Rash 240 Opublikowano 17 grudnia 2022 Opublikowano 17 grudnia 2022 26 minut temu, Magik napisał: To pyknięcie kilka min. po wyłączeniu TV sygnalizuje właśnie szybkie czyszczenie matrycy po bodaj 4h przebiegu. Co 4h, trwa 7 minut. Cytuj
Kafaresko 37 Opublikowano 17 grudnia 2022 Opublikowano 17 grudnia 2022 (edytowane) Mogę dodać łyżkę gdziegciu, w ciemnych długich scenach tv lubi się czasem trochę za bardzo przyciemnić, najlepiej widać to np. w House of dragon na HBO max. Trochę za inwazyjne te zabezpieczenia są. Mowa o CX 55. Edit. A i po 2 latach, na fali ostatnich forumowych testów, nie widzę żadnego bandingu, jedynie 2 pixele wypalone gdzieś przy górnej krawędzi w narożnikach. Z kanapy tego nie da się zauważyć. Edytowane 17 grudnia 2022 przez Kafaresko Cytuj
Rash 240 Opublikowano 17 grudnia 2022 Opublikowano 17 grudnia 2022 7 minut temu, Kafaresko napisał: Mogę dodać łyżkę gdziegciu, w ciemnych długich scenach tv lubi się czasem trochę za bardzo przyciemnić, najlepiej widać to np. w House of dragon na HBO max. Trochę za inwazyjne te zabezpieczenia są. Mowa o CX 55. Edit. A i po 2 latach, na fali ostatnich forumowych testów, nie widzę żadnego bandingu, jedynie 2 pixele wypalone gdzieś przy górnej krawędzi w narożnikach. Z kanapy tego nie da się zauważyć. Odnosnie sciemniania sluże pomocą: https://www.patreon.com/posts/68768852 Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 17 grudnia 2022 Opublikowano 17 grudnia 2022 Odnosnie sciemniania sluże pomocą: https://www.patreon.com/posts/68768852Raczej utratą gwarancji, a nie pomocą. Do tego jeszcze załatwiaj pilot. Mogę dodać łyżkę gdziegciu, w ciemnych długich scenach tv lubi się czasem trochę za bardzo przyciemnić, najlepiej widać to np. w House of dragon na HBO max. Trochę za inwazyjne te zabezpieczenia są. Mowa o CX 55. Edit. A i po 2 latach, na fali ostatnich forumowych testów, nie widzę żadnego bandingu, jedynie 2 pixele wypalone gdzieś przy górnej krawędzi w narożnikach. Z kanapy tego nie da się zauważyć. Od 1 to ściemnianie już jest mniej inwazyjne, ale nadal jest niestety. Ale dużo mniej niż w 9 i X. Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 18 grudnia 2022 Opublikowano 18 grudnia 2022 I wiadomo z jakim wiąże się ryzykiem gdy to wyłączysz ale jakiego doznałem szoku gdy pojawił się u mnie Mini led gdzie przy wyświetlanym pełnym oknie świecił jasną bielą bez jakichkolwiek przygaszeń i ograniczeń a ABL to największy minus w Oled czy QD-OLED a jestem wręcz uczulony na tego typu efekty i już nie raz tutaj o tym wspominałem Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 18 grudnia 2022 Opublikowano 18 grudnia 2022 (edytowane) Ale jedno co mnie cieszy to że od 2 lat używania żadnych różowych zafarbów, bialutki od stóp do głów czy zerowy stan bad pikseli z bandingiem jest nie inaczej i jak na ten temat czytam to naprawdę złoty CX65 mnie się przytrafił. Edytowane 20 grudnia 2022 przez Oldboy Cytuj
Rash 240 Opublikowano 18 grudnia 2022 Opublikowano 18 grudnia 2022 8 godzin temu, PiPoLiNiO napisał: Raczej utratą gwarancji, a nie pomocą. Do tego jeszcze załatwiaj pilot. Z tą utratą gwarancji niekoniecznie. Są różne zdania na ten temat. A co do pilota to nie trzeba już zadnego pilota. Wystarczy webosowa przegladarka i internet. Cytuj
Kafaresko 37 Opublikowano 18 grudnia 2022 Opublikowano 18 grudnia 2022 14 godzin temu, Rash napisał: Z tą utratą gwarancji niekoniecznie. Są różne zdania na ten temat. A co do pilota to nie trzeba już zadnego pilota. Wystarczy webosowa przegladarka i internet. Możesz coś więcej napisać, albo zapodać linka? Cytuj
