nie wypalał oczu pewnie. Cytuj
Matriks_1111 288 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 Q80 właśnie się pojawiło za 5k w MM, więc chyba już nie ma się nad czym zastanawiać Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.