blantman 5 780 Opublikowano 7 lipca 2021 Opublikowano 7 lipca 2021 14 godzin temu, Moldar napisał: Posiadacze CXa, dalibyście jakieś ustawienia swoje do filmów hdr, dv i gier. Z chęcią sprawdzę u siebie ustawienia innych. Też polecam ustawienia pana z HDTVTest . Oczywiście małe zmiany pod siebie warto robić ale 98% ustawień brałem z jego filmików. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 7 lipca 2021 Opublikowano 7 lipca 2021 W dniu 6.07.2021 o 20:02, starfik napisał: @easye A w razie czego jak wygląda taka reklamacja? Przyjeżdża jakiś technik żeby ocenić, czy trzeba z tym jechać do sklepu, czy nie daj boże robić paczkę? Nie no jak, od lat duże gabaryty telewizorow są naprawiane door to door. Przyjeżdża do Ciebie autoryzowany serwis, nawet kartonu mieć nie musisz. Czasami zdarza się że jak jakaś pierdoła to naprawiają na miejscu. Zabierają, sami zwieszają ze ściany, jak naprawią przywożą i wieszają. Przy okazji po swoich ostatnich doświadczeniach zainteresowałem się dodatkowa gwarancja, jak boisz się że coś się zepsuje to wychodzi to całkiem spoko. Cennik Sony center: przedłużenie gwarancji o rok - 379 zł 4 letnia - 559 5 letnia - 699 Powiem szczerze że po ostatnich doświadczeniach chyba sam wezmę 4 letnią. Plus względem ubezpieczenia sklepów jest taki, że tutaj jak np. padnie Ci matryca w 4roku, to serwis przyjeżdża z nowym modelem telewizora, w sklepie z reguły dostajesz np. 40% wartości, no ale tam masz dodatkowo ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych, jak Ci np. dziecko zepsuje telewizor. Cytuj
Patricko 1 439 Opublikowano 7 lipca 2021 Opublikowano 7 lipca 2021 A ma coś pod filmy?Tych używam pod filmy: 1 Cytuj
mario10 548 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 9 godzin temu, easye napisał: Nie no jak, od lat duże gabaryty telewizorow są naprawiane door to door. Przyjeżdża do Ciebie autoryzowany serwis, nawet kartonu mieć nie musisz. Czasami zdarza się że jak jakaś pierdoła to naprawiają na miejscu. Zabierają, sami zwieszają ze ściany, jak naprawią przywożą i wieszają. Przy okazji po swoich ostatnich doświadczeniach zainteresowałem się dodatkowa gwarancja, jak boisz się że coś się zepsuje to wychodzi to całkiem spoko. Cennik Sony center: przedłużenie gwarancji o rok - 379 zł 4 letnia - 559 5 letnia - 699 Powiem szczerze że po ostatnich doświadczeniach chyba sam wezmę 4 letnią. Plus względem ubezpieczenia sklepów jest taki, że tutaj jak np. padnie Ci matryca w 4roku, to serwis przyjeżdża z nowym modelem telewizora, w sklepie z reguły dostajesz np. 40% wartości, no ale tam masz dodatkowo ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych, jak Ci np. dziecko zepsuje telewizor. Jak ktoś ma telewizor za powiedzmy 10k to warto dopłacić dodatkową gwarancję, ale pamiętam, że jak kupowałem telewizor w euro chyba 4 lata temu to wołali sobie dużo za ubezpieczenie dodatkowe bo chyba 800zł przy telewizorze za 3k to sporo. Teraz ogarnąłem sprawę sprzętów w ubezpieczeniu mieszkania, mogę dowolny sprzęt w domu zareklamować gdy się uszkodzi w ramach ubezpieczenia mieszkania. Sąsiad ma podobnie i ostatnio córka rozbiła telefon i bez problemu ogarnęli. Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 (edytowane) Ja za przedłużenie gwarancji do 5 lat zapłaciłem 599 zł. W Sony 65" XH95 Edytowane 8 lipca 2021 przez Sedrak Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 No pewnie wszystko zależy tez od modelu i producenta. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 Skoro przy gwarancjach jesteśmy: czy ktoś już może korzystał z gwarancji MediaExpert? Kotka wyżłobiła mi w ekranie kilka głębszych rys, raczej niewidocznych, ale że mam gwarancję to chciałbym z niej skorzystać. Jak wygląda proces naprawy? Muszę mieć wszystkie papiery, kartę gwarancyjną czy wystarczy telefon i nie wiem, PESEL czy coś? Cytuj
mario10 548 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 32 minuty temu, Sedrak napisał: Ja za przedłużenie gwarancji do 5 lat zapłaciłem 599 zł. W Sony 65" XH95 To sensowna kwota, ale jak kolejny telewizor będę kupował z Sony to na pewno nie kupię dodatkowej gwarancji bo niestety mam z nimi kiepskie doświadczenia jeśli chodzi o serwis. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 Każdy serwis jest taki sam, zawsze możesz kupić ubezpieczenie w sklepie, który i tak później oddaje sprzęt do autoryzowanego serwisu. Ja po swoich doświadczeniach przedłużam o te 2 lata by mieć 4 gwarancji, po tym okresie i tak pewnie wyjdą nowe technologie i będę chciał zmienić telewizor. Cytuj
k0zik 5 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 Kupiłem kabel Unitek HDMI 2.1 20 metrów. TV podłączone z kompem, obraz i dzwiek idealny.Teraz granie na kompie niczym nje różni się od grania na konsoli Cytuj
