Skocz do zawartości

Snow*Runner


Patricko

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra.. w poście tym, w spoilerze umieszczę mikro solucję jak zdobyć najlepszego scouta w grze czyli Tatarina. Po kilku zadaniach na drugiej mapce Michigan (tej z Zaporą Smithville) uznałem że pora w końcu zdobyć ten przekozacki pojazd. Zeszło mi na to prawie pięć godzin ale nagroda była tego warta! Poza tym wiem że kilku z Was chce dostać tą maszynę w swoje łapki, więc pomyślałem że nie będę chooyem i podzielę się swoim doświadczeniem :P

 

PS-Messages-20200519-230308.jpg

 

Zatem po kolei, w spoilerze wyjaśnię jak najszybciej dostać się do Tatarina:

 

 

Aby mieć możliwość dostania się do Tatarina, najważniejszym jest posiadać przyzwoitego scouta lub większy pojazd koniecznie z oponami błotnymi. Bez tego ani rusz bo mapy w Rosji są piekielnie trudne do eksploracji. Ponadto bardzo ale to bardzo pomocna będzie solidna ciężarówka z oponami typu uniwersalne lub błotne. Goraco polecam Azova64131, który jest bardzo dobrą maszyną o uniwersalnym zastosowaniu. Kosztuje ciut ponad 90tys $ ale posiadanie go w parku maszyn bardzo ułatwi grę i przyszłe zadania.
Gdy już zdobędziesz odpowiednie pojazdy radzące sobie jako tako lub lepiej niż jako tako w błocie, czas na podróż do rosyjskiego Taymyru. 
Głównym warunkiem aby odblokować dostęp do kolejnych wszystkich map w Taymyrze jest wykonanie dwóch kontraktów.

Kontrakt 1

Pierwszy z kontraktów to Badania Geologiczne. W tym celu użyj Azova i wyposaż go w garażu w sensory sejsmiczne. Celem kontraktu jest wyprawa w trzy punkty na mapie Zalany Teren. Nie są one zaznaczone ale gra wskazuje odległość od każdego z punktów badań. Screeny lokacji przedstawiam poniżej:

Screenshot-20200519-170938-You-Tube.jpg

 
Screenshot-20200519-170954-You-Tube.jpg


Screenshot-20200519-171018-You-Tube.jpg

Aby zaliczyć każdy punkt, musisz zbliżyć się na odległość mniejszą niż 18cie metrów i rozpocząć skan. Bez obaw o szukanie na ślepo, w odległości ok 150ciu metrów sensory zaczną piszczeć dając tym samym znak że jesteś blisko. Dostęp do dwóch punktów jest dość trudny, drogi w Taymyrze c e c h u j ą się "pułapkami", takimi miękkimi miejscami na drodze, w które może wpaść pojazd i przewrócić się na bok. W wielu miejscach gdzie widzisz dużo błota, rozważ objazd trawą lub nawet przez las. 

Kontrakt 2

Druga misja to kontrakt Poza Horyzontem i jest niezbędna do ukończenia bo nagrodą jest odblokowanie wszystkich tuneli w Taymyrze. Wymagania są dość proste, ot przewieź trzy rodzaje elementów do wieży nadawczej. Brzmi łatwo bo materiały są dość blisko ale diabeł tkwi w drodze jaką trzeba będzie pokonać. Znów przyda Ci się Azov, najlepiej z paką z burtami na ładunek. Teren jest trudny ze względu na wspominane "pułapki" oraz bruzdy wzdłuż drogi na których łatwo o wywrócenie się na bok wraz z załadunkiem. Zatem zalecam trzy kursy samą tylko ciężarowką z poszczególnymi elementami (bez przyczep, ich użycie tutaj to byłby czysty masochizm). Po wykonaniu kontraktu, wszystkie mapy Taymyru zostaną odblokowane. Fuck Yeah!

