mobie 9 Opublikowano 24 kwietnia 2020 Opublikowano 24 kwietnia 2020 (edytowane) 18 godzin temu, _Red_ napisał: Zgadza się, mam Q70. Porady czytalem i stosowalem wszystkie: - unplugg - software update - anynet+ wylaczony (a ponoc wtedy jeden pilot nie będzie sterowal kilkoma devicami, a i tak uzywam samsungowego do zmiany kanalow dekodera kablówki) - power on mobile wyłączone Zauwazylem, że w momencie gdy tv się włącza ponownie to na pilocie mruga lampka tak jakby to on dawał mu sygnal. Stad hipoteza, że to on trigeruje włączenie. Pobawie się kiedyś z wyciągnięciem baterii, ale to się dzieje na tyle rzadko i niekonsekwentnie, że musialbym w ogole zrezygnowac z pilota na parę tygodni :f Przerabiałem ten temat. Musisz zaktualizować sub-micom . Zreszta sam temat założyłem na samsung comunity. Rozwiązanie na ostatniej stronie https://eu.community.samsung.com/t5/Telewizory/Samsung-q70r-pytanie-o-uruchomienie/td-p/1337146 zadzwoń na infolinie samsunga niech ci przyślą serwis . Wgra nowy sub. Bo tamten jest wadliwy. Co ciekawe w Q90r problem nie występuje bo ma najnowsza wersje sub- Edytowane 24 kwietnia 2020 przez mobie 1 Cytuj
easye 3 373 Opublikowano 24 kwietnia 2020 Opublikowano 24 kwietnia 2020 (edytowane) Telewizory 4K Sony XH80 i XH95 trafiły już do sklepów. Dobre ceny 10 I 16 tyś za 85 cali (na promocjach pewnie będzie można wyrwać taniej). Dla porównania 88 calowy oled kosztuje 129 tyś zl. XD Czekam na wersję 75 cali i pewnie pod koniec roku zmiene w końcu wypalenca. Edytowane 24 kwietnia 2020 przez easye Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 24 kwietnia 2020 Opublikowano 24 kwietnia 2020 (edytowane) Wow, świetna porada @mobie. Nikt tego nie rozwiązał w zadnych zagranicznych forach a tu proszę. Nawet na forum ktoś kiedyś pisał, że zrezygnował z Samsungów przez te ciągłe włączenia. Mam submicom 1010, jeszcze starszy niz opisano w wątku. Dzieki, zadzwonie do Samsunga. edit W sumie mam konto w ich cyberservice portalu, zgłaszałem tam wcześniej bolączki z wypalonym pikselem (co nie podlegało gwarancji), ale zobaczymy co odpiszą na request o update tego submicom. Edytowane 24 kwietnia 2020 przez _Red_ Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 24 kwietnia 2020 Opublikowano 24 kwietnia 2020 https://m.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/philips-70pus7304-12.bhtml?utm_source=3098220&utm_medium=TradeDoubler&utm_campaign=%28TradeDoubler%29&utm_content=%2FW takim budżecie i tylu calach chyba bezkonkurencyjny. Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 24 kwietnia 2020 Opublikowano 24 kwietnia 2020 70" z 1.5m to bylo by coś w gaming roomie 10m xD.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Opublikowano 25 kwietnia 2020 (edytowane) W dniu 24.04.2020 o 06:05, mobie napisał: Przerabiałem ten temat. Musisz zaktualizować sub-micom . Zreszta sam temat założyłem na samsung comunity. Rozwiązanie na ostatniej stronie https://eu.community.samsung.com/t5/Telewizory/Samsung-q70r-pytanie-o-uruchomienie/td-p/1337146 zadzwoń na infolinie samsunga niech ci przyślą serwis . Wgra nowy sub. Bo tamten jest wadliwy. Co ciekawe w Q90r problem nie występuje bo ma najnowsza wersje sub- Odpisali, zaj.ebie ich Kopypasta mimo, że pisałem im co już wykonałem. Mobile mam wyłączone, podobnie Bixby wake up. Celowo nie mam TV przez wifi tylko LAN, żeby uniknąć problemów. W ogóle co to ma być, że w jednej sieci wifi inne urządzenia niepowiązane mogą wpływać na włączanie TV. To może jeszcze niech wzajemnie telefony się włączają i wyłączają, no bo wifi. Odłączę konsolę, dekoder i potestuję. Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.Rozumiem, że niepokoi Pana samoczynne włączanie telewizora.Proszę wyłączyć funkcję włączania przez urządzenia mobilne. Znajduje sięona w: ustawienia > ogólne > sieć > ustawienia eksperckie > włącz za pomocą urządzenia mobilnego-tę funkcję trzeba wyłączyć. Może się zdarzyć, że jeśli do tej samej sieci WiFi co telewizor jest podłączony np. telefon, to może on włączać telewizor.Dodatkowo w Pana przypadku może to być funkcja wywoływania głosowegoBixby. W celu wyłączenia nasłuchiwania komend przez pilot należy wejść w: Ustawienia > Ogólne > Ustawienia Bixby Voice > Voice Wake up > Off.Proszę również o odłączenie wszystkich urządzeń zewnętrznych odtelewizora i sprawdzenie, czy po ich odłączeniu telewizor również się włącza.Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia pomogą w szybkim rozwiązaniusprawy. edit: po 10 próbach znowu się włączył xd Piszę nowy ticket. Edytowane 25 kwietnia 2020 przez _Red_ Cytuj
Plugawy 3 685 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Opublikowano 25 kwietnia 2020 @_Red_Nauczony doświadczeniem bym od razu kontaktował się z serwisem jeśli masz TV na gwarancji, bo zgłaszanie przez BOK czy to mailem czy telefonicznie jest poyebane bo nawet nie czytają tego co wysyłasz tylko kopiuj wklej robią i trzeba długo czekać aż zaproponują coś innego. https://www.samsung.com/pl/support/service-center/ Znajdź swój serwis i zadzwoń do nich, ewentualnie maila puść. 1 Cytuj
mobie 9 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Opublikowano 25 kwietnia 2020 22 godziny temu, _Red_ napisał: Wow, świetna porada @mobie. Nikt tego nie rozwiązał w zadnych zagranicznych forach a tu proszę. Nawet na forum ktoś kiedyś pisał, że zrezygnował z Samsungów przez te ciągłe włączenia. Mam submicom 1010, jeszcze starszy niz opisano w wątku. Dzieki, zadzwonie do Samsunga. edit W sumie mam konto w ich cyberservice portalu, zgłaszałem tam wcześniej bolączki z wypalonym pikselem (co nie podlegało gwarancji), ale zobaczymy co odpiszą na request o update tego submicom. U mnie wyglądało to tak, że jak dzwoniłem za trzecim razem na infolinie Samsung- to już mogłem mieć serwis w domu. Z tym, że wolałem oddać w ciagu 14 dni telewizor do sklepu. Usterka ta występuje również w q80r wiem bo też oddałem TV . Żadne ustawienia w TV nie pomagają. Próbowałem wszystkiego łącznie z wyciągnięciem baterii z pilota. TV był "goły" nic nie podłączone nawet wifi. Dopiero po jakimś czasie ktoś odpowiedział na samsung community, że trzeba zmienić sub-micom. Ciekawe czy w obecnej sytuacji korona wirusa taki serwis przyjedzie. Ale usterka jest upierdliwa i bym powiedział wręcz niebezpieczna bo po wyłączeniu wychodzisz z pokoju a TV sam się włącza co naraża nas na pożar, uszkodzenie TV przez kota itd. Włącza się mniej więcej po 30 sekundach. Czasami nawet przez 3 dni jest ok aby potem 5 razy na dobę mu odbiło 2 Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Jak sprawdzić ten sub-micom? Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Settings > support > About TV 1 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Opublikowano 25 kwietnia 2020 3 godziny temu, mobie napisał: U mnie wyglądało to tak, że jak dzwoniłem za trzecim razem na infolinie Samsung- to już mogłem mieć serwis w domu. Z tym, że wolałem oddać w ciagu 14 dni telewizor do sklepu. Usterka ta występuje również w q80r wiem bo też oddałem TV . Żadne ustawienia w TV nie pomagają. Próbowałem wszystkiego łącznie z wyciągnięciem baterii z pilota. TV był "goły" nic nie podłączone nawet wifi. Dopiero po jakimś czasie ktoś odpowiedział na samsung community, że trzeba zmienić sub-micom. Ciekawe czy w obecnej sytuacji korona wirusa taki serwis przyjedzie. Ale usterka jest upierdliwa i bym powiedział wręcz niebezpieczna bo po wyłączeniu wychodzisz z pokoju a TV sam się włącza co naraża nas na pożar, uszkodzenie TV przez kota itd. Włącza się mniej więcej po 30 sekundach. Czasami nawet przez 3 dni jest ok aby potem 5 razy na dobę mu odbiło Mam Q60 i też raz na ruski rok się włącza samoczynnie ale mam tak listwę ustawioną, że spokojnie mogę wszystko wyłączyć jak idę spać czy idę do pracy/wychodzę z domu, więc raczej to kwestia sposobu życia? Poza tym ciekawią mnie te dwie kwestie: "naraża nas na pożar lub uszkodzenie TV przez kota" Nie wiem kiedy miałeś elektrykę robioną ale w dzisiejszych czasach czy to bezpieczniki czy listwa jest antyprzepięciowa i nie spotkałem się z sytuacją aby tv nagle wywołał pożar bo musiałby w zasadzie wybuchnąć? Ogólnie żeby doszło do pożaru to musiałby się on najpierw przegrzać a większość współczesnych urządzeń ma czujnik temperatury, który sprawia, że sprzęt sam się wyłączy aby nie doszło do samozapłonu to raz, dwa to bezpiecznik powinien się na tyle szybko wyłączyć, że nie ma szans aby ten pożar powstał. Zrozumiałbym jeszcze jakby to były plazmy i powoływałbyś się na legendy, że lampy w środku wybuchają ale to też była fantazja ludzi. Co do kota to mógłby Ci on naszczać nawet jak sprzęt jest wyłączony i uszkodzi w ten sposób matryce lub ogólnie telewizor. Tak czy siak wracając do tematu to usterka jest na ogół upierdliwa i pokazuje, że Samsung się nie popisał w tej kwestii. Cytuj
mobie 9 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Opublikowano 25 kwietnia 2020 15 minut temu, chrno-x napisał: Mam Q60 i też raz na ruski rok się włącza samoczynnie ale mam tak listwę ustawioną, że spokojnie mogę wszystko wyłączyć jak idę spać czy idę do pracy/wychodzę z domu, więc raczej to kwestia sposobu życia? Poza tym ciekawią mnie te dwie kwestie: "naraża nas na pożar lub uszkodzenie TV przez kota" Nie wiem kiedy miałeś elektrykę robioną ale w dzisiejszych czasach czy to bezpieczniki czy listwa jest antyprzepięciowa i nie spotkałem się z sytuacją aby tv nagle wywołał pożar bo musiałby w zasadzie wybuchnąć? Ogólnie żeby doszło do pożaru to musiałby się on najpierw przegrzać a większość współczesnych urządzeń ma czujnik temperatury, który sprawia, że sprzęt sam się wyłączy aby nie doszło do samozapłonu to raz, dwa to bezpiecznik powinien się na tyle szybko wyłączyć, że nie ma szans aby ten pożar powstał. Zrozumiałbym jeszcze jakby to były plazmy i powoływałbyś się na legendy, że lampy w środku wybuchają ale to też była fantazja ludzi. Co do kota to mógłby Ci on naszczać nawet jak sprzęt jest wyłączony i uszkodzi w ten sposób matryce lub ogólnie telewizor. Tak czy siak wracając do tematu to usterka jest na ogół upierdliwa i pokazuje, że Samsung się nie popisał w tej kwestii. Mój kot skacze na TV jak coś się na ekranie rusza. Jest możliwość, że telewizor się przewróci np. pod moją nieobecność. Cytuj
Plugawy 3 685 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Opublikowano 25 kwietnia 2020 A wlacza wam sie telewizor jak jest odlaczony od pradu? Ciekawe co by w obsludze klienta poradzili, pewnie przywrocenie ustawien domyslnych. 1 Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Jakby się włączał bez prądu to bym nie zgłaszał tylko oglądał przy świeczce za d a r m o s z k e. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Opublikowano 25 kwietnia 2020 42 minuty temu, _Red_ napisał: Jakby się włączał bez prądu to bym nie zgłaszał tylko oglądał przy świeczce za d a r m o s z k e. Ja bym zadzwonił do strefy 11 Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Tak btw. Samsung 65Q80 jest za 5999zł + Xbox one s 1tb z gierkami za 1zl. W euro rtv. Cytuj
