Bigby 4 743 Opublikowano 4 maja 2020 Opublikowano 4 maja 2020 (edytowane) W Rogue szczerze mówiąc nie grałem, choć ostatnio na promocji kupiłem. Unity to Arno i Elise. Resztę roboty robił Paryż - najlepsza postać gry. Przy Syndicate spędziłem może z 3 do 5 godzin i aż tak mnie wówczas nie wkręcił, ale na pewno jeszcze powrócę. W każdym razie też tylko kojarzę dwójkę protagonistów. Patrząc na to, że przy okazji Valhalli na stałe wrócił Darby McDevitt, który użyczył swojego pióra przy Revelations i Black Flag (i trochę w Origins), jestem spokojniejszy o kwestie fabularne i postaci. edit: Odyssey też ma fajne, barwne postaci, ale wiele z nich strasznie wkur..wia swoim akcentem. Na ogół nie są też szczególnie dobrze napisane. Potrafią w jednym momencie drzeć na ciebie japę, potem kazać ci coś znaleźć/kogoś uratować, podziękować że uratowałeś im życie, a następnie zapraszają do łóżka. Tam jest takie spektrum emocji, że mój mały mózg tego nie ogarnia. Jest też pewna opcja dialogowa na koniec jednego z głównych wątków, która po prostu rozwala. Nie wiem kto pomyślał że coś takiego pasuje do sytuacji i finalnego starcia. ; ) I mówię to jako osoba, która do tej pory spędziła z Odyssey prawie 80 godzin i nadal od czasu do czasu odpalam, bo sam gameplay i świat gry są fajnie zrealizowane. edit: A tutaj ciekawe porównanie podejścia osób, które odpowiadały za Odyssey: oraz za Valhallę: Edytowane 4 maja 2020 przez Bigby Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 5 maja 2020 Opublikowano 5 maja 2020 Pokaz gameplayu ma być w czwartek? Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 5 maja 2020 Autor Opublikowano 5 maja 2020 2 minuty temu, - V - napisał: Pokaz gameplayu ma być w czwartek? tak Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 5 maja 2020 Opublikowano 5 maja 2020 Tak jest. Byle pokazali tak z 10-15 minut. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 5 maja 2020 Opublikowano 5 maja 2020 https://www.gameinformer.com/b/features/archive/2015/12/13/ranking-the-entire-assassin-s-creed-series.aspx Ale dziwny ten ranking stworzył Game Informer. Z jedyną pozycją z jaką się w takiej kolejności zgadzam to AC Liberation na miejscu ostatnim Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 5 maja 2020 Opublikowano 5 maja 2020 Ja jeszcze jestem w stanie zgodzić się z Brotherhood na 1 miejscu. Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 5 maja 2020 Opublikowano 5 maja 2020 Syndicate Nic nie pamietam juz z tego crapa.Fabuly,postaci.Jedyna dobra rzecz tam co byla to linka do wspinania.Jak dla mnie to 1.AC 2 2.AC Black Flag 3.Ac Brotherhood Cytuj
kotlet_schabowy 2 733 Opublikowano 5 maja 2020 Opublikowano 5 maja 2020 22 godziny temu, bluber napisał: A co najlepsze potem te same osoby zagrywają się baaaaardzo schematyczne open worldy od studiów 1st party Sony (Spiderman ma misje poboczne na poziomie pierwszego AC, Horizon ZD jeśli chodzi o wiarygodność świata jest gdzieś na równi z pierwszymi AC na tej generacji, a Days Gone? To raczej przemilczę) i nie widzą w tym problemu. Widzisz, niechcący dobrze ująłeś cały problem AC. Mimo, że taki Horizon czy DG to "ubi gierki", też mają multum znaczników, wielkie światy, taką sobie fabułę i sporo schematów, to jednak w te złe exy Sony chce się grać, historie angażują, a całość po prostu wciąga. AC (a mówię to będąc stosunkowo świeżo po "genialnym" jak napisał ktoś na poprzedniej stronie, Origins) zawsze miało do zaoferowania tylko ładny świat, ale po paru-parunastu godzinach kompletnie nie chciało się w nim bawić. Jest serią nijaką, mdłą, nie ma charakteru. Jak każda rzecz, która ma być dla każdego, jest jednocześnie dla nikogo. No trzeba mieć talent, żeby 13 lat nie umieć zrobić wciągającego sandboxa. Ale sprzedaż się zgadza, to w sumie chu.j 7 1 Cytuj
