kubson 3 189 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 zeby tylko nie przyszlo im do glowy dawac system soulowy czy dretwy jak w nowych star warsach Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 4 minuty temu, LukeSpidey napisał: Mi się marzy system walki, który wymaga od nas planowania, wyczekania, sprytu a nie wciskania tego samego przycisku, aż tam za którymś razem się uda i przełamiemy blok przeciwnika. zapomnij gra musi być noob friendly - inaczej zayebali by tą serie która zawsze kokosy przynosiła Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 Unity i Syndicate zaliczyły z tego co wiem widoczne spadki sprzedaży względem poprzednich odsłon. W recenzjach też raczej przeciętnie wypadly, a gracze narzekali na warstwę techniczną (słusznie) i ogólną stagnacje serii. No to Ubi przeszło na otwarty świat, przemodelowalo nieco rozgrywkę i z tego co widać po wynikach - wyszło to im na dobre. Oczywiście część graczy nadal została w czasach trylogii Ezio czekając na powrót do tego co było kiedyś. Jednak chyba zdecydowana większość polubiła Origins i Odyssey, więc nie spodziewajcie się drastycznych zmian. I co by nie mówić, czasami wolę te gry Ubisoftu, które wychodzą dość szybko, regularnie, dając mi całkiem dużo frajdy pomimo swoich oczywistych wad niż czekanie 10 lat na innych deweloperów i ich open worldy. Ogólnie przypomina mi się dyskusja z pierwszych stron tematu o Origins. Ludzie yebali te grę na lewo i prawo, smieszki, że kolejny rak branży, kto to kupuje, kto się jara. Wyszła gra i nagle - "Ty, ale to dobre jest ", "Najlepszy AC od lat" i bicie się w pierś. Cytuj
oFi 2 467 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 Ja nawet zauważyłem w niektórych materiałach z tuby, że w Origins włożyli jednak trochę pasji jeśli chodzi o zachowania npców (podkradzione pewnie z wocz dogsów). Więc po tych wszystkich opiniach pewnie zagram w origins w końcu w sezonie ogórkowych. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 (edytowane) Jasne że tak. Origins jest pełne małych detali, które robią duże wrażenie. A to jak zaprojektowano różne budynki, piramidy, miasta (np. Aleksandria) pokazuje, że mają sporo kreatywności i pasji. Nawet zwykle wioski mają w sobie sporo charakteru. Edit: https://mobile.twitter.com/Nibellion/status/1258337676450836483 Valhalla nie będzie najdłuższą i największą grą w serii. Edytowane 7 maja 2020 przez Bigby Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 Godzinę temu, Bigby napisał: Jasne że tak. Origins jest pełne małych detali, które robią duże wrażenie. A to jak zaprojektowano różne budynki, piramidy, miasta (np. Aleksandria) pokazuje, że mają sporo kreatywności i pasji. Nawet zwykle wioski mają w sobie sporo charakteru. Edit: https://mobile.twitter.com/Nibellion/status/1258337676450836483 Valhalla nie będzie najdłuższą i największą grą w serii. Doskonale Przy Origins mówiłem, że świat mimo, że przepiękny to jest zbyt duży. Odyssey dowaliło do pieca tak, że miałem momentami wrażenie, że świat jest 2 razy większy. W Origins oczyściłem mapę ze wszystkich ?, w Odyssey jestem w trakcie i to robi się mega przyjemnie, ale ten świat jest już za duży. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 Mimo wszystko świat gry nadal może być rozmiarów Origins lub odrobinę większy. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 Origins zmęczyłem na końcówce. Chociaż Egipt przepiękny, no i Bayek. Odyssey do dzis mielę i nie wiem czy skończę kiedykolwiek. Może na jesiennej kwarantannie. Wolę świat trochę bardziej zbity a treściwy. Plus gameplay które nie wymusza i nie zasrywa mapy znacznikami. Idelalnie zrobiono to w RDR 2. Masz multum możliwości pobocznej zabawy ale możesz ją zlać kompletnie. Nikt nie wymusza grindowania do pchania fabuły. 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 Słaby trailer. Praktycznie nic nie pokazali, jedyne co wiemy to to, że wyglada niemal identycznie jak Origins/Odyssey. I ptak wyglada na to, że będzie Odynem. 2 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 No trailer gow.no straszne niestety. 1 Cytuj
mario10 523 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 Średnio mi siadło, ale czekam na jakiś kawałek gameplaya Cytuj
Boomcio 4 068 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 Największa nowość patrząc na świeżuteńki "gameplay" - kruk zamiast sowy. Znowu będzie skanowanie obszaru i podobne wypierdy. I ta muzyka ... Cytuj
Faka 3 991 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 Chyba orzeł, a nie sowa, a kruk to powiązanie z Odynem jest, stąd nie dziwne, że będziemy nim latać. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 Jak prezentowali ptakodrona w Origins mialem wtedy przesyt po Syndicate i smiechnalem jak to zobaczyłem. Po kilku minutach olalem gameplay na E3 i nie kupiłem gry na premierę. Po zagraniu uważam że to jedna z najlepszych nowości jaka zawitała do serii od Origins właśnie. W Valhalli musi być ten element i bardzo dobrze, że go potwierdzili. Cytuj
