blantman 5 780 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 @Balon no ja dopłaciłem do gwarancji 5 letniej 1700 zł @Codename Rodzicie mają lg z androidem , kumpel sony z androidem i sorry ale jeżeli coś wyszło samsungowi oprócz obrazu to tizen. Ja od Czerwca mocno katuje netflixa, hbo go a żonka też tvn player. ZERO zawiech i kłopotów. Jak czasem netflix nie chce się odświeżyć (mam tak jak neta mi zabraknie podczas oglądania - neostrada) to reset tv poprzez przytrzymanie przycisku power na pilocie. Tv normalnie nie wyłącza się w ogóle a jest w trybie uśpienia i startuje w sekundę. Jak robię uruchomienie ponowne to start następuje w 6 sekund. Teraz spróbujcie tak na tv sony z androidem. Samo przechodzenie między dyskiem z filmem, cyfrą + czy netflixem to mega szybka sprawa. No i konfiguracja czy kino domowe czy głośniki oraz jaki tryb obrazu. Szybko, łatwo i przyjemnie bez wchodzenia w nie wiadomo ile menu. Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 (edytowane) Blantman za 3 dodatkowe lata gwary 1700zł to IMO słaby deal. Masz 55" tak? to około 1/3 ceny całego tv. I tak czytałem co pisałeś wcześniej z tymi bad pixelami i wymianą, ale średnio chce mi sie wierzyć, że wymienią skoro niektóre sztuki na starcie mają więcej. Te ubezpieczenia są na zasadzie Warta. "W regulaminie gwarancji mam wpisane że przy większej liczbie jak 3 wymieniają na nowy." - możesz podać jakiś link z tym regulaminem? Edytowane 24 listopada 2016 przez Fanek Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 Wziąłem ubezpieczenie na kilka sprzętów i normalnie takie drogie nie są. tylko przy drogich sprzętach. Za kuchenkę indykcyjną musiałem dopłacić 400 zł do gwarancji 5 letniej. Chyba zasada jest 20 lub 30 % ceny albo max 1700zł (jak drogi sprzęt) . Ja tam wole brać bo mam spokój ducha. Jakoś nie zbiedniałem od tego. Czy gwarancja działa ? Myślę że tak bo kumpel rozwalił płytę indykcyjną mechanicznie i mu wymienili. (na imprezie ktoś mocno pieprznął w płytę butelką ) Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 Z tymi gwarancjami i innymi cudami to niezła beka jest. Kumpel robi w media expercie i sam jest w szoku jak bardzo ludzie dają się na to naciągnąć. Czesto biorą gwary i ubezpieczenia równe bądź nawet przewyższającej wartość sprzętu. Ja bym tam wolał za jakieś 3 lata dołożyć tą kasę do nowego TV. To już nie te czasy, że kupowało się rubina i pół wsi przez 20 lat z niego korzystała Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 Ciekaw jestem jak z egzekwowaniem tych "gwarancji" jak faktycznie coś się stanie. Cytuj
__bercik07 202 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 Jak byly pracownik jednej z sieciowek ze sprzetem rtv/agd mogę powiedzieć, że różnie . Na pewno nie wierzcie w bajki typu: jak rzuci pan telewizorem/zaleje komputer to wymienią na nowy. Najlepiej oczywiście wczytac sie w umowę, szczegolnie w punkt o wykluczeniach (ten najobszerniejszy ). Warto dowiedzieć się też, czy nie ma amortyzacji sprzętu by po 2-3 latach nie zdziwić się, że nie dostaniesz całej wartości lub czy nie ma wyznaczonego limitu wysokości naprawy. Jasne, nie jest to tylko i wyłącznie tak, że to tylko pic na wodę. Były przypadki gdzie ubezpieczyciel wymieniał sprzęt lub go naprawiał. Czasem niestety przy udziale Rzecznika praw konsumenta. Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 Bercik a jak to jest z bad pixelami? jeśli ich wyskoczy po jakimś czasie 5-10 Cytuj
__bercik07 202 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 (edytowane) z tymi bad pixelami nie mam pojecia a nie chce rzucac słow na wiatr. Na pewno na umowie jest gdzies zapis na ich temat. Mnie nikt sie nigdy o to nie pytal więc ja tez nic nie mowilem Edytowane 24 listopada 2016 przez __bercik07 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 (edytowane) No mam w umowie wymianę przy więcej niż 3 bad pixele . Myślicie że przed zapłatą prawie 2 k nie przeczytałem tego ? Edytowane 24 listopada 2016 przez blantman Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 No przeczytałeś bo napisałeś wyżej, ale chodzi mi jak to w praktyce jest z egzekwowaniem tego. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 Rodzicie mają lg z androidem , kumpel sony z androidem i sorry ale jeżeli coś wyszło samsungowi oprócz obrazu to tizen. Ja od Czerwca mocno katuje netflixa, hbo go a żonka też tvn player. ZERO zawiech i kłopotów. Jak czasem netflix nie chce się odświeżyć (mam tak jak neta mi zabraknie podczas oglądania - neostrada) to reset tv poprzez przytrzymanie przycisku power na pilocie. Tv normalnie nie wyłącza się w ogóle a jest w trybie uśpienia i startuje w sekundę. Jak robię uruchomienie ponowne to start następuje w 6 sekund. Teraz spróbujcie tak na tv sony z androidem. Samo przechodzenie między dyskiem z filmem, cyfrą + czy netflixem to mega szybka sprawa. No i konfiguracja czy kino domowe czy głośniki oraz jaki tryb obrazu. Szybko, łatwo i przyjemnie bez wchodzenia w nie wiadomo ile menu. no ja mam bravie z androidem i nie wyobrażam sobie innego systemu na tv dzięki mozliwosci zainstalowania dowolnej aplikacji dostępnej na androida, a nie tylko tych wybranych na android tv. wiadomo, odpada wtedy sterowanie pilotem, ale combo bezprzewodowa klawiatura + myszka rozwiązują sprawę. Telewizor wybudza się błyskawicznie w miejscu, w którym go uspiłem. Uruchamia się faktycznie około 20-30 sekund, ale wyłączam go tylko wtedy, gdy wyjezdzam na jakiś czas i odpinam listwe od gniazdka. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 ale z jakich aplikacji na tv korzystasz? Ja używam go do oglądania i grania na konsoli. Jedyne aplikacje dla mnie ważne to streaming video a te na tizenie są. Cytuj
balon 5 336 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 No mam w umowie wymianę przy więcej niż 3 bad pixele . Myślicie że przed zapłatą prawie 2 k nie przeczytałem tego ? Po co czytałeś, przecież nie zbiedniał byś od tego? Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 @blant nc+go, chrome, czy podczas euro 2016 Ipla (aplikacja dla android tv jest mocno ograniczona pod względem możliwości oraz zawartości). Jak kupiłem tv nie było też apki Spotify dla tv, więc nie musiałem czekać az oficjalnie pojawi się na tym systemie, tylko mogłem zainstalować apkę dla smartfonow. Mam też emulatory i mogę ogrywać retro gierki bezpośrednio na tv za pomocą dualshocka 4 Po prostu android dla telewizorów jest tym, czym android dla telefonów/tabletów - daje ci pełną kontrolę nad urządzeniem. Cytuj
grzybiarz 10 294 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 Zrootowałeś już swój telewizor? Mnie android odpycha, widziałem u kumpla i strasnzie mulił, chyba nie ma co robić non stop updejtów. Cytuj
Sylvan Wielki 4 556 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 Z tymi gwarancjami i innymi cudami to niezła beka jest. Kumpel robi w media expercie i sam jest w szoku jak bardzo ludzie dają się na to naciągnąć. Czesto biorą gwary i ubezpieczenia równe bądź nawet przewyższającej wartość sprzętu. Ja bym tam wolał za jakieś 3 lata dołożyć tą kasę do nowego TV. To już nie te czasy, że kupowało się rubina i pół wsi przez 20 lat z niego korzystała Ciekaw jestem jak z egzekwowaniem tych "gwarancji" jak faktycznie coś się stanie. Lepiej by nic się nie psuło, chłopaki. Sprzedawcy, przedstawiciele