Banan91PL 35 Opublikowano 11 lipca 2019 Opublikowano 11 lipca 2019 O Ile oglądam tego nowego coda to wyglada jak każdy nowego silnika z trailera nie widze a myślałem ze coś fajnego będzie Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 11 lipca 2019 Opublikowano 11 lipca 2019 no tak srednio to wyglada ale moze to przez ten tryb 2vs2 Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 11 lipca 2019 Opublikowano 11 lipca 2019 tryb jest śmieszny, ale rzeczywiście widać że engine i animacje są w pełni nowe. 1 Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 12 lipca 2019 Opublikowano 12 lipca 2019 Nie tego oczekiwalem niestety. Troche zawod. Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 13 lipca 2019 Opublikowano 13 lipca 2019 Mnie się podoba. W końcu tryb (Gunfight), w którym będę mógł sobie pograć z chrześniakiem w duecie. Rzecz jasna dla mnie żadnej wątpliwości nie ma. W dniu premiery melduję się z odliczoną kwotą w sklepie... Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 13 lipca 2019 Opublikowano 13 lipca 2019 Też mi się podoba. Co prawda sam tryb raczej nie dla mnie, ale reszta na plus. Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 13 lipca 2019 Opublikowano 13 lipca 2019 Podobno prezentacja Gunfight ofbyła się na PS4. Jeśli tak to naprawdę nieźle wycisnęli soki z tej maszyny. No ale i tak znajdą się malkontenci, którzy pomimo informacji o nowym silniku będą faflonić, że gra wygląda tak samo jak poprzednie odsłony... Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 13 lipca 2019 Opublikowano 13 lipca 2019 Ja tam czekam na 1 sierpnia wtedy będzie prezentacja multi, ale tak czy inaczej biorę dej łan Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 13 lipca 2019 Opublikowano 13 lipca 2019 Apropos multi, liczę na jakieś wielopoziomowe, większe mapy z kilkoma co najmniej płaszczyznami do walki snajperskiej, czego w poprzednich odsłonach wyraźnie zabrakło, z wyłączeniem może WWII, bo tam przynajmniej była świetna arena Gustav Cannon. Cała reszta, tj strzelanie poruszanie się może zostać, bo doskonałości (IMHO) nie da się już poprawić w kwestii szutera nastawionego na arcade... Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 18 lipca 2019 Opublikowano 18 lipca 2019 (edytowane) Cytat You asked, we listened. Captured in 4K on PlayStation 4 Pro, we’re excited to share raw gameplay of Gunfight, a new fast-paced, close quarters, 2v2 multiplayer mode coming to Call of Duty: Modern Warfare. Edytowane 18 lipca 2019 przez Bigby 2 Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 Wyglada baaardzo klasycznie a jednocześnie świeżo, jestem pozytywnie zaskoczony. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 Wygląda fajnie, ale kisnę z tej animacji rzutu granatem, kto tak rzuca? Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 (edytowane) Jestem pozytywnie zaskoczony, szczególnie udźwiękowieniem. Czuć moc tych broni. Edytowane 19 lipca 2019 przez MYSZa7 Cytuj
Szymek 1 055 Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 Podobno nowy silnik i te wszystkie ochy i achy dopiero pokaze w singlu. Podoba mi sie. Cytuj
walek 96 Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 Wygląda i porusza się to fantastycznie. Czuć power broni, realniejsze animacje i i ogólnie fajny "feeling" (przypomina mi to BF3 gunplay). Nigdy nie kupiłem żadengo CoD'a (ale gralem of koz, szczegolnie w singla), ale tym razem na Modern Warfare mogę wydać te 250 zł. A mówi, to ortodoksyjny fun Battlefield 3/4. Czekam na bete z niecierpliwością. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 Kurde ja to mam nadzieje ze nowy cod nie będzie mieć nic wspólnego z BF xd Ja złożyłem pre order na cyfrówkę, niech maja Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 20 lipca 2019 Opublikowano 20 lipca 2019 W dniu 19.07.2019 o 12:34, Rozi napisał: Wygląda fajnie, ale kisnę z tej animacji rzutu granatem, kto tak rzuca? Warlock w Destiny 2 Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 20 lipca 2019 Opublikowano 20 lipca 2019 Ciekawe czy jednak zmniejszą trochę motion blur Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 20 lipca 2019 Opublikowano 20 lipca 2019 Samemu można. Na reddicie czytałem, że będą dwie osobne opcje odpowiedzialne za motion blur. Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 20 lipca 2019 Opublikowano 20 lipca 2019 W dniu 13.07.2019 o 15:14, Czezare napisał: Apropos multi, liczę na jakieś wielopoziomowe, większe mapy z kilkoma co najmniej płaszczyznami do walki snajperskiej, czego w poprzednich odsłonach wyraźnie zabrakło, z wyłączeniem może WWII, bo tam przynajmniej była świetna arena Gustav Cannon. Cała reszta, tj strzelanie poruszanie się może zostać, bo doskonałości (IMHO) nie da się już poprawić w kwestii szutera nastawionego na arcade... Ja zupełnie odwrotnie. Gram obecnie dużo w WW2 i Gustava unikam jak ognia. Camp fest. Ble. ; ) Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 20 lipca 2019 Opublikowano 20 lipca 2019 13 minut temu, michu86- napisał: Ja zupełnie odwrotnie. Gram obecnie dużo w WW2 i Gustava unikam jak ognia. Camp fest. Ble. ; ) Bo tam trzeba umić grać Mapa tylko dla snajperów. Inne bronie IMO nie maja tam racji bytu. Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 20 lipca 2019 Opublikowano 20 lipca 2019 Umim tak trochę wisz, ale wolę na rambo : D Nie no czasami widzę tam też LKM'y - dają radę, wiara wbija na Gustava centralnie i kontroluje respy. W WW2 nawet snajpa mi w miarę leży, ale w BO3 i 4 to jest jakaś tragedia w moim wykonaniu, a boję się, że MW2019 będzie bliżej do BO niż WW ;} Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.