ogqozo 6 540 Opublikowano 24 kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 kwietnia 2019 (edytowane) Od jutra można grać w nową grę jakże cenionego studia Image & Form, którego Steamworld Dig 2 należy do bardziej wciągających pozycji na Switcha. Sukces odniósł też Heist, który przyjął formę prostej, ukazanej w wyraźny sposób, zabaj gry taktycznej. Quest ma zrobić to samo z takimi gatunkami jak RPG oraz karcianka: dostarczyć pozbawione zbędnego tłuszczu i patosu, liniowe doświadczenie uzależniające nabijaniem cały czas punkcików, kart, kolejnych walk i wydarzeń. Screen Rant: "Przyjemność pod każdym względem: wymagająca, ale nie zbyt skomplikowana, przystępna, ale nie zbyt prosta, wesoła zabawa w każdym momencie" IGN: "To dużo bardziej RPG niż karcianka, ale możliwość budowania talii daje niesamowitą ilość dowolności w rozgrywce. Urzekające postaci Questa mają do wypróbowania mnóstwo indywidualnych strategii, na które wpływa to, kogo masz w zespole, a potem to, jakie karty wylosujesz i w jakiej kolejności je zagrasz" USGamer: "RPG w wersji lite, ale nadal zawiera wiele z typowego dla studia uroku i humoru. System walki wciąga i może się spodobać nawet ludziom stroniącym od karcianek. W epoce nawalającej nam 100-godzinne eposy, może nie jest tak źle pograć w przygodę na 15 godzin" Destructoid: "około połowy gry, pojawia się repetytywność. (...) Mimo wad gry, mógłbym w nią grać i 40 godzin" Eurogamer: "Po Slay the Spire myślałem, że już mi nie trzeba więcej karcianego RPG-owania. Ale nie powinienem stawiać przeciwko ekipie od SteamWorld. Polotna, ciepła, bystra, i zaskakująco wymagająca" Kotaku: "Na setki stoczonych walk, żaden mój ruch nie był taki sam. Chciałbym jeszcze setki, by wypróbować strategie i BUILDY, których jeszcze nie używałem" Napaleni już czy nie? Cena 100 zł atrakcyjna? Ja sam nie wiem, czy pyknie na weekend czy gdzieś potem. Gry Steamworld zazwyczaj szybko i często były na Switchu przeceniane i to jest zagwozdka na dziś. Ale na pewno mamy kolejny hicior na Switcha. (Swoją drogą, geez, kiedy ten Slay w końcu wyjdzie na Switcha). Edytowane 26 kwietnia 2019 przez ogqozo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
grzybiarz 10 291 Opublikowano 24 kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 kwietnia 2019 Ja się jaram. Jak dotąd, kazda gra tego studia wciągnęła mnie na maksa. Cytuj Odnośnik do komentarza
raven_raven 12 013 Opublikowano 24 kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 kwietnia 2019 Również wyczekuję od samej zapowiedzi, jutro wreszcie dzień premiery. Cytuj Odnośnik do komentarza
giger_andrus 3 086 Opublikowano 25 kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 kwietnia 2019 Póki co tylko cyfra ? Cytuj Odnośnik do komentarza
ogqozo 6 540 Opublikowano 25 kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 kwietnia 2019 (edytowane) Tak. Według słów studia, wydanie pudełkowe ma być "tak szybko jak to możliwe". Edytowane 25 kwietnia 2019 przez ogqozo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 28 kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2019 Nie jestem jakimś wielkim fanem gier od tego studia - Dig 1 nie skończyłem, Heist mnie nie chwycił, Dig 2 był bardzo spoko. Po Questa sięgnąłem, żeby "coś kupić" bo jak się ma za duży backlog to zamiast zastanawiać się w co pograć lepiej kupić coś nowego Gierka jest super. Jeżeli ktoś się boi, że elementy karcianek typu drugie, trzecie, czwarte dno strategii budowania nalepszego decka go przytłoczą, to pragnę uspokoić - gra jest bardzo przejrzysta i przyjemna. Możliwości eksperymentowania są ogromne, ale nie czuć żadnego przygniecenia poziomem skomplikowania. Wprost przeciwnie, chce się sprawdzać nowe skille i pomalutku dopracywować swoją ulubioną talię. Szkoda tylko, że nie można mieć kilka setów zapisanych gdzieś w menu. Poza tym to jest humor a'la Steamworld, niektórym to pasuje, niektórym (mi) średnio. Jest piękna, rysowana grafika. Muzyka nie przeszkadza, ale też nie rzuciła mnie na kolana. Nie wiem jak z czasem gry. Skończyłem 5 chapter w jakieś 5 czy 6 godzin. Do chapterów można wracać, co się zresztą przydaje bo każdy ma poukrywane znajdźki. Więcej o grze (po angielsku): Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 18 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2019 Ok skończyłem, więc się wypowiem. Na liczniku 17 godz i 26 minut. Są 4 akty + colosseum, gdzie są trudniejsze walki z różnymi efektami typu większe obrażenia od konkretnego elementu, ograniczenie ilości SP itd. Fabuła jest ok, nic specjalnego. Grafika jest śliczna. Miejscówek jest mało. Za mało. Nie wiem, może 6 albo 8 różnych typów. Muzyka ok, przyjemna, nic specjalnego. Cała gra opiera się na systemie walki, który jest ŚWIETNY! System jest przejrzysty i prosty w zrozumieniu. Kart jest dużo. Postaci jest 5 i są znacząco różne od siebie. Niektóre karty mają dodatkowe efekty, jeżeli zagra się nimi po kartach innych postaci - w ten sposób można tworzyć kombosy, więc nie ma jednej "prawidłowego" układu drużyny. Oceniam grę na 8/10, ale uważam że 100 zł to za dużo. 80 zł byłoby ok, wszystko poniżej = brać. Cytuj Odnośnik do komentarza
bulaxyz82 168 Opublikowano 29 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2019 Gierka zaliczona kilka dni temu. W sumie podzielam opinie w podsumowaniu poprzednika, chociaż w mojej ocenie gierka ma oczko niżej i cena około 50-60 zł byłaby odpowiednia dla tego tytułu. Mechanika walki na podstawie kart bardzo dobra, dopracowana i dużo kart, tutaj różnorodności nie brakuje. Brakuje jej natomiast w przeciwnikach, bossach, miejscówkach i fabuła taka byle była. Levelowanie kart mogłoby też dodawać dodatkowe efekty, a nie tylko zawyżać statystyki karty - zbędny dodatek przy i tak dużej ilości kart. Ogólnie najlepsza gra tego studia po Dig 2. 50 dyszek na promocji i można brać - gierka na 15-20h. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.