są uprzejmi jak trzeba produkt sprzedać, później bywa różnie. Wspominałem już swego czasu o kpinie z AX900. Dla przypomnienia, tak w skrócie. Kupił sobie pewien człek ów model. Okazało się, że obraz przeszywa kilka poziomych, ciemnych pasów. Wyglądało to tak: Sprawę zgłosił to tu, to tam. BOK odpowiedziało: Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Panasonic Polska. Uprzejmie informujemy, że fora internetowe nie zawsze stanowią wymierne źródło wiedzy. Zaprzeczamy, że pas przy wyświetlaniu jednolitego tła o którym Pan pisze, stanowi jakąkolwiek wadę konstrukcyjną Serwis na to: Odbiornik działa prawidłowo. Zgłaszane zjawisko związane jest z zastosowaniem systemu bezpośredniego podświetlenia panela LCD i jest cechą produktu Przedstawiciel Panasonika: (Technik) bardzo dokładnie sprawdził TV i nie stwierdził, żadnych wad. Zatem AX900, o którym mowa nie jest w żaden sposób wadliwy. Oczywiście jeśli Pan Klient nie zgadza się z tą ekspertyzą, może odwołać się od tej decyzji przez BOK i poprosić o ponowną weryfikację odbiornika. Trzymając się wszelkich procedur obowiązujących w Panasonic, powtórnie sprawdzimy TV. Dodam, że wówczas (2k14) telewizor ów kosztował ponad dwadzieścia tys. (obecnie 65cali jest do kupienia za nieco ponad dziesięć). Rękojmia to jedno, ale warto przez sieć zamówić. Masz przynajmniej 14 dni na oddanie sprzętu, jeżeli coś nie gra tak jak powinno, bez zbędnych batalii z sprzedawcami. Cytuj
czeskimaster 3 260 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 http://www.eurogamer.pl/articles/2016-11-24-digital-foundry-najlepszy-telewizor-4k-do-grania-w-hdr 1 Cytuj
oddball66 18 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 Z tymi gwarancjami i innymi cudami to niezła beka jest. Kumpel robi w media expercie i sam jest w szoku jak bardzo ludzie dają się na to naciągnąć. Czesto biorą gwary i ubezpieczenia równe bądź nawet przewyższającej wartość sprzętu. Ja bym tam wolał za jakieś 3 lata dołożyć tą kasę do nowego TV. To już nie te czasy, że kupowało się rubina i pół wsi przez 20 lat z niego korzystała Ciekaw jestem jak z egzekwowaniem tych "gwarancji" jak faktycznie coś się stanie.Lepiej by nic się nie psuło, chłopaki. Sprzedawcy, przedstawiciele są uprzejmi jak trzeba produkt sprzedać, później bywa różnie. Wspominałem już swego czasu o kpinie z AX900. Dla przypomnienia, tak w skrócie. Kupił sobie pewien człek ów model. Okazało się, że obraz przeszywa kilka poziomych, ciemnych pasów. Wyglądało to tak: Sprawę zgłosił to tu, to tam. BOK odpowiedziało: Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Panasonic Polska. Uprzejmie informujemy, że fora internetowe nie zawsze stanowią wymierne źródło wiedzy. Zaprzeczamy, że pas przy wyświetlaniu jednolitego tła o którym Pan pisze, stanowi jakąkolwiek wadę konstrukcyjną Serwis na to: Odbiornik działa prawidłowo. Zgłaszane zjawisko związane jest z zastosowaniem systemu bezpośredniego podświetlenia panela LCD i jest cechą produktu Przedstawiciel Panasonika: (Technik) bardzo dokładnie sprawdził TV i nie stwierdził, żadnych wad. Zatem AX900, o którym mowa nie jest w żaden sposób wadliwy. Oczywiście jeśli Pan Klient nie zgadza się z tą ekspertyzą, może odwołać się od tej decyzji przez BOK i poprosić o ponowną weryfikację odbiornika. Trzymając się wszelkich procedur obowiązujących w Panasonic, powtórnie sprawdzimy TV.Dodam, że wówczas (2k14) telewizor ów kosztował ponad dwadzieścia tys. (obecnie 65cali jest do kupienia za nieco ponad dziesięć). Rękojmia to jedno, ale warto przez sieć zamówić. Masz przynajmniej 14 dni na oddanie sprzętu, jeżeli coś nie gra tak jak powinno, bez zbędnych batalii z sprzedawcami. W media i saturnach jest 30 dni na zwrot lub wymianę sprzętu bez podania przyczyny (sprzęt nie może być zniszczony) nawet kupując w sklepie stacjonarnym. 