Rash 240 Opublikowano 18 grudnia 2022 Opublikowano 18 grudnia 2022 5 minut temu, Kafaresko napisał: Możesz coś więcej napisać, albo zapodać linka? https://www.patreon.com/posts/68768852 1 Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 Nawet nie wiedziałem, że już można bez pilota. Kusi. Ale no ryzyko wypalenia wzrasta Cytuj
_Red_ 12 023 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 Panowie, w sekcji "Ochrona Panelu Oled -> Czyszczenie pikseli" mamy kilka opcji: - Działa po wyłączeniu telewizora - Rozpocznij teraz - Szybkie sprawdzenie Na razie nie chcę sam nic uruchamiać, może ktoś wyjaśnić, co każda z nich robi i czym się różni? Instrukcja pod tym względem jest znikoma. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 Panowie, w sekcji "Ochrona Panelu Oled -> Czyszczenie pikseli" mamy kilka opcji: - Działa po wyłączeniu telewizora - Rozpocznij teraz - Szybkie sprawdzenie Na razie nie chcę sam nic uruchamiać, może ktoś wyjaśnić, co każda z nich robi i czym się różni? Instrukcja pod tym względem jest znikoma.Olej to po prostu i tam nie wchodź. Wszystko jest ustawione dobrze z automatu. Cytuj
_Red_ 12 023 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 To mnie nie zadowala, chcę rozumieć co robi dana opcja, bo to polskie tłumaczenie w opcjach LG czasem jest takie niedomyślne. Jak mam np. rozumieć "sprawdzenie" - będzie analizował, czy wymaga czyszczenia, czy odpali to czyszczenie. A e-manual nie rozpisuje się nic na ten temat. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 https://www.patreon.com/posts/68768852U mnie wywala błąd przy próbie wejścia na tą stronę którą tam podają na przeglądarce TV. A w ustawieniach sieci w ogóle nie mam LG Connect apps. To mnie nie zadowala, chcę rozumieć co robi dana opcja, bo to polskie tłumaczenie w opcjach LG czasem jest takie niedomyślne. Jak mam np. rozumieć "sprawdzenie" - będzie analizował, czy wymaga czyszczenia, czy odpali to czyszczenie. A e-manual nie rozpisuje się nic na ten temat.I właśnie dlatego to olej. Masz tego nie używać, więc nie potrzebna Ci ta wiedza Masz super obraz, nie masz bandingu i zafarbów. Nie kombinuj. Cytuj
Rash 240 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 50 minut temu, PiPoLiNiO napisał: U mnie wywala błąd przy próbie wejścia na tą stronę którą tam podają na przeglądarce TV. A w ustawieniach sieci w ogóle nie mam LG Connect apps. Krd nie jestem teraz w stanie sprawdzic czy u mnie ciągle dziala bo po przeprowadzce ciagle nie mamy dostępu do netu. Co do wypalen ja wylaczylem jedynie tpc. Gsr nie ruszalem.Tu podrzuce jeszcze spoko link: https://www.avsforum.com/threads/how-to-turn-off-asbl-on-lg-oled-tv.2440714/page-34 Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 Nawet nie wiedziałem, że już można bez pilota. Kusi. Ale no ryzyko wypalenia wzrasta A niby dlaczego wzrasta? Algorytm jest źle zrobiony i ściemnia się bo myśli, że ma do czynienia ze stałym obrazem. Ryzyka nie ma żadnego.Pilota kupowałem z shopee.https://shopee.pl/product/548307893/14602542872?smtt=0.666077116-1671468094.9 1 Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 13 minut temu, mattaman napisał: A niby dlaczego wzrasta? Algorytm jest źle zrobiony i ściemnia się bo myśli, że ma do czynienia ze stałym obrazem. Ryzyka nie ma żadnego. Pilota kupowałem z shopee. https://shopee.pl/product/548307893/14602542872?smtt=0.666077116-1671468094.9 No w przypadku ściemniania w ciemnych scenach tak. W przypadku ściemniania z powodu elementów statycznych już ryzyko wzrasta. Ale zamówiłem pilot. 19.20 zł to można sprawdzić Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 No a co z gwarancją? Serwis doskonale będzie wiedział, że było coś grzebane Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 Pewnie idzie się bujać, bo z tego co pamiętam tam pokazuje, że ktoś wchodził w tryb serwisowy. Cytuj
