Skocz do zawartości

Noob kupuje telewizor bądź monitor pod PS5/XSX


Antares

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Te 120Hz to najbardziej jest dla świętego spokoju, że jakieś tam gry na nowe konsole może to wykorzystają i będziesz grał w Performance mode zamiast quality mode.

Inna sprawa, jeśli to ma być do PC. Na konsoli będzie garstka tytułów chodząca standardowo w 120 fps.

Jednak 120fps lekko zmniejsza input lag i rozmywanie ruchu.

 

Do oglądania filmów i seriali w salonie bym szedł w wielkość i brał samsunga au8000 lub nawet lg up8000 w 82 lub 86 calach.

Samsung ma lepszy i jaśniejszy obraz. lg Up8000 w 82 i 86 calach ma 120Hz i HDMI 2.1 no i sporo większy obraz.

 

Tutaj znalazłem jakiś mega słaby filmik online  au8000 vs up7500.

Dla większości ludzi to jednak i tak nie ma znaczenia, bo obraz na większości TV w tej samej grupie cenowej jest bardzo podobny. (wyjątkiem jest OLED)

LG powinien być tańszy lub większy od Samsunga. Jeśli te dwa modele są w podobnej cenie, to bym brał samsunga.

 

 

Edytowane przez C1REX
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Reventos napisał:

Cześć,

 

W raz z nowym mieszkaniem pora na odświeżenie sprzętu, budżet 4k-4,3k

TV do filmów, oglądania sportu, no i czasem coś będzie grane (obecnie PS4 w przyszłości PS5/XBX).

 

Jako, że salon ma 4,6m, więc normalnie będę siedział od TV z odległości ~4m,. więc małe przekątne odpadają.

W tej cenie rozważam 2 opcje:

 

65' 120HZ ( 2 modele wpadły w oko Samsung QLED vs LG NanoCell).

 

https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/telewizory/telewizor-samsung-led-qe65q77a-qled-uhd-hdr10-tv-2021

https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/telewizory/telewizor-lg-led-65nano88\

 

oraz jakaś 75, tylko, że w taki  budżecie mogę zgarnąć 60 HZ np (np. Samsung i LG)

 

https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/telewizory/telewizor-samsung-led-ue75au8002k-uhd-hdr-10-tv-2021

https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/telewizory/telewizor-lg-led-75up75003lc-tv-4k-50hz-quad-core

 

Pytanie co będzie sensowniejsze? Z jeden strony 120hz vs 50, z drugiej.. czy ja wgl będe w stanie zobaczyć jakąkolwiek różnice przy oglądaniu tego z 4m..?

 

 

Przczytaj 10 stron tematu wstecz i na pewno znajdziesz odpowiedź na co warto przeznaczyć Twój budżet. Szukaj jeszcze gdzieś Sonego XH90, może się uda dostać w tej cenie.

 

W Euro jest XJ90 za 4999zł. Brałbym ten zamiast starszego XH.

https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/sony-xr65x90jaep-led-4k-goole-tv-sony.bhtml?gclid=Cj0KCQiA-K2MBhC-ARIsAMtLKRvdaJPLzEW8vjsQJ7A6bq3-hlguQzXmmGwux6qYYTlKbKAw-H9yhGoaAvoyEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

 

Edytowane przez WisnieR
Opublikowano

No właśnie nie do końca, na pepperku ludzie piszą że są kary umowne, że dopiero po kilku msc można spłacić całość itd.
Idę po śniadaniu do me to zagadam może nawet kupię jak tam nie ma haczyków.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Generalnie szukają leszczy, którzy poza telewizorem przez te kilka miesięcy dokupią coś jeszcze :) ale jak oferta dobra to nie ma co się zastanawiać. Świadomy konsument nie da się naciągnąć :)

Opublikowano
Ja bym jeszcze poczekał...
Zgadza się, machina listopadowych wyprz ruszyła.
W zeszłym roku o tej porze xh90 był za 4k 55 już się wydawało że git warto brać a w przeciągu 2 tyg spadł do 3.5k...
Liczę się z tym że mogę sfrajerzyc 2 czy 3 stówki.
Tak samo jak liczę się z tym że za 3 lata będzie zaoranym gunwem za które może 1k zl odzyskam jak trafię jelenia na olx.



Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jprd ale dauny w tym me pracują.
Nie ma takiej oferty na oleda bo nie ma w kafelkach na stronie xD
Gdzie na dole jest jak wół przy cenie 3 raty gratis, caly pepper i lowcy gier o tym trombia .
Jeszcze jakiś frajer na sklepie przy składaniu wniosku na siłę wpycha mi ubezpieczenie 800zl i kalibrację za jedyne 500.
Toć ta kalibracja to nowe życie a ubezpieczenie oleda - must have jedynie 25zl x 30!
(pipi)a 3 razy powtarzam że nie chce i dlaczego nie chcę a ten dalej.
(pipi) wprost mu powiedziałem pisz golasa na normalną cenę to z łaski wypisał skrzywiony.
Bo co bo premii nie dostanie? Za wciskanie gównianych usług.
Jprdl poczułem się jak na bazarze gdzie ci murzyn skarpetki wciska.
I jeszcze nie załatwiłem bo wg nich nie ma gdzie każdy wie ze jest.
No i musiałem z siebie zrobić hama jak ten typ co mi to wciskał...
(pipi)ać ich zaraz sam to przez neta ogarnę.
Polandia 2021

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka





859bb2739b85531c30f61065d3592b0d.jpg

  • WTF 1
Opublikowano
19 minut temu, Schranz1985 napisał:

Jprd ale dauny w tym me pracują.
Nie ma takiej oferty na oleda bo nie ma w kafelkach na stronie xD
Gdzie na dole jest jak wół przy cenie 3 raty gratis, caly pepper i lowcy gier o tym trombia .
Jeszcze jakiś frajer na sklepie przy składaniu wniosku na siłę wpycha mi ubezpieczenie 800zl i kalibrację za jedyne 500.
Toć ta kalibracja to nowe życie a ubezpieczenie oleda - must have jedynie 25zl x 30!
(pipi)a 3 razy powtarzam że nie chce i dlaczego nie chcę a ten dalej.
(pipi) wprost mu powiedziałem pisz golasa na normalną cenę to z łaski wypisał skrzywiony.
Bo co bo premii nie dostanie? Za wciskanie gównianych usług.
Jprdl poczułem się jak na bazarze gdzie ci murzyn skarpetki wciska.
I jeszcze nie załatwiłem bo wg nich nie ma gdzie każdy wie ze jest.
No i musiałem z siebie zrobić hama jak ten typ co mi to wciskał...
(pipi)ać ich zaraz sam to przez neta ogarnę.
Polandia 2021

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka





859bb2739b85531c30f61065d3592b0d.jpg

 

Niesamowite, SPRZEDAWCA próbował Ci coś sprzedać dodatkowo. Kto by pomyśłał. Może nie nazywałby sie wtedy SPRZEDAWCĄ.

Opublikowano

Ty ale ile razy mam mówić że nie chcę?
Bo ze 3 razy mówiłem.
Za to co on mi tam (pipi)ił to jakbym to nagrał to na yt mln wyświetleń robię.
Pierwszy raz w sklepie nie byłem czaisz?

Mało tego by sam jestem tzw specjalista ds obsługi klienta(zupełnie inna branża no ale) i czegoś takiego jeszcze nie widziałem...
Kosmos

Mało tego nie na takiej promocji i (pipi) bo na kafelki nie ma.
A na dole przy cenie jest? Jest .
Przerosło ich zadanie.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No sama prawda, Ci sprzedawcy odstraszają od zakupu stacjonarnie. Kupuj przez neta wtedy masz chociaż normalne 14 dni na zwrot jak coś będzie nie tak. 

  • Plusik 1
Opublikowano

To samo dziadostwo widzę wszędzie i to pojawiające się zdziwienie całego personelu. Dlaczego bez ubezpieczenia ? Prócz tego za zajrzenie do pudełka i otwarcie też jakąś sumkę pobierają tłumacząc to "wyregulowaniem balansu bieli" :D  Ręce opadają a przy ostatnim etapie zakupów wymiękłem jak się okazało raty nie może policzyć na 0 % bo to tylko dobra wola banku ale może próbować i za każdym razem wychodziły cuda o średnio ~50 zł każda rata była wyższa.. Wkur... się w końcu i podziękowałem wychodząc ze sklepu.

Przy zakupie on-line zero problemów wszystko tak jak chciałem to dostałem i jednego się nauczyłem. Żadnych zakupów w salonie!

Opublikowano

No cóż dla mnie to też lekcja.
Wychodzi na to że jak przychodzisz do sklepu to z automatu jesteś traktowany jak 70 letni Janusz który ostatnie 40 lat był w hibernacji nie wie co kupuje nie wie co to internet.
Można a wręcz trzeba wyp@erdolic go na każdy możliwy sposób na hajs.

Baba w żabce czy rossmanie tylko coś zaproponuje uśmiechnie się za to tu trafiłem wydziarany bajeranta który mi zaczął na kalkulatorze liczyć jak to się opłaca te ubezpieczenie a kalibracja to już w przypadku grania na ps5 robi ps7.
10 min mam się tłumaczyć że nie chcę? Serio?
(pipi)a litosci.
Musiałem walczyć jak o życie żeby rezerwację na towar(raty) wystawił.
A na odchodne to by mi siekierę w plecy wperdolil tak sie krzywił.
Później w pok też mózgi tych rat nie ma a jak są to nie koniecznie bank musi to przyznać.
Czyli co jak cie wydymają na 1500 z usług to wtedy dają raty a jak nie to nie dostajesz?
A może w ogóle typ nie składa wniosku bo tylko nadplacaja 3 raty i nikomu sie to nie opłaca?
Masakra.


Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka



  • Haha 1
Opublikowano

No niestety oni też tam pewnie są rozliczani od tych dodatkowych pierdół, które wcisną. Ja pamiętam jak kupowaliśmy budżetowy telewizor z Sony chyba 2500zł i pani oburzona, że nie chciałem ubezpieczenia za 700zł wykupić.Bo przecież jak się zepsuje to naprawią. Ale po dwóch latach taki telewizor jest wart 1000zł więc jak się do tego ma wydłużenie gwarancji za 700zł. Ale sam jestem handlowcem więc staram się być wyrozumiały :)

  • Plusik 1
Opublikowano

No sprzedawcy pewnie mają niezłą tresurę i presję z góry by wciskać te ubezpieczenia. Nie ma co oceniać ludzi, ale nie ma co też kupować w salonie. 

 

Duża sieć Curry's w UK promuje online. Raty tylko przy zakupie na stronie i wiele TV nie można kupić w sklepie.

 

Presja spora na sprzedawcach, bo sklepy stacjonarne walczą o przetrwanie. Albo sprzedawcy wykażą lepsze rezultaty od strony www, albo nie będzie powodu płacić im wynagrodzenia i utrzymania sklepu.

I pewnie tak właśnie się stanie i sklepy niedługo przejdą na online tylko.

Opublikowano

Ja (pipi)e to ich robota ludzie, tak jak baby na stacji benzynowej obowiązkiem jest zapytać czy chcesz hotdoga, płyn do spryskiwaczy i czy ci założyć kartę Vitay. Jak nie masz ochoty rozmawiać ze SPRZEDAWCĄ, bo będzie próbować ci sprzedać dodatkowe usługi, to sobie przez internet zamów. Na raty też można.

Opublikowano

Ale widzisz różnicę między zapytać/zaproponować a usilnym męczącym wciskaniem na siłę?
Bo tak jak powiedziałem na stacji babka rozumie, nie dziękuję i jest koniec tematu a tu typowi 4 razy musiałem powtarzać i się tłumaczyć dlaczego nie.
Uj mu do tego to mój wybór.
Czy tak ciężko mu zrozumieć że nie chcę sfrajerzyc na 1/3 wartości i tak nie taniego tv?
Niech sobie proponuje ale niech przyjmie też do wiadomości co się do niego mówi.
To nie hot dog za 5zl.

A do sklepu rtv przychodzę po tv i chcę tylko tv czy tak ciężko to zrozumieć?

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka



Opublikowano

Jak kupowałem w ME XSX przez neta z odbiorem osobistym to sprzedawca też chciał mi wcisnąć dodatkowe ubezpieczenie, chyba ze dwa razy o tym zakręcała jego gadka, grzecznie podziękowałem, to jeszcze akcesoria mu się włączyły, też podziękowałem, nie był zadowolony


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Ale widzisz różnicę między zapytać/zaproponować a usilnym męczącym wciskaniem na siłę?
Bo tak jak powiedziałem na stacji babka rozumie, nie dziękuję i jest koniec tematu a tu typowi 4 razy musiałem powtarzać i się tłumaczyć dlaczego nie.
Uj mu do tego to mój wybór.
Czy tak ciężko mu zrozumieć że nie chcę sfrajerzyc na 1/3 wartości i tak nie taniego tv?
Niech sobie proponuje ale niech przyjmie też do wiadomości co się do niego mówi.
To nie hot dog za 5zl.

A do sklepu rtv przychodzę po tv i chcę tylko tv czy tak ciężko to zrozumieć?

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka




Jedyną osobą, która czegokolwiek tu nie rozumie jesteś ty.
Opublikowano

Akurat ja w pełni rozumiem. Sprzedawcy nie reagują często na zwykłe nie tylko dalej pierdoli jakie to jest dla mnie korzystne ubezpieczenie albo dodatkowa usługa.

Stacjonarnie to ja już kupuję tylko awaryjnie elektronikę. Tak samo wciskanie mi czegoś przez telefon po zakupie towaru. Akurat jest to domena małych sklepów, kupiłem niedawno laptopa i mi pani wciska ubezpieczenie na niego nie reagując na mój brak zainteresowania. Tak samo miałem z bankami, najbardziej upierdliwy był pod tym względem citi. Za to mega muszę pochwalić ing, od 4 lat mam u nich konto i od tamtej pory ani jednego telefonu. 

  • Lubię! 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...