Skocz do zawartości

Snow*Runner


Patricko

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nienawidzę tej gry.

Dojechałem z ładunkiem na farmę (Mokre żniwa) a wyświetla pustą przyczepę, więc nie moge rozładować.

Gameplay jest koszmarny, żadnej organizacji, kolejności, podpowiedzi. Nie wiadomo jak i czym dojechać. Podobno można odkrywać i sprzedawać pojazdy ja po kilkunastu godzinach mam pickup, scout, gmc autostradę i fleeta

No nie mogę sobie darować straconych pieniędzy (kupiłem cyfrę bo uwielbiałem Mudrunner).

 

Co robić na koniec zadania z przyczepą?

Kolejny bezsens gry.

  • WTF 1
Opublikowano

Świetnie się gra, na prawdę jest świetnie.
Póki co latam Scoutem 800 i odkrywam mapkę by pozbierać jakieś modyfikacje co by mi pomogło zacząć robić zadania.
Czuje, że z grą spędzę trochę czasu i zastanawiam się czy brać Season Pass, czy coś zyskam, kupując teraz SP?

Opublikowano

Z zapowiedzi wynika, że dostaniemy niemal drugą grę w SP. 4 nowe rejony, każdy pewnie z kilku map, nowe zadania, pojazdy, wyzwania. Myślę, że jak ktoś złapał bakcyla na tę grę to kupno SP się opłaca. 

  • Lubię! 1
Opublikowano
Z zapowiedzi wynika, że dostaniemy niemal drugą grę w SP. 4 nowe rejony, każdy pewnie z kilku map, nowe zadania, pojazdy, wyzwania. Myślę, że jak ktoś złapał bakcyla na tę grę to kupno SP się opłaca. 
Ale na tą chwilę, użytkownicy przepustki sezonowej dostali już jakaś zawartość?
Opublikowano

DLC ma się ukazać w czterech fazach rozłożonych zapewne na rok czasu. Pierwsza faza, nowy zimowy rejon w Rosji pojawi się chyba jakoś w lipcu. Potem czeka nas Kanada (2 faza), Wisconsin (3 faza) i 4 faza, o której twórcy nic nie mówią narazie. 3 faza to powrót transportu drewna. Do tego dojdą zupełnie nowe zadania. 

 

To są atrakcje z przepustki sezonowej. Oprócz tego każdy dostanie jakieś drobne DLC za darmo. 

  • Lubię! 1
Opublikowano

Włączyłem po tym patchu 1.06 i światła działają, ale koła dalej mają autocentrowanie. Można się przyzwyczaić. Jednak, jeśli światła zajęły im dwa miesiące to pewnie powrót do normalności w kwestii sterowania zostanie załatwiony pewnie pod koniec wakacji. 

Opublikowano

Dobrze wiedzieć, poczekam zatem dłużej i w międzyczasie dokończę inne tytuły. Z autoprostowaniem nie mam zamiaru grać ani minuty ;) Poza tym powrót do gry po dłuższym czasie to będzie więcej nowych fur i miejmy nadzieję pozytywnych niespodzianek.

Opublikowano

Ewidentnie ugryźli więcej niż mogli przeżuć (uwielbiam te amerykańskie powiedzonka). Przerósł ich ten projekt, choć mam nadzieję, że kiedyś doprowadzą go do odpowiedniego poziomu wypolerowania.
Zastanawiam się, czy zawirowania ze Spintires/Mudrunner miały tu jakiś wpływ - zrobiły się z tego dwie gry, pod skrzydłami innych wydawców - może część devów została przy Spintires (pół roku temu nawet było tam DLC z Czarnobylem), a SnowRunnera robi ekipa od Mudrunnera - tam mały team wystarczył, ale tutaj mamy nieporównywalnie bardziej rozbudowany tytuł i zaczęły się schody.

Opublikowano

Ta gra potrzebowała jeszcze spokojnie 2-3 miesiące roboty. Chociaż jak tak patrzę na ich tempo to i pół roku mogłoby nie wystarczyć. Najlepsze jest to, że jak wjadą dlc to pewnie problemy z łataniem zaczną się na nowo.

