Skocz do zawartości

Noob kupuje telewizor bądź monitor pod PS5/XSX


Antares

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, _Red_ napisał:

Zgadza się, mam Q70.

 

Porady czytalem i stosowalem wszystkie:

- unplugg

- software update

- anynet+ wylaczony (a ponoc wtedy jeden pilot nie będzie sterowal kilkoma devicami, a i tak uzywam samsungowego do zmiany kanalow dekodera kablówki)

- power on mobile wyłączone

 

Zauwazylem, że w momencie gdy tv się włącza ponownie to na pilocie mruga lampka tak jakby to on dawał mu sygnal. Stad hipoteza, że to on trigeruje włączenie. Pobawie się kiedyś z wyciągnięciem baterii, ale to się dzieje na tyle rzadko i niekonsekwentnie, że musialbym w ogole zrezygnowac z pilota na parę tygodni :f

Przerabiałem ten temat. Musisz zaktualizować  sub-micom . Zreszta sam temat założyłem na samsung comunity. Rozwiązanie na ostatniej stronie 

 

https://eu.community.samsung.com/t5/Telewizory/Samsung-q70r-pytanie-o-uruchomienie/td-p/1337146

 

zadzwoń na infolinie samsunga niech ci przyślą serwis . Wgra nowy sub. Bo tamten jest wadliwy. Co ciekawe w Q90r problem nie występuje bo ma najnowsza wersje sub-

 

Edytowane przez mobie
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Telewizory 4K Sony XH80 i XH95 trafiły już do sklepów. Dobre ceny 10 I 16 tyś za 85 cali (na promocjach pewnie będzie można wyrwać taniej). Dla porównania 88 calowy oled kosztuje 129 tyś zl. XD

 

Czekam na wersję 75 cali i pewnie pod koniec roku zmiene w końcu wypalenca.

Edytowane przez easye
Opublikowano (edytowane)

Wow, świetna porada @mobie. Nikt tego nie rozwiązał w zadnych zagranicznych forach a tu proszę. Nawet na forum ktoś kiedyś pisał, że zrezygnował z Samsungów przez te ciągłe włączenia.

 

Mam submicom 1010, jeszcze starszy niz opisano w wątku. Dzieki, zadzwonie do Samsunga.

edit

W sumie mam konto w ich cyberservice portalu, zgłaszałem tam wcześniej bolączki z wypalonym pikselem (co nie podlegało gwarancji), ale zobaczymy co odpiszą na request o update tego submicom.

Edytowane przez _Red_
Opublikowano (edytowane)
W dniu 24.04.2020 o 06:05, mobie napisał:

Przerabiałem ten temat. Musisz zaktualizować  sub-micom . Zreszta sam temat założyłem na samsung comunity. Rozwiązanie na ostatniej stronie 

 

https://eu.community.samsung.com/t5/Telewizory/Samsung-q70r-pytanie-o-uruchomienie/td-p/1337146

 

zadzwoń na infolinie samsunga niech ci przyślą serwis . Wgra nowy sub. Bo tamten jest wadliwy. Co ciekawe w Q90r problem nie występuje bo ma najnowsza wersje sub-

 


Odpisali, zaj.ebie ich :facepalm: Kopypasta mimo, że pisałem im co już wykonałem. Mobile mam wyłączone, podobnie Bixby wake up. Celowo nie mam TV przez wifi tylko LAN, żeby uniknąć problemów. W ogóle co to ma być, że w jednej sieci wifi inne urządzenia niepowiązane mogą wpływać na włączanie TV. To może jeszcze niech wzajemnie telefony się włączają i wyłączają, no bo wifi.

Odłączę konsolę, dekoder i potestuję.

 

 

Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.

Rozumiem, że niepokoi Pana samoczynne włączanie telewizora.

Proszę wyłączyć funkcję włączania przez urządzenia mobilne. Znajduje się
ona w: ustawienia > ogólne > sieć > ustawienia eksperckie > włącz za pomocą urządzenia mobilnego-tę funkcję trzeba wyłączyć. Może się zdarzyć, że jeśli do tej samej sieci WiFi co telewizor jest podłączony np. telefon, to może on włączać telewizor.
Dodatkowo w Pana przypadku może to być funkcja wywoływania głosowego
Bixby. W celu wyłączenia nasłuchiwania komend przez pilot należy wejść w: Ustawienia > Ogólne > Ustawienia Bixby Voice > Voice Wake up > Off.
Proszę również o odłączenie wszystkich urządzeń zewnętrznych od
telewizora i sprawdzenie, czy po ich odłączeniu telewizor również się włącza.
Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia pomogą w szybkim rozwiązaniu
sprawy.