1 Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 (edytowane) http://www.eurogamer.pl/articles/2016-11-24-digital-foundry-najlepszy-telewizor-4k-do-grania-w-hdr Czytałem ten tekst po angielsku, ale wtedy nie zwróciłem na to uwagi: Ekran Samsunga nie został skręcony, tylko sklejony, i tylna część plastikowego panelu może odchodzić od przedniej. Tak było z egzemplarzem, który otrzymaliśmy od firmy zajmującej się PR-em Samsunga. Kuzwaaa oni tył obudowy zlepili po prostu na klej do matrycy? DUDE WTF Tak to rozumieć? Jeszcze po ang: The screen isn't screwed together, it uses glue, and this can result in the back plastics detaching from the front. This has actually started to manifest on the review sample sent to us by Samsung's PR agency. Pany nie zrozumcie mnie zle, że wam TV obrażam czy coś, nic z tych rzeczy, sam byłem zajarany tym modelem ze wzg na świetne parametry, ale co tu się odpierdala? Myślałem, że sama ramka z frontu do okoła ekranu jest na klej, strach wieszać ten tv na ścianie. Blantman jednak spokojna głowa w tym przypadku z tą gwarancją. Edytowane 24 listopada 2016 przez Fanek Cytuj
grzybiarz 10 294 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 (edytowane) Mi koleś z gwarancji gadał cos o jakichś zatrzaskach. jednak wydaje mi się, że Samsung w 2016 otworzył nową fabrykę w Chinach i żółtki uczyły sie sklejać TV na tym modelu. Za rok powinno być lepiej. Edytowane 24 listopada 2016 przez grzybiarz Cytuj
easye 3 363 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 ja myslalem,ze oni na jakies tasmy to kleja - przynajmniej tak zrozumialem kumpla pracujacego w saturnie, ktory 1 model odsylal 2 razy xD Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 A jak KS8000 tak samo sklejany czy normalna skręcona obudowa, wiadomo coś? Cytuj
balon 5 336 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 KS8000 to nazwa KS7000 w USA. Boże wy to macie talent do paniki i podniety. Teraz będzie ileś stron jaka beka i inneśmieszne dynie. Czy komuś z forum się rozkleja TV? Jest tu trochę tych ekranów zobaczymy po czasie czy to taki częsty przypadek czy jak zwykle podieta internetowa. Jak mi się zacznie rozklejać to was poinformuję. Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 25 listopada 2016 Opublikowano 25 listopada 2016 Kurde Balon.. ja nie jestem w tym temacie dla beki, co jak co ale wiesz, że tutaj bym tego nie robił, są inne miejsca na forum na to. Też mi się tak wydawało, że KS8000 to nazwa KS7000 w USA, ale patrząc po allegro widze: 65" KS7000 w cenie 8000zł i 65" KS8000 w cenie 9500zł http://allegro.pl/samsung-ue65ks7000-suhd-i6614783055.html http://allegro.pl/samsung-ue65ks8000-zobacz-nasze-5-tys-zestawow-i6614292716.html więc jeśli sprowadzają je na rynek europejski z innych fabryk (KS7000 produkują zdaje się na Słowacji, nie wiem jeszcze gdzie KS8000), to pytanie czy oba modele składają tak samo. Może ktoś się interesował się w tym temacie? Oddzielne testy też są https://hdtvpolska.com/samsung-ks7000-ue55ks7000-test-najtanszy-suhd-ultra-hd-premium/ https://hdtvpolska.com/forum/topic/37419-samsung-ks8000-suhd-test-ultra-hd-premium/ Cytuj
balon 5 336 Opublikowano 25 listopada 2016 Opublikowano 25 listopada 2016 No ty może nie dla beki ale panikujesz czytając jakieś anonimowe wpisy. No to jak ks8000 jest o ponad 1tys droższy (bo może lepiej/gdzie indziej składany) to weź ks7000 w pl i kup blantmanową gwarancję. Wyjdzie na to samo i unikniesz stanów lękowych. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.