Skocz do zawartości

Assassin's Creed Valhalla


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na pewno na plus lokacje i powrót systemu ukrywania się w tłumie, tak jak zapowiadali. Walka też prezentowała się wyraźnie lepiej niż w tych nieoficjalnych materiałach.

Opublikowano

Ech, ta walka jest okropna. Przeciwnicy grzecznie czekający po obrzeżach na swój wpier'dol, mashing przycisku ataku i pięciometrowe rolki.

Wracają stare grzechy.

Opublikowano (edytowane)

Troche brakuje im dodatkowej ekspresji na twarzach, baba jak sie złości dosc nienaturalnie. 

 

Ale yanusze i tak kupią day one ech 

Edytowane przez oFi
Opublikowano

To wygląda źle, bardzo źle. Materiał, który wyciekł pokazał dobitnie, czym jest ta gra, a te oficjalne fragmenty są tak złożone, żeby nie trąciło myszką, ale niestety nie da się ukryć, że zmarnowali rok czasu. Nie widzę tu absolutnie nic, co by sprawiło, że chciałbym skosztować tego świata. Zero nowości, zero zmian w mechanice rozgrywki względem poprzedniej części. 

 

Dodatkowo na dłuższych, niereżyserowanych fragmentach widać jak bardzo ta gra jest niedopracowana. 

 

I już widzę jak się w.k.u.r.w.i.a.c.i.e. jak wam towarzysz się zgliczuje i nie będzie chciał pomóc wyważyć drzwi, czy otworzyć skrzyni. Będzie cała sekcja reloaded to last checkpoint. 

Opublikowano

Odyssey w settingu wikingów. Dokładnie tego się spodziewałem i to otrzymam. Na problemy techniczne wersji z preview nie zwracam uwagi, ale data premiery to strzał w kolano. W tym czasie to już będzie czas na Cyberpunk jeżeli go nie przełożą.

 

Wiadomo, asasyny zawsze w tym okresie wychodziły, ale chociaż mogli wcisnąć się w październik. Jak kupię na premierę to chyba tylko po to, żeby gra czekała na ogranie po C2077 :D 

 

W zapowiedziach Odyssey ludzie grali na zmianę Alexiosem i Kasandrą i laska tak mi tam nie przeszkadzała jak tutaj. Co więcej to ona jest kanoniczna (sick!). Damski Eivor natomiast nie pasuje mi tu f(pipi) ale tak naprawdę hardcorowo. I do tego ta możliwość zmiany płci w każdym momencie gry - yeeeeez. Chociaż mogliby zrobić 2 osobne postacie. Gra celuje żeby oddać klimat serialu Wikingów co jest spoko bo wiadomo, że to lepiej się przyjmie i tam też nie brakowało wojujących lasek, ale ten zabieg wykonany jest tutaj po prostu słabo. Męski Eivor jest już całkiem spoko i voice actor też wypada spoko.

Opublikowano (edytowane)

Widziałem na tłiterze jakiś skandynawów, którzy kategorycznie twierdzili, że Eivor to imię typowe dla kobiety ale widziałem też wypowiedź jakiegoś producenta, że obie postacie są kanoniczne i będzie to wyjaśnione w grze. Pewnie jakimś poje.banym plotdevicem mieszającym symulację z podróżą w czasie/nadpisywaniem historii.

 

Edytowane przez Sebas
Opublikowano

Może coś źle pamiętam z origins ale były chyba jakieś stawki sugerujące, że rzeczywistość to różne warstwy symulacji a animus to symulacja wewnątrz symulacji. Scalakowałem tą grę z 2 lata temu to może coś pomieszałem. Jakby zrobili analogicznie do odyssey to raczej znowu jedna z płci byłaby kanonem.

Opublikowano

Nah qwa, ten motyw stealth z czekaniem żeby idealnie trafić będzie wkuwiający po jakimś czasie jak chcesz w stealth się bawić. 

Opublikowano
7 godzin temu, - V - napisał:

W zapowiedziach Odyssey ludzie grali na zmianę Alexiosem i Kasandrą i laska tak mi tam nie przeszkadzała jak tutaj. Co więcej to ona jest kanoniczna (sick!). Damski Eivor natomiast nie pasuje mi tu f(pipi) ale tak naprawdę hardcorowo. I do tego ta możliwość zmiany płci w każdym momencie gry - yeeeeez. Chociaż mogliby zrobić 2 osobne postacie.


Ja się właśnie cieszę, że to jest ta sama postać, tylko w różnych płciach, bo przez dwie różne to będę miał ból głowy, którą zagrać w Odyssey, a tutaj wiadomo - ładniejszą, czyli Eivor z brodą.

Opublikowano
23 godziny temu, 20inchDT napisał:

Wydaje się OP. Chyba przesadzili z tym ostrzem, skoro bossów można zabijać jednym strzałem ;/

 

Jak dla mnie spoko, przecież  wbijam mu nóż w gardło halo :D 

ps masz wybór możesz walczyć, jak dla mnie powrót prawdziwej assassinacji to strzał w 10, nikomu nie przeszkadzało jak w pierwszych AC był one shot one kill .

 

 

  • Minusik 1
Opublikowano

Tylko że to są zupełnie inne gry. W starym asasynie robili tych bosów pod one shot, one kill, a tu jednak toche pracy wkładają w zrobienie movesetu bossów. Dla mnie bez sensu jest zrobienie umiejętności, która skipuje wszystko. Powinni zabierać np. połowe hp i dawac jakiegoś debuffa, wróg by kulał, nie miał jakiegoś ataku czy coś w tym stylu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...