easye 3 390 Opublikowano 6 marca 2022 Opublikowano 6 marca 2022 A na ile lat masz to wykupione, bo to też chyba nie jest tak, że w razie czego wymieniają bez końca. Żeby nie było np tak, że teraz wymienisz przez ryski, których nie widać, a za 3 miesiące tv na podłogę spadnie. Może wstrzymaj się do momentu, aż ubezpieczenie się będzie kończyć - o ile tak też można, bo w niektórych np wypłacają tylko część pieniędzy licząc amortyzacje. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 6 marca 2022 Opublikowano 6 marca 2022 42 minuty temu, easye napisał: A na ile lat masz to wykupione, bo to też chyba nie jest tak, że w razie czego wymieniają bez końca. Żeby nie było np tak, że teraz wymienisz przez ryski, których nie widać, a za 3 miesiące tv na podłogę spadnie. Będzie się kończyć w tym roku, bo na 4 lata wziąłem. Cytuj
L3nka_Sky 27 Opublikowano 6 marca 2022 Opublikowano 6 marca 2022 3 godziny temu, Paolo de Vesir napisał: Panowie, czy ktoś z Was korzystał z reklamacji na uszkodzenia mechaniczne w przypadku waszych telewizorów? Chodzi mi o tę dodatkową z MediaExpert np. Chciałbym wymienić matryce i zastanawiam się jak cały proces wygląda, czy są jakieś sytuacje w których ktoś może mi odmówić wymiany. Najpierw dokładnie przeczytaj dołączoną dokumentację tzw. OWU bo masz jedną szansę zgłoszenia telefonicznego które jest nagrywane. Jeśli nie było czynnika trzeciego które doprowadził do tzw. "nieszczęśliwego wypadku" to spora szansa że odpowiedź ubezpieczyciela będzie odmowna. 1 Cytuj
iluck85 2 965 Opublikowano 6 marca 2022 Opublikowano 6 marca 2022 Z racji faktu, ze opuściłem na jakiś czas swoje mieszkanie, to oled został. U panny jest 32 calowy HD, na oled trochę szkoda kasy było, bo bym celował tera w 65. Do tego fakt, ze tutaj tv gra cały dzień. W miarę spoko cena i stanęło na zakupie tego. https://mediamarkt.pl/rtv-i-telewizory/telewizor-sony-xr-55x90j Przywiozę swoje konsole i jakoś pójdzie. Ciekaw jestem przeskoku z oleda na to, ale lepsze niż nic. Jak to szło, tej czerni sie już nie da odzobaczyc Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 6 marca 2022 Opublikowano 6 marca 2022 Kup od razu jakąś dobrą flaszkę, bo po przesiadce z oleda na trzeźwo nie będziesz mógł na to patrzeć 2 2 Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 7 marca 2022 Opublikowano 7 marca 2022 19 godzin temu, Paolo de Vesir napisał: Panowie, czy ktoś z Was korzystał z reklamacji na uszkodzenia mechaniczne w przypadku waszych telewizorów? Chodzi mi o tę dodatkową z MediaExpert np. Chciałbym wymienić matryce i zastanawiam się jak cały proces wygląda, czy są jakieś sytuacje w których ktoś może mi odmówić wymiany. Jak wyżej pisano - dokładna lektura OWU plus obstawanie przy tym, że przyczyna zarysowania była nagła, niespodziewana, niezależna od ciebie. Najczęstsza definicja: "nagłe zdarzenie wywołane przyczyną zewnętrzną, wskutek którego uszkodzeniu uległ ubezpieczony sprzęt, który w chwili tego wypadku był użytkowany zgodnie z instrukcją". I tu często wchodzą kruczki i wyciąganie z klienta informacji, które mu szkodzą - to że sobie porysujesz sprzęt przy np. przenoszeniu i tego nie rozwiniesz nie zostanie uznane, bo mogłeś go zabezpieczyć, ale np. sytuacja gdy opiszesz, że przy przenoszeniu wskutek nagłego zachwiania równowagi spowodowanego przelotem samolotu wojskowego nad domem niefortunnie stanąłeś krzywo i upuściłeś sprzęt - tu już tak 1 Cytuj
pistaczek 44 Opublikowano 8 marca 2022 Opublikowano 8 marca 2022 (edytowane) Macie problem z dostępem do LG content store? Chodzi o webOS na Oledzie w B9. Nie chce ruszyć... Edytowane 8 marca 2022 przez pistaczek Cytuj
Wooyek 1 131 Opublikowano 8 marca 2022 Opublikowano 8 marca 2022 U mnie też przestało działać, nie mogę w ogóle wejść do sklepu. Cytuj
pistaczek 44 Opublikowano 8 marca 2022 Opublikowano 8 marca 2022 Chyba HBO max wysadził sklep w powietrze. Cytuj
Wooyek 1 131 Opublikowano 8 marca 2022 Opublikowano 8 marca 2022 U mnie już działa, aplikacje HBO Max też pobrało. Cytuj
pistaczek 44 Opublikowano 8 marca 2022 Opublikowano 8 marca 2022 U mnie nadal to samo. Chyba im się Rosja pomyliła z PL Cytuj