Mantis 1 123 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 Panowie. Widzę, że tu niektórzy już mają ten tv: https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/samsung-qe65s95b-oled-tv-uhd-4k.bhtml?gclid=Cj0KCQiAtICdBhCLARIsALUBFcGCtO8RNLahX9n9weAT3jYkSPDyofntAcWaguCHzLa9N90p6ZruTTQaAvB8EALw_wcB&gclsrc=aw.ds Jak się sprawuje? Ma branding, czy coś innego mu doskwiera. Myślę o jego zakupie. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 No w przypadku ściemniania w ciemnych scenach tak. W przypadku ściemniania z powodu elementów statycznych już ryzyko wzrasta. Ale zamówiłem pilot. 19.20 zł to można sprawdzić Wyłączyłem tylko opcje odpowiedzialną właśnie za ściemnianie w ciemnych scenach. No a co z gwarancją? Serwis doskonale będzie wiedział, że było coś grzebane Nie mam pojęcia. Ja w każdym razie przed każdym update softu wracam do ustawień oryginalnych. Po aktualizacji spowrotem wyłączam interesujące mnie opcje. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 20 minut temu, Mantis napisał: Panowie. Widzę, że tu niektórzy już mają ten tv: https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/samsung-qe65s95b-oled-tv-uhd-4k.bhtml?gclid=Cj0KCQiAtICdBhCLARIsALUBFcGCtO8RNLahX9n9weAT3jYkSPDyofntAcWaguCHzLa9N90p6ZruTTQaAvB8EALw_wcB&gclsrc=aw.ds Jak się sprawuje? Ma branding, czy coś innego mu doskwiera. Myślę o jego zakupie. Póki co mam go krótko bo 3 dni. Ale sprawuje się wyśmienicie. Gierki i filmy w 4k/ HDR dostaly takiego kopa że głowa mała. Bandingu nie zauważyłem póki co. Reszta tip top Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 Znajomy stel sie posiadaczem telewizora: Samsung QN800A 65 cali. To jest ten nowy wypas z mini rozdzielaczem ala dekoder. Niestety jest problem. Tvik gubi obraz po przełączeniu na 4K. Żeby złapać obraz trzeba odpalić konsole PS4 / PS5 w trybie awaryjnym i przejść do zakładki rozdzielczość i przestawić z automatycznej na 1080. Tak długo jak jest full hd wszystko jest ok. Niestety po przestawieniu na wyższą telewizor przestaje wyświetlać obraz. Jestem ciekaw czy cos trzeba przestawić w menu telewizora? Jakieś opcje oszczędności energii, no kurka nie wiem. Od początku mi sie nie podobał ten pomysł z rozdzielaczami hdmi. Netflix czy Disney wygląda obłędnie, ale grać sie nie da. konsole sprawdzaliśmy na oryginalnym sonowskim kablu. Nie wiem co jeszcze można zrobić. Konsola podpinana byla do wszystkich portów hdmi, ale dedykowany jest tylko 4arty. Ktos ma taki tvik na forum badz ze znajomych ??? Cytuj
WisnieR 2 738 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 Niech wyłączy 120hz i VRR w konsoki i jak wtedy normalnie w 4k pójdzie tzn., że nie podłączył do odpowiedniego portu HDMI 2.1 albo nie ma włączonej obsługi Ultra HDMI w TV w menadżerze zewnętrznych urządzeń. Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 Na necie pisza ze to blad systemowy zeby reklamowac. Aha.. Zaraz mu napisze Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.