Opublikowano 12 sierpnia 20159 l A no nie ma wifi, przeoczyłem ten wymóg, bo w innym temacie o nim nie wspomiałeś, oszukisto.
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l hej, jest sens aktualnie w kupnie procka na skylake? jak narazie widze jedną konfiguracje w sieciówkach i w testach nie widze przełomu.
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l zmieniać ivy bridge na skylake? chyba, że do pracy na zintegrowanym GPU, widziałem testy, że jest potężna
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l no najgorsze jest jeszcze to, że jak bym chciał zrobić upgrade to musze kupić płyte główną oraz ram, a coś sie szykuje od nvidii czy mozna spokojnie kupić sobie smoka? w sensie za 1 miesiac nie wyjdzie nowa karta z magicznym wejściem, który to nie będzie pasowac do płyty glównej
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l Jeszcze tak 4 generacje prockow Intela i można zmieniać. Ja cały czas używam Sandy i7 2600K i nie ma potrzeby zmieniać chociaż wg testów pclaba na skylaku w Wiedźminie 3 mógłbym mieć 20-30fpsow więcej (oczywiście tylko po podkręcaniu skylaka). @up: od nvidii coś się szykuje ale dopiero na przyszły rok. Pewnie najwcześniej wiosna przyszłego roku. Edytowane 19 sierpnia 20159 l przez ireniqs
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l orzech, poczekaj az wyjdzie oculus i zobaczymy jakie ma realne wymagania, bo sie okaze, ze za rok znowu wymienisz
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l tak, wydam 7k golda na komputer z chełmofonem od którego prawdopodobnie sie porzygam
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l ziomek, moge postawic mieszkanie na to, ze wezmiesz z polykiem na premiere.
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l jak nie będe rzygał to kupie pewnie chociaż jak widze testy morfeusza na ps4 to podobno gierki lataja w full hd i 120 klatkach, ale z racji że to sony to ja im nie wierze.
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l tak, ps4 nie radzi sobie z FHD w 30 klatkach, a tu nagle wyswietla 2 ekrany w 120 CO TEN ORZECH TO JA NAWET NIE
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l no ponoć mają jakąś moc obliczeniową te najnowsze modele i gierki śmigają, tylko gierki to balaski na szynach i zamknięte pustawe arenki więc nie dziwie sie ze to lata w takich parametrach
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l hmm teoretycznie przy oculusie to sie powinno SLI sprawdzic co nie? majac dwa gtx970 jeden odpowiada za jedno oko a drugi za drugie Oo ma to sens w mojej glowie
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l SLI tak nie działa, dwie karty nigdy się nie sumują i nigdy nie ma 2x większej mocy, dodatkowo nie ma opcji w trybie SLI podziału zadań na dwie karty w różnym zakresie
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l no ja wiem ze sie nie sumuje, ale w przypadku oculusa mialoby to ogromny sens, kazda karta musialaby wygenerowac ten sam obraz
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l no ale tak nie dziala a sorry inaczej odpisales Nie spodziewam sie szalu po tym Oculusie, tyle lat już to tworzą i dalej nie jest to takie tip top jakby każdy sobie wymarzył, żeby to nie skończyło jak okularki 3D dodawane do telewizorów w róznych technologiach.
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l Wymagania jakie można znaleźć na oficjalnej stronie Oculusa For the full Rift experience, we recommend the following system: NVIDIA GTX 970 / AMD 290 equivalent or greater Intel i5-4590 equivalent or greater 8GB+ RAM Compatible HDMI 1.3 video output 2x USB 3.0 ports Windows 7 SP1 or newer Nie spodziewam sie szalu po tym Oculusie, tyle lat już to tworzą i dalej nie jest to takie tip top jakby każdy sobie wymarzył, żeby to nie skończyło jak okularki 3D dodawane do telewizorów w róznych technologiach.Nie wiem czy 3 lata to dużo jeśli mówimy o tworzeniu czegoś co ma szanse całkiem zmienić granie w gry. No i czy Oculus jest tip top tego nie wiadomo w tej chwili bo ostatni prototyp był pokazywany chyba na jakichś targach tylko. Wiadomo natomiast, że gogle od Valve uporały się z takimi problemami jak nudności czy input lag z tym, że gogle od Valve mają być droższe. Nie zostało dużo czasu, jak dla mnie jest hajp i eksajt, biere to na 100%. Edytowane 19 sierpnia 20159 l przez UberAdi
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l a ja wręcz przeciwnie, odliczam dni do premiery, według mnie kwestia jest tylko wydajności kart graficznych. Rozmawiałem z kilkoma osobami które to testowały i mówią zgodnie, że niezbędna jest stała ilość fpsów, każda zmiana powoduje odruchy wymiotne Także może to być kwestia wydajności grafik na rynku, skoro wiekszosc osob ma jakies gtx960 czy inne gtx660 to wrzucenie oculusa na rynek jest nieoplacalne bo bylby maly popyt. co do efektow to imo oculus + dzwiek 3d to będzie nowa jakość grania, oglądania filmów itd
Opublikowano 19 sierpnia 20159 l Zeby się nie okazało, że nowa jakośc grania jak zakrzywiony telewizor samsunga. Poza tym trudno sobie wyobrazić aby to dobrze hulało, wg specyfikacji to wyświetla obraz w 90Hz, więc jak trzebą będzie tandemu 2x 980Ti w SLI aby pograć i tak tylko w kilka gier z właczonym vsynciem na 90hz aby nie było problemów o których wspomina Szejd ? Coś mi się wydaje, że nazwijmy to "płynny i dobry jakościowo" efekt końcowy będzie wymagał wyłacznie topowego desktopa a to już mocno ograniczy odbiór urządzenia bez względu na wielkość efektu WOW jaki będzie generował sam z siebie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.