Niekapek 0 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 Wpadł do mnie wczoraj LG C1 i ogólnie jestem zadowolony. Kontrast, HDR itd. robią dobrą robotę. Jednak jedna rzecz wypada gorzej niż na moim starym telewizorze Sony 1080p. Przykładowo w Doom Eternal przy 60fps na Sony poruszając wolno kamerą obraz jest ostry/wyraźny. Na LG jest gorzej, płynność wydaje się być taka sama, ale ostrość gorsza. Przy 120fps jest lepiej i wypada to prawie jak starym tv. Może coś nie tak mam ustawione albo to przez wzrost rozdzielczości? Na Sony przejście z 30 na 60fps robiło wrażenie tą ostrością przy wolnym ruchu kamerą a na LG czar prysł. Cytuj
mario10 548 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 18 minut temu, easye napisał: Każdy serwis jest taki sam, zawsze możesz kupić ubezpieczenie w sklepie, który i tak później oddaje sprzęt do autoryzowanego serwisu. Ja po swoich doświadczeniach przedłużam o te 2 lata by mieć 4 gwarancji, po tym okresie i tak pewnie wyjdą nowe technologie i będę chciał zmienić telewizor. Wiesz co masz rację tylko wkurzył mnie serwis Sony bo po kilku miesiącach użytkowania telewizora pojawiły się jaśniejsza plama w rogu telewizora i później kolejne. Jak kupiłem telewizor to nie było ich wyszły dopiero po jakimś czasie. Reklamacja, przyjechał gość z serwisu oglądnął powiedział, że przebarwienia są widoczne i raczej bez problemu wymienią. Zabrał telewizor i po tygodniu przyszło info, że takie przebarwienia mogą się pojawić i to normalna sprawa. Parę wymian zdań i nic nie wskórałem. Akurat kupiłem wtedy mieszkanie i kończyłem remont to nie miałem czasu ani ochoty się szarpać. Nawet jak bym miał wykupioną dodatkową gwarancję skończyło by się pewnie tak samo. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 Smutne, tym bardziej polecam podczas gwarancji wszystko reklamować u sprzedawcy z tyt. rękojmi. 1 Cytuj
mario10 548 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 Ale chyba wszyscy producenci tak tną w konia. Ja nadal nie mogę wyjść z podziwu, że w dzisiejszych czasach kupując telewizor za naście tysięcy nie ma top quality tylko nadal jest loteria co dostaniesz. Przy takich kwotach już ten produkt powinien być sprawdzony w każdy możliwy sposób zanim trafi do klienta. Sąsiad się teraz szarpie z serwisem bodajże LG bo też dał koło 10k i po pół roku jakieś paski mu na ekranie powychodziły i nie chcą mu uznać reklamacji, jakiś rzecznik praw konsumenta się tam już pojawił i chyba sąd będzie. Chyba by mi wątroba pękła Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 53 minuty temu, Niekapek napisał: Wpadł do mnie wczoraj LG C1 i ogólnie jestem zadowolony. Kontrast, HDR itd. robią dobrą robotę. Jednak jedna rzecz wypada gorzej niż na moim starym telewizorze Sony 1080p. Przykładowo w Doom Eternal przy 60fps na Sony poruszając wolno kamerą obraz jest ostry/wyraźny. Na LG jest gorzej, płynność wydaje się być taka sama, ale ostrość gorsza. Przy 120fps jest lepiej i wypada to prawie jak starym tv. Może coś nie tak mam ustawione albo to przez wzrost rozdzielczości? Na Sony przejście z 30 na 60fps robiło wrażenie tą ostrością przy wolnym ruchu kamerą a na LG czar prysł. U mnie na CX nie ma czegoś takiego może w grze jest włączony motion blur przy ruchu? Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 No takie czasy, nie ma znaczenia jaką kwotę wydasz, chłopie ludzie mercedesy kupują za mln zł i co sek fura siedzi w serwisie. Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 @Niekapek masz włączony tryb obrazu: gra? Cytuj
k0zz 10 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 2 godziny temu, easye napisał: grasz w 4k z HDRem? Tak jest - 3080 na pokładzie. Bałem się, że coś nie tak będzie z sygnałem ale kabel jednak działa bez problemu. Cytuj
Niekapek 0 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 (edytowane) @Lord Protector Motion blur wyłączony. @bartiz Tak, tryb gra. Tak mi teraz zaświtało, że może to przez folię, której jeszcze nie zdjąłem z ekranu, ale to raczej nie to Edytowane 8 lipca 2021 przez Niekapek Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 30 minut temu, k0zz napisał: Tak jest - 3080 na pokładzie. Bałem się, że coś nie tak będzie z sygnałem ale kabel jednak działa bez problemu. Dasz linka do kabla? Cytuj
k0zz 10 Opublikowano 9 lipca 2021 Opublikowano 9 lipca 2021 W dniu 8.07.2021 o 12:09, easye napisał: Dasz linka do kabla? Pewnie, ja kupowałem z x-kom. https://www.x-kom.pl/p/639059-kabel-hdmi-unitek-hdmi-21-hdmi-20m-optyczny-8k60hz-4k120hz.html Cytuj
mario10 548 Opublikowano 9 lipca 2021 Opublikowano 9 lipca 2021 (edytowane) Grubo 600zł za kabel ale 20 m to nie mało. Edytowane 9 lipca 2021 przez mario10 Cytuj
k0zik 5 Opublikowano 9 lipca 2021 Opublikowano 9 lipca 2021 No drogo ale bardzo mi zalezalo. Fajnie, ze jest zwiniety na specjalnej szpuli, bardzo wygodnie go rozwijac / zwijac. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.