Opublikowano

Ale bez przesadyzmu. Póki, co na PS4 jest problem z autocentrowaniem kierownicy, który przeszkadza głównie dlatego, że gra tego wcześniej nie miała. Na PS4Pro konsola mocno wyje, ale to też cecha tej konsoli, szczególnie jej pierwszych modeli. To nie tak, że gra jest niegrywalna. To bardziej widzimisię graczy, którzy zostali przyzwyczajeni do czegoś innego. 

Opublikowano

U mnie konsola tylko lekko szumi ale przed aktualizacją zupełnie milczała. Co do prostowania kół to nie wiem bo odkąd zacząłem grać było jak jest.
Gierka jest piękna i miodna!

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, LukeSpidey napisał:

To bardziej widzimisię graczy, którzy zostali przyzwyczajeni do czegoś innego. 

 

  To akurat prawda ale nie tylko widzimisię lecz również ewidentne popsucie bardzo dobrego elementu gameplayu. Bardzo dużo graczy SR jest z tego niezadowolonych a brak reakcji twórców niezbyt dobrze świadczy o ich profesjonalnym podejściu.

  Z podobnych powodów zmian przestałem grać w Eso, tam kombinowali z buildami postaci, nerfiąc niektóre skille i statsy starych tylko po to aby "wypromować" nowe meta buildy na nowej klasie postaci jaka została dodana podczas jednego z dlc. Dałem sobie spokój bo swoją postać przed nerfami szlifowałem prawie półtora roku a po zmianach zrobił się z niej straszliwy glass cannon i praktycznie niegrywalna na trialach i dungeonach.

  Do SR wróce jak dodzadzą opcjonalną zmianę sterowania, nie dam się ugłaskać byle fixami na odwal skoro podstawowa mechanika gry leży i kwiczy. W tym przypadku nie akceptuję półśrodków, albo coś jest naprawione albo nie. Przyzwyczajać się też nie mam zamiaru, sterowanie było wcześniej rewelacyjne, teraz jest noobskie. Mają przywrócić stare to wtedy z chęcią będę kontynuował grę :)

Edytowane przez SebaSan1981
Pisanie na smartonie i cholerna edycja akapitów grr..
Opublikowano

Platyna wpadła, jak wyglada w porównaniu SR z Mudrunner American Westland edition? Zapewne jest bardziej polatany to wiem, ale bardziej pytam pod katem rozbudowania, ilości/wielkości map, poziomu trudności?

Season pass do SR zakupiony ale głód na ciężarówki pozostał, a akurat teraz ta edycja Mudrunnera jest na promce za 67 PLN i korci

Opublikowano
9 godzin temu, LukeSpidey napisał:

Ale bez przesadyzmu. Póki, co na PS4 jest problem z autocentrowaniem kierownicy, który przeszkadza głównie dlatego, że gra tego wcześniej nie miała. Na PS4Pro konsola mocno wyje, ale to też cecha tej konsoli, szczególnie jej pierwszych modeli. To nie tak, że gra jest niegrywalna. To bardziej widzimisię graczy, którzy zostali przyzwyczajeni do czegoś innego. 


A jak z graficzką, bo podobno pogorszyła się, pop up większy, a całość rozmazana?
 

2 godziny temu, elvis004 napisał:

Ok to zapytam inaczejemoji16.png Różnice pomiędzy Mudrunnerem a SnowRunnerm?emoji41.png

 
MudRunner to taka praca dyplomowa bardziej - kilka mniejszych mapek z takimi samymi zadaniami i odgórnie przydzielonymi samochodami (choć można sobie przed rozpoczęciem levelu ustawić, jakie fury mają być na mapie - trzeba się jednak zmieścić w limicie gwiazdek, więc zupełnej dowolności tu nie ma).
Na każdej mapie robisz to samo - odkrywasz punkty widokowe, zapełniasz drewnem tartaki i odblokowujesz garaże. Po zrobieniu mapki na hardkorze lecisz do następnej i tak dalej.

Opublikowano

Może jestem ślepy albo nie grałem za dużo po łatce 1.05, ale jakoś nie zauważyłem tego pogorssenia grafiki. A przejechałem z zsdanie przez dwie mapy, więc to albo mit albo tal to autocentrowanie mnie zaślepiło, że nie zwracałem uwagi na otoczenie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...