Skocz do zawartości

+++ CHCESZ KUPIC/ZMODERNIZOWAC KOMPA?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie sweetfxy nie wpływają na wydajność gry?

 

Delikatnie wpływają ;)

 

ten od maciomaniaka też wywala na afterburnerze:)

 

Muszą coś z tym zrobić, bo gra z tym fixem jest znacznie ładniejsza ;)

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj sprawdzę ten pliczek, a z afterburnerem i tak nie gram. Tyko na początku sprawdzałem jak gra chodzi. Teraz do niczego nie jest już potrzebny.

Edytowane przez ireniqs
Opublikowano

Misiaczki, do laptopa lepiej wsadzić nową kość 8 GB, żeby mieć łącznie ze starą 12GB RAM,  czy może starą dwójkę zamienić na drugą czwórkę i mieć 8GB RAM? Już w zeszłym roku wymieniłem jedną kostkę z 2 na 4gb i był ładny skok jakości, ale nie chce też przesadzić. W tej chwili mam 6GB ram, Core i7, geforce GT 635M bodajze 

Opublikowano (edytowane)

Jakby ktoś chciał dokładnie przeanalizować każdą opcję graficzną i zobaczyć jaki mają wpływ na wydajność w Wiedźminie 3 to polecam: http://www.geforce.com/whats-new/guides/the-witcher-3-wild-hunt-graphics-performance-and-tweaking-guide

 

Można co nieco wywnioskować z tego artykułu i zobaczyć jak bardzo dana opcja wpływa na jakość gry.

 

Dave dobrze mówi odnośnie cieni, lepiej ustawić na High niż Ultra. Wygląda prawie tak samo a kilka fps do przodu. :)

Edytowane przez ireniqs
Opublikowano

jezeli mas zlapka i nie wykorzystasz calego dostepnego ramu to bez sensu ladowac do 12gb aby tylko miec. Zadnej gry nie uruchomisz, ktora zezre caly ram. Do photoshopa to i owszem ale poza tego typu prgramami to 8gb wystarcza z wylaczonym plikiem wymiany.

Opublikowano

przecież taka grafika zjadałaby wszystkie GPU dostępne na rynku, nie lepiej poczekać na nowe biblioteki opengl czy directx które umożliwią to dużo mniejszym kosztem? ja rozumiem że kąsolomaniaki tego nei zrozumieją ale w tym dziale na to licze  :master:

 

CDPR nie blokuje plikow, umozliwiaja modyfikowanie .ini zatem kazdy kumaty uzytkownik komputera moze sobie dostosowac grafike pod siebie.

Opublikowano

Nie spodziewalbym sie, ze biblioteki zalatwia kwestie wydajnosci - W3 na maks ustawieniach w konfigu to bedzie jak pierwszy czy drugi Crysis, ktore przez bardzo dlugi okres czasu nie mialy na rynku GPU, ktore mogly te gry naprawde uciagnac na wypasie. Postep w wydajnosci kart graficznych jest ogromny ostatnio, jeszcze niedawno przeciez ludzie sie spuszczali nad 8800GT, potem radeony, teraz mamy GTX 9xx od nVidii. tymczasem developerzy tak srubuja grafe a co za tym idzie efekty graficzne, ze rynek nie nadaza. kazdy chce sie pochwalic wypasionym screenem, a jak przyjdzie co do czego to 30fpsow tylko na ultra.

Opublikowano

no ale to nowe konsole tak przyspieszyly rynek kart, do roku 2012 mogles spokojnie pograc we wszystkie tytuly (borderlands 2, max payne 3, dishonored) na swojej 5 letniej 8800gt. Takie tytuly jak bioshock 2, dead rising 2 czy metro 2033 dzialaly na 3 letniej karcie (gry z 2010 roku) w full detalach.

 

Jakbym odpalił grę z 2015 roku na 3 letniej karcie podobnej klasy (gtx 660) to bym mogl pomarzyc o high detalach (console experience)

Opublikowano

z jednej strony konsole napedzily rynek gfx a z drugiej developerzy musza ciac grafe pod konsole :/ dobrze ze chociaz gta5 na pc fajnie wyszlo graficznie z mnostwem opcji, warto bylo czekac

Opublikowano (edytowane)

Strach pomyśleć jak gry będą wyglądały za parę lat. :obama:

 

Przecież to co Redzi pokazali na początku już wyglądało świetnie. Stać ich na więcej tylko sprzęt ograniczał, czyli jest bardzo dobry prognostyk na przyszłość, zarówno dla PC jak i konsol.

 

Wersja PC Wiedźmina 3 będzie pewnie nie raz ulepszana (DX12 po drodze), a konsole póki co mogą tylko czekać na poprawki tego co już jest. :master:

Edytowane przez ireniqs
Opublikowano (edytowane)

Sam dopakowałem trochę swoją wersję Wiedźmina na PC. 

Zmodyfikowałem nieznacznie plik "usersettings" z folderu Wiedźmin 3 z moich dokumentów i poprawiłem jakość cieni i ich liczbę, zasięg rysowania, a także jakość i ilość trawy, siedzę nad tym dalej i jestem ciekaw co jeszcze wykombinuję. Po włączeniu opcji "UberSampling", mam wrażenie, że gra jakby nieznacznie wyładniała - chodzi tutaj o taki filtr? Nie wiem jak to ująć, ale wszystkie kąty, cienie, cała grafika jest jakby bardziej "miękka". 

Albo to efekt placebo - w każdym razie dobrze to wygląda. Teraz bawię się krwią, długością jej trwania, ilością i jakością - zobaczę, co z tego wyjdzie ;)

 

Na liczniku już 26 godzin i zaraz wracam dalej nerdzić do 4-5 rano :obama:

Edytowane przez Maciomaniak
Opublikowano

Strach pomyśleć jak gry będą wyglądały za parę lat. :obama:

 

Przecież to co Redzi pokazali na początku już wyglądało świetnie. Stać ich na więcej tylko sprzęt ograniczał, czyli jest bardzo dobry prognostyk na przyszłość, zarówno dla PC jak i konsol.

 

Wersja PC Wiedźmina 3 będzie pewnie nie raz ulepszana (DX12 po drodze), a konsole póki co mogą tylko czekać na poprawki tego co już jest. :master:

Po crysisie 1 chyba nie było już tak przełomowej gry pod względem technicznym. Pamiętam jak składałem komputer za 5000 tysi tylko po to by pograć(8800 i q6600 wtedy robiły ) w 720p bo nawet nie miałem wtedy monitora do większej.Zresztą do tej pory gra jest prześliczna.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...