Etap trzeci, zdecydowanie najtrudniejszy - dotarcie do samego miodku, który misie lubią najbardziej czyli Tatarina. Tutaj przyda Ci się Twój najlepszy ulepszony scout albo pojazd z oponami błotnymi z pakietem naprawczym oraz zapasem paliwa. W wielkim skrócie pokażę to na mapach ale bez dodatkowych oznaczeń czy markerów, po prostu tyle z mapy ile potrzeba abyś dostał się do kolejnej lokacji:

PS-Messages-20200519-230407.jpg

Wyjeżdżając z garażu odkryj punkty widokowe i dostań się do tunelu na północnym zachodzie.

PS-Messages-20200519-230412.jpg

W Kamieniołomie odblokuj przynajmniej dwa punkty widokowe i kieruj się na południowy wschód.

 

PS-Messages-20200519-230417.jpg

W Zimnogorsku odblokuj dwa punkty widokowe i udaj się w kierunku wskazanym na screenshocie poniżej:

PS-Messages-20200519-230325.jpg

Jak wspominałem, mapy są bardzo trudne do eksploracji, przy nich całe Michigan to easy mode, taka rozgrzewka przed pyerdolnięciem jakie nastąpi później. Najtrudniejszymi miejscami do przejechania są rwąca rzeka w Zimnogorsku oraz wielkie błotne skrzyżowanie dróg w Kamieniołomie:

PS-Messages-20200519-230424.jpg


PS-Messages-20200519-230318.jpg

 Gdybyś miał problem z przejechaniem to przypomnę - w wielu miejscach bezpieczniej jest jechać trawą obok drogi albo przebijać się przez las lub na skróty jak to zrobili kiedyś niemiaszki w Ardenach.
W końcu po dotarciu do miejsca zaznaczonego na mapie, jest i on

P-Messages-20200519-230358.jpg

Jest całkowicie sprawny i gotowy do użytku. Wystarczy że podjedziesz do niego, zmienisz pojazd i możesz cieszyć się nowym nabytkiem.

Teraz pozostaje już tylko transport do garażu, zasejwowanie gry oraz wrzucenie sejwa na pendrive aby cały kilkugodzinny wysiłek nie poszedł psu w doopę.

I to by było na tyle w kwestii Tatarina. Miłego poszukiwania!

 

Edytowane przez SebaSan1981
Literówki i formatowanie
  • Plusik 4
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dobra, kupiłem.

 

Na razie zacząłem pierwszą misję, ale co mi się rzuciło w oczy to dziwnie działająca kamera w tej grze, mam nadzieję, że będzie dało się do tego przyzwyczaić, a druga sprawa to skręcanie samochodami. Puszczenie gałki automatycznie nie prostuje kół, więc jezda na wprost to jakaś wyższa szkoła jazdy :D nie wiem czy mam koła skręcone czy prosto, no masakra jakaś. :D

 

Odnośnik do komentarza

Faktycznie, prostowanie kół jest nieco opóźnione. Ale to dobrze, zmusza nas do uważniejszej kontroli pojazdu. Gdy na chwilę zalogowałem się do GtaOnline odebrać nagrodę za zalogowanie i pojechałem do kasyna to czułem że jadę cholernym poduszkowcem a nie samochodem. Przyzwyczajony do sterowania z SR odbiłem się już od jazdy w GtaOnline i wszędzie teraz popylam piechotą ;) Kamera w SR jak wspominałem wcześniej, ślizga się po powierzchni innych obiektów, nawet długich naczep jakie mamy podpięte do pojazdów. Stąd takie wariacje jak na screenie poniżej.

 

PS-Messages-20200522-174135.jpg

 

Widok jak w pierwszych dwóch częściach Gta, tylko wysiadania ludzika brakuje, palenia fajek na bezczynności i pierdzenia :D

Odnośnik do komentarza

Dobra, zmęczyła mnie jazda tymi samochodami :D Czy te dwa pierwsze pojazdy warto jakoś ulepszyć żeby jechało to choć trochę przyjemniej, np tego pickupa, który jest od początku, warto w niego kasę ładować żeby choć trochę szybciej można było mapę odblokować czy coś? 

