blantman 5 780 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 ten od maciomaniaka też wywala na afterburnerze:) Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 https://cashback.msi.com/pl/pl/pages/cpumb/qualifying Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 Takie sweetfxy nie wpływają na wydajność gry? Delikatnie wpływają ten od maciomaniaka też wywala na afterburnerze:) Muszą coś z tym zrobić, bo gra z tym fixem jest znacznie ładniejsza Cytuj
teddy 6 898 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 No ja wolę grać bez afterburnera, a z tym modem. O wiele lepiej W3 wygląda Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 (edytowane) Dzisiaj sprawdzę ten pliczek, a z afterburnerem i tak nie gram. Tyko na początku sprawdzałem jak gra chodzi. Teraz do niczego nie jest już potrzebny. Edytowane 21 maja 2015 przez ireniqs Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 Misiaczki, do laptopa lepiej wsadzić nową kość 8 GB, żeby mieć łącznie ze starą 12GB RAM, czy może starą dwójkę zamienić na drugą czwórkę i mieć 8GB RAM? Już w zeszłym roku wymieniłem jedną kostkę z 2 na 4gb i był ładny skok jakości, ale nie chce też przesadzić. W tej chwili mam 6GB ram, Core i7, geforce GT 635M bodajze Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 No jasne, ale też nie wiem czy warto pakować tyle w 2 letniego laptopa, na którym w zasadzie nawet nie gram (jedynie W3 mnie kusi na te chwile) Cytuj
Velius 5 727 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 Rayos co Ty tu robisz, to jest strefa wolna od grzybów Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 nie, też się właśnie zastanawiam czy sobie SSD nie ufundować jakiegoś małego jako drugi dysk (bo lapek ma 2 kieszenie) Cytuj
Gość ragus Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 Kup SSD, ten ram ci nie zrobi różnicy. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 dokladnie, SSD to lepsza inwestycja Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 (edytowane) Jakby ktoś chciał dokładnie przeanalizować każdą opcję graficzną i zobaczyć jaki mają wpływ na wydajność w Wiedźminie 3 to polecam: http://www.geforce.com/whats-new/guides/the-witcher-3-wild-hunt-graphics-performance-and-tweaking-guide Można co nieco wywnioskować z tego artykułu i zobaczyć jak bardzo dana opcja wpływa na jakość gry. Dave dobrze mówi odnośnie cieni, lepiej ustawić na High niż Ultra. Wygląda prawie tak samo a kilka fps do przodu. Edytowane 21 maja 2015 przez ireniqs Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 jezeli mas zlapka i nie wykorzystasz calego dostepnego ramu to bez sensu ladowac do 12gb aby tylko miec. Zadnej gry nie uruchomisz, ktora zezre caly ram. Do photoshopa to i owszem ale poza tego typu prgramami to 8gb wystarcza z wylaczonym plikiem wymiany. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 Downgrade grafy w Wiedzminie3 z powodu konsol: http://www.purepc.pl/rozrywka/wiedzmin_3_dziki_gon_cd_projekt_red_komentuje_jakosc_grafiki jak wyjda za jakis czas masterowe configi do W3 aby szczeka opadla to wtedy nawet titany w Sli nie pomoga nikomu, ale za to bedzie mozna robic screeny w 4 ruzpuszczajace jakoscia i detalem galki oczne Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 przecież taka grafika zjadałaby wszystkie GPU dostępne na rynku, nie lepiej poczekać na nowe biblioteki opengl czy directx które umożliwią to dużo mniejszym kosztem? ja rozumiem że kąsolomaniaki tego nei zrozumieją ale w tym dziale na to licze CDPR nie blokuje plikow, umozliwiaja modyfikowanie .ini zatem kazdy kumaty uzytkownik komputera moze sobie dostosowac grafike pod siebie. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 Nie spodziewalbym sie, ze biblioteki zalatwia kwestie wydajnosci - W3 na maks ustawieniach w konfigu to bedzie jak pierwszy czy drugi Crysis, ktore przez bardzo dlugi okres czasu nie mialy na rynku GPU, ktore mogly te gry naprawde uciagnac na wypasie. Postep w wydajnosci kart graficznych jest ogromny ostatnio, jeszcze niedawno przeciez ludzie sie spuszczali nad 8800GT, potem radeony, teraz mamy GTX 9xx od nVidii. tymczasem developerzy tak srubuja grafe a co za tym idzie efekty graficzne, ze rynek nie nadaza. kazdy chce sie pochwalic wypasionym screenem, a jak przyjdzie co do czego to 30fpsow tylko na ultra. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 no ale to nowe konsole tak przyspieszyly rynek kart, do roku 2012 mogles spokojnie pograc we wszystkie tytuly (borderlands 2, max payne 3, dishonored) na swojej 5 letniej 8800gt. Takie tytuly jak bioshock 2, dead rising 2 czy metro 2033 dzialaly na 3 letniej karcie (gry z 2010 roku) w full detalach. Jakbym odpalił grę z 2015 roku na 3 letniej karcie podobnej klasy (gtx 660) to bym mogl pomarzyc o high detalach (console experience) Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 z jednej strony konsole napedzily rynek gfx a z drugiej developerzy musza ciac grafe pod konsole dobrze ze chociaz gta5 na pc fajnie wyszlo graficznie z mnostwem opcji, warto bylo czekac Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 dlatego licze ze w konsolach nadal drzemie nieodkryte złoże teraflopów Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 eeee no nie, niestety. Predzej nowe konsole co 2-3 lata aby nadgonic. Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 (edytowane) Strach pomyśleć jak gry będą wyglądały za parę lat. Przecież to co Redzi pokazali na początku już wyglądało świetnie. Stać ich na więcej tylko sprzęt ograniczał, czyli jest bardzo dobry prognostyk na przyszłość, zarówno dla PC jak i konsol. Wersja PC Wiedźmina 3 będzie pewnie nie raz ulepszana (DX12 po drodze), a konsole póki co mogą tylko czekać na poprawki tego co już jest. Edytowane 21 maja 2015 przez ireniqs Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 21 maja 2015 Opublikowano 21 maja 2015 (edytowane) Sam dopakowałem trochę swoją wersję Wiedźmina na PC. Zmodyfikowałem nieznacznie plik "usersettings" z folderu Wiedźmin 3 z moich dokumentów i poprawiłem jakość cieni i ich liczbę, zasięg rysowania, a także jakość i ilość trawy, siedzę nad tym dalej i jestem ciekaw co jeszcze wykombinuję. Po włączeniu opcji "UberSampling", mam wrażenie, że gra jakby nieznacznie wyładniała - chodzi tutaj o taki filtr? Nie wiem jak to ująć, ale wszystkie kąty, cienie, cała grafika jest jakby bardziej "miękka". Albo to efekt placebo - w każdym razie dobrze to wygląda. Teraz bawię się krwią, długością jej trwania, ilością i jakością - zobaczę, co z tego wyjdzie Na liczniku już 26 godzin i zaraz wracam dalej nerdzić do 4-5 rano Edytowane 21 maja 2015 przez Maciomaniak Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 22 maja 2015 Opublikowano 22 maja 2015 Strach pomyśleć jak gry będą wyglądały za parę lat. Przecież to co Redzi pokazali na początku już wyglądało świetnie. Stać ich na więcej tylko sprzęt ograniczał, czyli jest bardzo dobry prognostyk na przyszłość, zarówno dla PC jak i konsol. Wersja PC Wiedźmina 3 będzie pewnie nie raz ulepszana (DX12 po drodze), a konsole póki co mogą tylko czekać na poprawki tego co już jest. Po crysisie 1 chyba nie było już tak przełomowej gry pod względem technicznym. Pamiętam jak składałem komputer za 5000 tysi tylko po to by pograć(8800 i q6600 wtedy robiły ) w 720p bo nawet nie miałem wtedy monitora do większej.Zresztą do tej pory gra jest prześliczna. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.