Opublikowano 27 października 20222 l Nie wiem jakie mają do tego powody poza stricte oszczędnościami, czy to kwestia użycia oddzielnego chipsetu dla tych portów 2.0b i/lub lenistwa co doklepania do tego implementacji, ale technicznie jest to możliwe. Stoi to nawet w kontraście z tym, że spora części ampli wspierająca eARC ma wszystkie porty HDMI w wersji 2.0b, tak samo sporo ludzi do takiego połączenia używa kabli 2.0b (ja mam to też spięte w taki sposób).
Opublikowano 27 października 20222 l W dniu 26.10.2022 o 09:45, easye napisał: Ja teraz przy każdym zakupie przedłużam gwarancje w autoryzowanym serwisie do 4-5 lat. Kosztuje to grosze (w porównaniu z zakupem TV - ok 500 zł) i jest znacznie lepsze niż jakieś ubezpieczenie ze sklepu. Tylko nie każdy producent i nie do każdej linii produktów oferuje taką gwarancję. Sklepowa przedłużona gwarancja? Za C1 dałem niecałe 4,5k, a propozycja rozszerzonej gwarancji prawie 1,5k
Opublikowano 27 października 20222 l nie załatwiasz tego w sklepie, tylko w autoryzowanym serwisie. Z reguły masz to 12 miesięcy od daty zakupu. A Oledy to kompletnie inna bajka - tam przedłużenie gwarancji nie obejmuje wypaleń.
Opublikowano 27 października 20222 l "Załatwisz" - jest gdzieś taka informacja oficjalnie czy trzeba znać tajemne hasło? Akurat w tym przypadku sklep twierdził, że ta rozszerzona gwarancja obejmuje też wypalenia, ale już się nie przekonam, bo raz że nie wykupiłem, a dwa że póki co nic się nie wypaliło (odpukać).
Opublikowano 27 października 20222 l a nie mylisz rozszerzonej gwarancji z ubezpieczeniem? Załatwiasz - kupiłeś telewizor LG - dzwonisz do autoryzowanego serwisu LG i prosisz o wycenę dodatkowych lat gwrancji. Sklep twierdził? Bardzo dziwne, bo żaden autoryzowany serwis w Polsce jeszcze jakiś czas temu nie dawał dodatkowo nawet roku na wypalenia. Wszystkie elementy mechaniczne, ale nie wypalenia. Jedynie topowe modele mają w cenie 5 lat gwarancji - G oraz Z. Tylko te dwa.
Opublikowano 27 października 20222 l Tak, to było ubezpieczenie, ale na dłuższy czas niż gwarancja producenta. https://www.lg.com/pl/wsparcie/gwarancja Tutaj widnieje, że rozszerzona gwarancja jest tylko dla modeli G2 i Z2. Nie ma nawet płatnych propozycji dla niższych modeli.
Opublikowano 27 października 20222 l Wiem, bo sam szukałem dla kumpla i dzwoniłem do LG - dlatego można sobie samemu odpowiedzieć na pytanie, czy nowe modele się nie wypalają. No tak się nie wypalają, że nawet gwarancji na matryce przedłużyć nie można, bo żaden serwis nie chce chce dopłacać... A z ubezpieczeniem też jest inaczej, każdy sklep ma inne warunki, ale z reguły zawsze kończy się np. zwrotem części pieniędzy, a nie całości. No i z wiadomych przyczyn jest to znacznie droższe niż dodatkowa gwarancja - stąd pewnie kwota 1500 zł. Czy zapłaciłbym za ubezpieczenie 35% wartości kupowanego sprzętu? no raczej nie...
Opublikowano 27 października 20222 l Kupując w Euro Philipsa przepytałem dokładnie Pana na temat ubezpieczenia/rozszerzonej gwarancji w sklepie i 5x zapytany 5x stwierdził, że za 1 martwy/wypalony piksel czy każdą inną usterkę matrycy naprawiają/wymieniają/zwracają CAŁOŚĆ kwoty zakupy
Opublikowano 27 października 20222 l Osobiście bym się nie sugerował tym co Pan w sklepie 5 razy powtarza, bo oni mówią wszystko by sprzedać dodatkowe ubezpieczenie, tylko sam weź umowę i przeczytaj. Jeżeli jest tak że Euro obecnie daje takie ubezpieczenie to super, tylko na ile i za ile, bo jak znowu to ma być 30-40% zakupu na dodatkowy rok, to nadal słabo.