Faka 3 991 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 Ogólnie ptakodron nigdy nie był złym pomysłem, a wzięli tę zajawkę już FC Primala i dobrze się sprawdził cały ten orzeł, to i w Asasynach też się udał patent. Cytuj
Boomcio 4 068 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 Dobry patent, to był przy pierwszej odsłonie w której to wprowadzili. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 8 maja 2020 Opublikowano 8 maja 2020 Jeden z devów Valhalli (na to wygląda) udziela się na asasynowym subreddicie. Zebrałem to co udało mi się znaleźć. Cytat - Yes, you can hide in hay stacks again. - Due to next gen, we can now render blade clumps for grass, similar to how Fifa does it. So short grass is 3-dimensional and moves with the wind. - Tree running akin to AC3 is not returning, but there will be certain instances like in Origins where you can climb a tree. - Weather affects are coming back (as shown in the latest trailer). Rainfall, snowfall, thunder/lightning, etc. Slightly improved lighting effects, but also much better render distance and fog. - Hunting and fishing become proper mechanics, and you can track animals through deep snow. - Flaired as rumour because technically none of you are sure if I'm telling the truth, but that's up to you. Kiedy gameplay? Early June, unless they move it forward. You'll get some other info between now and then though. O systemie poruszania się postaci: It's more like Origins, but personally I think it's a bit better? Not quite Unity or w/e your standard for good movement is. Parkour po drzewach: Yeah, closer to Black Flag. You could traverse through most of the frontier in AC3 just through the trees, but in Black Flag they were only really in specific instances. (Edit: An instance of this in Valhalla is a climbable tree that can be used to help scale a fort wall). Czy parkour będzie przypominał ten z Unity? - No. Traversal does feel better though, but it's still not quite the same level as Unity. Powrót obrażeń po upadku z wysokości? - Yes. Fall damage was in Odyssey as well, but unlocking a skill changed that. Zmiana koloru włosów? - I actually don't know the answer to this. I wasn't involved with this part of the game. There's definitely multiple hair/beard styles though, but as far as colour goes... I think so? I'm pretty sure I've seen Eivor with brown hair. If so, it'll only be natural colours. Czy znajdziemy gęsto zaludnione miejsca oddające miejski klimat ze starszych odsłon? - Yes/No? Denser than Origins/Odyssey, but not quite Unity. Czy Szkocja jest w grze? - Prefer not to answer this one, just wait and see. Nowy czy stary silnik? - Same engine. Still AnvilNext. The engine has had some new systems built for it, but it's not a major overhaul. Just a few upgrades. Czy personalizacja elementów uzbrojenia jest bardziej rozbudowana niż w Odyssey? - Yes, but not in the way you think. Czy można nosić inne części pancerza na każdej z rąk i nóg, podobnie jak np. w Falloucie? - No. O elementach skradania: Some improvements like hiding in groups of people/certain social stealth features are returning. Czy w obozie napotkamy same randomowo generowane postaci, czy jest może określona grupa postaci niezależnych, które można zwerbować? Good question. Some are randomly generated, like who you can have in your raiding party (a-la the bounty hunters in Odyssey), but I'm pretty sure everyone will have the same blacksmith, etc. 25 różnych rodzajów przeciwników. Prawda czy marketingowa ściema? Yes. Not marketing speak. - Assaults/raids are big set pieces with objectives, kinda like the forts in Black Flag in a way. O miastach: - Yeap, they're a bit more complex than Odyssey. Smaller/denser. Not quite Witcher 3 level, but getting there. System walki: - Definitely feels more organic, but it's brutal as hell. Animation quality on par with Connor's fighting style in AC3, 'cept with dismemberment. (Edit: To clarify, Connors animations in AC3 are designed for that style of combat system where the animations for attack-damaged enemy kinda snap together. We haven't gone back to that system of course, but I just mean thar the "style" of fighting is similar and on the same choreographical level). - ...weak points are part of the new combat system. Some of the weapons/armour do appear fantastical, but part of that is to do with authenticity/vs/cool. If all of the characters in this game wore factually accurate clothing, everyone would think the character designs were crap. Especially with the fact that armour has different levels. You can't have 10 different versions of light