Observer 10 528 Opublikowano 5 maja 2020 Opublikowano 5 maja 2020 Tu trzeba się zgodzić. Ubi potrafi robić świetne mapy, ale żaden inny element nie wybija się ponad przeciętność. Gdyby nie sama radość ze zwiedzania i odkrywania Egiptu, wywaliłbym Origins z dysku po dwóch godzinach. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 5 maja 2020 Opublikowano 5 maja 2020 Godzinę temu, kotlet_schabowy napisał: Widzisz, niechcący dobrze ująłeś cały problem AC. Mimo, że taki Horizon czy DG to "ubi gierki", też mają multum znaczników, wielkie światy, taką sobie fabułę i sporo schematów, to jednak w te złe exy Sony chce się grać, historie angażują, a całość po prostu wciąga. AC (a mówię to będąc stosunkowo świeżo po "genialnym" jak napisał ktoś na poprzedniej stronie, Origins) zawsze miało do zaoferowania tylko ładny świat, ale po paru-parunastu godzinach kompletnie nie chciało się w nim bawić. Jest serią nijaką, mdłą, nie ma charakteru. Jak każda rzecz, która ma być dla każdego, jest jednocześnie dla nikogo. No trzeba mieć talent, żeby 13 lat nie umieć zrobić wciągającego sandboxa. Ale sprzedaż się zgadza, to w sumie chu.j To było zaledwie na ostatniej stronie, to mogłeś chociaż napisać mój nick, kotlecie. 1 Cytuj
Wredny 9 706 Opublikowano 5 maja 2020 Opublikowano 5 maja 2020 4 godziny temu, - V - napisał: https://www.gameinformer.com/b/features/archive/2015/12/13/ranking-the-entire-assassin-s-creed-series.aspx Ale dziwny ten ranking stworzył Game Informer. Z jedyną pozycją z jaką się w takiej kolejności zgadzam to AC Liberation na miejscu ostatnim No niby dziwny, ale to subiektywne zestawienie jednego kolesia, a nie prawda objawiona, więc kij z nim (ten Syndicate na 2. miejscu). Choć z drugiej strony nie wgłębiałem się w tekst, więc może dla niego nie liczy się historia i fabularna otoczka, a sama frajda z rozgrywki, wtedy faktycznie Syndicate ze swoją nienaganną mechaniką i polepszoną responsywnością sterowania może zająć wysoką pozycję... Ja sam jestem rozdarty w temacie rankingu, bo najchętniej oceniałbym serię w trzech (a teraz to już nawet czterech) segmentach. Pierwszy segment to starocie, początki serii - AC, ACII, AC:B i AC:R - tutaj najłatwiej miałbym z ostatnim miejscem, bo byłaby to jedynka, przedostatnie to ACII, a dwa pierwsze to AC:B i AC:R, kij wie, w jakiej kolejności. Drugi segment to nowsza wersja silnika, więc ACIII, ACIV Black Flag i AC Rogue (od biedy również AC III Liberation) - tutaj bezapelacyjnie Black Flag, na drugim miejscu Rogue, a później stacjonarna i mobilna wersja ACIII. Trzeci segment to obydwa "next-geny", czyli AC Unity i AC Syndicate - tutaj, jak już wcześniej pisałem, ocena podobna, ale jednak wybieram Unity ze względu na lepszy klimat, ciekawszego bohatera i zgrabniejszą historyjkę. No i ostatni segment, w którym seria poszła w open world action RPG - póki co Origins i Odyssey (no i niedługo Valhalla), ale wciąż nie skończyłem zabawy w piaskach Egiptu, więc wypowiadać się nie będę. 2 Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 5 maja 2020 Opublikowano 5 maja 2020 Skończyłem każdego Asisyna, bo szanuje za te historyczne miejscówki, ciekawostki i postacie z książek do historii. Lubię tę markę, ale się nie jaram. Ot pozwiedzać, zaliczyć i zapomnieć w 1-2 rocznych odstępach. Jakbym miał wymieniać, części które wywarły na mnie największy wpływ i jakiś tam efekt wow to: 1) AC jeden (mimo, że mega schematyczne gameplay) - za najlepszy klimat w serii - takie prawdziwy assassin, za next genową oprawę, za nowe mechaniki (m.in. przepychanie się w tłumie) 2) ACII za mega skok w różnorodności rozgrywki. 3) AC Unity - za piękny i czasami wręcz fotorealistyczny Paryż (niektóre tekstury to jak zdjęcia), jak na tamte czasy grafika mnie powalała. 4) Origins - za zmianę skostniałej walki, dodanie elementów RPG oraz wprowadzenie ciekawych (wybranych) poboczny questów. Ogólnie ta seria dla mnie to ładna graficzka i mega miejscówki w historycznym sosie. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 6 maja 2020 Opublikowano 6 maja 2020 Ktoś na reseterze puścił info, że jutrzejszy gameplay trailer będzie trwał zaledwie 2 minuty. Większy pokaz dopiero na evencie Ubi. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 6 maja 2020 Opublikowano 6 maja 2020 Niestety to pewnie będzie tylko gameplay trailer na silniku Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 6 maja 2020 Opublikowano 6 maja 2020 Daliby chociaż tak z 5 minut gameplayu, krótkie przebitki na różne elementy gry. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 6 maja 2020 Opublikowano 6 maja 2020 Przecież to będzie tylko reskin Origins/Odyssey. Bez gameplayu wiadomo jak to będzie wygladać. