Skocz do zawartości

Ghost Recon Breakpoint


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Gość suteq
Opublikowano

Właśnie dostałem kluczyk, będzie grane w weekend. Mogę zaprosić jeszcze 3 znajomych na XO więc jak coś to dawać znać. :) 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nowe gameplaye potwierdzają jedno: Wildlands na sterydach z Pancernymi Dronami. Jak wejdziesz stealth nie będzie się to zbytnio różnić. HUD podobny do poprzednika. Będę grał i dobrze się bawił, jednak klasy postaci (plus survivalowe pierdółki) to trochę mało aby przekonać mnie do wydania kasy na premierę.

Opublikowano

Ja mam obawy co do systemu ekwipunku. Wygląda mi to jakby było mocno zerżnięte z Division... Właśnie ta mechanika najbardziej odrzuca mnie od tej serii. Mam nadzieję, że tu nie będzie tyle kombinowania z tym.

Opublikowano

W GR:W sterowanie nigdy nie bylo proste tutaj już widać, że jest tak samo. Wszystko jest oczywiste ale jak przychodzi co do czego to jednak się człowiek waha czy dobry guzik naciska. Jednak grając tak jak należy jest czas wszystko zaplanować i spokojnie wykonać. Ja w tej grze praktycznie nie używałem granatów (ale moduł granatnika już tak). Nie byly mi potrzebne a 2 bronie to w sam raz aby komfortowo grać.

Reasumujac, nie wiem co może w tym systemie odrzucać.

Opublikowano

Yyyyy.... Ale kompletnie mi nie chodziło o sterowanie, które przeciwnie - uważam za bardzo dobre. Chodzi mi tylko i wyłącznie o lewelowanie każdego elementu ekwipunku, każdego elementu broni, grzebania w statach, kolorach określających "elitarność" broni. W Wildlands było w sam raz - mnóstwo możliwości personalizacji broni i postaci, ale bez siedzenia pół dnia porównując staty czy ściągając jakieś buildy... O to mi chodziło, być może źle się wyraziłem.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

O, serio? Skąd takie info? Musiało mi umknąć.

 

Edit: chyba jednak nie masz racji. Info od Ubi:

 

If you were given a randomly selected invite for OTT1 this does not guarantee you access to OTT2. PS4 and Xbox players who parti(pipi)ted in OTT1 who have left the build installed on their consoles may receive a message that the build is updating this week. This does not mean you have access to OTT2. We apologize for any confusion this may have caused.

 

https://ghost-recon.ubisoft.com/game/en-us/news-updates/3IZElATLZM1WJKiD79wfx6/tom-clancys-ghost-recon-breakpoint-online-technical-test-july-26th-29th

Edytowane przez Kibot
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dostajesz kod od Ubi albo ogarniasz od kogoś. Jak brałeś udział w poprzednich testach technicznych to nic nie potrzebujesz. Ściągasz tę samą aplikację z biblioteki.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Pograłem wczoraj parę godzin i jako ogromny fan Wildlands mam mieszane uczucia. Sama beta wciąż zawiera niestety bardzo dużą ilość błędów. Sterowanie postacią jest dość ociężałe (coś na wzór RDR2) i ma ogromnego laga. Mam nadzieję, że to poprawią, bo w Wildlands sterowanie było bardzo przyjemne. Fizyka auto to wiadomo dno, ale większość czasu i tak spędza się w helikopterze, który pilotuje się ok. Co mnie najbardziej martwi i nie pasuje to system tierowanego ekwipunku. Niby ma być to coś o wiele łagodniejszego jak w Division, ale tak czy inaczej nie pasuje mi to do tej gry... Być może się przekonam (to jak on działa dokładnie wyjaśnione jest tu: https://forums.ubisoft.com/showthread.php/2118141-Breakpoint-Developer-Q-amp-A-RPG-Elements).


Całe menusy wydają się na pierwszy rzut oka skomplikowane i przekombinowane, ale po dwóch godzinach wszystko już jest w miarę intuicyjne, a nawet staje się przyjemne (tablica zadań, przypinanie questów). Boję się tylko, że contentu będzie tak dużo, że nie będzie można skupić się na czymś konkretnym i ilość będzie przytłaczać (przez to nie skończyłem np. Odyssey).

 

Same misje wydają się ok. Widać, że coś tam kombinują, żeby nie było tylko jedź i wyeliminuj (są jakieś śledztwa, przeszukiwania jaskiń, bunkrów), ale nie jest to nic górnolotnego. Dla mnie to nie jest minus, bo ciężko wrzucić w taką grę quest rodem Wiedźmina.


Sama mechanika strzelania i kooperacji podobnie jak w poprzedniej części świetna. Dużo możliwości i frajdy z najpierw cichego wyeliminowywania wrogów, a później z ewentualnej rozpierduchy.

 

Wyspa piękna i różnorodna, jednak mi Boliwia osobiście bardziej chyba odpowiadała. Kwestia gustu. Fakt, że tu jest udostępniona tylko niewielka część ogromnej mapy, więc nie wszystko widziałem.

 

Jak poprawią wszystkie bugi, responsywność postaci, levelowanie gearu nie będzie inwazyjne to wiem, że będę się świetnie bawił. Ale wiadomo jak to Ubi. Ma niesamowity talent do spieprzenia świetnych tytułów jakimiś idiotycznymi mechanikami.

 

PvP w becie niestety nie ma.

Opublikowano

Niestety prawda. Gdyby nie lag w poruszaniu sie i samo sterowanie (momentami czuje się jak wiedźmin na płotce) to pewnie juz bym zamawiał preorder bo potencjał gierka ma. Tylko czemu tyle utrudnień? Samo menu, wyposażenie, zakładka misje itp. Wszystkiego jest tyle nasrane, że ciężko sie połapać, zwłaszcza GDY nie grało sie w sumie w poprzednie odsłony GR.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...