armour that all look like basic gambeson. But don't stress it; it still all feels like it fits the game. And yeah, we got a lot of feedback from the fandom about the fantasy elements. There'll still be a few, of course, especially with how rich the norse mythology is, but it's not so... prevelant. As far as level design goes with forts/ruins etc, you need to take a bot of creative license for it to be fun. This is Assassin's Creed after all. Can't have AC without something tall to climb. Microtransactions are mostly just aesthetic. Odyssey had almost a pay-to-skip-grind system for microtransactions, which there was a lot of backlash for, so we've pretty much removed those and also removed a lot of the grind needed to finish the game. You'll no longer be blocked behind a leveling gate, but rather whether or not a situation doesn't work for you current set of skills. Enemies aren't just levelled above you - they have different gear and weapons than you. If you get better gear and weapons than them, then they'll be easier to defeat. There's a whole new system for it, but numbered "levels" are still involved. It's a little hard to explain without being hands-on. O tym, czy kaptur/hełm będzie znikać w trakcie cutscenek: They don't disappear in most cutscenes/in dialogue scenes but they might in story specific ones. I'm not actually 100% sure. O romansach. Bardziej w stylu gier Bioware czy tak jak w Odyssey? - Romance is treated differently, yeah. You can use romances to form alliances. O różnorodności otoczenia: Very varied and dense. Much better than Odyssey. Walka na morzu? There isn't really ship combat. - Facial animations are fine. Better than Odyssey's. - HUD is similar to Odyssey's, but with a viking spin on it. - Game is still being optimized. - Large improvement over Odyssey, but not quite RDR Na temat AI przeciwników: - They're definitelt smarter. They'll attempt to flank you, and they'll use the environment to their advantage. They can also work together/have abilities tht allows them to work together. Jak duża jest mapa i czy walka jest równie brutalna jak np. w Wiedźminie 3? -Smaller than Odyssey's. Closer to Origins, maybe smaller than that. I'm not entirely sure as we haven't done a full measurement yet as parts of the map aren't complete. Yes, but a little more brutal. Grafika na nowej generacji konsol na poziomie pecetowego Ultra? - Yes, but it's possible that PC might get some extra nice things. It depends on whether Ubi partners with Nvidia and makes use of the turing and RTX on their cards. But that's not my department so I can't guarantee anything. - Valhalla is a nice return to the Assassin's Creed elements. Narratively, it sorta ties up the series and explains everything, so it helps for the people that don't understand why the Cult of Cosmos or Order of Ancients were necessary to go back to. (Edit: I mean, it solidifies their connections to the Assassin's and the Templars as what the are in the earlier games). Uff. 3 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 8 maja 2020 Opublikowano 8 maja 2020 (edytowane) 15 minut temu, Bigby napisał: Jak duża jest mapa i czy walka jest równie brutalna jak np. w Wiedźminie 3? -Smaller than Odyssey's. Closer to Origins, maybe smaller than that. I'm not entirely sure as we haven't done a full measurement yet as parts of the map aren't complete. Yes, but a little more brutal. Yikes! Chyba to najbardziej mnie ucieszyło z całości Ja o Valhalle nie martwię się w ogóle. Tak null, nic kompletnie. Ismail u sterów to najwyższy poziom Asasynów. Z raidami też myślałem, że rozwiążą to jak przejmowanie fortów z Black Flag tylko oczywiście w większej skali. Bo w zasadzie to musi tak wyglądać. Tylko oczywiście nie będzie osłabiania z wody, bo to (tu mogę się mylić, nie jestem historykiem) nie były metody wikingów. Edytowane 8 maja 2020 przez - V - Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 8 maja 2020 Opublikowano 8 maja 2020 Szkoda, że marketingowcy tak zje.bali sprawę. Cytuj
Faka 3 991 Opublikowano 8 maja 2020 Opublikowano 8 maja 2020 (edytowane) Podoba mi się, że walka będzie fest brutalna i stylowo podobna do bohatera Connora z AC3. No postarali się w tej kwestii, ale nadal nie będzie rozczłonkowywania ciała, pewnie polityka Ubi na to nie pozwala. Edytowane 8 maja 2020 przez Faka Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 8 maja 2020 Opublikowano 8 maja 2020 Krążą też ploty, że za OST może znowu odpowiadać Jesper Kyd, chociaż tutaj już ludzie tworzą różne teorie. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 8 maja 2020 Opublikowano 8 maja 2020 Nice. Widzę, że mocno śledzisz wszystkie możliwe źródła. Good, mogę przestać i będę zaglądał do tematu jak coś nowego wrzucisz Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.