Opublikowano 27 października 20222 l Just now, easye said: Osobiście bym się nie sugerował tym co Pan w sklepie 5 razy powtarza, bo oni mówią wszystko by sprzedać dodatkowe ubezpieczenie, tylko sam weź umowę i przeczytaj. Wiem dlatego nie brałem, po prostu byłem ciekaw co powie. Przy poprzednim TV żona się uparła na dodatkowe ubezpieczenie (TV za 2500, ubezpieczenie za 1000 ), jak młody porysował TV pensetą to przy zgłoszeniu powiedzieli, żebym się pałował bo to uszkodzenie mechaniczne zewnętrzne
Opublikowano 27 października 20222 l No właśnie - dlatego mowie, że te ubezpieczenia sklepowe są chuja warte, a weź to jeszcze porównaj do dodatkowej gwarancji producenta, za którą płacisz 500 zł... Problem w tym, że Oledów to nie dotyczy. Tutaj trzeba zawierzyć producentowi, kolegom z forum i szanować markę.
Opublikowano 27 października 20222 l Muszę się dowiedzieć bo kupowałem pare miechów temu XR i jak by się dało to bym przedłużył w przyzwoitych pieniądzach gwarancje. Bo przy zakupie proponowali mi za 1,7tys zł ubezpieczenie więc drogo. Chociaż z drugiej strony dopłacić za wydłużenie gwarancji jak serwis Sony jest ze wszystkim na nie to też nie wiem
Opublikowano 27 października 20222 l W dniu 26.10.2022 o 12:03, Bartg napisał: 1. Kup produkt promocyjny u jednego z naszych autoryzowanych partnerów z listy poniżej: • RTV EURO AGD • Media Markt • Neonet • Media Expert • Komputronik • Philips Strefa Marek Allegro na www.allegro.pl • electro.pl • oleole.pl • avans.pl • Sklep Philips na www.philips.pl/sklep • al.to • Maxelektro • Kakto • zadowolenie.pl 2. Wejdź na stronę www.philips.pl/myphilips. 3. Zarejestruj produkt w ciągu 30 dni wybierając produkt z listy lub wpisując kod produktu (pamiętaj o załączeniu skanu lub zdjęcia dowodu zakupu oraz oznaczeniu zgody na komunikację drogą elektroniczną).* 4. W mailu zwrotnym otrzymasz potwierdzenie przedłużenia gwarancji 5. Liczba lat dodatkowej gwarancji zależy od zakupionego produktu. dziwne to, nie musiałem podawać żadnego kodu produktu tylko model, dodałem dowód zakupu i tyle. ciekawe czy przyjdzie ten mail z potwierdzeniem przedłużenia gwary, bo od wczoraj nic
Opublikowano 27 października 20222 l Ale zrozumcie wreszcie że ubezpieczenie to nie to samo co przedłużona gwarancja. @mario10 - chciałeś wycenę dodatkowej gwarancji to powinieneś kontaktować się z Sony Centre. Jak nie minęło 12 miesięcy od zakupu to nadal możesz to zrobić.
Opublikowano 27 października 20222 l Jak ja byłem odbierać swojego LG, to chyba z godzinę musiałem odpierać ataki tego natrętnego sprzedawcy, że nie chcę żadnych ubezpieczeń itp. Oni chyba z tego mają lepszy hajs jak z samych TV
Opublikowano 27 października 20222 l Sieci głównie zarabiają na takich bzdetach. Ale zawsze można zamówić przez neta i mieć wywalone na wywody straganiarzy
Opublikowano 27 października 20222 l No są upierdliwi czasami, ale jak dodatkowe ubezpieczenie kosztuje 30% wartości tv to dużo.
Opublikowano 1 listopada 20222 l Pewnie nooberskie pytanie, ale skoro zaczęliście temat złączy: zapewne pod TV z hdmi 2.1 trzeba tez amplituner ze złączami hdmi 2.1 najnowszy brać? Jeśli chce korzystać z dźwięku z tego samego kanału. Są jeszcze kable optyczne ale obie konsole nie maja wyjść optycznego
Opublikowano 1 listopada 20222 l Nie. Konsole do tv a ampli po arc/earc do tv tutaj masz do poczytania https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00227116 Edytowane 1 listopada 20222 l przez mozi
Opublikowano 1 listopada 20222 l Godzinę temu, MaZZeo napisał: Pewnie nooberskie pytanie, ale skoro zaczęliście temat złączy: zapewne pod TV z hdmi 2.1 trzeba tez amplituner ze złączami hdmi 2.1 najnowszy brać? Jeśli chce korzystać z dźwięku z tego samego kanału. Są jeszcze kable optyczne ale obie konsole nie maja wyjść optycznego Ja mam starszy amplitunera, z 2.0. Nie musisz brać najnowszego, po prostu przepustowość będziesz miał mniejsza.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.