 

 

edit:

po 10 próbach znowu się włączył xd Piszę nowy ticket.

Edytowane przez _Red_
Opublikowano

@_Red_Nauczony doświadczeniem bym od razu kontaktował się z serwisem jeśli masz TV na gwarancji, bo zgłaszanie przez BOK czy to mailem czy telefonicznie jest poyebane bo nawet nie czytają tego co wysyłasz tylko kopiuj wklej robią i trzeba długo czekać aż zaproponują coś innego.

 

https://www.samsung.com/pl/support/service-center/

 

Znajdź swój serwis i zadzwoń do nich, ewentualnie maila puść.

  • Plusik 1
Opublikowano
22 godziny temu, _Red_ napisał:

Wow, świetna porada @mobie. Nikt tego nie rozwiązał w zadnych zagranicznych forach a tu proszę. Nawet na forum ktoś kiedyś pisał, że zrezygnował z Samsungów przez te ciągłe włączenia.

 

Mam submicom 1010, jeszcze starszy niz opisano w wątku. Dzieki, zadzwonie do Samsunga.

edit

W sumie mam konto w ich cyberservice portalu, zgłaszałem tam wcześniej bolączki z wypalonym pikselem (co nie podlegało gwarancji), ale zobaczymy co odpiszą na request o update tego submicom.

 

U mnie wyglądało to tak, że jak dzwoniłem za trzecim razem na infolinie Samsung- to już mogłem mieć serwis w domu. Z tym, że wolałem oddać w ciagu 14 dni telewizor do sklepu. 

Usterka ta występuje również w q80r wiem bo też oddałem TV .

Żadne ustawienia w TV nie pomagają. Próbowałem wszystkiego łącznie z wyciągnięciem baterii z pilota. TV był "goły" nic nie podłączone nawet wifi. 

Dopiero po jakimś czasie ktoś odpowiedział na samsung community, że trzeba zmienić sub-micom. 

Ciekawe czy w obecnej sytuacji korona wirusa taki serwis przyjedzie. Ale usterka jest upierdliwa i bym powiedział wręcz niebezpieczna bo po wyłączeniu wychodzisz z pokoju a TV sam się włącza co naraża nas na pożar, uszkodzenie TV przez kota itd. 

Włącza się mniej więcej po 30 sekundach. Czasami nawet przez 3 dni jest ok aby potem 5 razy na dobę mu odbiło :)

  • Plusik 2
Opublikowano
3 godziny temu, mobie napisał:

 

U mnie wyglądało to tak, że jak dzwoniłem za trzecim razem na infolinie Samsung- to już mogłem mieć serwis w domu. Z tym, że wolałem oddać w ciagu 14 dni telewizor do sklepu. 

Usterka ta występuje również w q80r wiem bo też oddałem TV .

Żadne ustawienia w TV nie pomagają. Próbowałem wszystkiego łącznie z wyciągnięciem baterii z pilota. TV był "goły" nic nie podłączone nawet wifi. 

Dopiero po jakimś czasie ktoś odpowiedział na samsung community, że trzeba zmienić sub-micom. 

Ciekawe czy w obecnej sytuacji korona wirusa taki serwis przyjedzie. Ale usterka jest upierdliwa i bym powiedział wręcz niebezpieczna bo po wyłączeniu wychodzisz z pokoju a TV sam się włącza co naraża nas na pożar, uszkodzenie TV przez kota itd. 

Włącza się mniej więcej po 30 sekundach. Czasami nawet przez 3 dni jest ok aby potem 5 razy na dobę mu odbiło :)

 

 

Mam Q60 i też raz na ruski rok się włącza samoczynnie ale mam tak listwę ustawioną, że spokojnie mogę wszystko wyłączyć jak idę spać czy idę do pracy/wychodzę z domu, więc raczej to kwestia sposobu życia?