DumaDyma 54 Opublikowano 26 kwietnia 2020 Opublikowano 26 kwietnia 2020 Pewne doświadczenie z Qledem(Q7FN)może i komuś się przyda ten tip czy do tv ,a myślę że z MacBook pewnie i zadziałał Na moim Qledzie powstały plamy tzn dzieciaki przed tv z lizakami skakały i pewnie pełne euforia napluły na matrycę.Powstaly małe klejące plamy, na sucho zabardzo nie chciało zejść ,trochę za mocno tarłem i powłoki antyrefleksyjnej w jednym miejscu się pozbyłem. Różne tipy z alkoholami , płynem listerine na Qledzie nie dawały żadnego rezultatu. Na jakimś forum wyczytałem że delikatne pasty polerskie mogę coś tutaj zdziałać,a że miałem coś takiego w domu to poszło w ruch https://naforum.zapodaj.net/8fd27ce7bd2f.jpg.html Trochę pasty + mikrofibra ,dziesięć minut roboty i 1/3 powłoki antyrefleks poszło. https://zapodaj.net/5df2f145d09a2.jpg.html Tak to wygląda w całości https://zapodaj.net/1618a9c355df1.jpg.html Oczywiście za dnia jest gorzej tzn czy to żaluzje zasłonięte czy podkręcić jasność tivika wypada. Jest okazją to podzielę się ustawieniami do tego modelu pod gierki z Xbox pod HDR Podświetlenie:44 Jasność:-1 Kontrast:45 Ostrość:3 Kolor:33 Lokal Dimming:standardowy Kontrast Enhancer: wyłączony Tonacja kolorów: ciepły 2 Gamma at.2084:+2 Ustawienie przestrzeni kolorów:auto Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 26 kwietnia 2020 Opublikowano 26 kwietnia 2020 Czy niby lepsze nagłośnienie w Phillipsach Ambilight jest warte dopłaty? https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/philips-50pus8804-12.bhtml?gclid=EAIaIQobChMIwPaykPmF6QIVT-aaCh257w2wEAYYAiABEgKl4PD_BwE&gclsrc=aw.ds Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 26 kwietnia 2020 Opublikowano 26 kwietnia 2020 Pamięta ktoś z was ile kosztowała c9 "55 na premierę? Cena CX "48 to ma być 1800euro, więc zastanawiam się ile będzie kosztować pod koniec roku. Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 26 kwietnia 2020 Opublikowano 26 kwietnia 2020 Jak sie nie myle to chyba 8999zł. Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 26 kwietnia 2020 Opublikowano 26 kwietnia 2020 Ogólnie już raczej na niego nie czekam.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 26 kwietnia 2020 Opublikowano 26 kwietnia 2020 No to 55 calowe w tej samej cenie. Fajnie, to może będzie do dorwania pod koniec roku za ok. 5k tak jak c9 w BF. Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 26 kwietnia 2020 Opublikowano 26 kwietnia 2020 7 godzin temu, krupek napisał: Czy niby lepsze nagłośnienie w Phillipsach Ambilight jest warte dopłaty? https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/philips-50pus8804-12.bhtml?gclid=EAIaIQobChMIwPaykPmF6QIVT-aaCh257w2wEAYYAiABEgKl4PD_BwE&gclsrc=aw.ds Hm, ta listwa gra tylko delikatnie lepiej od standardowych głosnikow. Z tyłu jest mały glosnik niskotonowy ale on tez szału nie robi. Nawet najtanszy soundbar zmiecie ta doklejona listwe. 1 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 26 kwietnia 2020 Opublikowano 26 kwietnia 2020 No tak też właśnie myślałem, że lepiej różnicę w cenie lepiej przeznaczyć na soundbar, jeśli już. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.