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 6 maja 2020 Opublikowano 6 maja 2020 Etam. Jutro chce zobaczyć gameplay i to na czym będzie polegać podbijanie wiosek, rozłupywanie czaszek toporem, pływanie drakkarem. Zwiększanie wpływów na podbitych ziemiach, jakieś mitologiczne ciekawe historie, poszukiwanie skarbów, walki z potworami. Nordyckie mitologie mają dużo do zaoferowania. God of War podłożył solidny fundament i Valhalla nie powinna na tym stracić. Po Origins i Odysey wydawało mi się że Assassin w Chinach będzie fajny albo w Japonii i to naturalny krok dla tej serii i niemal w 100% pewny a tu takie pozytywne zaskoczenie. Boje się tylko o powtarzalność main questów i sub questów. To raczej pewniak, że jak zasrają mapę punkcikami do odwiedzenia to będą to podobne do siebie czynności do wykonania. Wiedźmin 3 wyszedł w 2015, po nim Origins i Odyssey i w obu przypadkach biegałem żeby kogoś uratować, kogoś zabić, kogoś odnaleźć, coś znaleźć, lub coś dostarczyć. Ubisoft nic się nie nauczył od silnej konkurencji i powielał ten schemat. No i już po trailerze widzę że na gwałcenie kobiet nie mam co liczyć Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 6 maja 2020 Opublikowano 6 maja 2020 2 godziny temu, 20inchDT napisał: Przecież to będzie tylko reskin Origins/Odyssey. Bez gameplayu wiadomo jak to będzie wygladać. Mocno chciałbym się nie zgodzić, ale coś czuję, że tak właśnie będzie. Jeden gimmick dodać tu, tu coś wywalić, oprawić w skandynawskie szaty i pyk, na rynek. Za rok, może dwa, na jakiejś wyprzedaży za 6 dyszek pewnie wezmę, ale nastawiać się na rewolucję raczej nie ma co. To będzie dalsze szlifowanie solidnych fundamentów, które Ubi wypracowało sobie w ostatnich dwóch odsłonach, ale coś nowego i świeżego? Oj, chciało by się mocno, ale let's fejs yt - mają coś, co działa i sprzedaje się w milionach sztuk. Po co ryzykować i kombinować z rewolucją? 2 Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 6 maja 2020 Opublikowano 6 maja 2020 (edytowane) Potwierdzone, że będzie to trailer tego typu: Edytowane 6 maja 2020 przez Bigby Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 W dniu 4.05.2020 o 08:55, mario10 napisał: Dziś wyczytałem na innym portalu, że mają być jakieś nowości w formie napaści na obozy Anglików aby zdobywać zapasy, rozbudowywać osadę, łowienie ryb, polowania. Fajnie to wszystko brzmi, ale czy nie starają się na raz za dużo władować do jednej gry? Zastanawiam się czy z milionem znaczników na mapie dodatkowe aktywności nie przytłoczą jeszcze bardziej. dla mnie to brzmi jak kolejne gówno simsy, to już było wcześniej ''polowanie'' i zdobywanie miejscówek w Odyssey, o ile za pierwszymi trzema razami to było ok, to jak na mapie pojawiło się kilkadziesiąt miejsc do przejęcia w ten sam sposób to Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 Rozciągają te swoje gry do granic możliwości. Zabili Prince of Persia dla yebanego asasyna 1 Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 Nie martw się. Z Prince of Persia też zrobiliby otwarty świat z milionem znajdziek. Cytuj
Il Brutto 1 628 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 Troche nie rozumiem na czym mialaby polegac swiezosc w nowej odslonie? Ta seria i tak przeszla bardzo dluga droge, moze i mozna bylo zrobic troche rzeczy lepiej no ale nadal jest solidnie. Bo co jeszcze mozna tu dodac? Plywanie i rozwoj wlasnego statku juz jest, podbijanie jakichs wiosek bedzie polegalo na tym samym co czyszczenie fortow w poprzedniczkach, questy mitologiczne sa. Jakies zaawansowane zarzadzanie podbitymi wioskami/fortami/ziemiami? Pewnie by sie zmienilo w ekstremalnie powtarzalna kupe. Ja widze wlasciwie tylko jedna mozliwosc czyli wiekszy nacisk na skradanie i mozliwosc robienia misji bez zabijania przez np. wykradniecie czegos tam w nocy. No ale przez tyle lat nie potrafili zaimplementowac sensownego skradania wiec pewnie nigdy tego nie zrobia. Cytuj
LukeSpidey 941 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 A co powiecie, żeby wreszcie dali porządną, angażującą i dającą sporo możliwości i satysfakcji mechanikę walki. W Origins i Odyssey wystarczyło wcisnąć blok w odpowiednim miejscu i kontra sama wychodziła. Walka była bardzo schematyczna i koniec końców nudna. Mi się marzy system walki, który wymaga od nas planowania, wyczekania, sprytu a nie wciskania tego samego przycisku, aż tam za którymś razem się uda i przełamiemy blok przeciwnika. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.