 

Poza tym ciekawią mnie te dwie kwestie: "naraża nas na pożar lub uszkodzenie TV przez kota"

 

Nie wiem kiedy miałeś elektrykę robioną ale w dzisiejszych czasach czy to bezpieczniki czy listwa jest antyprzepięciowa i nie spotkałem się z sytuacją aby tv nagle wywołał pożar bo musiałby w zasadzie wybuchnąć? Ogólnie żeby doszło do pożaru to musiałby się on najpierw przegrzać a większość współczesnych urządzeń ma czujnik temperatury, który sprawia, że sprzęt sam się wyłączy aby nie doszło do samozapłonu to raz, dwa to bezpiecznik powinien się na tyle szybko wyłączyć, że nie ma szans aby ten pożar powstał. Zrozumiałbym jeszcze jakby to były plazmy i powoływałbyś się na legendy, że lampy w środku wybuchają ale to też była fantazja ludzi. Co do kota to mógłby Ci on naszczać nawet jak sprzęt jest wyłączony i uszkodzi w ten sposób matryce lub ogólnie telewizor. 

 

Tak czy siak wracając do tematu to usterka jest na ogół upierdliwa i pokazuje, że Samsung się nie popisał w tej kwestii. 

Opublikowano
15 minut temu, chrno-x napisał:

 

 

Mam Q60 i też raz na ruski rok się włącza samoczynnie ale mam tak listwę ustawioną, że spokojnie mogę wszystko wyłączyć jak idę spać czy idę do pracy/wychodzę z domu, więc raczej to kwestia sposobu życia?

 

Poza tym ciekawią mnie te dwie kwestie: "naraża nas na pożar lub uszkodzenie TV przez kota"

 

Nie wiem kiedy miałeś elektrykę robioną ale w dzisiejszych czasach czy to bezpieczniki czy listwa jest antyprzepięciowa i nie spotkałem się z sytuacją aby tv nagle wywołał pożar bo musiałby w zasadzie wybuchnąć? Ogólnie żeby doszło do pożaru to musiałby się on najpierw przegrzać a większość współczesnych urządzeń ma czujnik temperatury, który sprawia, że sprzęt sam się wyłączy aby nie doszło do samozapłonu to raz, dwa to bezpiecznik powinien się na tyle szybko wyłączyć, że nie ma szans aby ten pożar powstał. Zrozumiałbym jeszcze jakby to były plazmy i powoływałbyś się na legendy, że lampy w środku wybuchają ale to też była fantazja ludzi. Co do kota to mógłby Ci on naszczać nawet jak sprzęt jest wyłączony i uszkodzi w ten sposób matryce lub ogólnie telewizor. 

 

Tak czy siak wracając do tematu to usterka jest na ogół upierdliwa i pokazuje, że Samsung się nie popisał w tej kwestii. 

Mój kot skacze na TV jak coś się na ekranie rusza. Jest możliwość, że telewizor się przewróci np. pod moją nieobecność.

Opublikowano

Pewne doświadczenie z Qledem(Q7FN)może i komuś się przyda ten tip czy do tv ,a myślę że z MacBook pewnie i zadziałał

Na moim Qledzie powstały plamy tzn dzieciaki przed tv z lizakami skakały i pewnie pełne euforia napluły na matrycę.Powstaly małe klejące plamy, na sucho zabardzo nie chciało zejść ,trochę za mocno tarłem i powłoki antyrefleksyjnej  w jednym miejscu się pozbyłem. Różne tipy z alkoholami , płynem listerine na Qledzie nie dawały żadnego rezultatu. 

Na jakimś forum wyczytałem że delikatne pasty polerskie mogę coś tutaj zdziałać,a że miałem coś takiego w domu to poszło w ruch

https://naforum.zapodaj.net/8fd27ce7bd2f.jpg.html

Trochę pasty + mikrofibra ,dziesięć minut roboty i 1/3 powłoki antyrefleks poszło.

https://zapodaj.net/5df2f145d09a2.jpg.html

Tak to wygląda w całości

https://zapodaj.net/1618a9c355df1.jpg.html

Oczywiście za dnia jest gorzej tzn czy to żaluzje zasłonięte czy podkręcić jasność tivika wypada.

Jest okazją to podzielę się ustawieniami do tego modelu pod gierki z Xbox pod HDR

Podświetlenie:44

Jasność:-1

Kontrast:45

Ostrość:3

Kolor:33

Lokal Dimming:standardowy

Kontrast Enhancer: wyłączony

Tonacja kolorów: ciepły 2

Gamma at.2084:+2

Ustawienie przestrzeni kolorów:auto

 

Opublikowano
7 godzin temu, krupek napisał:

 

Hm, ta listwa gra tylko delikatnie lepiej od standardowych głosnikow. Z tyłu jest mały glosnik niskotonowy ale on tez szału nie robi. Nawet najtanszy soundbar zmiecie ta doklejona listwe.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...