20inchDT 3 361 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 @PiPoLiNiO Wczoraj przeglądałem forum hdtvpolska i widziałem twój temat odnosnie serwisu LG. Wymienili co w koncu na dobrą matrycę? :p Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 @20inchDT Niet. Ale jak by nie patrzeć to i tak najlepsza matryca jaką miałem posiadając już 4 oled Także dałem sobie siana, bo w sumie jak nie patrze w lewą krawędź jak debil celowo, to tego nie widzę. Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 32 minuty temu, PiPoLiNiO napisał: @20inchDT Niet. Ale jak by nie patrzeć to i tak najlepsza matryca jaką miałem posiadając już 4 oled Także dałem sobie siana, bo w sumie jak nie patrze w lewą krawędź jak debil celowo, to tego nie widzę. LOL a co tam się dzieje z Twoim oledem? Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 No na wprost lewa strona lekko różowieje albo żółknie. Głównie na szarym, na parkiecie nba oraz meczach piłki. Ale wystarczy 10 cm w prawo usiąść i dzieje się magią i wszystko jest okej Tyle, że to jest w każdej sztuce, i czasami też idzie przez środek, więc zależy jak trafisz. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Czyli LG jednak nie brac Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Widać ma pecha po prostu. Ja mam LG C9 co prawda dopiero 8-9 miesięcy ale na razie żadnych problemów a obraz żyleta. Cytuj
Faka 3 991 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Serwis LG mają dobry, bez mrugnięcia oka mogą Ci nową matrycę założyć w ramach gwarancji. Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Mogą ale nie muszą, z tego co słyszałem to większość tych wad mogą zlać bo nie podlegają gwarancji, ale często idą na rękę na zasadzie good will .Muszą dbać o klienta i markę oledow .Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Juz sam nie wiem co brac, poczekam moze do black friday jeszcze, moze beda jakies promki. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 20 minut temu, Shen napisał: Czyli LG jednak nie brac Jak chcesz OLEDa to chyba wszystkie mają matryce od LG. Chyba, że coś się zmieniło? Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Serwis LG mają dobry, bez mrugnięcia oka mogą Ci nową matrycę założyć w ramach gwarancji.Rozumiem, że jakby coś było nie tak z moim jeszcze na gwarancji to zgłaszać do bezpośrednio do sklepu czy od razu LG? Cytuj
Faka 3 991 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Ja to zgłaszałem na stronie LG, opisując dokładny problem ze zdjęciami. Ogólnie na stronie mam zarejestrowany telewizor, to wszystko oni już wiedzą, co posiadasz. Potem jakiś serwis do Ciebie dzwoni i ustalacie godzinę spotkania. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Każdy producent ma matryce od LG. I nie istnieje matryca bez wad. Albo jest banding na szarym, albo zafarby na białym.Ale i tak po 5 latach na oled nigdy bym nie wrócił do lcd.Serwis LG to jest dramat. Jak nie masz usterki typu matryca padła na amen to będziesz walczył miesiącami. Dla nich wszystko jest cechą i nara. Przerabiałem serwis oled z 4 telewizorami i zawsze to samo.Miesiąc temu wymienili mi tv dopiero po nagłośnieniu sprawy na forach i wykopie oraz interwencji w centrali LG. Gdyby nie to miałbym dalej uszkodzonego B7 zamiast nowego B9. 1 Cytuj
Wojtas1986 1 621 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Godzinę temu, PiPoLiNiO napisał: Każdy producent ma matryce od LG. I nie istnieje matryca bez wad. Albo jest banding na szarym, albo zafarby na białym. Ale i tak po 5 latach na oled nigdy bym nie wrócił do lcd. Serwis LG to jest dramat. Jak nie masz usterki typu matryca padła na amen to będziesz walczył miesiącami. Dla nich wszystko jest cechą i nara. Przerabiałem serwis oled z 4 telewizorami i zawsze to samo. Miesiąc temu wymienili mi tv dopiero po nagłośnieniu sprawy na forach i wykopie oraz interwencji w centrali LG. Gdyby nie to miałbym dalej uszkodzonego B7 zamiast nowego B9. No jest w tym pewien heroizm. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Uwierz, można się w(pipi)ić jak masz trzaski z wyjścia optycznego, a właściciel serwisu z Piły Ci mówi, że w sumie to ma to w dupie bo wyjście daje dźwięk.Po interwencji centrali przyjechał po raz 4 do mnie, włączył yt, udał, że słyszy trzask (bo akurat wtedy nie wystąpił, ale stwierdził, że go słyszał) i wymienił tv. Cytuj
Paolo de Vesir 9 124 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Godzinę temu, PiPoLiNiO napisał: Serwis LG to jest dramat. Jak nie masz usterki typu matryca padła na amen to będziesz walczył miesiącami. Dla nich wszystko jest cechą i nara. Przerabiałem serwis oled z 4 telewizorami i zawsze to samo. Wiesz może czy naprawy gwarancyjne kupione w MediaExpert zlecane są serwisowi LG czy zajmuje się tym serwis ME? Kot wyżłobił mi w matrycy swoje pazury i chociaż nie widać tego na co dzień tak może przycebulę i w to miejsce wpadnie B9. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Wszystkiego zawsze idzie do autoryzowanych serwisów. LG ma też serwis na centrali, ale żeby do niego trafić to musi i tak przejść autoryzowany. Skoro kot Ci zrobił coś mechanicznie, to nie wiem czy na co liczysz. Cytuj
Paolo de Vesir 9 124 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Niestety, sfrajerzyłem się na gwarę od uszkodzeń z winy użytkownika, więc chcę skorzystać póki mogę. Cytuj
KOŁD 1 095 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 To cie przekieruja do swojej firmy od ubezpieczen propably 1 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Jak kupie tv przez neta i wybiore wysylke, to wtedy mam 14 dni na zwrot bez żadnych pytan i zbednego gadania? Chyba najbezpieczniej wszystko sobie na spokojnie sprawdzic niz potem sie szarpac z lokalnym sklepem. Najlepiej by było kupic tv za 2k i miec wszystko w d.upie, a tak to sie czlowiek bedzie martwil Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 W sumie ja mojego c9 kupiłem przez neta, spoko opcja bo wpierw go sprawdzili i typ zadzwonił i powiedział, że coś nie teges z podświetleniem i że wymieniają, a potem jeszcze sami mi go przywieźli bo akurat po drodze mieli. Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Tak, zgodnie z prawem przy zawieraniu umowy na odległość (pod warunkiem, że kupujesz prywatnie a nie na firmę). Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 1 godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: Niestety, sfrajerzyłem się na gwarę od uszkodzeń z winy użytkownika, więc chcę skorzystać póki mogę. Najlepsza gwara jest w RTV AGD jak masz pełna ochronę to nawet kiedy kot ci zwali tv go wymienia. Jedyny sklep, który posiada takie zapisy i nie leci w (pipi)a. Cytuj
malin1976 110 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Dodali już apkę Canal+ w telewizorach Samsung i LG , tzn na ich systemach operacyjnych ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.