Edytowane przez Wooyek
Odnośnik do komentarza
22 minuty temu, Wooyek napisał:

Dobra, zmęczyła mnie jazda tymi samochodami :D Czy te dwa pierwsze pojazdy warto jakoś ulepszyć żeby jechało to choć trochę przyjemniej, np tego pickupa, który jest od początku, warto w niego kasę ładować żeby choć trochę szybciej można było mapę odblokować czy coś? 

 

Zwiedzaj mapę mocno podrasowanymi maluchami  z dodatkowymi kanistrami i zestawami naprawczymi, bo wszędzie się "wcisną" i podjadą.

 

Generalnie, każdą modyfikację możesz odsprzedać w cenie zakupu, a jak jest zainstalowana na pojeździe, to ten ma wyższą wartość przy sprzedaży, więc kombinuj, nie stracisz na tym.

 

 

 

Na pewnym etapie niezależna od silnika "wyciągarka", to must have. 

Opony błotne, terenowe, później z łańcuchami - zdecydowany numer jeden.

/ Podwyższone zawieszenie, ale nie w każdym, bo przy bagażniku dachowym środek ciężkości na stromiźnie robi swoje/.

Terenowa skrzynia biegów - przydatna.

No i mocny silnik, ale to raczej w ciężarowych.

 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Wooyek - odblokuj też sobie Scouta800 na dzień dobry. Jest on na szczycie pagórka na zachodniej części pierwszej mapy (Czarna Rzeka). Jest dużo lepszy od tego początkowego pick-upa. Ulepsz go i poodwiedzaj inne lokacje. Jak dasz rade to odłóż chociaż 92tys, wtedy kupisz sobie Azova co bardzo Ci ułatwi grę.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

To już kwestia tego co kto lubi i co wybierze. Właśnie tym Azovem na zwykłych universalach przebijałem się z dwoma kontraktami aby odblokować Tatarina. Azuś dał radę choć miejscami niemiłosiernie ślizgał się z prędkością ślimaka. Nie wiem, może zbytnio faworyzuję jeden pojazd ale może dlatego że jeździ mi się nim wyśmienicie.

Odnośnik do komentarza

Zajmij się innym zleceniem. Odkryj całą mapę, bo to otwiera nowe zadania. Tej mapy się nie czyści tak jak w gracn Ubisoftu. Jeśli nie masz odpowiedniej maszyny to nie ma się co pchać w błoto, bo to samobójstwo. 

 

Ja wciąż jeżdżę moim ulepszonym Fleetstarem. Maszyna po podniesieniu zawieszenia i ubraniu w buty na błoto sprawuje się znakomicie. Jestem na trzeciej mapie Michigan i zaczynam wykonywać zadania. 2,5 mosta już odbudowane. Pod scouta podczepiłem przeczepkę z paliwem i teraz nie muszę się martwić o benzynę. Stoi sobie na środku mapy i jak potrzebuję to podjeżdżam i tankuję. 

 

Może dzisiaj uda się wjechać na czwartą mapę Michigan. Czy dalej tam wywala co chwilę, czy łatka naprawiła te błędy.

Odnośnik do komentarza

To zostaje mi odrywanie mapy, bo zlecenia które mam, nie ma szans do nich dojechać moimi autami. 

 

Choć muszę przyznać, że ten podstawowy Fleetstar nie jest zły, bo dojechałem nim do tego magazynu po cegły, niestety wracając, zje.bało się wszystko w dół ze skarpy i ch.uj bombki strzelił, a już witałem się gąską :nosacz2:

Przyczepa z cegłami leży wywalona na boku w jakimś bagnie, bladego pojęcia nie mam czym to stamtąd wytargać, wkur.wiłem się, ciągnik zholowałem do garażu i nara. :lapka:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...