Figuś 21 259 Opublikowano 9 marca 2022 Opublikowano 9 marca 2022 Update 03/04/2022: Sony released an update to include the full VRR support with firmware PKG6.1576.0180NAA. Past firmware versions like PKG6.1288.0155NAA included VRR support, but Sony said it wasn't the final firmware version, so you have to update it to this latest firmware to get the proper VRR support. The Sony X900H has VRR support once you update it to the latest firmware. It's G-SYNC compatible as it works with an NVIDIA RTX 3060 graphics card without any screen tearing, including 4k @ 120Hz games. There aren't any of the flicker issues that the Sony X90J has either. 1080p and 1440p signals also work, but 1440p is upscaled to 4k. It works without any problems with the Xbox Series X, and because the Xbox supports both FreeSync and HDMI Forum VRR, it's confirmed that the TV supports HDMI Forum VRR as FreeSync doesn't work. 2 Cytuj
mario10 549 Opublikowano 9 marca 2022 Opublikowano 9 marca 2022 Zerknę dziś u siebie z ciekawości czy jest jakaś nowa łatka Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 9 marca 2022 Opublikowano 9 marca 2022 2 godziny temu, Figuś napisał: Update 03/04/2022: Sony released an update to include the full VRR support with firmware PKG6.1576.0180NAA. Past firmware versions like PKG6.1288.0155NAA included VRR support, but Sony said it wasn't the final firmware version, so you have to update it to this latest firmware to get the proper VRR support. The Sony X900H has VRR support once you update it to the latest firmware. It's G-SYNC compatible as it works with an NVIDIA RTX 3060 graphics card without any screen tearing, including 4k @ 120Hz games. There aren't any of the flicker issues that the Sony X90J has either. 1080p and 1440p signals also work, but 1440p is upscaled to 4k. It works without any problems with the Xbox Series X, and because the Xbox supports both FreeSync and HDMI Forum VRR, it's confirmed that the TV supports HDMI Forum VRR as FreeSync doesn't work. Wyświetla już natywnie te 4k? Mimo wszystko nadal VRR wyłączą strefy wygaszania, kolory może nie są już tak wyblakłe jak wcześniej, ale obraz nadal wydaje się ciut gorszy niż na zwykłym trybie gra. Cytuj
mario10 549 Opublikowano 9 marca 2022 Opublikowano 9 marca 2022 Panowie a da się gdzieś sprawdzić w opcjach czy tv ma aktywne vrr? u kumpla chcieliśmy to sprawdzić na C1 ale jakoś nie daliśmy rady Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 9 marca 2022 Opublikowano 9 marca 2022 Da się - jak jesteś na obrazie z konsoli to wcisnij przycisk na pilocie - taki trybik po prawej stronie dpada i pokazę się menu optymalizacji gier tam bedą opcję i info czy jest vrr. 1 Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 9 marca 2022 Opublikowano 9 marca 2022 Spoko co ważne po podpięciu xboxa czy ps powinno samo ustawić tryb gry i to menu powinno zadziałac z automatu. 1 Cytuj
Figuś 21 259 Opublikowano 9 marca 2022 Opublikowano 9 marca 2022 Przypominam że PS5 nie obsługuje jeszcze VRR. Może z łatka 3.0 dodadzą w końcu obsługę. Cytuj
Rash 244 Opublikowano 9 marca 2022 Opublikowano 9 marca 2022 19 godzin temu, pistaczek napisał: U mnie nadal to samo. Chyba im się Rosja pomyliła z PL No u mnie niestety też dalej ciulnia. Samsungowy store też miał problemy ale wieczorem wszystko już było si.Czlowiekowi sie marzyło obejrzec diune wieczorkiem i dupa jasiu Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 9 marca 2022 Opublikowano 9 marca 2022 U mnie też lipa. Po włączeniu jakiejś apki prosi o potwierdzenie umowy użytkownika, po czym wywala info o błędzie serwera. Dopiero co kupiłem ten TV i już miałem dzwonić na serwis, ale skoro u Was też są problemy, to sam telewizor raczej jest sprawny. Cytuj
Rash 244 Opublikowano 9 marca 2022 Opublikowano 9 marca 2022 17 minut temu, Michał102 napisał: U mnie też lipa. Po włączeniu jakiejś apki prosi o potwierdzenie umowy użytkownika, po czym wywala info o błędzie serwera. Dopiero co kupiłem ten TV i już miałem dzwonić na serwis, ale skoro u Was też są problemy, to sam telewizor raczej jest sprawny. Spokojnie.Nie wiem czemu ale wydaje mi się że własnie że premiera hbo max ich zaskoczyła ilośćią wiary. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 9 marca 2022 Opublikowano 9 marca 2022 TV jest sprawny, poprostu serwery mają przeciążone. Cytuj
Rash 244 Opublikowano 9 marca 2022 Opublikowano 9 marca 2022 Sklep na tivikach lg ruszył.Hbo do pobrania. Pozdro Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.